Oh, ja ga door schatjequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
tdilnwwl.
tofquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En lexxx, ik zal je binnenkort nog wat mooie spots sturen van onze roadtrip in september - zit o.a. ook een Wiesmann GT en twee 928's bij.
Groep fan Auwerk. Sandra haar cursusleidster is lid van die groep, 8 januari is laatste cursusdag, kan ze wel twee voor je meenemen? 5 euro per stuk geloof ik. Of per twee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En, waar heb je die stickers weg?!
[afbeelding]
Die moet ik ook hebben voor mijn circuitbak
Wêr hast dy stickers wei?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
Waar heb je die stickers weg. Wat is dat voor een Neerlands.
Gisteren snapte Hugo me niet toen ik vroeg of ie al aangefietst was. Ik voelde me net een buitenlander.
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
Waar heb je die stickers weg. Wat is dat voor een Neerlands.
Gisteren snapte Hugo me niet toen ik vroeg of ie al aangefietst was. Ik voelde me net een buitenlander.
Dat je vertrekt met je fiets. Oftewel, je fietst aan. Idem dito met aanrijden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?
MSNismequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?
Aanrijden == carmageddonquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat je vertrekt met je fiets. Oftewel, je fietst aan. Idem dito met aanrijden.
FF checken, ik heb Sandra nu online.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Paladijn het volgende:
En lexxx, doe me er maar twee - kun je meteen eens langskomen om je foto's van de meet te brengen en die van mij op cd mee te nemen
oh ja, op fok is datquote:
Misschien boem ik daarom wel eens tegen een vangrail ofzo, omdat men me wel eens vraagt hoe laat ik aan ga rijden. Ik moet me dan wel aan mijn woord houden eh.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien boem ik daarom wel eens tegen een vangrail ofzo, omdat men me wel eens vraagt hoe laat ik aan ga rijden. Ik moet me dan wel aan mijn woord houden eh.
nah, op jaarbasis best veelquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]zoveel auto's heb je nog niet in de prak gereden toch?
2quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]zoveel auto's heb je nog niet in de prak gereden toch?
Kan ik ook wel aan komen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:19 schreef Paladijn het volgende:
zou mooi zijn lexxx, anders vraag ik je binnenkort wel om een adres waar ik ze kan krijgen
Ja. mail maar door of zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
M5 is goed bezig.
Ben je morgen online btw, M5? dan ga ik een hele serie auto's op BB zetten waarvan ik me god geen ide heb wat het is
quote:TIMETABLE 2006
GERMANY–FINLAND
FINLAND–GERMANY
ROSTOCK
Departure HANKO
Arrival following day HANKO
Departure ROSTOCK
Arrival following day
Daily 6.00* 7.00 Mon-Sat 21.00 20.00
Sun 10.00 8.00
* All the passengers are requested to arrive to Rostock harbour for the check-in at 21.00 on the night before departure. Boarding starts at 22.00. Please note that it is not possible to embark between 02.00 and 05.00. Passengers arriving during this time are embarked starting from 5.00. Snack Bar and Bar are open till 1 o'clock.
Departures and arrivals always local time. Subject to alterations
Ik post ze hier wel als ik niet weet wat het is. Of je moet MSn/Gtalk/AIM hebben dat ik je ff snel aan kan schieten als ik een niet weet?quote:
oh ook goed. MSN staat dan ook wel aan, maar je staat niet in m'n msn lijstquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik post ze hier wel als ik niet weet wat het is. Of je moet MSn/Gtalk/AIM hebben dat ik je ff snel aan kan schieten als ik een niet weet?
buzzybeeforum voor het hotmaildeel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ook goed. MSN staat dan ook wel aan, maar je staat niet in m'n msn lijst
jij ook alquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg net een gave kerstkaart binnen
en hij lurkt meequote:
zal ik dat foute ding hier ook ff dumpen. Speciaal voor de SC-ersquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik.
Geregistreerde gebruikers: Alexxxxx, Lipje, M5, sleaze, wietze, Wilco
en mijn brede grijnsquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:50 schreef Alfisti het volgende:
niet nodig joh! komt vanzelf in de OP naast pistolen-Bo'tje
Over een kerstvakantiedomper gesproken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
Pff ik heb nog 8000 woorden verplichting aan de universiteit te voldoen
Al drie jaar op rij moet ik begin januari een paper inleverenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Over een kerstvakantiedomper gesproken.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
Kom je trouwens ook naar Bong-Ra en Venitian snares 29 december?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Al drie jaar op rij moet ik begin januari een paper inleveren
Vet. Wordt gezellig daaro.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik denk het welff nog wat matties scoren die dat ook gaan trekken
Ik heb veel gelezen en HEEL veel onderzoek gedaan. Weet wat ik wil vertellen. Nu nog begrijpelijk doen, komt in orde, maar leuk is anders.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je wel iets waar een beetje makkelijk over wegschrijft?
welk type moet ik hebben als ik de philips DVD recorder met HDMI uitgang wil hebben en 160GB HDD er in en hij moet zwart zijnquote:
En daarvoor quote je Alexquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welk type moet ik hebben als ik de philips DVD recorder met HDMI uitgang wil hebben en 160GB HDD er in en hij moet zwart zijn![]()
Oke welke zoek ik![]()
en kost?
al vast bedankt
PS
weet jij het type nummer van het meubel dat bij die tv van mij hoort?
bij mij staat toch echtquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:02 schreef Hugster het volgende:
http://videos.streetfire.(...)ea3-ad8ef911e61e.htm OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you do not make any sense...quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
Aanrijden een Aanfietsen is iets heel normaal toch![]()
Precies, en Anne wordt gewoon een soort van pissig als ik om 2 uur snachts er geen fuck van begrijp als ze aanfietsen mompelt en ik niet begrijp wat ze bedoeltquote:
aanrijden heb ik laatst gedaan, maar aanfietsen nog noit van gehoordquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
En waarom hebben ze je xbox gejat?
Ik werd helemaal niet pissigquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies, en Anne wordt gewoon een soort van pissig als ik om 2 uur snachts er geen fuck van begrijp als ze aanfietsen mompelt en ik niet begrijp wat ze bedoelt
Omdaaaaaaat ik Uno gedownload hebquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
En waarom hebben ze je xbox gejat?
Ja, maar dat eerste kennen ze ook niet, Baraquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
Ik rij nu aan - Ben je al aangereden?
Ik fiets nu aan - Ben je al aangefietst?
Dom volkquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste kennen ze ook niet, Bara.
Oh ik zie dat je daar bij moet gillenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdaaaaaaat ik Uno gedownload heb. Uno op de Xbox spelen
![]()
![]()
.
met HDMI alleen leverbaar in 250gb en dan is het de DVDR7310, kost normale winkelprijs 499,-quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welk type moet ik hebben als ik de philips DVD recorder met HDMI uitgang wil hebben en 160GB HDD er in en hij moet zwart zijn![]()
Oke welke zoek ik![]()
en kost?
al vast bedankt
PS
weet jij het type nummer van het meubel dat bij die tv van mij hoort?
wat zeg je?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werd helemaal niet pissig. Maar je vroeg wel 8934739843 keer wat ik zei!
Gillenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je daar bij moet gillenIk zou r ook gk van worden
Kut m'n e dot ht slcht
Ja, en al helemaal als ze hier komen wokken en karten en de rest enzo. Tskquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
Dat soort dingen zijn gewoon heel normaal in het zuiden
Jullie passen je maar aan![]()
we vervelen ons allemaal de teringquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is @ work idd, op 2e kerstdag
Poor thing.
Precies, we verwachten van buitenlanders ook dat ze zich aanpassenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en al helemaal als ze hier komen wokken en karten en de rest enzo. Tsk.
Ze praten ook als buitenlandersquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, we verwachten van buitenlanders ook dat ze zich aanpassen![]()
Randstad is gewoon buitenland![]()
Pas nou uit, straks verkopen we jullie aan belgie en duitsland!quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze praten ook als buitenlanders.
Wij verkopen jullie aan engeland ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Pas nou uit, straks verkopen we jullie aan belgie en duitsland!![]()
Wabliefquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Pas nou uit, straks verkopen we jullie aan belgie en duitsland!![]()
jah, en straks kunnen die randstedelingen aanvaren naar engelandquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je snapt aanfietsen en aanrijden toch ook gewoon?![]()
Braboland naar Belgie, Limbadwe naar Duitsland, Groningen en Friesland los steken en de noordzee op duwen.quote:
Graag, als ik dan de BPM en dat soort ellende niet meer hoef te betalenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Braboland naar Belgie, Limbadwe naar Duitsland, Groningen en Friesland los steken en de noordzee op duwen.
Wel verplicht een lederhose aan hequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Graag, als ik dan de BPM en dat soort ellende niet meer hoef te betalen![]()
Dat hebben ze in belgie helemaal nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel verplicht een lederhose aan he
"wablief"quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wablief?
Maarre, doe maar Duitsland dan.
Ja, of gewoon dat "HEH?"quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee: Eaaayy Teringleia wa zegieee is lekker![]()
Wablief?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
Nee dan zeg je gewoon "Sorry?" of 'Pardon?"
Wablief is juist het asociale![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
ik vind wablief echt zo'n ongelooflijk schijt woord![]()
euw...... dacht dat jij in Limbadwe woondequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat hebben ze in belgie helemaal niet![]()
Toch?![]()
Neej joh gekkiequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
euw...... dacht dat jij in Limbadwe woonde![]()
* Alfisti verontschuldigt zich bij BaraCudaquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neej joh gekkie![]()
Ik woon helemaal aan de andere kant van nederland.
Bij Bergen op Zoom in de buurt![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neej joh gekkie![]()
Ik woon helemaal aan de andere kant van nederlandhet buitenland.
Bij Bergen op Zoom in de buurt![]()
Buitenlanders onderling weten het altijd beterquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ijsmeis en ik weten wel beter![]()
Stelletje Randstedelingendebielen![]()
quote:Osdorp Posse zong:
Een provinciaal dat is een boer..............
Niks vrede, je hebt een onstabiele omgeving veroorzaaktquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Buitenlanders onderling weten het altijd beter![]()
Maar het is Kerst, dus vrete op aarde
is dat nou veel beter dan dat HDMI of is het een beetje simpel geld verspillen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
met HDMI alleen leverbaar in 250gb en dan is het de DVDR7310, kost normale winkelprijs 499,-
Meubel moet ik morgen ff kijken voor je, gegevens hier niet bij de hand,
DVD films ook afspelen. Ding kan upscalen naar 740P of 1080i maar een orgineel krijg je toch nooit mooier?quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
HDMI is digitale audio/video, dus theoretisch heb je een verliesloze overdracht van apparaat naar apparaat. En dus volledig geschikt om HD materiaal over te pompen.
En je TV kan theoretisch direct met het apparaat communiceren.
Tja als je alleen maar simpel TV wilt opnemen. Dan boeit het ook weinig verder.
Waar en niet waar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DVD films ook afspelen. Ding kan upscalen naar 740P of 1080i maar een orgineel krijg je toch nooit mooier?
heeft dat wel nut dan????
Aaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
Het begin van het einde.
ik heb eigenlijk nog geen ene boeiende flikker uitgevoerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij je huidige baas worden je doelstellingen niet door je collegas door de neus geboord dus?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
godver, ik heb honger, maar mn moeder wil geen eten maken
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Rij langs de mcdrivequote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
M5 is net weg, je mag zijn plekje we even overnemen hierzo. Dus alle autos die ik niet herken binnen een minuut benoemen inclusief bouwjaar, aantal gebouwd, vorige eigenaren, chassisnummer, en de naam van de neef van de monteur die het laatste wielmoertje heeft aangedraaid 3 APK beurten geledenquote:
Daarvoor moet je bij mijn vader wezen en die heeft (nog) geen account en die leest alleen in het subforum Politiek.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
M5 is net weg, je mag zijn plekje we even overnemen hierzo. Dus alle autos die ik niet herken binnen een minuut benoemen inclusief bouwjaar, aantal gebouwd, vorige eigenaren, chassisnummer, en de naam van de neef van de monteur die het laatste wielmoertje heeft aangedraaid 3 APK beurten geleden
Je vader is tof. Als ie een account neemt ga ik meteen spammen in zn PM box.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mijn vader wezen en die heeft (nog) geen account en die leest alleen in het subforum Politiek.
Puh.
Die zet ik dan met opzet uitquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vader is tof. Als ie een account neemt ga ik meteen spammen in zn PM box.
Vieze slijmbalquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Dan moet je mama wel een hele lieve mevrouw zijn als er zo'n geweldig product uit is gekomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Dan moet je mama wel een hele lieve mevrouw zijn als er zo'n geweldig product uit is gekomen![]()
![]()
Mijn moeder is altijd heel stilquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vieze slijmbal
Hoe weet jij dat nou
Vond het wel goed klinkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vieze slijmbal
Hoe weet jij dat nou
Zwijgen is toestemmen btw.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef Hugster het volgende:
geen tijd om dat allemaal toe te lichten, ik ga op zoek naar een geopende pakistaan voor boodschapjes.
Zij hebben over haar gezongenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder is altijd heel stil. Net zoals ik
.
Ik weet niet of ze geniet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zij hebben over haar gezongen
[afbeelding]
Ja, vooral in de ochtend. Ratelderatelderatelderatel. En toen ineens was het muisjestil.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeker weten!!.
Ik ben ook best stil btw![]()
Toen was ik niet wakker dus dat telt nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, vooral in de ochtend. Ratelderatelderatelderatel. En toen ineens was het muisjestil.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toen was ik niet wakker dus dat telt niet
Ik hou van jequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ging toen eigenlijk best verbaasd naar mijn werk.
WTFquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat zei je toen niet.
Volgens mij had je het over een pakje dat ik moest wegleggen.
Pakje! Niet plakje. En weet ik veel.quote:
Ja en dan nog beweren dat ik niet met je heb gebeld ook!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
Wat een waardeloze vent heb je toch.
écht een koekwaus.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon vergeten. Sloeber.
Ik snap er geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee mên, dit gaat over Hugo's ergste nachtmerrie.
Ik leg het wel even kort uitquote:
Je stinkt als je boert.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! !@$%#!%@$#!%%!
Kom dan eens naar de F&F-SC. De vorige duurde volgens mij een half jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
5 dagen met een sc doen is ook niks
Ja dat weet ik dus ook niet meer, ik was hem daarna ook kwijtquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo hoe kun je telefoon opnemen als je slaapt?![]()
Je klonk ook echt wakker hoor. Ik dacht al "wtf doe jij zo vroeg op"quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet meer, ik was hem daarna ook kwijt
Ik ben dus wel actief geworden maar niet bij bewustzijn
Ik sliep ook nog maar 2 uur, belt ze me wakker
Dan verwacht ik je weer nakende in mijn bed als ik terugkomquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, haal voor mij ook even wat etenHongerrrrrrrrrr
. Je weet vast wel wat eh!
Mensen wakker bellen is leukquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom bel je zo vroeg anne?
Ik voel me net Doctor Phil![]()
K-k-k-k-k-koud.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je weer nakende in mijn bed als ik terugkom
Kruimels maken
Gourmettenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een teringhekel aan gourmetten. Maar ik ben van gedachte veranderd.
Ik ook, mits er garnalencocktails bijstaan. Dan eet ik die wel opquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
GourmettenDoe ik het liefst elke dag
![]()
what the Rock is cookingquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
If you smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef ThaFreak het volgende:
mededeling![]()
Kunnen die ranzige pics voortaan hier wegblijven, anders moet ik aan het editten gaan en daar heb ik eigenlijk geen zin in![]()
dank jullie voor julliie tijd![]()
Ik zit te eten manquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
pussy's.
Ik kan er al niet tegen als je er over praatquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zit te eten man![]()
Ik kan er al niet tegen als je iemand z'n arm of been ziet breken![]()
Deze was afgekneld en gescheurd hoor?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zit te eten man![]()
Ik kan er al niet tegen als je iemand z'n arm of been ziet breken![]()
effectquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er al niet tegen als je er over praat![]()
![]()
. STOP HET, ik voel het in mijn rug
.
Whehehequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
-- Robbie - wegens emigratie nu echt te koop; mijn Alfa Romeo zegt:
ben je online?
buzzybeeforum.nl bereikbaar! zegt:
half
ben ik gebanned ofso? Ik kan ineens niet meer reageren terwijl ik ingelogd sta
ja, ej bent gebanned zie ik in je notes
(als de server tenminste eens niet plat ligt)
wat heb je gedaan?
hoezo
Jij verwijderde mijn posts toch?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:28 schreef Hugster het volgende:
Oh ik ben in zo'n sneu speeluurtje terechtgekomen waar modjes zich ontzettend grappig voelen met hun knopjes.
Treurig als je daar je lol uit moet halen.
quote:Robbie - wegens emigratie nu echt te koop; mijn Alfa Romeo says:
ik heb niks gedaan
buzzybeeforum.nl bereikbaar! says:
-- Robbie - wegens emigratie nu echt te koop; mijn Alfa Romeo says:
niks waarvan ik me bewust ben tenminste
kijk nog een sin de SC
-- Robbie - wegens emigratie nu echt te koop; mijn Alfa Romeo says:
kan niet, ik kan t forum nouwelijks nog benaderen, blijkbaar is t druk op fok
nah je bent niet gebanned, de SC was op slot omdat ijsmeis en hugster vervelend waren
Alsof ik jou mijn wachtwoord geefquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mag ik de komende maand af en toe onder jouw account posten wanneer ik iets nodig heb?
Die hoef je niet te geven, ik heb hem al.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alsof ik jou mijn wachtwoord geef
elke willekeurige stad met meer dan 50.000 inownerrs?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
Alweer terug
Kom nou, het is Utrecht
Waar anders doe je op kerstavond 21:45 nog even wat boodschapjes
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke willekeurige stad met meer dan 50.000 inownerrs rare buitenlanders met dubieuze ondernemingsplannen?
Maar ik ben hetquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
doe niet zo populair.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god eh![]()
Kunnen jullie niet gaan neuken ofzo![]()
Hebben we toch allang gedaan johquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god eh![]()
Kunnen jullie niet gaan neuken ofzo![]()
Open 4 meter lang 2 meter breedquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
heb je een open of gesloten?
ja hoor net zo groot als hugequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Net zo Huge als Huge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |