Wilgo en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
2 kleinkinderen erbij?
Heeft Natasia zich laten adopteren, of gaat ze met Brian trouwen?
Ik dacht Nena, maar het was haar wel danig in de mond gelegd!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef RTM1988 het volgende:
ilona begon tog wel over de contactpunten?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net te denken, zal wel weer van achter gestuurd zijn.
Nee hoor, Ilona is gewoon de moeite niet waard, en dan hoef je dus ook nix uit te praten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Netty karakter had gehad dan had ze dit bij aankomst allemaal opgerakeld en niet vlak voordat de taxi arriveert...
Wat een gelul weer.
Duhquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]nee, joh, die punten heeft ze bij de Blokker gekocht
Die heeft er net weer 50 bijquote:
Had ze ook gewoon nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Vind het wel heel platvloers hoe het nu beëindigd wordt...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |