Wat een dikke trol?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:07 schreef bosb het volgende:
haha ze hebben echt dikke lol daar
ligt een beetje aan de stripper,... maar zo'n ranzige bikers-chick die erg te ver wilt gaan staat niet echt in die kooiquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:18 schreef Leandra het volgende:
Jezus een stripper laten komen....... hoe stijlloos kun je zijn?!![]()
DGK_REDACTIEquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:22 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft die stripper ingehuurd eigenlijk??
Ik kan me erg goed voorstellen dat Bart nu peentjes schijt voor zijn verjaardag...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef avonne het volgende:
Bartenel weten niet wat ze van de strip act moeten vinden.
Bart wil er niks mee te maken hebben (waarom loop je dan niet meteen weg, knul?)
Nel vindt het maar rare types "uit alle hoeken en gaten" (ik denk dat hij de bewoners heeft) en wil volgende week niet jarig zijn.
Ze snappen er niks van.
Volgens Nel is elke reactie van Huub kansloos, wat je ook doet het valt fout.
(persoonlijk vind ik dat Huub heel leuk en vrolijk reageerde)
Brian denkt dat het alleen maar is om de dames een plezier te doen.
Ach, je leeft maar één keer he ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence maar dan hebben ze zelf ook een lesje stijl en etiquette nodig....
bedoel: natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
kop dicht.......................... echt verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:27 schreef demins het volgende:
In de slowchat is het meezingen met de top2000 begonnen!![]()
![]()
![]()
oe.... dat wordt nog vechten tussen Nat en Nat....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Netty een koffertje hebben met 10 mille voor degene die straks vrijwillig met haar mee de poort uit gaat???
Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia echt vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ik denk de contactpunten voor het afvallen van Natasia.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Netty een koffertje hebben met 10 mille voor degene die straks vrijwillig met haar mee de poort uit gaat???
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......![]()
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |