Wilde het net zeggen, staat er al een streep door de quote heenquote:
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeestquote:Op maandag 25 december 2006 16:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet alleen mensen met een religieuze achtergrond vieren kerst hoor Bossie
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeest![]()
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.quote:Op maandag 25 december 2006 16:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.
Daar heb je waarschijnlijk wel een punt. Maar daar hebben die boom, behaarde man en de cadeautjes weinig mee te maken denk ik.quote:Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.
Nee hoor. Ik had er al heel subtiel... 'zijn' tussen geplakt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:57 schreef RayMania het volgende:
Gollemrulez moet nog even zijn ondertitel aanpassen.
Wel jammer dat je Vaduz gelijk voor 'poot' uitscheldtquote:Op maandag 25 december 2006 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker pootje
Golfer heeft een nieuw pakje aan vandaag
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 17:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb van dinnetje een Sonic tandenborstel, Lama's DVD, Starbucks mokken en een Jamie Oliver boek gehad
Ik kon net al niet stoppenquote:Op maandag 25 december 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
Veel leesplezier met Castel Sandmannetje! Ik gok erop dat je het voor nieuwjaar uithebt
Nu ben ik heel benieuwd wat je hebt gekregenquote:Op maandag 25 december 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb iets gehad waarvan ik niet weet hoe ik het moet aansluiten.
http://images.bestbuy.com(...)/7033/7033998_sc.jpgquote:Op maandag 25 december 2006 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd wat je hebt gekregen
Ja, met dvd/mp3/cd weet ik veel.quote:
Draagbare dvdspeler?quote:Op maandag 25 december 2006 17:30 schreef popolon het volgende:
[..]
http://images.bestbuy.com(...)/7033/7033998_sc.jpg
Zo'n ding die je overal onder kunt hangen.
Dat wordt weer kabels trekken.
Hij is nog van Philips ook.
quote:Op maandag 25 december 2006 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie sien.
Ik vroeg wat het was.quote:Op maandag 25 december 2006 17:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gelukkig
Maar leuk ding popo... maar eeuh wat kan je ermee?? in het hele huis tv kijken
Nope .... nog steeds in het midden van ons koude kikkerlandjequote:Op maandag 25 december 2006 17:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, met dvd/mp3/cd weet ik veel.
Zit Eilanden in PR eigenlijk?
Oh jammer, met een cocktail op het strand met kerst was ook niet gek geweest.quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope .... nog steeds in het midden van ons koude kikkerlandje
Staat nog wel steeds in de planning om het een keer daar te vieren. Zal wel een vreemde gebeurtenis zijn met die hoge temperaturenquote:Op maandag 25 december 2006 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jammer, met een cocktail op het strand met kerst was ook niet gek geweest.
Voetbal Kerst Quiz 2006.quote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef Ludacriss het volgende:
Omg, ik heb me in tijden niet zo erg verveeld als vandaag.
Ben je gek.quote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staat nog wel steeds in de planning om het een keer daar te vieren. Zal wel een vreemde gebeurtenis zijn met die hoge temperaturen
Vriendin houdt ook in NL enkele kersttradities in stand, zoals bijvoorbeeld Coquitoquote:Op maandag 25 december 2006 17:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben je gek.
Zwembroek aan, kerstmuts op en gaan.
Ik ook denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vroeg wat het was.
Dit is de bedoeling dus.
Ben nog iets te Nederlands om dat te snappen.
Ik weet vraag vier niet. Ik kan wel de halve selectie van nu op noemen, maar ik denk dat ze daar niet op doelen...quote:Op maandag 25 december 2006 17:48 schreef Ludacriss het volgende:
Grappig ik ben al bij vraag 7.
net klaar mee, heb het nu wel weer gehad met dat verplichte nummertje..quote:
Ik heb alles goedquote:Op maandag 25 december 2006 18:12 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb alle vragen die ik wist maar gelijk beantwoord. Ik weet 11 vragen niet. Zitten een aantal erg moeilijke tussen.
Hoe zit het eigenlijk met jouquote:Op maandag 25 december 2006 18:17 schreef popolon het volgende:
Wie zal er het meest aankomen? tong, sch?
Komt je snel de neus uit.quote:Op maandag 25 december 2006 18:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met joumet al dat junkfood om je heen....
Nieuwe laptop?quote:Op maandag 25 december 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even op de laptop van mijn zussie. Ze kan niet inloggen op MSN, bij het invoeren van je username en password gaat het heel langzaam en daarna krijg je een melding dat de service niet beschikbaar is. Geen error code, maar dit heeft ze dus al erg lang. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
On a serious note: misschien ligt het wel gewoon aan de MSN-server? Of heeft ze het continue?quote:
Opnieuw installeren is het niet...quote:Op maandag 25 december 2006 18:44 schreef Eilanden het volgende:
Misschien verwijderen en dan opnieuw installeren?Gecheckt op spyware?
ja iddquote:Op maandag 25 december 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
eten was lekker, straks nog wat ijs toe
Lekkerquote:Op maandag 25 december 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zo Kerstmaal zit er weer in. Restjes zoals gewoonlijk mee naar huis gekregen.
Drie uurtjes, is toch lang genoeg ?quote:
Zo gepiept..quote:Op maandag 25 december 2006 19:16 schreef Suijk het volgende:
Even fok van de afgelopen 5 maanden bijlezen.
Ha die Suijkquote:Op maandag 25 december 2006 19:16 schreef Suijk het volgende:
Mogguh tong.
Even fok van de afgelopen 5 maanden bijlezen.
Ik ben opgeruimdquote:Op maandag 25 december 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je wel opgeruimd ?
[afbeelding]
Dat mensen zo kunnen denken. Ik denk alleen aan die ouders nu. Empathie heet dat. Dat missen tegenwoordig iets te veel mensen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:52 schreef RayMania het volgende:
Gezondheid AZ.
Inderdaad triest Tong die reacties in dat topic.
Heeft een maatje van me ook, hebben het ook nog niet op kunnen lossenquote:Op maandag 25 december 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even op de laptop van mijn zussie. Ze kan niet inloggen op MSN, bij het invoeren van je username en password gaat het heel langzaam en daarna krijg je een melding dat de service niet beschikbaar is. Geen error code, maar dit heeft ze dus al erg lang. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Heb je al een andere versie van MSN geprobeerd?quote:Op maandag 25 december 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel schattig dat zo'n enorme reus als Sem eerst z'n moeder gaat bedanken en toespreken ("Mam ik heb 'em")quote:Op maandag 25 december 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
Nu op eurosport Ernesto Hoost aan het vechten
Ik doe niet mee, veel te veel google vragen.quote:
Was het maar zo simpel.....quote:Op maandag 25 december 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Tou eem diek, tis nu wel klaar hoor. Een gedicht kan óók 4 zinnen hebben.
Ik had meer van je verwachtquote:Op maandag 25 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, veel te veel google vragen.
Clauquote:Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Ze zijn terug![]()
!!!!!
![]()
Suijk en Vaduz
![]()
50% schijnt al bijna om te zijn, wisten jullie dat al!!
Nou ben je daar hel;emaal zeker van ?quote:Op maandag 25 december 2006 22:57 schreef Messenga het volgende:
Veel vragen zijn niet eens te googelen.
Nja, met jouw googleisme twijfel ik daar niet aanquote:Op maandag 25 december 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ben je daar hel;emaal zeker van ?
Alles met een PC is voor mij onmogelijk. Alleen aan en uitzetten niet.quote:Op maandag 25 december 2006 22:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, met jouw googleisme twijfel ik daar niet aan
Dan weet je in ieder geval het belangrijkstequote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles met een PC is voor mij onmogelijk. Alleen aan en uitzetten niet.
Zelfde probleem met vrouwen?quote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles met een PC is voor mij onmogelijk. Alleen aan en uitzetten niet.
Jij zegt op 31 december om 23.23 uur gelukkig nieuw jaar ?quote:
oke oke .. ben iets te vroeg.. maar ik bedoel het meer in de figuurlijke zin...quote:Op maandag 25 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zegt op 31 december om 23.23 uur gelukkig nieuw jaar ?
Hij was gisteren toch al jarigquote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Vergeten we Popolon niet te feliciteren. Je hebt nog 25 minuten.
van alles, biefstuk, gehakt, mosselen, garnalen, zalm etc op de gourmetquote:
je hoeft nog maar 1 nachtje onder de hunnebed te slapenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef clauwheee het volgende:
En hoppa, dat was 1.
Ik ook hoorde ik net van m'n moederquote:
Proost meneer!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
*burp*
Wat heb je zoal gegeten op eerste kerstdag ?quote:
Gourmetten .. niets bijzonders maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gegeten op eerste kerstdag ?
Dat gaat vandaag bij dndiek thuis gebeurenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gourmetten .. niets bijzonders maar wel lekker![]()
Ondertussen nog wat cadeaus uitpakken prima avond hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker man! Lekker relaxed tafelen. Goed vlees. Paprika erbij. Goede marinade en saus en dan de hele avond relaxed eten.
Je kruipt weer samen met mij onder ons hunnebed om kerstdag2 te overleven?quote:
Ik hou het maar bij de Top 2000, vind het poker weinig aan op de maandagavond. Morgenavond is het leuker verwacht ik.quote:
Kijken waard?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
Even een film-break nu.
Hotel Rwanda straks verder kijken gaat.
Eerst die tongzoen, grootbekkiequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kruipt weer samen met mij onder ons hunnebed om kerstdag2 te overleven?
Ik kijk sowieso weinig poker op veronica, ik download mijn poker portie over het algemeen..quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij de Top 2000, vind het poker weinig aan op de maandagavond. Morgenavond is het leuker verwacht ik.
Die films zijn niet goed voor mijquote:
Zeker!quote:
Het is zooooooooquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Neem ik op, het spelletje heeft mij ook te pakken gekregen.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die films zijn niet goed voor mij
Dan ben ik meteen boosch op de hele wereld
En dan vooral het blanke deel gvd
Pas maar op knijn, zeer verslavend..quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik op, het spelletje heeft mij ook te pakken gekregen.
Het is ook heerlijk om hier weer wat te kunnen zeggen, dat doet meer goed dan ik had verwacht!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is zooooooooom jou en suijk hier weer lekker te zien posten !!!
Ik heb je holletje best gemist. Het was koud in het hoolsholletje
Ik weet het, maar mijn geluk is dat ik verder van dat storten en dergelijke geen verstand heb. Verder geen zin om het uit te zoeken. Ik hou het lekker bescheiden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pas maar op knijn, zeer verslavend..
Wel erg leuk.. [afbeelding]
-verhaal-
Dat vroeg ik net.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vaduz, we moeten snel ook fifa'en.
Moet je doen, leuk spelletje..quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:27 schreef Messenga het volgende:
Ik zal ook eens kijken of het wat is, dat poker.
Wat doe je dan, beveiligen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoef toch niet nu! Ik ben potverdikkie keihard aan het werk!
Pfff! Supergoede film joh. Heb je beide eindes gezien?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Pascal, ik heb vanavond The Butterfly Effect gezien. Daar werd ik niet vrolijk van, verder vond ik het verhaal ook niet van hoog niveau dat ik dat een must see film vind.
hij is wel leuk, maar je moet er net van houdenquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Pascal, ik heb vanavond The Butterfly Effect gezien. Daar werd ik niet vrolijk van, verder vond ik het verhaal ook niet van hoog niveau dat ik dat een must see film vind.
word je niet vrolijk van hequote:Op dinsdag 26 december 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
We zitten nog steeds in Hotel Rwanda.. weer ff een pauze
Alles gezien. Moest ook even een traantje laten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
We zitten nog steeds in Hotel Rwanda.. weer ff een pauze
Stofzuigenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
gaan mensen nog spannende dingen doen vandaag??
voetbal kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
Naar een kerstconcert van een WIt-Russisch koor. Daarna uit eten bij een Griek.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
internationaal dagjequote:Op dinsdag 26 december 2006 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar een kerstconcert van een WIt-Russisch koor. Daarna uit eten bij een Griek.
Familie hier. Je vroeg spannende dingen, neequote:Op dinsdag 26 december 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
lijkt me nou helemaal niks (of er moeten mooie vrouwen tussen zitten)quote:
Waaromquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van de zangers uit de Oekraïne.
Eerste kerstdag weer achter de rug, nu nummer twee nog.
Als FOK! kado krijg je een voetbal quiz: Voetbal Kerst Quiz 2006.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van de zangers uit de Oekraïne.
Eerste kerstdag weer achter de rug, nu nummer twee nog.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik zag hem staan. Leuk idee, ik doe alleen niet mee.
En Bos, speciaal voor jou natuurlijk.
Al hadden Vaatdoek en Suiker ook kunnen betalen. Die Vaduz is me aan het spammen.
Geen idee of er mooie dames bij zitten. Maar ook mijn favoriete muziek is het niet, maar wie weet ga ik vanmiddag wel genieten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt me nou helemaal niks (of er moeten mooie vrouwen tussen zitten)
Doe me dan maar een koffieconcert![]()
Ik vind quizjes alleen leuk als iedereen gelijke kansen heeft. Dus zoals in kantines, als iedereen alleen met pen en papier zit en nergens kan spieken.quote:
Dat is in zo'n quiz als deze helaas moeilijk realiseerbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind quizjes alleen leuk als iedereen gelijke kansen heeft. Dus zoals in kantines, als iedereen alleen met pen en papier zit en nergens kan spieken.
Of met tong, antwoorden binnen een minuut of minder.
Maar waarom dan Oekrainse zangers. Zodat die uit Belarus tijd genoeg hebben om goed te zingen ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik zag hem staan. Leuk idee, ik doe alleen niet mee.
En Bos, speciaal voor jou natuurlijk.
Al hadden Vaatdoek en Suiker ook kunnen betalen. Die Vaduz is me aan het spammen.
Daarom. Dus ik houd het met interesse bij, maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is in zo'n quiz als deze helaas moeilijk realiseerbaar.
Oh ja, verdeurie. Je ging "Hleb Hleb Hleb" roepen. Ben ik toch in de war door gisteren hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar waarom dan Oekrainse zangers. Zodat die uit Belarus tijd genoeg hebben om goed te zingen ?
Ben ik blij dat ik vandaag buitenhools' eetquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:oi
heee staat er een konijn op het kerstmenu
Zucht, jij leert het ook nooit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:oi
heee staat er een konijn op het kerstmenu
Danny zal er nu wel flink van balen danquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:28 schreef dndiek het volgende:
Die kerstgratie hakt er inderdaad in
gewoon een biertje natuurlijk, prima resultaat voor wat het was vandaagquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef borisz het volgende:
en psv'ers wat wordt het bier of azijn?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Is fok ook zo kut bij jullie?
Zwaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Reminder, log eerst uit en neem je eigen account en niet die van je zus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:33 schreef --Globe-- het volgende:
Hee, kijken of er weer een berichtje uitkomt.
nog 7 uurtjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:03 schreef golfer het volgende:
Trage meuk inderdaad.
Is de kerst nou al voorbij en kan ik weer onder mijn hunnebed uitkruipen?
Welkom terug.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Reminder, log eerst uit en neem je eigen account en niet die van je zus.![]()
Welke variant van poker?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb gisteren leren pokeren, had alle fiches gewonnenLeuk spel
Mijn oma zat te kijken hier, ze snapt er niks van.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijn oma zat te kijken hier, ze snapt er niks van.
En om 20:30 de Wedstrijden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Tweede kerstdag, premier league kijken, niks doen. Heerlijk.
Ik heb de doelpunten al gezien, da's wel genoeg.quote:
Ik hoop toch wel Texas Hold'em No Limitquote:
Tournament black jack is ook gaaf trouwens, speel je tegen elkaar en tegen de bank. En Omaha.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel Texas Hold'em No Limit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |