Lekker nummertje ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer van Stevie Ann luisterde ik letterlijk 3 minuten geleden op cd.
Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
lol, wat een naaistreek om dat nummer niet helemaal te draaien.
dat kleine rakkertje aan de telefoon heeft er nota bene zijn zakgeld voor gegeven.
Kinderen voor Kinderen - De Kerstezel.quote:
Dat laatste. Welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef JackHerrer het volgende:
Als ik een nummer heb aangevraagd en niet in de lijst staat, betekent dat ie al gedraaid is vorige week, of is ie gewoon te weinig aangevraagd?
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, draai een nummer. Dit geneuzel schiet ook niet op.
Ik krijg ook uitslag van Martijn. Laat 'm maar weer snel teruggaan naar donderdagnacht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer als deze dj zijn mond open doet.
Red Hot Chili Peppers - Love Rollercoaster.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Welke heb je aangevraagd?
Shakespears Sister is okayquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:09 schreef broer het volgende:
Nu Psycho Killer.
En daarna Stay.
Zes goeie minuten.
Mss dat dat op de cd in de overloop naar het volgende nummer komt? Nummer duurt iig maar 2.29 (ff opgezocht in m'n cd-collectiequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Wat een piep om het nummer zo bruut af te breken, verdomme het einde is zo mooi.
Die van mij duurt 3 seconden langer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat dat op de cd in de overloop naar het volgende nummer komt? Nummer duurt iig maar 2.29 (ff opgezocht in m'n cd-collectie).
Net bij een ander nummer hoorde je ook maar de helft ofzo... Jammer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Wat een piep om het nummer zo bruut af te breken, verdomme het einde is zo mooi.
Erg jammer inderdaad. Ik heb dan zo iets van praat wat minder maar draai ajb de platen wel helemaal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Net bij een ander nummer hoorde je ook maar de helft ofzo... Jammer.
quote:831 KATE BUSH DECEMBER WILL BE MAGIC AGAIN
830 SEMISONIC SECRET SMILE
829 DUSTY SPRINGFIELD SON OF A PREACHER MAN
828 URGE OVERKILL GIRL YOU'LL BE A WOMAN SOON
827 ROBBIE WILLIAMS ROAD TO MANDALAY
826 JOAN JETT & THE BLACKHEARTS I LOVE ROCK 'N' ROLL
825 SMASHING PUMPKINS 1979
824 INCOGNITO DON'T YOU WORRY 'BOUT A THING
823 BACHMAN TURNER OVERDRIVE YOU AIN'T SEEN NOTHING YET
822 CHRISTINA AGUILERA GENIE IN A BOTTLE
821 VALENSIA GAIA
| Forum Opties | |