Is dat komend weekend?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax moet winnen in Eindhoven, en dan is het nog maar 6 punten.
quote eens een bericht van iemand die dat post danquote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gevalletje van "uitgeluld"?
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Roda vandaag weer waardeloos was, maar dat neemt niet weg dat we weer genaaid zijn geworden. Ik zeg ook niet dat we wel gewonnen hadden als die "goal" van Sneijder was afgekeurd, maar je had iig. wel een andere wedstrijd gehad.
Ach ja, als jullie blij zijn dat jullie op deze manier winnen, dan zegt dat al genoeg over het van jullie en van jullie club
Waarom hap je Houniet?quote:
Aanvallen van de keeper?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo niet? is gewoon opzettelijk hands + (zoals gezegd) aanvallen van de keeper en dus direct rood
ik zeg ook niet dat dat hier staat, maar ik neem toch aan dat jullie blij zijn dat jullie gewonnen hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote eens een bericht van iemand die dat post dan
Hoe noem je "de bal uit de handen van de keeper slaan" dan??quote:Op woensdag 27 december 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aanvallen van de keeper?
Je hebt het spel niet echt begrepen
In Eindhoven winnen jullie zeker nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef patrickt37 het volgende:
Ineens kijk ik weer iets rooskleuriger naar het kampioenschap dan de afgelopen dagen.
Ajax moet winnen in Eindhoven, en dan is het nog maar 6 punten.
Handsquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Timo20 het volgende:
Hoe noem je "de bal uit de handen van de keeper slaan" dan??
blij dat we gewonnen hebben: Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat dat hier staat, maar ik neem toch aan dat jullie blij zijn dat jullie gewonnen hebben
[..]
nou dan. dan maakt Sneijder dus volgens jou ook hands en is het toch een onterechte goal?quote:
Daar kan ik me dan weer in vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
blij dat we gewonnen hebben: Ja
de manier waarop: Nee
Ja, niet perse pro Ajax maar hij deed werkelijk alleeeees fout. Kah had rood moeten hebben, 1-0 was hands, duidelijke corners en vrije trappen niet gegeven.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog steeds ajacieden hier die over de scheids zeuren?
Kah solliciteert bijna elke wedstrijd wel naar rood trouwens.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, niet perse pro Ajax maar hij deed werkelijk alleeeees fout. Kah had rood moeten hebben, 1-0 was hands, duidelijke corners en vrije trappen niet gegeven.
En dat is een Fifa international are u kidding me![]()
DAT VELD MAG OOK WEL IS OPTYFEN![]()
ROSALES![]()
Jep, hij was weer drama.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog steeds ajacieden hier die over de scheids zeuren?
Wat een held die Gentenaar!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef MaxC het volgende:
We hebben eindelijk de 0 is gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |