Die wil ik wel zien.quote:Javier Guzman met 'Ton Zuur', 29 december, 22:05
Theo Maassen met 'Tegen beter weten in', 30 december, 20:25
Youp van 't Hek met 'Prachtige Paprika's', 06 januari, 20:25
Najib Amhali met 'Most wanted', 13 januari, tijdstip onbekend
Harrie Jekkers met 'Het geheim van de lachende piccolo', 27 januari, tijdstip onbekend
Ik zit in januari voor de buisquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED1 - Herman Finkers met 'Kalm aan en rap een beetje', 03 februari, tijdstip onbekend NED3 - Sanne Wallis de Vries met 'Vier', 03 februari, tijdstip onbekend NED1 - Brigitte Kaandorp met 'Badwater', 10 februari, tijdstip onbekend NED3 - Droog Brood met 'Omwille van de smeer', 10 februari, tijdstip onbekend
quote:Op maandag 25 december 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit in januari voor de buis
Moet ik nog zienquote:# NED1 - Theo Maassen met 'Tegen beter weten in', 30 december, 20:25
Als het even kan, ja...quote:# NED1 - Lebbis & Jansen met 'Oudejaarsconference', 31 december, 22:20
# NED3 - Droog Brood met 'Omwille van de smeer', 10 februari, tijdstip onbekend
HOI KNOWALL!quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef knowall het volgende:
Handig zo'n lijstje. Humor is nl. vaak erg om te lachen.
quote:Op maandag 25 december 2006 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Wtf doet Bupatih hier nu dan? Unbanned?
Ik word voor een dag unbanned omdat ik jaarlijks zo'n cabaret-rond-oud-en-nieuw-topic open.quote:Op maandag 25 december 2006 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Wtf doet Bupatih hier nu dan? Unbanned?
Die 2 wil ik ook zien, ook al kan ik die van Herman onderhand wel dromen.quote:Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
Theo Maassen, de beste caberatier die ons land momenteel kent.Ga ik zeker kijken.
Herman Finkers ook.
Oké.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die 2 wil ik ook zien, ook al kan ik die van Herman onderhand wel dromen.
Help me even herinneren als Theo komt.
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
Theo Maassen, de beste caberatier die ons land momenteel kent.Ga ik zeker kijken.
Nou...neequote:Herman Finkers ook.
Na de Ster op 3.quote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED3 - Javier Guzman met 'Ton Zuur', 29 december, 22:05
Doet 'ie wel vaker...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij is een keer aardig aangeschoten hier uit een tent in Den Bosch gezet.Ik ook trouwens.
![]()
Stukje in de varagids, hij is nog niet zo lang uit een afkickkliniek... in 1 jaar zijn pa zelfmoord (alcoholist) en hij in rehab. Best pittigquote:
Die viel tegen zegquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED3 - Jochem Myjer met ‘YEEE-HAA!’, 23 december, 22:10
Klopt. Ik heb dit jaar alleen de cabaretshows geplaatst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
31 december om 20.20 Mooi jaar! De Leeuw 21.10
En dan ook om 23.20 Mooi jaar! De Leeuw tot 01.00.
Buup heeft dat niet geplaatst![]()
![]()
Geef niks hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dit jaar alleen de cabaretshows geplaatst.
Dan gaat Theo je morgen wegblazen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef Biene het volgende:
Morgen theo, ik ben benieuwd! Javier was vanavond super!![]()
Herhaling van een herhaling geloof ik al...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Het is zijn meest recente show (als je de naderende try-outs van z'n nieuwste voorstelling niet meerekentquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Toch maar even kijken gaan of ik hem al gezien heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.
Dat is erg gemakkelijk deze topic..Heerlijk om naar Youp te kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef Richardfun het volgende:
Oh, maar dit is een handig topic. Sowieso Youp kijken volgende week
Och, zolang Lebbis het aantal decibels wat hij uitspuwt een béétje fatsoenlijk houdt zijn ze goed te doen.quote:
Ik las in de trouw dat ze een stuk rustiger waren!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, zolang Lebbis het aantal decibels wat hij uitspuwt een béétje fatsoenlijk houdt zijn ze goed te doen.
Da's al twee jaar zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef koenimex het volgende:
Wist niet dat er een speciaal topic over was.
Hoop dat die niet net zo grappig is als Najib, daar rollen de tranen ook over mijn wangen, maar om andere redenen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef melonovy het volgende:
Roue Verveer is echt heel grappig, hij is de beste vriend van Najib Amhali en zijn stijl is ook wel vergelijkbaar met die van Najib, stukje zelfspot, veel grappen over cultuur, vrouwen, maar ook een serieuze boodschap erin. Ik ben naar 1 van zijn voorstellingen geweest, de tranen rolden over mijn wangen, echt gelachen! Dus even een aanradertje, hij is nog niet zo bekend, maar wel leuk!!
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Mij loopt 'ie eerder mis omdat ik niet tevreden was over z'n eerdere shows.
Dan wordt het Guido Weijers fijn dat je het verteld want ik kijk nooit SBS6 pauperzender.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben onlangs naar Xipnao! van Guido Weijers geweest, en daar deed hij ook een stukje try-out voor de oudejaarsconference. Dit belooft zeker een leuke conference te worden, hoewel ik vrees dat hij kijkers gaat mislopen omdat het uitgezonden wordt op SBS6.
SBS6 heeft inderdaad de naam een 'campingzender' te zijn. En laten we eerlijk zijn: bij cabaret denken we toch vooral aan Nederland 3, en aan de Vara in het bijzonder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mr_Booze het volgende:
Dan wordt het Guido Weijers fijn dat je het verteld want ik kijk nooit SBS6 pauperzender.![]()
DVD is al 1 jaar in de winkel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
[..]
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.
Mensen die zomaar iets roepenquote:Speellijst 2007
Er kunnen nog wijzigingen optreden in deze lijst
Werktitel van de voorstelling is "Zorg dat je erbij komt"!
Ik heb die voorstelling nu al 7x gezien (1x op Ned 3, 6x op Humor TV)quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
n00bquote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb die voorstelling nu al 7x gezien (1x op Ned 3, 6x op Humor TV)![]()
21:10 uur.quote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED1 - Koefnoen met 'Oudejaarsspecial', 31 december, 20:20
Tnx!quote:
Dat is echt zo slecht.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
Nu op veronica: Raw van Eddie Murphy.
'you can not saaaaaaaaay fuck in front of people'
Don't shoot the messenger.quote:
Beter dan al die andere cabaretiers van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
Een van de beste standup shows ooit.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
"Hij vind je aardig"quote:
*stemt voor*quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
Hulde voor het maken van dit lijstje
Kun je dit niet voor heel het jaar doen![]()
Of je zet http://www.zwartekat.nl/ bij je favorieten neer, en kijk je daar telkens of er nog cabaret op televisie komt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
Hulde voor het maken van dit lijstje
Kun je dit niet voor heel het jaar doen![]()
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Tokay het volgende:
Buup, die Najib Amhali-uitzending, is dat die met 'neef Lonny' en dat slechtzittende gebitje?
Dank je -Mo-quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.
Mo uit zwolle !!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.
Ik ben nooit weggeweest schat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mo uit zwolle !!![]()
Weer helemaal terug ?
imberrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest schat.
Maar ik post niet meer zoveel als die ene dwaze zomer.
Ik kon niet wachten, had hem een tijdje geleden al gekocht op DVD. Zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
Schoppie-joppie! [afbeelding]
Straks om 20:25 Youp op 1.
Deze show is vorig jaar(2 jaar terug?) anders ook al geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik kon niet wachten, had hem een tijdje geleden al gekocht op DVD. Zeker een aanrader.![]()
Oh, bijna vergeten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Nepthys het volgende:
en om 22.20 Ajuinen en Look op Nederland 3
Ook maar even kijken gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Nepthys het volgende:
en om 22.20 Ajuinen en Look op Nederland 3
Ja al 25 jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je getrouwd, Haaibaaike?![]()
[afbeelding]
Je hebt geen zin in een vrijgezelle 19-jarige jongen?quote:
Ze had je moeder kunnen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt geen zin in een vrijgezelle 19-jarige jongen?
Ik ben wel benieuwd naar deze gozer, nog nooit van gehoord. Maar ff kijken danquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
JANUARI:NED3 - Klaas van der Eerden met 'Schaap', 13 januari, tijdstip onbekend
Het stukje waaom ik moest lachen was: dat die ene in die ander zijn oor ging schreeuwen dat z'n lang verloren broer terug wasquote:Op zondag 7 januari 2007 01:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest serieus huilen van het lachen met die ontmoeting van Connie Palmen en Ischa Meijer.![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Nepthys het volgende:
Ajuinen en Look was inderdaad erg leuk, al vond ik het muzikale gedeelte ook net iets te lang.
Ik lag echt dubbel bij dat stukje met dat hele vage telefoongesprek
Leek het soms wel op, hè.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef broer het volgende:
Ik vond Ajuinen en Look nog best goed te bekijken. Had ik niet verwacht, eigenlijk. Alleen jammer dat ze stukken uit een show van een jaar of vijftien geleden zomaar opnieuw gebruikten. Het was toch geen 'best of', of zo?
Precies mijn gedachten!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Klaas was slecht, ja.
Zijn eerste show vond ik echt goed.
Z'n tweede wat minder, maar goed...
En dit was eigenlijk gewoon 3x niks.
Inderdaad zeg... apart.quote:
Dan heb je het 10 minuten langer uitgehouden dan ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:22 schreef broer het volgende:
Ik heb hem na een kwartier uitgezet.
Geen enkele keer lachen was me toch echt te weinig rendement...
quote:Bert Visscher speelt in het eerste deel een vuurtorenwachter en na de pauze diens broer die bordeelhouder is. De twee waren ooit de beste maatjes, maar leven nu in onmin. Dat levert vrolijke, maar ook hachelijke situaties op.
heerlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:40 schreef Piles het volgende:
Vanavond:
20:25 - 22:20 Bert Visscher: Geluk zit in hele grote dingen Nederland 1
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |