inderdaad, kan mij ook niet echt bekorenquote:
Staan de Poques er nog in ?quote:
kippenvelquote:
OK tot morgen,quote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen, morgenvroeg weer verder
je moet vast nog wel een paar keer pissenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen, morgenvroeg weer verder
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef Homdeck het volgende:
ik vind de mercury-versie leuker
ik durf alles te zeggenquote:
moet ik ook gaan doen.quote:
Vergelijken met Internet / nieuw radiootjequote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet ik waar radio 2 op een oud radiootje zit?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vergelijken met Internet / nieuw radiootje?
Vergelijken met wat je op een Internetstream van Radio 2 hoort, maar ik zie dat je 'm al hebtquote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik begrijp je niet.
Ik zit op mijn werk. De pc heeft geen boxen en er staat hier alleen een ouderwets radiootje.
Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit momentquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
En het is internet met een kleine i, niet met een hoofdletter I.
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werkquote:Op woensdag 27 december 2006 01:13 schreef Ole het volgende:
Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit moment![]()
Maar ja mag fokken, wat wil je lieverquote:Op woensdag 27 december 2006 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werk
En dit is een super nummer
Kon het helaas niet vinden met behulp van internet, maar gelukkig zei de presentator dat het de top 2000 wasquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vergelijken met wat je op een Internetstream van Radio 2 hoort, maar ik zie dat je 'm al hebt.
Tegelijk Fokken en muziek luisteren via internet?quote:
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef Ole het volgende:
Nichtenbandje
Toen wist ik dat helemaal niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.
Maar ja, die top 20 is wel redelijk voorspelbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Dan luisteren we ook nooit meer.
Die staan......NIET op de kaart!!!quote:
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:33 schreef Ole het volgende:
Gelukkig maar! ZZ-top is wel ok.Maar hebben leukere nrs
Het wordt echt laatquote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.
Best gezellig ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike luistert ook naar de Top 2000
Geweldige muziek![]()
Dat duurt nog even. In de nacht van 30 op 31 december, tussen drie en vier uur.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Het wordt echt laat![]()
Maar ZZ top komt nog wel hoop ik
Nee, zijn vaste invaller, Bert Haandrikman.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Best gezellig ook.
Is dit nu Frits Spits?
Bert Haandrikman.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Best gezellig ook.
Is dit nu Frits Spits?
Qua stemgeluid lijken ze inderdaad behoorlijk op elkaar ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Heb beetje slecht geluid nu![]()
Maar hij praat wel een beetje hetzelfde, vandaar
Behoorlijk! Meestal kan ik nl best goed stemmen herkennen. Mijn twijfel was dus niet geheel ongegrond.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Qua stemgeluid lijken ze inderdaad behoorlijk op elkaar ja.
Dat klopt ..Want Bert is vrijdags de vaste vervanger van Frits en dan vind ik zijn stem ook bijna die van Frits lijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Heb beetje slecht geluid nu![]()
Maar hij praat wel een beetje hetzelfde, vandaar
A-ha heeft het nog gecoverd. Origineel komt uit '62.quote:
Nee idd!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:02 schreef Mathijz het volgende:
Gellukkog staat die van jim niet in de top2000
Ok.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef Mathijz het volgende:
Ja ik zit met de laptop op bed, dus foutloos is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |