quote:(24-12-06) - We did it! YOU did it! We hebben een ONGELOOFLIJK bedrag bij elkaar verzameld tijdens de Serious Request!! 2.648.495 EURO!
En dan kan daar alleen nog maar meer bijkomen van nog aflopende zaken...
Stand Serious Request
1.648.495 EURO
Miljoen overheid
1.000.000 EURO (Balkenende bedankt!!!)
TOTAAL NEDERLAND
2.648.495 EURO
Studio Brussel, dat voor het eerst meedoet, haalde het bedrag op van:
2.419.426 EURO
TOTAAL NEDERLAND EN BELGIE
5.067.921 EURO
NAMENS HET RODE KRUIS, STUDIO BRUSSEL EN 3FM:
EEN FANTASTISCHE KERST EN DITO 2007!!!
Ik kan mij voorstellen dat Gerard de aanvraag van Then Jericho niet kon laten liggen, al zal de muziekredactie natuurlijk ook op de hoogte zijn geweest van het feit dat Gerard die plaat geweldig vindtquote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
In grote lijnen wel ja, maar soms gaan de mannen ook muiten![]()
is dit niet iets voor in de OP?quote:Op maandag 25 december 2006 15:16 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Voor degene die dit later lezen
Done.quote:Op maandag 25 december 2006 15:28 schreef Impry het volgende:
http://xs510.xs.to/xs510/06521/firefox_2006-12-25_15-14-26-95.png
Die kan ook wel in de startpost mijns inziens
Oeps , over heen gelezenquote:Op maandag 25 december 2006 15:28 schreef Impry het volgende:
http://xs510.xs.to/xs510/06521/firefox_2006-12-25_15-14-26-95.png
Die kan ook wel in de startpost mijns inziens
quote:Op maandag 25 december 2006 15:32 schreef Impry het volgende:
Ik dacht altijd dat het een duo was: Skunk and Nancy
quote:Op maandag 25 december 2006 15:32 schreef Impry het volgende:
Ik dacht altijd dat het een duo was: Skunk and Nancy
inderdaad, Toppertje was nog leuk maar ditquote:Op maandag 25 december 2006 15:36 schreef borisz het volgende:
kerstvakantie, tenminste die plaat dan
Ik denk die lange rechts, die heeft namelijk wel een hele korte broekquote:Op maandag 25 december 2006 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Over 3FM DJ's gesproken, ik denk dat Paul wel eens de mol zou kunnen zijn.
[afbeelding]
In dit plaatje lijkt hij een beetje afstand te houden van de groep.
quote:Op maandag 25 december 2006 17:15 schreef -Hans- het volgende:
The Beatles - Yesterday!!!!!!!! Woei, ook een goede plaat!
Ze draaien volgens mij niet alle verzoekjes, moeten er een heleboel zijn die 1 stem hebben gehad, of 2. Zo zei iemand gisteren al dat ie de Bohemian Polka had aangevraagd, die staat er niet bij.quote:Op maandag 25 december 2006 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een gedeelte van de hele lijst is hier te vinden.
Klopt. Zie ook http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188392:quote:Op maandag 25 december 2006 17:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze draaien volgens mij niet alle verzoekjes, moeten er een heleboel zijn die 1 stem hebben gehad, of 2. Zo zei iemand gisteren al dat ie de Bohemian Polka had aangevraagd, die staat er niet bij.
quote:Er zijn zo ongelofelijk veel platen aangevraagd dat als we alles zouden draaien we vier weken zouden kunnen vullen. Dat zouden we heel graag willen, maar die tijd hebben we helaas niet.
Neuh. Gisteren al gedaanquote:Op maandag 25 december 2006 18:08 schreef TIM-846 het volgende:
Zit iedereen al aan het kerstdiner ?
Mooi! Heb je daar ook een liedje voor aangevraagd?quote:Op maandag 25 december 2006 18:22 schreef raptorix het volgende:
Met het werk hebben we iets van 2500 euro kunnen storten
Eet smakelijk dan.quote:Op maandag 25 december 2006 18:50 schreef Freshthinking het volgende:
Ik moet zo aan het kerstdiner..
Huub Hangop - Wat ben je lelijk van dichtbijquote:Op maandag 25 december 2006 18:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooi! Heb je daar ook een liedje voor aangevraagd?![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De meest legendarische sms van de afgelopen dagen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 19:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Huub Hangop - Wat ben je lelijk van dichtbij
quote:Op zondag 24 december 2006 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Huub Hangop voor 2500 fucking euro.
We deden het zo, dat iedereen op een nummer mocht stemmen aan de hand van het bericht wat je gaf, het ging lang tussen daftpunt en iggy pop, echter in de laatste minuut heeft een "anonieme" donateur nog eens 500 op huup hangop gedaan (lees me baasquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! (tevens tvp..)quote:Op maandag 25 december 2006 22:56 schreef Markeerstift het volgende:
hadden ze in België eigenlijk ook een 'Chelsea Dagger' ?
IK! heb de radio net aangezet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef TIM-846 het volgende:
Wie heeft 3fm weer aan staan?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben ook weer van de partij.
Tatatatatata
Strak plan!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:23 schreef Seraphina het volgende:
Kunnen ze tussendoor niet voor de show gewoon even Chelsea Dagger draaien?
Moet kunnen. Diergaarde pleurde er vanochtend ook James Brown doorheenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:23 schreef Seraphina het volgende:
Kunnen ze tussendoor niet voor de show gewoon even Chelsea Dagger draaien?
Haha ja maar die is dood he ;-). Maar wel lekkere swing.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet kunnen. Diergaarde pleurde er vanochtend ook James Brown doorheen.
dat is zeker schandaligquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Toad het volgende:
Schandalig eigenlijk. Dat zo'n brakke zender als 538 meer marktaandeel heeft dan 3FM.
Sander de Heer draaide James Brown ook als eerste na het nieuws van 9 uur, lijkt mij sterk dat dat op de playlist stond op dat momentquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet kunnen. Diergaarde pleurde er vanochtend ook James Brown doorheen.
Ik wil het niet eens snappen. Als ik een dag naar die bagger zender luister dan begrijp ik het nog minder, het is gewoon dikke crap. 538 = een cd die constant op repeat staat.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Toad het volgende:
Schandalig eigenlijk. Dat zo'n brakke zender als 538 meer marktaandeel heeft dan 3FM.
Ze maken gewoon de meeste reclame denk ik.. 3FM heeft ook wel bekende DJ's. Giel Beelen natuurlijk voorop..quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef Impry het volgende:
Mja ze hebben wel een aantal bekende DJ's (Evers, Ruud de Wild, Rick v. Velthuysen, Barry Paf) en dat scoort blijkbaar toch best goed. Daarnaast is het eigenlijk alleen maar Top40-muziek en dat is toch het meest algemene genre.
Ongetwijfeld nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sander de Heer draaide James Brown ook als eerste na het nieuws van 9 uur, lijkt mij sterk dat dat op de playlist stond op dat moment
dan heb je alle hits van 3 maanden geleden ook weer gehoordquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef Seraphina het volgende:
Sja 538, wel leuk voor een middagje op `t werk, maar dan heb je het ook echt allemaal wel weer gehoord.
Van dat rijtje is Evers de enige DJ die ik echt wat vond, de rest vind ik maar net niks.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef Impry het volgende:
Mja ze hebben wel een aantal bekende DJ's (Evers, Ruud de Wild, Rick v. Velthuysen, Barry Paf) en dat scoort blijkbaar toch best goed. Daarnaast is het eigenlijk alleen maar Top40-muziek en dat is toch het meest algemene genre.
Die staat hier constant aanquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef TIM-846 het volgende:
Wie heeft 3fm weer aan staan?
Jup, en met een beetje pech een aantal zelfs 2 keer!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
dan heb je alle hits van 3 maanden geleden ook weer gehoord![]()
Ach ik kan 538 goed hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens snappen. Als ik een dag naar die bagger zender luister dan begrijp ik het nog minder, het is gewoon dikke crap. 538 = een cd die constant op repeat staat.
Goede plaat inderdaad dit van Madonna, lekker swing nummer! Ook vaak te horen als de Capitals moeten spelen in de Martinihal.
Trustenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jup, en met een beetje pech een aantal zelfs 2 keer!
*brult mee met Robbie Williams*
Fijne nacht mensen, ben pleite.
Het kunstje van Evers was ik na een jaar 3FM wel aardig zat, maar toen vertrok hij naar een zender waar ik zelf toch nooit naar zal luisteren. Ruud vond ik op 3FM wel okay, maar het werd snel minder toen Jeroen kijk in de Vegte vertrok. Ik heb echt geen flauw idee hoe hij op die andere zender is, vast niet zo goed als op 3FM.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van dat rijtje is Evers de enige DJ die ik echt wat vond, de rest vind ik maar net niks.
Nee, geef mij dan maar een avond- of nachtuitzending van 3FM, is allemaal wat minder voorspelbaar en voorgeprogrammeerd.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:50 schreef DaMook het volgende:
Ik heb toh even WinAmp aangeslingerd voor mijn dagelijkse portie fratellisen natuurlijk Bianca Ryan
, na deze nummers gaat de stream weer aan
![]()
TATATATATA
Ik heb die post nog even geeditquote:
Checkquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat de lijst niet online staat.
Als 3FM een béétje op Fok! lijkt, staat-ie ergens in maart wel op de site, gok ik.
Lijkt me idd wel jaquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check
http://sites.3fm.nl/page/sr06_biedopeenplaat
Zie onderaan. Tot nummer 888.
Nu is 1090.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel ja![]()
[..]
Bij hoeveel zijn ze nu ?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:34 schreef DaMook het volgende:
1024, 990, 979, 935, 902 en 886 wil ik eigenlijk wel horen, en vast wel meer, maar dit waren de nummers die ik herkende in de lijst
.
ik kan wel 4 uur gaan slapen voor 1024 erop komt (uitgaande van 3 min per nummer) . Is niet echt veel slaap
mischien ga ik er toch een paar missen
.
Is die al begonnen dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom luisteren jullie niet naar de Top 2000 van Radio 2?
Ik download ze welquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:59 schreef Toad het volgende:
Real music....
Real people....
En nog een glaasje....
Doei doeiquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer genoeg uurtjes met 3FM doorgebracht.
Trusten.
Ik zag het Vlaamse journaal op kerstavond: hun Music for Life was de opener en het item duurde zeker 5 minuten! Vlaanderen heeft volgens mij ECHT op z'n kop gestaan. Die tv-show aan het einde zag er te gek uit, van mij mag dat volgend jaar ook hier gebeuren. Verder denk ik dat door een combinatie van de impact van de actie en de steeds grotere rol van digitale tv het niet moeilijk moet zijn om SR in 2007 weer gewoon volop tv te kunnen krijgen. En het zou natuurlijk inderdaad te gek zijn als er volgend jaar nog meer landen meedoen: hoe meer geld we kunnen inzamelen, hoe beter!quote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef evert het volgende:
even nog wat opmerkingen:
de tv weergave, ik heb het idee dat daar nauwelijks 'extra' budget voor was. in belgie was er echt een slotshow uit een studio. overigens vond ik dat te geregisseerd en de spontaniteit van het Neude hoger. toch denk ik dat voor het komend jaar goed is als een omroep zich er 100% op stort. en als de doorgifte van de digitale themakanalen onvoldoende is, dan moet er maar een landelijk zender, zeker tijdens de finale, voor vrij gemaakt worden.
meer tv budget betekent ook vaker nieuwe updates op het hele uur, dus niet 24 uur hetzelfde journaal.
overigens, laten wij niet vergeten dat het een radio actie is en dat beelden een extraatje zijn. het moet niet zo zijn dat het een tv actie wordt waarbij radio bijzaak is.
het concept uitrollen in meer landen: ik heb het gevoel dat belgie ook redelijk op zijn kop stond. ik lees nu ook dat de overheid wil onderzoeken of volgend jaar ook zoiets in wallonie gedaan kan worden. maar ik kan me voorstellen dat ook in duitsland en engeland er absoluut interesse moet zijn in een dergelijk concept.
de periode: je hebt nu altijd de zes dagen voor kerst. als je dat volgend jaar ook doet, eindig je op maandag. is eindigen op zaterdag of zondag niet beter? twee hele dagen weekend is misschien voor het ophalen van geld minder geschikt, zeker bij bedrijven.
zendtijdverkoop: op tv ging natuurlijk tijdens het hele uur er een update de lucht in, ook via webcam. volgend jaar zendtijd verkopen hiervoor? waar de opbrengst ook voor goede doel is?
michiel, zou het leuk vinden als je dit leest, je ook even je mening geeft.
Iedereen draaide toch evenveel? Ik blijf erbij.... Sander, Giel en Veenstra Veenstra in het huis. Alhoewel.... Gerard is ook een dijenkletser natuurlijk.... Humor vind ik één van de belangrijkste zaken bij 3FM, en daarom luister ik ook al jaren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik miet zeggen dat mn beeld van Sander niet echt is bijgetrokken. Ik vind m nog steeds niks. Ook heb ik t gevoel dat ie de minste aantal uren heeft gedraaid.
Klopt helemaal wat je zegt, maar ik vind dat sjaggie zijn ook wel iets hebben. Kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Gerard blijft altijd fris en enthousiast, ook na zes dagen. Dat is echt geweldig. Bij Sander en Giel merkte je dat ze chagerijnig werden. Waar Ekdom de energie vandaan gaalt is me een raadsel.
Mwah, zal ik je vertellen wat er (alweer) op 1 staat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik luister nu trouwens naar de Top2000. Ook een erg leuk radio evenement met een erg leuke sfeer.
Ik zou het niet weten, heb er nog nooit naar geluisterd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
helaas
Maar t gaat me niet om de top 30, die luister ik toch niet, maar bij de Top2000 vind ik naast de muziek de verhaaltjes leuk en de achtergrondinformatie. Hans Schiffers vind ik t leukst.
Hij is een jonge vader, die zijn wel gewend aan het missen van wat (nacht)rustquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Waar Ekdom de energie vandaan gaalt is me een raadsel.
vandaar "DIE LUCHT"quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is een jonge vader, die zijn wel gewend aan het missen van wat (nacht)rust
3fm.nl al gecheckt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:13 schreef DJKoster het volgende:
Is die top request lijst nog ergens te vinden?
tnx! heb je overigens het idee dat vanuit belgie er voor tv ondersteuning ook meer budget vanuit de VRT is vrijgemaakt? lijkt me zich niet onlogisch omdat daar maar één beslisser is en in Nederland natuurlijk alle omroepen belang hebben. was er in Nederland wel een aparte tv ploeg of deed 'de radio' dit erbij?quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zag het Vlaamse journaal op kerstavond: hun Music for Life was de opener en het item duurde zeker 5 minuten! Vlaanderen heeft volgens mij ECHT op z'n kop gestaan. Die tv-show aan het einde zag er te gek uit, van mij mag dat volgend jaar ook hier gebeuren. Verder denk ik dat door een combinatie van de impact van de actie en de steeds grotere rol van digitale tv het niet moeilijk moet zijn om SR in 2007 weer gewoon volop tv te kunnen krijgen. En het zou natuurlijk inderdaad te gek zijn als er volgend jaar nog meer landen meedoen: hoe meer geld we kunnen inzamelen, hoe beter!
Qua periode denk ik wel dat je altijd moet eindigen op kerstavond. Dit jaar had ik twijfels bij eindigen op zondag, maar het maakt zo vlak voor kerst geen reet uit: de winkels waren open, het voelde als een zaterdag.
het waren webcams, dus volgens mij was het 'de radio'.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:23 schreef evert het volgende:
[..]
tnx! heb je overigens het idee dat vanuit belgie er voor tv ondersteuning ook meer budget vanuit de VRT is vrijgemaakt? lijkt me zich niet onlogisch omdat daar maar één beslisser is en in Nederland natuurlijk alle omroepen belang hebben. was er in Nederland wel een aparte tv ploeg of deed 'de radio' dit erbij?
Aardig liedje inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin de dag goed, hoor ik. Met Unchained Melody.
Hier ook, maar was al wat langer bezig.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin de dag goed, hoor ik. Met Unchained Melody.
Doe's braaf het topic terug lezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:13 schreef DJKoster het volgende:
Is die top request lijst nog ergens te vinden?
Nog nooit gehoord, maar U2 live is sowieso wel erg goed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
U2 doet dat nummer ook wel es live. Klinkt het minstens zo mooi!
Ik word er altijd vrolijk vanquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef MichielV het volgende:
Ah best gezellig toch :-)
aloha! Ik kom ook maar weer eens kijken!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Een hele goeie volgevreten middag allemaal
Ben er ook weer bij![]()
ROFL !!!! net genoemd op 3FM !!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:35 schreef broer het volgende:
Gezellig!? Er gaan geruchten dat ze dit nummer in Guantanamo Bay draaien om de gevangenen te martelen.
Ik moest ook lachen jaquote:
Don't we allquote:
Dat waren mijn fifteen minutes seconds of fame.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:41 schreef -Hans- het volgende:
net genoemd op 3FM !!
Ben benieuwd of Veenstra Veenstra er Chelsea Dagger doorheen gedraait krijgtquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goed bezig!
Mijn mening is, dat na elke plaat die er gedraaid word, er effe een stukje Chelsea Dagger gedraaid moet worden deze week.
Vast wel. Al is het maar 5 secondenquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Veenstra Veenstra er Chelsea Dagger doorheen gedraait krijgt![]()
Hebben wij dezelfde zus?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit je zus, Michiel?
[afbeelding]
Michiel: 'Moet ik je de appelmoes aangeven?'
Zus: 'Nee, ik doe het zelf!'
Ik hoor het haar zo zeggen.
Nee, het verschil is dat ik een knappere zus heb.quote:
Een paar bordjes met 'blijf met je poten van de leiding af' zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:07 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, nog maar een Serious Request voor het opruimen van die oliepijpleidingen dan![]()
FOK! is slowm![]()
Nope, deze:quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Veenstra, waren het nou deze eendjes die je afgelopen week verkocht?
[afbeelding]
Ze schijnen populair te zijn onder de huisvrouwen, vraag me niet waarom.![]()
Die eenden zijn toch allang achterhaaldquote:
Waarom dacht je dat hij hier kwam?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:46 schreef Seraphina het volgende:
Is het niet saai om helemaal alleen in die studio te zitten eigenlijk?
Uhm, dat bedacht ik me ook net jaquote:
Lekker keihard muziek draaien en een beetje internetten... Ik zie niet in hoe dat saai kan zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:46 schreef Seraphina het volgende:
Is het niet saai om helemaal alleen in die studio te zitten eigenlijk?
*doet dansje op the Boss*
Jaja is ook waar. Ik doe op dit moment niet veel anders al draai jij de plaatjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:50 schreef MichielV het volgende:
[..]
Lekker keihard muziek draaien en een beetje internetten... Ik zie niet in hoe dat saai kan zijn![]()
Blijft mooiquote:If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these
I won't be made useless
I won't be idle with despair
I will gather myself around my faith
For light does the darkness most fear
My hands are small, I know
But they're not yours, they are my own
And I am never broken
Poverty stole your golden shoes
It didn't steal your laughter
And heartache came to visit me
But I knew it wasn't ever after
We'll fight, not out of spite
For someone must stand up for what's right
'Cause where there's a man who has no voice
There ours shall go singing
My hands are small I know
I am never broken
In the end only kindness matters
In the end only kindness matters
I will get down on my knees, and I will pray
And I am never broken
And I am never broken
We are never broken
We are God's eyes
God's hands
God's mind
We are God's eyes
God's hands
God's heart
We are God's eyes
God's hands
God's eyes
We are God's hands
We are God's hands
Inderdaad, beetje jammer was datquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:17 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha intuition toch? Zo`n nummer dat net zo goed door Britney Spears gezongen zou kunnen worden ja...
quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:16 schreef TheVulture het volgende:
Jewel heeft prachtige nummers gemaakt zoals Foolish Games en dit Hands en toen kwam ze terug een tijdje geleden met zo'n slettebakkerige clip en bijbehorend nummer Intution
Inderdaad... Fok is zo enorm frustrerend vandaagquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:16 schreef Seraphina het volgende:
Poe, kan nu pas weer op het forum, maar geloof dat ik niet de enige ben?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:37 schreef Seraphina het volgende:
Is het programma de hele week zo trouwens, ik bedoel, de dj`s op deze tijden?
Nee, Giel móet erbijquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Pfff... wordt er gek van... kutserver
Rabbering vind ik ook
Misschien volgend jaar hij, Veenstra en Ekdom in het huis
Ik denk dat Giel er zelf wel een beetje klaar mee is... ik denk ook dat er ook een gevaar voor gewenning gaat onstaan bij Giel... beetje vers bloed is wat dat betreft niet verkeerdquote:
quote:
Rock n Roll hoort bij Ekomquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Rock & Roll! [afbeelding]
[afbeelding]
Giel Beelen: "Hier stoppen we nooit meer mee"quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Giel er zelf wel een beetje klaar mee is... ik denk ook dat er ook een gevaar voor gewenning gaat onstaan bij Giel... beetje vers bloed is wat dat betreft niet verkeerd
Veenstra Veenstra moet sowieso in het huis
Op aantal keren aangevraagd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:22 schreef JeroenV het volgende:
En het gaat dus echt op bedrag en niet op aantal keer aangevraagd?
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Even in het geheugen ... hoe heette dat nummer waar de heren glazen huis bewoners snoeihard op uit hun dak gingen op het podium na hun vrijlating ?
Dat zei ik een aantal posts hierboven alquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef evert het volgende:
zit de lijst te bekijken. opvallend: de marillion fanclub heeft 900 euro betaald voor Angelina. is ook gedraaid, maar staat niet in de lijst. dan toch wellicht het aantal aanvragen en niet wat er voor betaald is?
Lekker nummertje ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer van Stevie Ann luisterde ik letterlijk 3 minuten geleden op cd.
Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
lol, wat een naaistreek om dat nummer niet helemaal te draaien.
dat kleine rakkertje aan de telefoon heeft er nota bene zijn zakgeld voor gegeven.
Kinderen voor Kinderen - De Kerstezel.quote:
Dat laatste. Welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef JackHerrer het volgende:
Als ik een nummer heb aangevraagd en niet in de lijst staat, betekent dat ie al gedraaid is vorige week, of is ie gewoon te weinig aangevraagd?
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, draai een nummer. Dit geneuzel schiet ook niet op.
Ik krijg ook uitslag van Martijn. Laat 'm maar weer snel teruggaan naar donderdagnacht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.
Red Hot Chili Peppers - Love Rollercoaster.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Welke heb je aangevraagd?
Shakespears Sister is okayquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:09 schreef broer het volgende:
Nu Psycho Killer.
En daarna Stay.
Zes goeie minuten.
Mss dat dat op de cd in de overloop naar het volgende nummer komt? Nummer duurt iig maar 2.29 (ff opgezocht in m'n cd-collectiequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Wat een piep om het nummer zo bruut af te breken, verdomme het einde is zo mooi.
Die van mij duurt 3 seconden langer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat dat op de cd in de overloop naar het volgende nummer komt? Nummer duurt iig maar 2.29 (ff opgezocht in m'n cd-collectie).
Net bij een ander nummer hoorde je ook maar de helft ofzo... Jammer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Wat een piep om het nummer zo bruut af te breken, verdomme het einde is zo mooi.
Erg jammer inderdaad. Ik heb dan zo iets van praat wat minder maar draai ajb de platen wel helemaal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Net bij een ander nummer hoorde je ook maar de helft ofzo... Jammer.
quote:831 KATE BUSH DECEMBER WILL BE MAGIC AGAIN
830 SEMISONIC SECRET SMILE
829 DUSTY SPRINGFIELD SON OF A PREACHER MAN
828 URGE OVERKILL GIRL YOU'LL BE A WOMAN SOON
827 ROBBIE WILLIAMS ROAD TO MANDALAY
826 JOAN JETT & THE BLACKHEARTS I LOVE ROCK 'N' ROLL
825 SMASHING PUMPKINS 1979
824 INCOGNITO DON'T YOU WORRY 'BOUT A THING
823 BACHMAN TURNER OVERDRIVE YOU AIN'T SEEN NOTHING YET
822 CHRISTINA AGUILERA GENIE IN A BOTTLE
821 VALENSIA GAIA
Forum Opties | |