Geef hem eens ongelijk...quote:Op maandag 25 december 2006 19:25 schreef Day het volgende:
Volgens Huub zijn Nat en Nas beide crimineel.
Heeft Natasia tenminste weer iets anders om zich druk om te maken, ik neem tenminste aan dat Brian haar dat wel zsm zal vertellen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:25 schreef Day het volgende:
Volgens Huub zijn Nat en Nas beide crimineel.
Je begrijpt het niet, Natasia doet dit juist voor haar kinderen, zodat zij er straks beter van worden omdat mams eea heeft bereikt, ook beter in haar vel zit en daardoor op lange termijn meer te bieden heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 19:27 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Cheyenne heeft haar moeder nodig. Dat merk je niet alleen aan wat ze zegt, maar ook aan andere dingen. Ze heeft totaal geen zelfvertrouwen en dat wordt nog eens versterkt doordat het op school helemaal niet goed gaat. Ze heeft haar moeder nodig en ik snap niet dat Natasia de signalen niet oppikt en er gewoon voor haar kind is![]()
Ik vind dat te ver gaan, sorry.quote:Op maandag 25 december 2006 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk...
Vind jij het normaal? Wilgo zou (samen met de tantes) voor de kinderen zorgen, maar die is er met de bankpasjes vandoor naar Suriname. De kids voelen zich wrsch niet welkom bij de tantes en Natasia geniet van haar milionairsleventje in De Kooiquote:Op maandag 25 december 2006 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat te ver gaan, sorry.
Het is heel makkelijk praten van de zijlijn.
Mwah...je hoeft in deze echt geen insider te zijn om te kunnen bepalen of iemand een klote-ouder is als ie zijn/haar kinderen verlaat voor materiële zaken.quote:Op maandag 25 december 2006 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat te ver gaan, sorry.
Het is heel makkelijk praten van de zijlijn.
Dat Wilgo naar Suriname zou gaan was bekend.quote:Op maandag 25 december 2006 19:31 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Vind jij het normaal? Wilgo zou (samen met de tantes) voor de kinderen zorgen, maar die is er met de bankpasjes vandoor naar Suriname. De kids voelen zich wrsch niet welkom bij de tantes en Natasia geniet van haar milionairsleventje in De KooiIk vind haar ook crimineel
![]()
Op pedagogisch vlak kun je dit anders echt wel letterlijk een misdaad en daarom crimineel noemen hoor...quote:Op maandag 25 december 2006 19:33 schreef Day het volgende:
[..]
Dat Wilgo naar Suriname zou gaan was bekend.
Dat die kinderen zich niet welkom voelen bij de tantes in jouw invulling.
Ik zou het zelf als ik kids had niet doen, maar om zo iemand nu crimineel te noemen, gaat mij te ver ja.
Mijn mening.
Ach nou ja, dan kan ze wel weer sneller de kids bellen cq uitnodigen zullen we dan maar denken...quote:Op maandag 25 december 2006 19:37 schreef Marrije het volgende:
Natasia kirt nu alweer van plezier om de behaalde contactpunten.
Ja en dan weer zo'n dramaquote:Op maandag 25 december 2006 19:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach nou ja, dan kan ze wel weer sneller de kids bellen cq uitnodigen zullen we dan maar denken...
Dan kan ze wel vantevoren tegen d'r dochter zeggen dat ze niet teveel moet eten ivm het kotsen...quote:
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op pedagogisch vlak kun je dit anders echt wel letterlijk een misdaad en daarom crimineel noemen hoor...
Dat ik Natasia zo zag huilen doet me echt 0,0 maar als ik alleen al hoor dat haar dochtertje moest overgeven van de spanning omtrent het afscheid dan doet me dat wel echt wat. Zo supersneu, misschien maar beter om die kinderen niet nog een keer uit te nodigen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan kan ze wel vantevoren tegen d'r dochter zeggen dat ze niet teveel moet eten ivm het kotsen...
Ben het wel met hun eens.quote:Op maandag 25 december 2006 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op pedagogisch vlak kun je dit anders echt wel letterlijk een misdaad en daarom crimineel noemen hoor...
Tis niet alleen voor een mooier figuur, ook het rijbewijs (en misschien nog wel een cursus tot directiesecretaresse). Mocht het iets uitmaken voor je meningquote:Op maandag 25 december 2006 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het wel met hun eens.
Je kinderen zo iets aan doen alleen voor een mooier figuur vind ik echt belachelijk.
Je hoort gewoon bij je kinderen te zijn als ze deze leeftijd hebben.
Uitzonderingen daar gelaten maar ze kiest zelf hiervoor.
Je blinde vertrouwen in de Jeugdzorg vindt geen wortels in de realiteit!quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Day het volgende:
[..]
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.
Aangezien dat niet zo is, kunnen we die conclusie wel laten varen.
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Als je voor kinderen kiest, weet je dat je leven zeker 18 jaar in het teken van de kinderen zal staan. Als je die verantwoordelijkheid niet aankunt, moet je niet voor kinderen kiezen.
Gelukkig zitten er hier heel veel experts.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Je blinde vertrouwen in de Jeugdzorg vindt geen wortels in de realiteit!![]()
Eigenlijk niet maar rijbewijs kan je ook thuis halen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis niet alleen voor een mooier figuur, ook het rijbewijs (en misschien nog wel een cursus tot directiesecretaresse). Mocht het iets uitmaken voor je mening![]()
Is dit een hulpvraag?quote:Op maandag 25 december 2006 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er hier heel veel experts.
Er staat niet in een wetboek dat het verboden is om als ouder bewoner van DGK te worden vandaar dat Jeugdzorg geen stappen heeft kunnen ondernemen maar het is wel een issue geweest dus ze hebben het zeker geprobeerd, niet bij Nathanael maar wel bij Natasia omdat die kids niet zijn achter gebleven bij een biologische ouder.quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Day het volgende:
[..]
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.
Aangezien dat niet zo is, kunnen we die conclusie wel laten varen.
Nee, maar je kiest wel voor een bepaalde verantwoordelijkheid. En even een minder prettig jaar is naar mijn idee géén reden om je kinderen maar even in de steek te laten, weg te lopen voor je problemen. Dan bestaat er ook nog zoiets als een psycholoog of iets dergelijks.quote:Op maandag 25 december 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.
Niemand weet waar hij aan begint, als je aan kinderen begint.
Je weet van tevoren echt niet hoe het zal zijn en hoe het zal gaan, en hoe je er zelf mee om zult gaan.
Alsof het teveel gevraagd is om je vantevoren te realiseren dat je er voor de kids moet zijn...quote:Op maandag 25 december 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.
Niemand weet waar hij aan begint, als je aan kinderen begint.
Je weet van tevoren echt niet hoe het zal zijn en hoe het zal gaan, en hoe je er zelf mee om zult gaan.
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er staat niet in een wetboek dat het verboden is om als ouder bewoner van DGK te worden vandaar dat Jeugdzorg geen stappen heeft kunnen ondernemen maar het is wel een issue geweest dus ze hebben het zeker geprobeerd, niet bij Nathanael maar wel bij Natasia omdat die kids niet zijn achter gebleven bij een biologische ouder.
Jij jouw mening en ik de mijne...accepteer gewoon dan er mensen zijn die anders denken dan jij.
Ik vind Natasia een misdadiger dat ze jonge kids in de steek laat en jij vindt dat niet, so be it.
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op jouw laatste zin van je posting van 19.41.quote:Op maandag 25 december 2006 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.
Ik geef gewoon de mijne, meer niet. Accepteer jij die dan ook maar!
Die las ik dus wel want jij gaf aan dat als het een misdaad zou zijn...bureau Jeugdzorg wel had ingegrepen en dat hebben ze niet...m.a.w. degenen die het hier hebben over een misdaad praten volgens jou poepquote:Op maandag 25 december 2006 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.
Ik geef gewoon de mijne, meer niet. Accepteer jij die dan ook maar!
Jij snapt hem helemaal!quote:Op maandag 25 december 2006 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op jouw laatste zin van je posting van 19.41.
En nu weer gezellig![]()
Tja...ze ziet zichzelf alweer op de cover vd Privé staan als ontaarde moeder...quote:Op maandag 25 december 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Natasia kan haar kinderen maar niet vergeten...
Ik lees geen roddelbladen, maar de mensen die ik weleens heb gevraagd of ze naar DGK kijken, kijken mij zeer verbaasd aan 'waar heb jij het over?' en 'zijn er mensen die dat kijken dan'. Misschien heb ik gewoon niemand van de doelgroep in mijn nabijheid, maar ik krijg de indruk dat het zeker geen hype is.quote:Op maandag 25 december 2006 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja...ze ziet zichzelf alweer op de cover vd Privé staan als ontaarde moeder...
Alsof het inmiddels geen uitgekauwd item is...
Ik denk sowieso wel dat die bewoners het idee hebben dat ze overmate veel media-aandacht krijgen maar dat valt volgens mij toch reuze mee...
Het is geen hype ofzo...of zie ik het verkeerd?
Oh dat bedoel je.quote:Op maandag 25 december 2006 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die las ik dus wel want jij gaf aan dat als het een misdaad zou zijn...bureau Jeugdzorg wel had ingegrepen en dat hebben ze niet...m.a.w. degenen die het hier hebben over een misdaad praten volgens jou poep
Volgens mij moet eerst bewezen worden dat de kinderen er aantoonbaar onder leiden, en kan niet op voorhand je kind bij je weg worden gehaald. Het kan dus gewoon een kwestie van tijd zijn, hoe sneu ook (want dan moet een kind dus eerst als schade hebben opgelopen). Volgens mij is (mn het plannen van) terrorisme het enige misdrijf waarbij ze voor de schade al kunnen ingrijpen. Maar ik kan ernaast zitten hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je.
Nou daar sta ik nog steed achter. Als er iemand onder de loep van Jeugdzorg heeft gezeten was het Natasia. Als Jeugdzorg ook maar 1 reden had gevonden om Natasia de kinderen te ontnemen, hadden ze dat vast gedaan, gezien de aandacht die zowel de politiek als de media eraan besteed hebben. Dat is niet gebeurd, dus neem ik aan dat er geen geldige reden voor was.
En dat staat volkomen los van mijn mening of er nou wel niet ouders mee mogen doen aan DGK.
En daar gaat het dus om. Wij kennen die kinderen helemaal niet, zien ze nu een paar uur en kunnen dan al conclusies trekken dat ze er vreselijk onder lijden?quote:Op maandag 25 december 2006 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij moet eerst bewezen worden dat de kinderen er aantoonbaar onder leiden, en kan niet op voorhand je kind bij je weg worden gehaald. Het kan dus gewoon een kwestie van tijd zijn, hoe sneu ook (want dan moet een kind dus eerst als schade hebben opgelopen). Volgens mij is (mn het plannen van) terrorisme het enige misdrijf waarbij ze voor de schade al kunnen ingrijpen. Maar ik kan ernaast zitten hoor.
Ik ken ook niemand die het kijkt...daarom overleg ik met julliequote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees geen roddelbladen, maar de mensen die ik weleens heb gevraagd of ze naar DGK kijken, kijken mij zeer verbaasd aan 'waar heb jij het over?' en 'zijn er mensen die dat kijken dan'. Misschien heb ik gewoon niemand van de doelgroep in mijn nabijheid, maar ik krijg de indruk dat het zeker geen hype is.
Die schijnen niet top te zijn, nee.quote:Op maandag 25 december 2006 20:13 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, de kijkcijfers zijn toch ook niet echt geweldig?
Of wel, ik verdiep me daar eigenlijk niet in, hehe.
Oh wat erg, ik zie nu pas dat ik leiden heb geschreven ipv lijden.quote:Op maandag 25 december 2006 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
En daar gaat het dus om. Wij kennen die kinderen helemaal niet, zien ze nu een paar uur en kunnen dan al conclusies trekken dat ze er vreselijk onder lijden?
Daarom ging de term 'criminelen' mij te ver. Meer niet.
Ik moet er ook niet aan denken deze dagen door te brengen met familie en vrienden.quote:Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Day het volgende:
Leuk dat er voor de andere bewoners videoboodschappen zijn!
Moet er niet aan denken deze dagen door te brengen zonder familie en vrienden.
Dus zit jij gezellig DGK te kijken met je familie ?quote:Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Day het volgende:
Leuk dat er voor de andere bewoners videoboodschappen zijn!
Moet er niet aan denken deze dagen door te brengen zonder familie en vrienden.
Nope, 1e gedeelte heb ik vanmiddag al gehad, morgen weer!quote:Op maandag 25 december 2006 20:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus zit jij gezellig DGK te kijken met je familie ?![]()
Om de wijn! De rest is maar een hapje om de mond even op een ander idee te brengen!quote:Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Gaat het diner om het eten of om de wijn?
Ah ok! Ik drink zelf geen alcohol.quote:Op maandag 25 december 2006 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
Om de wijn! De rest is maar een hapje om de mond even op een ander idee te brengen!![]()
Ik vertrouw ook zeker niet blind op BJZquote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik zie nu pas dat ik leiden heb geschreven ipv lijden.
Ik begrijp jouw standpunt wel, maar die andere ook. BJZ heeft afgelopen maanden al dermate gefaald dat ik daar niet blind op vertrouw (bv een kind meegeven -onder toezicht, terwijl de moeder heeft gezegd dat ze zelfmoord wil plegen en vervolgens tijdens het eerstvolgende bezoek het kind vermoordt).
Daar mag je ook best naar vragen, hoor!quote:Op maandag 25 december 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok! Ik drink zelf geen alcohol.
Ik vond al dat er zo overdreven veel uitleg werd gegeven over de wijn. Ik zou willen weten wat er op mijn bord lag.
Brian die liggend zijn moeder aan een been probeert terug te trekken...quote:Op maandag 25 december 2006 20:55 schreef Day het volgende:
Er volgt straks natuurlijk weer een afscheid met tranen.
Zal toch niet, ze zien elkaar over een paar dagen weer...quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Brian die liggend zijn moeder aan een been probeert terug te trekken...
Optimist!quote:Op maandag 25 december 2006 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal toch niet, ze zien elkaar over een paar dagen weer...
Die broer heeft weer een totaal ander uiterlijk, meer indo.quote:
Is dat de broer van Bart of van Brian? Ik ken die gozer ergens van....quote:Op maandag 25 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Die broer heeft weer een totaal ander uiterlijk, meer indo.
Van Brian.quote:Op maandag 25 december 2006 22:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Is dat de broer van Bart of van Brian? Ik ken die gozer ergens van....
Wat zegt hij dan?quote:Op maandag 25 december 2006 22:19 schreef Gigageil het volgende:
Wat Nathanael nu zegt en wat ie net zei in de uitzending.....mijlenbreed verschil......![]()
Over Natasia zei ie na die ruzie...."Het is Natasia eruit of ik "quote:
Het is Kerst! Geef je hart een dagje rust!quote:Op maandag 25 december 2006 22:27 schreef Gigageil het volgende:
he huuh he wat? he huh ha he Nada he wat huu he ?pfffff saaie mensen.....ga toch es naar de slaapkamer voor een vluggertje of zo......
![]()
Wat een dikke trol?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:07 schreef bosb het volgende:
haha ze hebben echt dikke lol daar
ligt een beetje aan de stripper,... maar zo'n ranzige bikers-chick die erg te ver wilt gaan staat niet echt in die kooiquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:18 schreef Leandra het volgende:
Jezus een stripper laten komen....... hoe stijlloos kun je zijn?!![]()
DGK_REDACTIEquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:22 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft die stripper ingehuurd eigenlijk??
Ik kan me erg goed voorstellen dat Bart nu peentjes schijt voor zijn verjaardag...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef avonne het volgende:
Bartenel weten niet wat ze van de strip act moeten vinden.
Bart wil er niks mee te maken hebben (waarom loop je dan niet meteen weg, knul?)
Nel vindt het maar rare types "uit alle hoeken en gaten" (ik denk dat hij de bewoners heeft) en wil volgende week niet jarig zijn.
Ze snappen er niks van.
Volgens Nel is elke reactie van Huub kansloos, wat je ook doet het valt fout.
(persoonlijk vind ik dat Huub heel leuk en vrolijk reageerde)
Brian denkt dat het alleen maar is om de dames een plezier te doen.
Ach, je leeft maar één keer he ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence maar dan hebben ze zelf ook een lesje stijl en etiquette nodig....
bedoel: natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
kop dicht.......................... echt verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef demins het volgende:
In de slowchat is het meezingen met de top2000 begonnen!![]()
![]()
![]()
oe.... dat wordt nog vechten tussen Nat en Nat....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Netty een koffertje hebben met 10 mille voor degene die straks vrijwillig met haar mee de poort uit gaat???
Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia echt vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ik denk de contactpunten voor het afvallen van Natasia.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Netty een koffertje hebben met 10 mille voor degene die straks vrijwillig met haar mee de poort uit gaat???
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......![]()
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel ja![]()
Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, huldequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag meteen die hele Netty niet meer, wat een pokkewijf
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef Gigageil het volgende:
Zo Ilona, steek die maar in je zak......2 troostpuntjes.....
![]()
Das waarquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, hulde![]()
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzo
Ze moest er toen zelf een hap van nemen van hem en toen deed ze dat en werden beide ziek. Hij werd op zijn werk niet goed !
De waarheid komt soms hard aan, als ze dat werkelijk niet handelen kon, had ze weg moeten blijven. Of er met Ilona over praten, maar niet schijnheilig op het eind.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.
Tsja, je kunt natuurlijk ook gewoon een echtscheiding aanvragen, maar dit zal wel makkelijker zijn geweest...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzo
Ze moest er toen zelf een hap van nemen van hem en toen deed ze dat en werden beide ziek. Hij werd op zijn werk niet goed !
Hoezo???quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag meteen die hele Netty niet meer, wat een pokkewijf
Als je je aanstaande vergiftigd, zou nóg gekker zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel ja![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Als je je aanstaande vergiftigd, zou nóg gekker zijn...![]()
Inderdaad, en nu gaat Ilona een beetje doen alsof ze gek isquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.
Beetje laat een bommetje laten vallen, want ik denk dat Brian hier weer wéken op door gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
Had ze niet eerder kunnen beginnen met het gestook. Geweldig hoe ze nu uit de school klapt![]()
Dat hij nieuw is.... Hij heeft ook maar 5 punten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
Welke argumentatie gaf ze bij Huub?
(ik drukte per ongeluk net de stream weg)
hij was nieuw, en hebben wat gepraatquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
Welke argumentatie gaf ze bij Huub?
(ik drukte per ongeluk net de stream weg)
Zit net te denken, zal wel weer van achter gestuurd zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Netty karakter had gehad dan had ze dit bij aankomst allemaal opgerakeld en niet vlak voordat de taxi arriveert...
Wat een gelul weer.
Wilgo en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
2 kleinkinderen erbij?
Heeft Natasia zich laten adopteren, of gaat ze met Brian trouwen?
Ik dacht Nena, maar het was haar wel danig in de mond gelegd!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef RTM1988 het volgende:
ilona begon tog wel over de contactpunten?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net te denken, zal wel weer van achter gestuurd zijn.
Nee hoor, Ilona is gewoon de moeite niet waard, en dan hoef je dus ook nix uit te praten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Netty karakter had gehad dan had ze dit bij aankomst allemaal opgerakeld en niet vlak voordat de taxi arriveert...
Wat een gelul weer.
Duhquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]nee, joh, die punten heeft ze bij de Blokker gekocht
Die heeft er net weer 50 bijquote:
Had ze ook gewoon nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Vind het wel heel platvloers hoe het nu beëindigd wordt...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Ik heb het ook gezien en ze heeft het écht gezegd. En niet zo dat je het op een andere manier op kon vatten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef Gigageil het volgende:
Ilona zit haar gekreukelde gezichtje te verbijten......maar ik weet dat het waar is wat Netty zegt, ik heb het ook gezien op de streams......zeker dat gedeelte van "als er wat is haalt Brian zijn lieve moedertje erbij"![]()
Zo ziek is dusquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
2 kleinkinderen erbij?
Heeft Natasia zich laten adopteren, of gaat ze met Brian trouwen?
Heb ik toevallig ook gehoord en ook over die centen die ze helemaal niet nodig had...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef Gigageil het volgende:
Ilona zit haar gekreukelde gezichtje te verbijten......maar ik weet dat het waar is wat Netty zegt, ik heb het ook gezien op de streams......zeker dat gedeelte van "als er wat is haalt Brian zijn lieve moedertje erbij"![]()
Ja, bij dit soort zaken moeten ze het laten zienquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Aaaaaaahhh redactie, mogen ze het filmpje ff terugzien ???![]()
Dat heeft Ilona ook gezegd, maar het is de keiharde waarheid. Die player haalt altijd zijn moeder erbij, als hij verder geen argumenten kan aandragen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef Gigageil het volgende:
Nou echt, dat moeten ze zeker laten zien!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Aaaaaaahhh redactie, mogen ze het filmpje ff terugzien ???![]()
Ja , ik snap ook niet wat het probleem is......ze doet wel overdreven.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft Ilona ook gezegd, maar het is de keiharde waarheid. Die player haalt altijd zijn moeder erbij, als hij verder geen argumenten kan aandragen.
Helemaal waar, ze is neer gezet zoals ze is en die confrontatie is hard...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
Het doet haar wat, omdat het de waarheid is![]()
Internet is gewoon een afspiegeling van de maatschappij, lijkt mequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef avonne het volgende:
O, nu vindt Bart dat internet wel de werkelijkheid weergeeft, zucht.
Ja, nu ineens wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef avonne het volgende:
O, nu vindt Bart dat internet wel de werkelijkheid weergeeft, zucht.
Ja hilarisch...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef Leandra het volgende:
Ilona was er een stuk sterker uitgekomen als ze gewoon gezegd had dat ze t wel gezegd had, dit hele ontkennen gaat nergens over.
Je weet in het huis nooit wat iemand buiten het huis gezien heeft, en alles wat ze zeggen kan en zal tegen ze gebruikt worden.
Wel briljant dat ze nu "dreigt" met opstappen door 1 door een buitenstaander herhaalde opmerking van zichzelf![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de enige die Ilona hoog in het lijstje heeft staan?![]()
Ok, maar dit was persoonlijk tegen haar komst in het huis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het een naaistreek van Netty. Dan had ze ook Nena een lesje moeten lezen voor de manier waarop ze Brian gebruikt. En meerdere dingen, want dat valse mens zit continue op internet, dus ze ziet toch alles?
Ze zal nu ook wel weer met een laptop in de auto zitten.
Heb d'r absoluut niet hoog op de lijst staan. Vind het een saai zeikwijf.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het een naaistreek van Netty. Dan had ze ook Nena een lesje moeten lezen voor de manier waarop ze Brian gebruikt. En meerdere dingen, want dat valse mens zit continue op internet, dus ze ziet toch alles?
Persoonlijk vind ik Ilona 3 keer nix:quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk er hetzelfde over hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is bijna zo vals als Albert Verlinden .....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb d'r absoluut niet hoog op de lijst staan. Vind het een saai zeikwijf.
Ik zou het ontoelaatbaar vinden als ze mijn moeder voor hun karretje zouden willen laten spannen en ik zou pisnijdig op haar worden dat ze het heeft toegestaan!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zal op zijn beurt ook wel weer gaan zeiken tegen de redactie. Dat ze zijn moeder hiervoor hebben gebruikt![]()
![]()
nee, maar hier is ze wel zwak.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Graag ! Maar ik hoop niet dat ze zich weg laat stemmen. Ik wil nog wel een nieuwe bewoner voor haar in de plaatsquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hoe kan iemand zo in denial zijn?!
Nou schat, dan rot je toch op?
dat van Bart en NL had michel al gezien en doorgeluld aan ilona, ilona heeft zelfs brieven gehad met deze info, nu wordt de bal teruggekaatst en is ze ineens niet meer zo sterk als ze dacht te zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk er hetzelfde over hoor.
Ze heeft toch ook NL en Bart gezien op de streams.
Je ziet al wie er bij haar boven aan staan.
Precies!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef Leandra het volgende:
Ilona: "ook al kijk je op internet, als je hier zit is het toch heel anders en dan had ze daar even over na moeten denken, concreet"
Goeiemorgen Ilona...... op internet kijk je live mee hoor... maar natuurlijk, degene die naast je zit vat een opmerking als "ze heeft haar zaak verkocht en zal dus wel centen hebben" uiteraard heel anders op dan iemand die mee zit te kijken op de streams![]()
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag ! Maar ik hoop niet dat ze zich weg laat stemmen. Ik wil nog wel een nieuwe bewoner voor haar in de plaats![]()
Ja ze had meteen opheldering kunnen vragen over of Brian het geld destijds terecht voor haar heeft opgeëist!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, maar hier is ze wel zwak.
Over het algemeen houdt ze haar hoofd koel, maar hier zou ze ook moeten kunnen zeggen "whatever"
Was het niet zo dat mensen zich niet weg mochten laten stemmen ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
NL glundert al die gaat nog wel olie op het vuur gooien.
Alleen jammer dat Huub dan minder sterk komt te staan.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Ok, nu serieus.
DGK-redactie, draaien die band!
Bedoel Ilona wil toch al weg. Laat dan die band maar zien ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Laat haar de waarheid maar eens zien![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef bosb het volgende:
Ilona hoeft niet meer..
Hij is gewoon dom, en snapt niet echt wat er aan de hand is. Dan kan hij ook niks vertellenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Michel moet z'n mond houden als hij komt?!
Nu liegt ze weer! Die gozer houdt echt z'n klep niet!
Maar dan wel de HELE waarheid. Niet alleen de uitspraak van Ilona. Dan ook al die beelden waar player Brian zijn arme moeder erbij haalt. Dan pas geef je een objectief beeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Laat haar de waarheid maar eens zien![]()
hij zei toch: bevallige?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef bosb het volgende:
hmmz huub noemt de moeder van Brian, een afvallige Almeerse..... Dat zullen een aantal mensen ook leuk vinden om te horen.
tja, ik vond huub best leuk worden, nu keldert ie weerquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef bosb het volgende:
hmmz huub noemt de moeder van Brian, een afvallige Almeerse..... Dat zullen een aantal mensen ook leuk vinden om te horen.
En als we dan toch filmpjes aan het uitzenden zijn, laat dit dan ook ff zien aan Brian (en de rest)quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Kan ook, nu noemde hij haar iig een malle tikgeit....
nou idd zat ik ook gelijk te denken ...die Michel klept alles door maar goed het is nu niet in haar voordeel natuurlijk dus nu mag het ineens niet in haar ogen....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Michel moet z'n mond houden als hij komt?!
Nu liegt ze weer! Die gozer houdt echt z'n klep niet!
Stephan wilde toch ook weg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was het niet zo dat mensen zich niet weg mochten laten stemmen ?![]()
True, maar die heeft redelijk onopvallend gedaan. Maar als je nu gaat lopen roepen dat je naar huis wilt en opeens gaat iedereen op Ilona stemmen, terwijl die eigenlijk niet in de picture was voor deze stemronde, dan zijn conclusies makkelijk te maken natuurlijk.quote:
is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:20 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de wasserette Ilona even de banden laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |