Perfectquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Superheld het volgende:
Tevreden met mijn slotje?
Bedankt, bedanktquote:
Ja, het gaat een beetje stinkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:21 schreef borisz het volgende:
Bloes je hoeft nog maar 4 uur onder de hunnebed te zitten![]()
'Is het me ? You're looking for ?'quote:
Dunglishquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Is het me ? You're looking for ?'
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef borisz het volgende:
leuke aflevering top2000 a gogo
dat is waarquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.
Misschien in een latere afleveringquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.
Verliezen van Sparta, thuis!quote:
Clauwselquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
wat is er zaterdag clauwsel?
Drie punten voor RKCquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
RKC uit, eigen vervoer, in de bus van GF. Gaat vast gezellig worden, de uitslag zien we later dan wel weerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Limlanders zijn ongewenste vreemdelingen in de Arena.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef DarkShine het volgende:
Morgen ajax-Roda in het supportershome. Meeste lui blijven thuis, omdat ze na afgelopen maart nog weigeren naar de UFO te gaan...
Mooie combinatie inderdaad.quote:
Griek is altijd lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Zo, gezellige dag gehad. Was een erg mooi optreden van dat Wit-Russisch koor. Het eten bij de Griek was weer erg lekker. Echt een aanrader voor mensen hier uit de buurt (Irodion in Geldrop).
Precies. Wel veel vaak, maar ik heb erg zitten smullen vanavond.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Griek is altijd lekkerveel vlees
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Wel veel vaak, maar ik heb erg zitten smullen vanavond.
Ja, onder ander die muts uit Groningen tochquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]mooi mooi
2e kerstdag is ook weer bijna voorbij ... gaat snel
sommige mensen zijn volgens mij erg blij
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, onder ander die muts uit Groningen toch![]()
oja... die ja... eeuh begint met een CL ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, onder ander die muts uit Groningen toch![]()
na 2 dagen hunnebed heb je toch op in Ekdom te sprekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja... die ja... eeuh begint met een CL ofzo
quote:
Het was gezellig hoor, maarrreeee thank god, ja!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef golfer het volgende:
Nog een uurtje en dan gaat het hunnebed weer een jaar op slot.
Ik las fijn avondmaalquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Kwart voor 12 alweerik duik er ook zo maar eens in
![]()
fijne avond allemaal!
Hij is er mooi op tijd bijquote:Op woensdag 27 december 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
Zo, de kerst is gelukkig weer voorbij.
De champagne staat al klaar.quote:
Gewoon een werkweekquote:Op woensdag 27 december 2006 00:13 schreef borisz het volgende:
dit is zo'n rare aftelweek
Hadden ze toen ook al internet?quote:
Je hebt een Jupke dus?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:oi
zo gegourmet vandaagen nu even lekker biertje en poker op tv
Bavariaquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef tong80 het volgende:
Toch nog even pokeren gekeken in bed. 19 jarig ventje wint 900.000 euro.
Kan iemand me snel en in het kort de regels uitleggen ?
Mie toequote:Op woensdag 27 december 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
Hallo, ben ik de enige die gewoon werkt voor zijn geld vandaag?
Nee hoor, hier nog eentjequote:Op woensdag 27 december 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
Zo te lezen nietquote:Op woensdag 27 december 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, hier ook iemandquote:Op woensdag 27 december 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
Oe, lekker, die gaat er wel in!quote:Op woensdag 27 december 2006 09:26 schreef SCH het volgende:
Gezellig, oliebolletje?
Die schijtkerst. Nu weer gewoon werkenquote:Wat was er niet normaal?
Je krijgt 2 kaarten, dit zijn je holecards deze zijn persoonlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef tong80 het volgende:
Toch nog even pokeren gekeken in bed. 19 jarig ventje wint 900.000 euro.
Kan iemand me snel en in het kort de regels uitleggen ?
Spullen al gepakt?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Er werd net aan me gevraagd of ik mee wilde op de cruise
Tom?quote:
quote:
misschien zit eric corton ook wel op de cruisequote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, hij was alleen van 1933
Was het maar Tom Cruise
Was 'ie rijk en had ie last van zijn hart?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar Tom Cruise
Misschien was hij in 1968 wel de Tom Cruise van zijn tijd...quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar Tom Cruise
quote:
Boe!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef clauwheee het volgende:
Hik!
Da's nog mooi 5 jaar jonger dan golfertquote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar Tom Cruise
Nog niet gesignaleerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Doc het volgende:
Is Tong al wakker?
Gelukkig kan ik ook fokken naast het DVD-kijken.quote:
Redelijk, maar ben wel blij dat we nu weer ruim een jaar moeten wachten op de volgende kerstquote:Op woensdag 27 december 2006 14:48 schreef maril het volgende:
Hoi leuke dagen gehad?
Slegs van die top van die blazij - nie?quote:
yeppquote:
fokken naast het dvd kijken moet er niet aan denken zegquote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook fokken naast het DVD-kijken.
Gewoon een portable naast me neergezet
"De Spitsen van PSV" zit er nu in
ALs het geen film is, waarom niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
fokken naast het dvd kijken moet er niet aan denken zeg![]()
Specs?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Eindelijk mijn nieuwe computer, werkt Fok niet![]()
Heb je Tong als IT-er gevraagd?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools![]()
Eindelijk mijn nieuwe computer, werkt Fok niet![]()
De kok beslist, schat.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Roergebakken Lof of Paksoi vanavond, aardjes tagliatelli en tartaartjes
Sterktequote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden groet iedereen en stapt op de fiets richting de Galgenwaard
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Of ik mee wilde helpen vuurwerk verkopen. Dat wilde ik wel, maar 8 uur aanwezig vind ik toch wat vroeg![]()
Zullen we van baan ruilenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Of ik mee wilde helpen vuurwerk verkopen. Dat wilde ik wel, maar 8 uur aanwezig vind ik toch wat vroeg![]()
Maar jij bent een bikkel. Ik ben gewoon zo'n luihannes die ook een keer wat doetquote:
Okee, maar je bent wel zo slim om later werk te hebben, waarvoor je niet zo vroeg je nest uit moet.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar jij bent een bikkel. Ik ben gewoon zo'n luihannes die ook een keer wat doet![]()
Nee hoor dat is ook luiheidquote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar je bent wel zo slim om later werk te hebben, waarvoor je niet zo vroeg je nest uit moet.
Nou, ik zag je toch laatst lopen met een vergiet op je kop en een sjaal om, als dat niet een beetje achterlijk is?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef Beschouw het volgende:
Denk je dat ik achterlijk ben. Dan kan ik gelijk weer een nieuwe PC aanschaffen.
CRAZY is echtquote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
vanavond maar eens lekker wat films gaan kijken
C.R.A.Z.Y.
Volver
Scoop
Hier ookquote:
quote:
Ze was ook op 10.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef golfer het volgende:
Filmpje (Ellis) van Linda de Mol bekeken.![]()
T was best te pruimen, en die Roosje speelde nu een grijze muis, terwijl ze in de gooische vrouwen Dá Bitch speelt, echt een geweldig contrastquote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef golfer het volgende:
Filmpje (Ellis) van Linda de Mol bekeken.![]()
1 down, yet 2 to goquote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
C.R.A.Z.Y.
Volver
Scoop
dat kan ik beamen, voor mij tot nu toe misschien wel de beste film v/h jaarquote:
Is die niet uit 2005?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan ik beamen, voor mij tot nu toe misschien wel de beste film v/h jaar
ik wil er nog +/- 10 zien
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Pipo gekeken. Dat was echt leuk
Ik heb de uitslagen nog niet gezien maar hier word ik best *hik* vanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij maar een biertje met een scheutje azijn
Gefelicteerd alvast voor komend weekendquote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de uitslagen nog niet gezien maar hier word ik best *hik* van![]()
Alves gaat er 4 maken volgens de Coen Dillen-indexquote:Op woensdag 27 december 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gefelicteerd alvast voor komend weekend![]()
Kop op meneerquote:Op woensdag 27 december 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gefelicteerd alvast voor komend weekend![]()
Doe nog maar een biertje![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Alves gaat er 4 maken volgens de Coen Dillen-index
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij ligt precies gelijk man.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar komt meneer steeds verder op achter te liggen
ja maar Coen begint nu pas echt mallotig veel te scoren, dat gaat Alves nooit halen.quote:
Als Alves dat haalt mag jij een kratje bier in Tilburg komen halenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar Coen begint nu pas echt mallotig veel te scoren, dat gaat Alves nooit halen.
misschien kunnen we er een leuke tegenprestatie ten gunste van SCH van maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Alves dat haalt mag jij een kratje bier in Tilburg komen halen
Die was eigenlijk voor SCH bedoeld alleen staat het er niet zoquote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kunnen we er een leuke tegenprestatie ten gunste van SCH van maken.
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die was eigenlijk voor SCH bedoeld alleen staat het er niet zo
Handsquote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
Whiskietje graag. We staan weer op de tweede plaats.
wees er maar blij mee, mag je in de play offs weer tegen Feyenoordquote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
Whiskietje graag. We staan weer op de tweede plaats.
dan download je toch gewoon de ondertitelsquote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
C.R.A.Z.Y. lijkt mij ook wel een mooie film, alleen mijn Frans is te slecht om de originele, niet ondertitelde versie te kunnen volgen.
2 down, 1 to goquote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
C.R.A.Z.Y.
Volver
Scoop
Of jij brandt even lief een CD-tje met ondertitels voor ons?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef pascalheister het volgende:
dan download je toch gewoon de ondertitels![]()
http://www.ondertitel.comquote:Op donderdag 28 december 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Of jij brandt even lief een CD-tje met ondertitels voor ons?
in de tijd dat je zo'n cdtje moet branden, heb je de ondertitel al van internet gehaald....quote:Op donderdag 28 december 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Of jij brandt even lief een CD-tje met ondertitels voor ons?
Staat hier nog op de 'nog-te-kijken-lijst'quote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2 down, 1 to go
Volver ook weer een heerlijke film van Almodovar, en dan bedoel ik ook Penelope Cruz![]()
Niet te vinden.quote:
Staat wel vrij hoog in de film-topzoveel.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef Messenga het volgende:
Zie het net ook, waarschijnlijk een vrij onbekende film. Kende hem zelf ook niet.
Lekker!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Kevin Blom, meneer heeft een halve seizoenskaart voor zijn familie bij elkaar gefloten vanavond.
Bij Roda? Die seizoenskaart?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Kevin Blom, meneer heeft een halve seizoenskaart voor zijn familie bij elkaar gefloten vanavond.
Doe maar een Jup. Ik weiger dit als een nederlaag te zien.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij kan DS wel een bazijntje gebruiken
Steeds minder telt dadelijk als nederlaag, snap er niets meer vanquote:Op donderdag 28 december 2006 01:45 schreef DarkShine het volgende:
Doe maar een Jup. Ik weiger dit als een nederlaag te zien.
Als je 90 minuten gezien had snapte je het wel.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Steeds minder telt dadelijk als nederlaag, snap er niets meer van
Tsja, dat is heel vervelend, maar hoe k*t het ook is, de scheids beslistquote:Op donderdag 28 december 2006 01:48 schreef Beschouw het volgende:
Darkshine heeft wel een punt. Oper stond dus niet buitenspel.
Is zo. Ajax heeft de scheids ook al een paar keer tegen gehad. Ach, aan het eind van het seizoen heffen de voors en de tegens elkaar wel op.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja, dat is heel vervelend, maar hoe k*t het ook is, de scheids beslist
Dat is degene die ook een goal goedkeurt waarbij een bal uit de handen van onze keeper geslagen word...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja, dat is heel vervelend, maar hoe k*t het ook is, de scheids beslist
Ook bij Limbo s zitten criminelen hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 01:50 schreef DarkShine het volgende:
@ Golfer: Jij weet 3x niet hoe die lui behandeld zijn in A'dam.
Om 1 voorbeeld te noemen:
Ga jij maar als meiske van 14 in je ondergoed in een cel zitten met je armen aan elkaar gebonden met tieraps om vervolgens om 4 uur snachts alleen de Bijlmer ingetrapt te worden.
Ik weet wel dat er toen fouten zijn gemaakt hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:50 schreef DarkShine het volgende:
@ Golfer: Jij weet 3x niet hoe die lui behandeld zijn in A'dam.
Om 1 voorbeeld te noemen:
Ga jij maar als meiske van 14 in je ondergoed in een cel zitten met je armen aan elkaar gebonden met tieraps om vervolgens om 4 uur snachts alleen de Bijlmer ingetrapt te worden.
Hoorde op het nieuws vandaag dat overal in NL behalve in Limburg minder moorden gepleegd zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ook bij Limbo s zitten criminelen hoor![]()
't Is niet de frustratie van de nederlaag van vandaag. Maar weeral worden wij benadeeld weeral. Daar zit hem ook de frustratie...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er toen fouten zijn gemaakt hoor.
Zat je te plagen.
Winnen ze vandaag toch nog iets, die Limburgers.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoorde op het nieuws vandaag dat overal in NL behalve in Limburg minder moorden gepleegd zijnHeerlen
Niet janken. Nederlaag was terecht.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:00 schreef DarkShine het volgende:
't Is niet de frustratie van de nederlaag van vandaag. Maar weeral worden wij benadeeld weeral. Daar zit hem ook de frustratie...
Ik ontken niet dat het terecht is.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet janken. Nederlaag was terecht.
Heeft niets te maken met hoe jullie supporters vorig jaar behandeld waren.
Zelfs Huub was zo sportief om te verklaren dat er terecht verloren werd vandaag.
Zoek dan eens een goed site op.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef pascalheister het volgende:
dat is dan ook een slecht voorbeeld van een site
als je eens op msn komtquote:Op donderdag 28 december 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoek dan eens een goed site op.
Of wees eens zo lief hem even te branden voor ons?
Goed idee, een bakkie koffiequote:
Vietnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamquote:Op donderdag 28 december 2006 10:15 schreef Eilanden het volgende:
Gooooooooooooooooooodmorrrrrrrrrrrrrrning
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:00 schreef Eilanden het volgende:
Of nog heerlijk aan het uitslapen?
nee ik heb lekker uitgeslapen ben nu benedenquote:
dewedstrijden.tvquote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Superheld het volgende:
Weet iemand waar ik de wedstrijden terug kan zien?
Vervallen de rechten van de wedstrijden na 09:00 niet weer terug aan de clubs? Volgens mij kan je het alleen via Tien tot 's ochtends vroeg zienquote:
Oow dat zou kunnen, de samenvatting van PSV wordt altijd netjes op internet gezetquote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vervallen de rechten van de wedstrijden na 09:00 niet weer terug aan de clubs? Volgens mij kan je het alleen via Tien tot 's ochtends vroeg zien
iddquote:
Welcome back nog!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |