Perfectquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Superheld het volgende:
Tevreden met mijn slotje?
Bedankt, bedanktquote:
Ja, het gaat een beetje stinkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:21 schreef borisz het volgende:
Bloes je hoeft nog maar 4 uur onder de hunnebed te zitten![]()
'Is het me ? You're looking for ?'quote:
Dunglishquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Is het me ? You're looking for ?'
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef borisz het volgende:
leuke aflevering top2000 a gogo
dat is waarquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.
Misschien in een latere afleveringquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat het van te voren allemaal al was opgenomen. Geen woord over de dood van James Brown.
Verliezen van Sparta, thuis!quote:
Clauwselquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
wat is er zaterdag clauwsel?
Drie punten voor RKCquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
RKC uit, eigen vervoer, in de bus van GF. Gaat vast gezellig worden, de uitslag zien we later dan wel weerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Limlanders zijn ongewenste vreemdelingen in de Arena.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef DarkShine het volgende:
Morgen ajax-Roda in het supportershome. Meeste lui blijven thuis, omdat ze na afgelopen maart nog weigeren naar de UFO te gaan...
Mooie combinatie inderdaad.quote:
Griek is altijd lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Zo, gezellige dag gehad. Was een erg mooi optreden van dat Wit-Russisch koor. Het eten bij de Griek was weer erg lekker. Echt een aanrader voor mensen hier uit de buurt (Irodion in Geldrop).
Precies. Wel veel vaak, maar ik heb erg zitten smullen vanavond.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Griek is altijd lekkerveel vlees
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Wel veel vaak, maar ik heb erg zitten smullen vanavond.
Ja, onder ander die muts uit Groningen tochquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]mooi mooi
2e kerstdag is ook weer bijna voorbij ... gaat snel
sommige mensen zijn volgens mij erg blij
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, onder ander die muts uit Groningen toch![]()
oja... die ja... eeuh begint met een CL ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, onder ander die muts uit Groningen toch![]()
na 2 dagen hunnebed heb je toch op in Ekdom te sprekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja... die ja... eeuh begint met een CL ofzo
quote:
Het was gezellig hoor, maarrreeee thank god, ja!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef golfer het volgende:
Nog een uurtje en dan gaat het hunnebed weer een jaar op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |