Ik word er altijd vrolijk vanquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef MichielV het volgende:
Ah best gezellig toch :-)
aloha! Ik kom ook maar weer eens kijken!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Een hele goeie volgevreten middag allemaal
Ben er ook weer bij![]()
ROFL !!!! net genoemd op 3FM !!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:35 schreef broer het volgende:
Gezellig!? Er gaan geruchten dat ze dit nummer in Guantanamo Bay draaien om de gevangenen te martelen.
Ik moest ook lachen jaquote:
Don't we allquote:
Dat waren mijn fifteen minutes seconds of fame.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:41 schreef -Hans- het volgende:
net genoemd op 3FM !!
Ben benieuwd of Veenstra Veenstra er Chelsea Dagger doorheen gedraait krijgtquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goed bezig!
Mijn mening is, dat na elke plaat die er gedraaid word, er effe een stukje Chelsea Dagger gedraaid moet worden deze week.
Vast wel. Al is het maar 5 secondenquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Veenstra Veenstra er Chelsea Dagger doorheen gedraait krijgt![]()
Hebben wij dezelfde zus?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit je zus, Michiel?
[afbeelding]
Michiel: 'Moet ik je de appelmoes aangeven?'
Zus: 'Nee, ik doe het zelf!'
Ik hoor het haar zo zeggen.
Nee, het verschil is dat ik een knappere zus heb.quote:
Een paar bordjes met 'blijf met je poten van de leiding af' zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:07 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, nog maar een Serious Request voor het opruimen van die oliepijpleidingen dan![]()
FOK! is slowm![]()
Nope, deze:quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Veenstra, waren het nou deze eendjes die je afgelopen week verkocht?
[afbeelding]
Ze schijnen populair te zijn onder de huisvrouwen, vraag me niet waarom.![]()
Die eenden zijn toch allang achterhaaldquote:
Waarom dacht je dat hij hier kwam?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:46 schreef Seraphina het volgende:
Is het niet saai om helemaal alleen in die studio te zitten eigenlijk?
Uhm, dat bedacht ik me ook net jaquote:
Lekker keihard muziek draaien en een beetje internetten... Ik zie niet in hoe dat saai kan zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:46 schreef Seraphina het volgende:
Is het niet saai om helemaal alleen in die studio te zitten eigenlijk?
*doet dansje op the Boss*
Jaja is ook waar. Ik doe op dit moment niet veel anders al draai jij de plaatjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:50 schreef MichielV het volgende:
[..]
Lekker keihard muziek draaien en een beetje internetten... Ik zie niet in hoe dat saai kan zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |