Oh, ja ga door schatjequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
tdilnwwl.
tofquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En lexxx, ik zal je binnenkort nog wat mooie spots sturen van onze roadtrip in september - zit o.a. ook een Wiesmann GT en twee 928's bij.
Groep fan Auwerk. Sandra haar cursusleidster is lid van die groep, 8 januari is laatste cursusdag, kan ze wel twee voor je meenemen? 5 euro per stuk geloof ik. Of per twee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En, waar heb je die stickers weg?!
[afbeelding]
Die moet ik ook hebben voor mijn circuitbak
Wêr hast dy stickers wei?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
Waar heb je die stickers weg. Wat is dat voor een Neerlands.
Gisteren snapte Hugo me niet toen ik vroeg of ie al aangefietst was. Ik voelde me net een buitenlander.
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
Waar heb je die stickers weg. Wat is dat voor een Neerlands.
Gisteren snapte Hugo me niet toen ik vroeg of ie al aangefietst was. Ik voelde me net een buitenlander.
Dat je vertrekt met je fiets. Oftewel, je fietst aan. Idem dito met aanrijden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?
MSNismequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
:$ Friesisme, maar wat is aangefietst precies?
Aanrijden == carmageddonquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat je vertrekt met je fiets. Oftewel, je fietst aan. Idem dito met aanrijden.
FF checken, ik heb Sandra nu online.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Paladijn het volgende:
En lexxx, doe me er maar twee - kun je meteen eens langskomen om je foto's van de meet te brengen en die van mij op cd mee te nemen
oh ja, op fok is datquote:
Misschien boem ik daarom wel eens tegen een vangrail ofzo, omdat men me wel eens vraagt hoe laat ik aan ga rijden. Ik moet me dan wel aan mijn woord houden eh.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien boem ik daarom wel eens tegen een vangrail ofzo, omdat men me wel eens vraagt hoe laat ik aan ga rijden. Ik moet me dan wel aan mijn woord houden eh.
nah, op jaarbasis best veelquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]zoveel auto's heb je nog niet in de prak gereden toch?
2quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]zoveel auto's heb je nog niet in de prak gereden toch?
Kan ik ook wel aan komen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:19 schreef Paladijn het volgende:
zou mooi zijn lexxx, anders vraag ik je binnenkort wel om een adres waar ik ze kan krijgen
Ja. mail maar door of zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
M5 is goed bezig.
Ben je morgen online btw, M5? dan ga ik een hele serie auto's op BB zetten waarvan ik me god geen ide heb wat het is
quote:TIMETABLE 2006
GERMANY–FINLAND
FINLAND–GERMANY
ROSTOCK
Departure HANKO
Arrival following day HANKO
Departure ROSTOCK
Arrival following day
Daily 6.00* 7.00 Mon-Sat 21.00 20.00
Sun 10.00 8.00
* All the passengers are requested to arrive to Rostock harbour for the check-in at 21.00 on the night before departure. Boarding starts at 22.00. Please note that it is not possible to embark between 02.00 and 05.00. Passengers arriving during this time are embarked starting from 5.00. Snack Bar and Bar are open till 1 o'clock.
Departures and arrivals always local time. Subject to alterations
Ik post ze hier wel als ik niet weet wat het is. Of je moet MSn/Gtalk/AIM hebben dat ik je ff snel aan kan schieten als ik een niet weet?quote:
oh ook goed. MSN staat dan ook wel aan, maar je staat niet in m'n msn lijstquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik post ze hier wel als ik niet weet wat het is. Of je moet MSn/Gtalk/AIM hebben dat ik je ff snel aan kan schieten als ik een niet weet?
buzzybeeforum voor het hotmaildeel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ook goed. MSN staat dan ook wel aan, maar je staat niet in m'n msn lijst
jij ook alquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg net een gave kerstkaart binnen
en hij lurkt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |