Lijkt me idd wel jaquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check
http://sites.3fm.nl/page/sr06_biedopeenplaat
Zie onderaan. Tot nummer 888.
Nu is 1090.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel ja![]()
[..]
Bij hoeveel zijn ze nu ?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:34 schreef DaMook het volgende:
1024, 990, 979, 935, 902 en 886 wil ik eigenlijk wel horen, en vast wel meer, maar dit waren de nummers die ik herkende in de lijst
.
ik kan wel 4 uur gaan slapen voor 1024 erop komt (uitgaande van 3 min per nummer) . Is niet echt veel slaap
mischien ga ik er toch een paar missen
.
Is die al begonnen dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom luisteren jullie niet naar de Top 2000 van Radio 2?
Ik download ze welquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:59 schreef Toad het volgende:
Real music....
Real people....
En nog een glaasje....
Doei doeiquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer genoeg uurtjes met 3FM doorgebracht.
Trusten.
Ik zag het Vlaamse journaal op kerstavond: hun Music for Life was de opener en het item duurde zeker 5 minuten! Vlaanderen heeft volgens mij ECHT op z'n kop gestaan. Die tv-show aan het einde zag er te gek uit, van mij mag dat volgend jaar ook hier gebeuren. Verder denk ik dat door een combinatie van de impact van de actie en de steeds grotere rol van digitale tv het niet moeilijk moet zijn om SR in 2007 weer gewoon volop tv te kunnen krijgen. En het zou natuurlijk inderdaad te gek zijn als er volgend jaar nog meer landen meedoen: hoe meer geld we kunnen inzamelen, hoe beter!quote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef evert het volgende:
even nog wat opmerkingen:
de tv weergave, ik heb het idee dat daar nauwelijks 'extra' budget voor was. in belgie was er echt een slotshow uit een studio. overigens vond ik dat te geregisseerd en de spontaniteit van het Neude hoger. toch denk ik dat voor het komend jaar goed is als een omroep zich er 100% op stort. en als de doorgifte van de digitale themakanalen onvoldoende is, dan moet er maar een landelijk zender, zeker tijdens de finale, voor vrij gemaakt worden.
meer tv budget betekent ook vaker nieuwe updates op het hele uur, dus niet 24 uur hetzelfde journaal.
overigens, laten wij niet vergeten dat het een radio actie is en dat beelden een extraatje zijn. het moet niet zo zijn dat het een tv actie wordt waarbij radio bijzaak is.
het concept uitrollen in meer landen: ik heb het gevoel dat belgie ook redelijk op zijn kop stond. ik lees nu ook dat de overheid wil onderzoeken of volgend jaar ook zoiets in wallonie gedaan kan worden. maar ik kan me voorstellen dat ook in duitsland en engeland er absoluut interesse moet zijn in een dergelijk concept.
de periode: je hebt nu altijd de zes dagen voor kerst. als je dat volgend jaar ook doet, eindig je op maandag. is eindigen op zaterdag of zondag niet beter? twee hele dagen weekend is misschien voor het ophalen van geld minder geschikt, zeker bij bedrijven.
zendtijdverkoop: op tv ging natuurlijk tijdens het hele uur er een update de lucht in, ook via webcam. volgend jaar zendtijd verkopen hiervoor? waar de opbrengst ook voor goede doel is?
michiel, zou het leuk vinden als je dit leest, je ook even je mening geeft.
Iedereen draaide toch evenveel? Ik blijf erbij.... Sander, Giel en Veenstra Veenstra in het huis. Alhoewel.... Gerard is ook een dijenkletser natuurlijk.... Humor vind ik één van de belangrijkste zaken bij 3FM, en daarom luister ik ook al jaren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik miet zeggen dat mn beeld van Sander niet echt is bijgetrokken. Ik vind m nog steeds niks. Ook heb ik t gevoel dat ie de minste aantal uren heeft gedraaid.
Klopt helemaal wat je zegt, maar ik vind dat sjaggie zijn ook wel iets hebben. Kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Gerard blijft altijd fris en enthousiast, ook na zes dagen. Dat is echt geweldig. Bij Sander en Giel merkte je dat ze chagerijnig werden. Waar Ekdom de energie vandaan gaalt is me een raadsel.
Mwah, zal ik je vertellen wat er (alweer) op 1 staat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik luister nu trouwens naar de Top2000. Ook een erg leuk radio evenement met een erg leuke sfeer.
Ik zou het niet weten, heb er nog nooit naar geluisterd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
helaas
Maar t gaat me niet om de top 30, die luister ik toch niet, maar bij de Top2000 vind ik naast de muziek de verhaaltjes leuk en de achtergrondinformatie. Hans Schiffers vind ik t leukst.
Hij is een jonge vader, die zijn wel gewend aan het missen van wat (nacht)rustquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Waar Ekdom de energie vandaan gaalt is me een raadsel.
vandaar "DIE LUCHT"quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is een jonge vader, die zijn wel gewend aan het missen van wat (nacht)rust
3fm.nl al gecheckt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:13 schreef DJKoster het volgende:
Is die top request lijst nog ergens te vinden?
tnx! heb je overigens het idee dat vanuit belgie er voor tv ondersteuning ook meer budget vanuit de VRT is vrijgemaakt? lijkt me zich niet onlogisch omdat daar maar één beslisser is en in Nederland natuurlijk alle omroepen belang hebben. was er in Nederland wel een aparte tv ploeg of deed 'de radio' dit erbij?quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zag het Vlaamse journaal op kerstavond: hun Music for Life was de opener en het item duurde zeker 5 minuten! Vlaanderen heeft volgens mij ECHT op z'n kop gestaan. Die tv-show aan het einde zag er te gek uit, van mij mag dat volgend jaar ook hier gebeuren. Verder denk ik dat door een combinatie van de impact van de actie en de steeds grotere rol van digitale tv het niet moeilijk moet zijn om SR in 2007 weer gewoon volop tv te kunnen krijgen. En het zou natuurlijk inderdaad te gek zijn als er volgend jaar nog meer landen meedoen: hoe meer geld we kunnen inzamelen, hoe beter!
Qua periode denk ik wel dat je altijd moet eindigen op kerstavond. Dit jaar had ik twijfels bij eindigen op zondag, maar het maakt zo vlak voor kerst geen reet uit: de winkels waren open, het voelde als een zaterdag.
het waren webcams, dus volgens mij was het 'de radio'.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:23 schreef evert het volgende:
[..]
tnx! heb je overigens het idee dat vanuit belgie er voor tv ondersteuning ook meer budget vanuit de VRT is vrijgemaakt? lijkt me zich niet onlogisch omdat daar maar één beslisser is en in Nederland natuurlijk alle omroepen belang hebben. was er in Nederland wel een aparte tv ploeg of deed 'de radio' dit erbij?
Aardig liedje inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin de dag goed, hoor ik. Met Unchained Melody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |