Die wil ik wel zien.quote:Javier Guzman met 'Ton Zuur', 29 december, 22:05
Theo Maassen met 'Tegen beter weten in', 30 december, 20:25
Youp van 't Hek met 'Prachtige Paprika's', 06 januari, 20:25
Najib Amhali met 'Most wanted', 13 januari, tijdstip onbekend
Harrie Jekkers met 'Het geheim van de lachende piccolo', 27 januari, tijdstip onbekend
Ik zit in januari voor de buisquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED1 - Herman Finkers met 'Kalm aan en rap een beetje', 03 februari, tijdstip onbekend NED3 - Sanne Wallis de Vries met 'Vier', 03 februari, tijdstip onbekend NED1 - Brigitte Kaandorp met 'Badwater', 10 februari, tijdstip onbekend NED3 - Droog Brood met 'Omwille van de smeer', 10 februari, tijdstip onbekend
quote:Op maandag 25 december 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit in januari voor de buis
Moet ik nog zienquote:# NED1 - Theo Maassen met 'Tegen beter weten in', 30 december, 20:25
Als het even kan, ja...quote:# NED1 - Lebbis & Jansen met 'Oudejaarsconference', 31 december, 22:20
# NED3 - Droog Brood met 'Omwille van de smeer', 10 februari, tijdstip onbekend
HOI KNOWALL!quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef knowall het volgende:
Handig zo'n lijstje. Humor is nl. vaak erg om te lachen.
quote:Op maandag 25 december 2006 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Wtf doet Bupatih hier nu dan? Unbanned?
Ik word voor een dag unbanned omdat ik jaarlijks zo'n cabaret-rond-oud-en-nieuw-topic open.quote:Op maandag 25 december 2006 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Wtf doet Bupatih hier nu dan? Unbanned?
Die 2 wil ik ook zien, ook al kan ik die van Herman onderhand wel dromen.quote:Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
Theo Maassen, de beste caberatier die ons land momenteel kent.Ga ik zeker kijken.
Herman Finkers ook.
Oké.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die 2 wil ik ook zien, ook al kan ik die van Herman onderhand wel dromen.
Help me even herinneren als Theo komt.
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
Theo Maassen, de beste caberatier die ons land momenteel kent.Ga ik zeker kijken.
Nou...neequote:Herman Finkers ook.
Na de Ster op 3.quote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED3 - Javier Guzman met 'Ton Zuur', 29 december, 22:05
Doet 'ie wel vaker...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij is een keer aardig aangeschoten hier uit een tent in Den Bosch gezet.Ik ook trouwens.
![]()
Stukje in de varagids, hij is nog niet zo lang uit een afkickkliniek... in 1 jaar zijn pa zelfmoord (alcoholist) en hij in rehab. Best pittigquote:
Die viel tegen zegquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED3 - Jochem Myjer met ‘YEEE-HAA!’, 23 december, 22:10
Klopt. Ik heb dit jaar alleen de cabaretshows geplaatst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
31 december om 20.20 Mooi jaar! De Leeuw 21.10
En dan ook om 23.20 Mooi jaar! De Leeuw tot 01.00.
Buup heeft dat niet geplaatst![]()
![]()
Geef niks hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dit jaar alleen de cabaretshows geplaatst.
Dan gaat Theo je morgen wegblazen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef Biene het volgende:
Morgen theo, ik ben benieuwd! Javier was vanavond super!![]()
Herhaling van een herhaling geloof ik al...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Het is zijn meest recente show (als je de naderende try-outs van z'n nieuwste voorstelling niet meerekentquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Toch maar even kijken gaan of ik hem al gezien heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |