Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Gabri is technisch niet slecht, maar hij is gewoon oliedom. Hij mist gogme...
Welkom in Amsterdamquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
Over gogme gesproken, hadden we Jari nog maarquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hierquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Geef die jongen eerst de tijd om een beetje te acclimatiseren. We verwachten meteen dat aankopen er meteen staan, maar dat is niet realistisch.
Binnen nu en een half jaar is gabri 'slimmer' aan het spelen. Hij heeft de absolute top meegemaakt bij Barca en dan denken jullie dat ie het binnen een half jaar kwijt is?
Hij kan het niveau nu nog niet aan, en heeft bij de absolute wereldtop gespeeld. Mijn vraag is dan logischerwijs, waarom komt het er niet uit? Hoe denk jij dat het komt?quote:Op maandag 25 december 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hier.
Het zijn prof voetballers hoor..
Gewoon een gokje van henk dus. "misschien komt ie tot bloei" nou ja, tot nu toe nog niet..quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.
Zou je denken ja...quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.quote:Op maandag 25 december 2006 14:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?
Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.quote:Op maandag 25 december 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.
Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.
Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.quote:Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |