Wilde het net zeggen, staat er al een streep door de quote heenquote:
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeestquote:Op maandag 25 december 2006 16:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet alleen mensen met een religieuze achtergrond vieren kerst hoor Bossie
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeest![]()
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.quote:Op maandag 25 december 2006 16:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.
Daar heb je waarschijnlijk wel een punt. Maar daar hebben die boom, behaarde man en de cadeautjes weinig mee te maken denk ik.quote:Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.
Nee hoor. Ik had er al heel subtiel... 'zijn' tussen geplakt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:57 schreef RayMania het volgende:
Gollemrulez moet nog even zijn ondertitel aanpassen.
Wel jammer dat je Vaduz gelijk voor 'poot' uitscheldtquote:Op maandag 25 december 2006 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker pootje
Golfer heeft een nieuw pakje aan vandaag
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 17:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb van dinnetje een Sonic tandenborstel, Lama's DVD, Starbucks mokken en een Jamie Oliver boek gehad
Ik kon net al niet stoppenquote:Op maandag 25 december 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
Veel leesplezier met Castel Sandmannetje! Ik gok erop dat je het voor nieuwjaar uithebt
Nu ben ik heel benieuwd wat je hebt gekregenquote:Op maandag 25 december 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb iets gehad waarvan ik niet weet hoe ik het moet aansluiten.
http://images.bestbuy.com(...)/7033/7033998_sc.jpgquote:Op maandag 25 december 2006 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd wat je hebt gekregen
Ja, met dvd/mp3/cd weet ik veel.quote:
Draagbare dvdspeler?quote:Op maandag 25 december 2006 17:30 schreef popolon het volgende:
[..]
http://images.bestbuy.com(...)/7033/7033998_sc.jpg
Zo'n ding die je overal onder kunt hangen.
Dat wordt weer kabels trekken.
Hij is nog van Philips ook.
quote:Op maandag 25 december 2006 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie sien.
Ik vroeg wat het was.quote:Op maandag 25 december 2006 17:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gelukkig
Maar leuk ding popo... maar eeuh wat kan je ermee?? in het hele huis tv kijken
Nope .... nog steeds in het midden van ons koude kikkerlandjequote:Op maandag 25 december 2006 17:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, met dvd/mp3/cd weet ik veel.
Zit Eilanden in PR eigenlijk?
Oh jammer, met een cocktail op het strand met kerst was ook niet gek geweest.quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope .... nog steeds in het midden van ons koude kikkerlandje
Staat nog wel steeds in de planning om het een keer daar te vieren. Zal wel een vreemde gebeurtenis zijn met die hoge temperaturenquote:Op maandag 25 december 2006 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jammer, met een cocktail op het strand met kerst was ook niet gek geweest.
Voetbal Kerst Quiz 2006.quote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef Ludacriss het volgende:
Omg, ik heb me in tijden niet zo erg verveeld als vandaag.
Ben je gek.quote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staat nog wel steeds in de planning om het een keer daar te vieren. Zal wel een vreemde gebeurtenis zijn met die hoge temperaturen
Vriendin houdt ook in NL enkele kersttradities in stand, zoals bijvoorbeeld Coquitoquote:Op maandag 25 december 2006 17:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben je gek.
Zwembroek aan, kerstmuts op en gaan.
Ik ook denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vroeg wat het was.
Dit is de bedoeling dus.
Ben nog iets te Nederlands om dat te snappen.
Ik weet vraag vier niet. Ik kan wel de halve selectie van nu op noemen, maar ik denk dat ze daar niet op doelen...quote:Op maandag 25 december 2006 17:48 schreef Ludacriss het volgende:
Grappig ik ben al bij vraag 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |