inderdaad, kan mij ook niet echt bekorenquote:
Staan de Poques er nog in ?quote:
kippenvelquote:
OK tot morgen,quote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen, morgenvroeg weer verder
je moet vast nog wel een paar keer pissenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen, morgenvroeg weer verder
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef Homdeck het volgende:
ik vind de mercury-versie leuker
ik durf alles te zeggenquote:
moet ik ook gaan doen.quote:
Vergelijken met Internet / nieuw radiootjequote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet ik waar radio 2 op een oud radiootje zit?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vergelijken met Internet / nieuw radiootje?
Vergelijken met wat je op een Internetstream van Radio 2 hoort, maar ik zie dat je 'm al hebtquote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik begrijp je niet.
Ik zit op mijn werk. De pc heeft geen boxen en er staat hier alleen een ouderwets radiootje.
Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit momentquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
En het is internet met een kleine i, niet met een hoofdletter I.
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werkquote:Op woensdag 27 december 2006 01:13 schreef Ole het volgende:
Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit moment![]()
Maar ja mag fokken, wat wil je lieverquote:Op woensdag 27 december 2006 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werk
En dit is een super nummer
Kon het helaas niet vinden met behulp van internet, maar gelukkig zei de presentator dat het de top 2000 wasquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vergelijken met wat je op een Internetstream van Radio 2 hoort, maar ik zie dat je 'm al hebt.
Tegelijk Fokken en muziek luisteren via internet?quote:
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef Ole het volgende:
Nichtenbandje
Toen wist ik dat helemaal niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.
Maar ja, die top 20 is wel redelijk voorspelbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Dan luisteren we ook nooit meer.
Die staan......NIET op de kaart!!!quote:
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:33 schreef Ole het volgende:
Gelukkig maar! ZZ-top is wel ok.Maar hebben leukere nrs
Het wordt echt laatquote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.
Best gezellig ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike luistert ook naar de Top 2000
Geweldige muziek![]()
Dat duurt nog even. In de nacht van 30 op 31 december, tussen drie en vier uur.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Het wordt echt laat![]()
Maar ZZ top komt nog wel hoop ik
Nee, zijn vaste invaller, Bert Haandrikman.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Best gezellig ook.
Is dit nu Frits Spits?
Bert Haandrikman.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Best gezellig ook.
Is dit nu Frits Spits?
Qua stemgeluid lijken ze inderdaad behoorlijk op elkaar ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Heb beetje slecht geluid nu![]()
Maar hij praat wel een beetje hetzelfde, vandaar
Behoorlijk! Meestal kan ik nl best goed stemmen herkennen. Mijn twijfel was dus niet geheel ongegrond.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Qua stemgeluid lijken ze inderdaad behoorlijk op elkaar ja.
Dat klopt ..Want Bert is vrijdags de vaste vervanger van Frits en dan vind ik zijn stem ook bijna die van Frits lijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Heb beetje slecht geluid nu![]()
Maar hij praat wel een beetje hetzelfde, vandaar
A-ha heeft het nog gecoverd. Origineel komt uit '62.quote:
Nee idd!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:02 schreef Mathijz het volgende:
Gellukkog staat die van jim niet in de top2000
Ok.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef Mathijz het volgende:
Ja ik zit met de laptop op bed, dus foutloos is het niet
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:07 schreef Mathijz het volgende:
I feel good!
Nee, 'I felt good'.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:07 schreef Ole het volgende:
I feeeeel good!
Was dat niet Marc Almond ??quote:Op woensdag 27 december 2006 03:09 schreef Beathoven het volgende:
Somethings Gotten Hold Of My Heart
Ik geloof dat ik dit nummer al in ja-ren niet meer gehoord heb, volgens mij is er eens een remake van gemaakt die een stuk lelijker (gladder) was. Kan hier helaas de uitvoerend artiest van deze zo even niet achterhalen.
klopt ja, ik vond 'm net op youtube.. veel te bombastisch, een totale verkrachtingquote:Op woensdag 27 december 2006 03:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was dat niet Marc Almond ??![]()
Met nog een goed nummer van hem ook . . .quote:
Ooh je kijkt mee ?quote:
Ik vind dat meekijken juist heel erg leukquote:Op woensdag 27 december 2006 04:01 schreef Canisfire het volgende:
Ooh je kijkt mee ?
Ik kom lekker niet op radio2.nl en laat me elke keer weer verrasen.
Behalve de top 10 natuurlijk die weet ik wel al helaas.
Ja ik had het helaas al gehoord bij de finale sms show voor de top 10.quote:Op woensdag 27 december 2006 04:06 schreef Isabeau het volgende:
Er staan er geloof ik 49 van de Beatles in, dat zorgt er ook wel voor dat bepaalde nummers lager uitkomen omdat er zoveel mooie Beatles nummers zijn.
Inderdaad prachtig doet het ook altijd goed in de auto opweg naar de vakantie bestemming lekker met het hele gezin top 2000 op cd luisteren,quote:Op woensdag 27 december 2006 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Roger Whittaker - I don't believe in if anymore (1970)
Now if you load your rifle right
And if you fix your bayonet so
And if you kill that man my friend
The one we call the foe
And if you do it often lad
And if you do it right
You'll be a hero overnight
You'll save your country from her plight
Remember God is always right
If you survive to see the sight
A friend now greeting foe
No you won't believe in If anymore
It's an illusion
It's an illusion
No you won't believe in If anymore
If is for children
If is for children
Building daydreams
If I knew then what I know now
(I thought I did you know somehow)
If I could have the time again
I'd take the sunshine leave the rain
If only time would trickle slow
Like rain that melts the fallen snow
If only Lord if only
If only Lord if only
Oh I don't believe in If anymore
It's an illusion
It's an illusion
No I don't believe in If anymore
If is for children
If is for children
Building daydreams
It's an illusion
It's an illusion
If is for children
If is for children
Building daydreams
Mooie tekst![]()
Hier nog één . . .quote:
Dat is denk ik het succes van de Top2000, voor iedereen wat wils en wat niet tot je favorieten behoort is vaak prima te beluisteren.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel leuk dat alle jaren en periodes door elkaar komen. Hoorde vanochten ook al Glenn Miller uit 1939 langs komen
Ach, kun je gelijk even pissen en koffie halenquote:Op woensdag 27 december 2006 08:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zaadplaat dit uut is john travolta - greased lightning
Da's jeugdsentiment, man!quote:Op woensdag 27 december 2006 08:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zaadplaat dit uut is john travolta - greased lightning
quote:Op woensdag 27 december 2006 08:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
prachtige zangeres, tragisch einde
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2006 09:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoera, ik kan radio 2 krijgen online op mijn werk
quote:Op woensdag 27 december 2006 09:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mijn collega ´s kijken me een beetje raar aan nu ik Boudewijn de Groot luidkeels mee zit te zingen..:D
(zit in Manila)
16.30, scheelt zeven uurquote:Op woensdag 27 december 2006 09:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar hoe laat is het daar inmiddels?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 27 december 2006 09:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
neej helaas, dat laat radio 2 in t midden. Daniel Dekker had trouwes ongelijk, hij staat er pas voor t eerst in, hoe komen dit soort smartlappen er dit jaar ineens allemaal in?:
geschuifeldquote:Op woensdag 27 december 2006 09:49 schreef Bluezz het volgende:
José Feliciano
Daar heb ik heel wat uurtjes op geschuifeld vroegah
Hee Diaan! Weer een beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 27 december 2006 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Zow zal me hier ook eens weer meldenheb al bijna 7 topics gemist, zie ik.
Goed jaar was dat!quote:Op woensdag 27 december 2006 09:55 schreef Ole het volgende:
Mijn geboortejaar
Was het jaar van woodstock, l hippies, en goede muziek![]()
Leuk overzichtje!
Geen idee, bij ons heette dat "slowen"quote:Op woensdag 27 december 2006 09:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja duh, ik zeg toch vroegah... hoe noem je dat nu dan, slijpen
Het gaat redelijk. De ene dag wat beter dan de andere. Heb nog wel last van hoofdpijn en vermoeidheid. Maar krijg nu fysio voor mn verkrampte spieren boven in de rug. Voorlopig nog even rustig aan doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee Diaan! Weer een beetje opgeknapt?
Ok danquote:Op woensdag 27 december 2006 09:59 schreef cafca het volgende:
Geen idee, bij ons heette dat "slowen"
Precies... ik neem aan dat je het over UB40 hebt. Het concert in juli van dit jaar was trouwens wel weer ouderwets goed....quote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef cafca het volgende:
Ja, nog voordat ze met die piepstemmetjes gingen zingen...
Ik herkende ze zelfs niet als BeeGeesquote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef cafca het volgende:
Ja, nog voordat ze met die piepstemmetjes gingen zingen...
Nee, ik had het over the Beegees. Maar het eerste album van UB40 was echt goed. daarna is het redelijk snel richting sky radio niveau gegaanquote:Op woensdag 27 december 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... ik neem aan dat je het over UB40 hebt. Het concert in juli van dit jaar was trouwens wel weer ouderwets goed....![]()
Ow hahahaha. Heb wat problemen met het downloaden van de Excel-lijst.... hebben jullie dat ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik had het over the Beegees. Maar het eertse album van UB40 was echt goed. daarna is het redelijk snel richting sky radio niveau gegaan
Nee, geen last van gehadquote:Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hahahaha. Heb wat problemen met het downloaden van de Excel-lijst.... hebben jullie dat ook?
Hmm ik heb nu de nummers 1 tot en met 872 in Excel staan, maar ja daar heb ik nu niets aan. Zo nog maar even proberen. Het lukt niet op de vaste pc en ook niet op mn laptop.quote:
Anders wil ik hem wel ff mailen.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu de nummers 1 tot en met 872 in Excel staan, maar ja daar heb ik nu niets aan. Zo nog maar even proberen. Het lukt niet op de vaste pc en ook niet op mn laptop.![]()
![]()
Postduif is onderwegquote:Op woensdag 27 december 2006 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag![]()
Je hebt mn mailadres hè? Anders staat ie in mn profiel.
Postduif is met correcte zending aangekomen.quote:
Wij hebben geen krant meerquote:Op woensdag 27 december 2006 10:38 schreef cafca het volgende:
Bij ons stond de volledige lijst in de krant, mét uitzendtijden.
Beste nummer met jouw naam in de titelquote:Op woensdag 27 december 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En nu jeugdsentiment voor mij... ik vond het vroeger een geweldig nummer omdat het over "mij" mijn naamging....
Paul Anka - Diana
[..]
Hee naamgenootjequote:Op woensdag 27 december 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En nu jeugdsentiment voor mij... ik vond het vroeger een geweldig nummer omdat het over "mij" mijn naamging....
Paul Anka - Diana
I'm so young and you're so old
This, my darling I've been told
I don't care just what they say
'cause forever I will pray
You and I will be as free
As the birds up in the trees
Oh, please, stay by me, Diana
Thrills I get when you hold me close
Oh, my darling, you're the most
I love you but do you love me?
Oh Diana, can't you see
I love you with all my heart
And I hope we will never part
Oh, please, stay with me, Diana
Oh my darlin', oh my lover
Tell me that there is no other
I love you with my heart
Oh oh, oh oh, oh oh oh oh oh oh
Only you can take my heart
Only you can tear it apart
When you hold me in your loving arms
I can feel you giving all your charms
Hold me darling, h-h-hold me tight
Squeeze me baby with a-all your might
Oh, please, stay by me Diana
Oh, please, Diana
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee naamgenootjeZal ik je vertellen dat ik het net helemaal niet gehoord heb
![]()
Dat is ook een goed bewaard geheim, dussuh... sttttttquote:Op woensdag 27 december 2006 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
heey ik wist helemaal niet dat jij dezelfde naam had
Jammer dat je het liedje gemist hebt...
Ow ik heb lyric gemist, was met mn zoon de trein aan het opzetten.... nu instrumentaal nummer... no lyrics dus.
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 27 december 2006 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is ook een goed bewaard geheim, dussuh... stttttt![]()
Ik heb 'Even aan mijn moeder vragen ook al gemist'... Heel frappant dat ik net de nummers die ik graag wil horen niet mee krijg...Komend uur is dat:
Drukwerk - Je loog tegen mij (1981)
Gene Pitney - Something's gotten hold of my heart (1968)
Zul je zien dat ik die ook mis![]()
Een songtekstje dan maar??quote:
zo zijn er wel veel meer nummers waar je je dat bij af kunt vragen...quote:Op woensdag 27 december 2006 11:15 schreef PH52 het volgende:
en dan snap ik dus echt niet hoe zo'n nummer erin komt![]()
Niet voor de nummers 1439 tm 1443, voor mij dan toch nietquote:Op woensdag 27 december 2006 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo zijn er wel veel meer nummers waar je je dat bij af kunt vragen...
Alles ?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ook wel apart trouwens.
Hoor je in Azie (via Internet) op het Radiojournaal dat internetverbindingen in Azie zijn uitgevallen
Die van mij nietquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:09 schreef Beathoven het volgende:
Somethings Gotten Hold Of My Heart
Ik geloof dat ik dit nummer al in ja-ren niet meer gehoord heb, volgens mij is er eens een remake van gemaakt die een stuk lelijker (gladder) was. Kan hier helaas de uitvoerend artiest van deze zo even niet achterhalen.
Maar ze staan niet in de top 2000.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef Arcee het volgende:
Die staan er dit jaar ook in.
Net als Depeche Mode - Enjoy the Silence.En Massive Attack - Unfinished sympathy.
Stonden er eerder nooit in en daarom stemde ik ook nooit.
Maar nu wel:
1. Depeche Mode - Enjoy the silence (1990)
2. Massive Attack - Unfinished sympathy (1991)
Tja zoonlief heeft bedacht dat hij de cd van Pluk redt de dieren wil luisteren. En Peaceman is net uit bedquote:Op woensdag 27 december 2006 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow Diaan73 zitten goeie nummers bij![]()
Geef die jongen een koptelefoon (en zeg tegen peaceman dat hij een slaapkop isquote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja zoonlief heeft bedacht dat hij de cd van Pluk redt de dieren wil luisteren. En Peaceman is net uit beddus nu even brunchen.
Hmmm probleempje.... de radio op onze dvd-speler is kaduuk, we luisteren via internet en bij de dvd-speler hebben we geen koptelefoon.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef die jongen een koptelefoon (en zeg tegen peaceman dat hij een slaapkop is)
Ik zeur niet, ik constateer slechts...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet van Peaceman zeggen dat je niet moet zeuren
Wie zat hier tot bijna half 2?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer slechts...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef PeRi het volgende:
15 Miljoen mensen, echt een geweldig nummer..
Daar heb je wel gelijk hoor Cafca...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer slechts...![]()
Zeg wordt het niet tijd voor jouw middagslaapje...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk hoor Cafca...![]()
Iemand nog behoefte aan een songtekstquote:Op woensdag 27 december 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeg wordt het niet tijd voor jouw middagslaapje...
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoortquote:
mwah dat probleem ken ik dan niet zoquote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoort
Komt me zelden voorquote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoort
toen heeft het in de top 40 gestaanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Homdeck het volgende:
er staat 1988 achter, maar het is toch al veel ouder?
spuit 11quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
idd. Toen kwam 'ie in de top 40 vanwege jeansreclame..
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
irritant bokje nrs wat nu komt
Sorryquote:Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeg peaceman, wil je niet telkens hetzelfde net voor mij posten
Preciesquote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dr komt eindelijk eens een beetje kwaliteit langs
Is best wel een leuke aanvulling jaquote:Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand nog behoefte aan een songtekst
quote:Op woensdag 27 december 2006 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Leuke nummertje's op rij. Nu luister ik weer even in mijn eentje, maar net de hele tijd met mijn pa. Die kent net even wat meer nummers dan mij (gebrekkige opvoeding)!
Stuck in the middle with you, ken ik van de Reservoir Dogs soundtrack en ik vind het een leuk nummer.
Jennifer Warnes....quote:Op woensdag 27 december 2006 13:44 schreef Terreros85 het volgende:
Met wie zingt Cocker dit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |