Trustequote:Op dinsdag 26 december 2006 03:45 schreef Homdeck het volgende:
cliff heeft het druk vannacht.
ik ben slapen![]()
En dan?quote:
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Je pakt ff een kaastucje en er is een nieuw topic![]()
Na Chicago ga ik echt![]()
Geniet er maar van, want de volgende tref je pas op 1514.quote:
Ik dacht dat de top2000 op derde kerstdag begon of is ie al begonnen? Dan heb ik een hele dag gemistquote:
Je hebt 4 uur gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de top2000 op derde kerstdag begon of is ie al begonnen? Dan heb ik een hele dag gemist![]()
Hij is dus nu een kleine vier uur bezig. Begint in de nacht van eerste op tweede kerstdag, zoals elk jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de top2000 op derde kerstdag begon of is ie al begonnen? Dan heb ik een hele dag gemist![]()
Na het nieuws van middernacht....quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij is dus nu een kleine vier uur bezig. Begint in de nacht van eerste op tweede kerstdag, zoals elk jaar.
Ja gaat wel, en jij? Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, het is al laatquote:
Ja ook wel goed. Truste dan maar hequote:Op dinsdag 26 december 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gaat wel, en jij? Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, het is al laat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, dat was het dan weer voorlopig...
ff paar uurtjes slapen en dan weer lekker luisteren![]()
Trusten allemaal!![]()
Dit nummer kan ik ook wel lijen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend nummer mag wel.
Samanda Metreahquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:05 schreef Ferdo het volgende:
Terence Trent d'Arby(Of hoe hij zichzelf tegenwoordig ook noemt
)
Juistquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer zo'n nummer wat ik qua titel niet herkende en als je hem hoort denk je weer "oja!"
Sananda Maitreyaquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Samanda Metreahals ik dat goed verstaan heb
Ik was even achter en ik dacht ook dat ik Hazes hoordequote:Op dinsdag 26 december 2006 04:42 schreef Canisfire het volgende:
Bij dit intro dacht ik ooh god Hazés.
De lage nacht regionen zijn echt goed om nieuwe nummers te leren kennen.![]()
Jij hebt dus al bij voorbaat een kutdag. Als ik wakker zou worden met Jantje Smit, ging ik slapen om nog eens opnieuw wakker te kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:52 schreef zoom het volgende:
wakker worden met Jan Smit![]()
Respect voor ieder zijn smaak , maar gevoelsmatig hoort deze plaat niet in de Top 2000 uit
Sinds 0.00 al.quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
Is t begonnen?
Idd grappig, ken t wel en is minder kitsch dan Danny Mirror met I Remember Elvis Presley.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:32 schreef dwerg het volgende:
Je bedoelt Barclay James Harvest met Titles (met inderdaad allemaal titels van Beatles-nummers)?
Ach dat snap ik beter dan dat men massaal stemt op Rood van Marco B om maar een voorbeeld te noemen..quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:37 schreef SunChaser het volgende:
Snap niet dat mensen zo massaal blijven stemmen op Bohemian Rapsody of Paradise by the Dashboardlight.
Vooral s'avonds met een glaasje wijn doet 'ie het goed . . .quote:
Ach ik dacht om 12 uur vanmiddagquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef mitt het volgende:
En ik denken dat het komende nacht begint
Mooi moment om het geluid ff uit te zetten . . .quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bah, BSB
nee, niet meer per uur. Das idd wel jammer jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Staat de lijst niet meer per uur op de site?
Vond de site van de top2000 andere jaren veel overzichtelijker...
In de Televaag stond wel een overzicht per uurquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, niet meer per uur. Das idd wel jammer ja![]()
Je had ook het AD kunnen noemenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In de Televaag stond wel een overzicht per uur![]()
Of het Brabants Dagbladquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:51 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Je had ook het AD kunnen noemen![]()
verrek, dan had ik aan de rest van de krant ook nog wat gehad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:51 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Je had ook het AD kunnen noemen![]()
op mijn andere woonadres laten liggenquote:
Ik ben dol gelukkig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:57 schreef Terreros85 het volgende:
Corry en de Rekels én Henk Wijngaard![]()
Teveel van het goede![]()
Laat het MichielV maar niet horen, straks wisselt hij van radiostationquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel de PSB het komende uur![]()
Die staan er wel veel te weinig in![]()
Twee nummers is wel wat karig inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel de PSB het komende uur![]()
Die staan er wel veel te weinig in![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Radio staat aan, zometeen eerst ff eten en dan ben ik hier weer![]()
Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:22 schreef Homdeck het volgende:
Gelukkig net op tijd wakker voor henk wijngaard![]()
yep. de croissantjes zitten al in de ovenquote:
*zingt uit volle borst*quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Annemiek78 het volgende:
O god, nou komt het... Onze corry!!!
Allemaal meezingen.....
41 wekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef Homdeck het volgende:
deze heeft ontzettend lang op nummer 1 in de top 40 gestaan.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tussen Corry en Henk nog een pareltje: Bee Gees. niet mijn favoriete, maar sowieso een groot zwak voor de Gibb-broertjes
ik lees net dat het geen eens nummer 1 is geweest. Hoogste positie was 5, maar wel 41 weken genoteerdquote:
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tussen Corry en Henk nog een pareltje: Bee Gees. niet mijn favoriete, maar sowieso een groot zwak voor de Gibb-broertjes
Jeugdsentiment hier. Vroeger thuis vaak een LP van de Bee Gees op en dan maar dansen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
ik vind ze goed tot aan saturday night fever. nummers als massachusets en spicks and specks.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.
Ik zie dat dit al eind jaren 70 was, dan viel die periode dus wel mee. Dan was het toch alleen de jaren 80quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.
Idd, maar mijn favoriet is toch wel New York mining disaster 1941quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind ze goed tot aan saturday night fever. nummers als massachusets en spicks and specks.
Ik ken hem wel en ik vind hem wel goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:42 schreef Annemiek78 het volgende:
Geloof niet dat ik dit ken,
En geloof ook niet echt dat ik dit mooi vind..
Dat kan, en gelukkig maar... Anders zouden we wel een erg eentonige lijst krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ken hem wel en ik vind hem wel goed![]()
Oh ja!quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, maar mijn favoriet is toch wel New York mining disaster 1941![]()
ik ga zeker voor de stones. 1 van mn favoriete stonesnummersquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga voor Simply Red
Idd slechte timingquote:
*sluit aan*quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicoooooooo![]()
Wat morgen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:14 schreef Neleos het volgende:
Morgen
Okee...sorry, blond he?quote:
Maar gelukkig draait de top 2000 wel doorquote:
Volgend uur is wel leuk, met Minnie Riperton en Spider Murphy Gangquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga zo ook wel weer even meeluisteren, denk ik..maar aan de uurlijst te zien, hou ik nu nog even mn eigen muziek aan
Die hoge F die de broer van John Stamos net niet haaltquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah! Dat wordt de uithaal van Minnie meeblèren![]()
Echt een mooi nummertje om eventjes nostalgies depressief te wordenquote:
oeh die van minnie is best mooiquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgend uur is wel leuk, met Minnie Riperton en Spider Murphy Gang![]()
Is 1 keer klikken ook te vermoeiend?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
kan de volgende uurlijst alvast gepost worden? Ik ben te lui om de site op te zoeken
great mindsquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:08 schreef Annemiek78 het volgende:
-lijst-
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die van Chris Rea is ook lekker
Ik dacht echt bij die stem zon blonde chick, jah welliswaar wat verouderd inmiddels, maar voor die tijd, blijk dus erg tegen te vallen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:17 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Altijd gedacht dat Minnie een supermooie meid was. Valt wel mee dus![]()
Hier heb ik ook alles op R2 staan en vanochtend moest ik het doen bij m'n ouders, die wisten niet eens dat het al begonnen was . . .quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben hier radio 2 opstaan op alle stereos en computers in huis zodat we helemaal niets missen
En dat eerstgenoemde zou wel eens niet tegen kunnen vallen. Komt uit hun hardrock-periode.quote:
Van hetzelfde probleem als de webstream van radio 2... Telkens onderbrekingenquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:
by the way... waar heeft Fok last van
Het is inderdaad huilen met de pet opquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:
by the way... waar heeft Fok last van
Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef 4-elements het volgende:
Sinds ik voor de optie smallband heb gekozen doet ie het hier weer goed.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer dit uur?
Mother van Lennon natuurlijk.
Lijkt me ook ja. maar die is dan weer tijdens de top2000 a gogo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer dit uur?
Mother van Lennon natuurlijk.
En zometeen George Harrison ook nog een keerquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef nipeng het volgende:
1679 John Lennon & Plastic Ono Band - Give peace a chance (1969)
1678 Beatles - The ballad of John and Yoko (1969)
Grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |