abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44740084
Ik hoor/lees overal van die verhalen dat enkele spelers zouden hebben geprotesteerd tegen de straftraining of iets dergelijks. Maar ik vind het een beetje dubieus dat men nergens de namen van de spelers weet te noemen.

Het lijkt me dat je bij constatering A (sommige spelers waren boos) ook automatisch constatering B (de namen van de spelers) moet weten. Hoe kan zoiets anders de wereld in komen?

Ik weet dus niet of ik het moet geloven, al zie ik er een enkeling wel voor aan.
Woo-loo-loo!
pi_44740134
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:30 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

PSV, Real voor welke club ben je nou eigenlijk? of toevallig welke dan het beste speelt.
Ik mag van jou niet voor 2 clubs zijn ?
pi_44740921
http://www.vak410.nl/nieuws/#busreisbremen

Krijg je voor dat geld wel een retourtje?
  maandag 25 december 2006 @ 23:31:01 #254
80382 manny
30 is best veel
pi_44741076
4-4-2 > 4-4-3 zonder goede vleugelspelers.

Ergo: PSV is beter zelfs al zouden de spelers van ons gelijkwaardig zijn.

En dan nog bovendien ook: PSV beseft dat je af en toe de wedstrijd op slot moet gooien en uit moet voetballen, dan verspeel je onderweg wat minder punten en doe je tot het einde mee.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_44742770
weer een gerucht Barcelona zou Urby willen halen omdat ze snel op die plek versterking zoeken , zouden ze Henk ten Cate daarover al hebben raadgepleegt

En nog een gerucht jullie zouden intresse hebben in Pryor , maar daar blijven jullie af
pi_44742807
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
weer een gerucht Barcelona zou Urby willen halen omdat ze snel op die plek versterking zoeken , zouden ze Henk ten Cate daarover al hebben raadgepleegt

En nog een gerucht jullie zouden intresse hebben in Pryor , maar daar blijven jullie af
Pryor

Alsof we die willen
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:57:27 #257
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44742854
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Pryor

Alsof we die willen
Haal aub snel, voordat E. Koeman weer spelers mag halen
pi_44742895
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Pryor

Alsof we die willen
Idd zeg
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44742898
quote:

Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44742918
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.
Are u fucking kidding me, middelmaat en nog is middelmaat. We moeten types hebben die strijd leveren niet van die kneusjes
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:01:21 #261
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44742942
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Are u fucking kidding me, middelmaat en nog is middelmaat. We moeten types hebben die strijd leveren niet van die kneusjes
Pryor leverde aardig wat strijd zondag anders hoor
pi_44743020
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Sprockel speelde indrukwekkend tegen Ajax. Goede pass en fysiek enorm sterk. Zo iemand zouden wij best kunnen gebruiken in dit kabouterteam.

Maar het middenveld moet vooral versterkt worden, vooral de punt-naar-achteren positie. Dat is drama op dit moment met Roger en Maduro. Beiden zijn nu verre van capabel om dat te doen.
Heitinga speelde daar wel redelijk als hij zich vast kon bijten in een tegenstander. Maar voetballend brengt hij uiteindelijk te weinig. We hebben een type Mendes da Silva nodig (verdedigend en aanvallend sterk)... ik zou alleen niemand kunnen bedenken die Ajax zou kunnen kopen nu.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:06:44 #263
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44743059
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Sprockel speelde indrukwekkend tegen Ajax. Goede pass en fysiek enorm sterk. Zo iemand zouden wij best kunnen gebruiken in dit kabouterteam.

Maar het middenveld moet vooral versterkt worden, vooral de punt-naar-achteren positie. Dat is drama op dit moment met Roger en Maduro. Beiden zijn nu verre van capabel om dat te doen.
Heitinga speelde daar wel redelijk als hij zich vast kon bijten in een tegenstander. Maar voetballend brengt hij uiteindelijk te weinig. We hebben een type Mendes da Silva nodig (verdedigend en aanvallend sterk)... ik zou alleen niemand kunnen bedenken die Ajax zou kunnen kopen nu.
Nog een afdankertje van ons erbij?
pi_44743101
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nog een afdankertje van ons erbij?
Ach, die afdankertjes van jullie doen het over het algemeen aardig (Van Persie, Fred, Lazovic, Engelaar, Sno, Leonardo, etc). Ze zijn stukken beter dan jullie aankopen i.i.g.
pi_44743109
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Verdedigend fysiek zit het wel goed, Stam en Gryga. Roger speelde gister wel aardig maarja dan raakt ie weer geblesseerd en Heitinga heeft 1 van de beste passes van dit team, hij kan denk ik als verdedigende middenvelder wel goed renderen.
pi_44743146
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Verdedigend fysiek zit het wel goed, Stam en Gryga. Roger speelde gister wel aardig maarja dan raakt ie weer geblesseerd en Heitinga heeft 1 van de beste passes van dit team, hij kan denk ik als verdedigende middenvelder wel goed renderen.
Roger vond ik verre van goed spelen gisteren hoor. Aanvallend kan hij wel aardig passen, maar verdedigend is hij veel te kwetsbaar.
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:10:55 #267
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44743147
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach, die afdankertjes van jullie doen het over het algemeen aardig (Van Persie, Fred, Lazovic, Engelaar, Sno, Leonardo, etc). Ze zijn stukken beter dan jullie aankopen i.i.g.
ben het nog met je eens ook... Al hadden ze Fred wel graag willen hebben (wou zelf niet) en Engelaar en Sno spelen af en toe leuk, maar of het nou echte toppers zijn/worden?
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:12:01 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44743178
Als we nu al snakken naar een Sprockel

Jammer dat we Hersi hebben laten gaan

Hoop morgen toch een mooie wedstrijd te kunnen zien, want anders wordt het echt hopeloos...
pi_44743194
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:12 schreef twi het volgende:
Als we nu al snakken naar een Sprockel
Wie 'snakt' er naar een Sprockel dan?
pi_44743236
Even het artikel :
quote:
AJAX VOLGT PRYOR

Anduele Pryor staat in de belangstelling van Ajax. De jonge aanvaller zou op de voet gevolgd worden en speelde vanmiddag tegen datzelfde Ajax een goeie wedstrijd.

De 21-jarige aanvaller had binnen no-time een basisplaats afgedwongen in het team van Aad de Mos. De speler van Vitesse had op 15-jarige leeftijd al bij Ajax in de jeugdopleiding kunnen komen maar had toen geweigerd te komen.

Al sinds ik klein was, wilde ik graag naar Ajax. De hoofdscout van Ajax nodigde mij met nog drie, vier jongens van AFC uit voor een trainingsstage. Mijn ouders waren toen in Suriname. Ik stond er toen alleen voor. Ik zei: ‘ik wil graag komen, maar ik wil wachten op mijn ouders’. Ik kreeg een week de tijd. Mijn ouders waren daarna nog niet terug. Toen zei de hoofdscout dat ik meteen moest komen. Ik heb gezegd ‘nee, dan wacht ik’. Ik Ik wilde weten wat mijn ouders ervan vonden. Ik wilde dat zij erbij waren.
En wat koningdavid al zegt hij is een groot talent , hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moet er aardig in de buidel worden getast , ik denk dat ie wel iets kan toevoegen , maar dan zou het meer in de toekomst zijn , maar laat hem voorlopig maar lekker in Arnhem
pi_44743281
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Even het artikel :
[..]

En wat koningdavid al zegt hij is een groot talent , hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moet er aardig in de buidel worden getast , ik denk dat ie wel iets kan toevoegen , maar dan zou het meer in de toekomst zijn , maar laat hem voorlopig maar lekker in Arnhem
Hij is nog wel iets te groen om iets toe te voegen denk ik hoor.
Hij moet zich eerst nog wat meer ontwikkelen voordat hij bij Ajax aan de bak komt. Bovendien komt de positie die hij speelt (achter de spitsen meen ik?) niet veel meer voor bij Ajax.
pi_44743321
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Even het artikel :
[..]

Wat is je bron?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44743400
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Wat is je bron?
De krant de Gelderlander
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is nog wel iets te groen om iets toe te voegen denk ik hoor.
Hij moet zich eerst nog wat meer ontwikkelen voordat hij bij Ajax aan de bak komt. Bovendien komt de positie die hij speelt (achter de spitsen meen ik?) niet veel meer voor bij Ajax.
Daarom zeg ik ook voorin de toekomst bij Ajax , en idd hij speelt meer op de 10 ( achter de spitsen )
pi_44744523
Komende zaterdag begint de voorverkoop voor Feyenoord-thuis op 4 februari
pi_44744750
Ja, leuk. Pryor. Wat the fuck moeten we daarmee? Gaan we daar ineens wel 90min lang geconcentreerd verdedigen? Gaan we dan ineens wel aanvallen goed uitspelen en niet verprutsen met debiele hakballen of onmogelijke steekpasses?

21 jaar; als ie echt zo goed was, dan had ie allang 2 jaar in de het eerste van Vitesse gespeeld.

Ik heb ook echt geen zin momenteel om woensdag te gaan .
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:44:27 #276
8540 Peter83
All the way
pi_44747147
In de Gelderlander staat een heel ander artikel over Pryor. Vergis ik me nu of heb je die eerste 5 regels maar even zelf verzonnen?
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:45:07 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747158
We gaan gewoon elke spielmacher van tegenstanders waar we niet van kunnen winnen kopen. Na Twente was dat Engelaar, daarna was het Medunjanin van Sparta/AZ nu is het Pryor.

Dat die tactiek niet werkt bewijst Gabri, die anders ongetwijfeld naar Espanyol had gegaan. Gelukkig dus dat we Tomas Sivok niet hebben gekocht van Praag, ondanks de geruchten.
pi_44747777
quote:
Ach ja, vorige week in de Sportweek zegt hij in een uitgebreid interview nog dat hij de stap naar het buitenland niet te snel wil maken. En Barcelona, kom op nou
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:22:39 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747821
Kunnen ze niet even a la minute een Afirca Cup en Copa America organiseren? Is PSV driekwart van de selectie kwijt en is er nog een minieme kans dat er wat van die achterstand goed kan worden gemaakt
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:39:05 #280
82589 S-Two
barba macacu
pi_44748163
quote:

[..]

Sprockel kom op zeg.

En oja, woensdag 4-4-2 aub.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44748355
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.
Dat kwam ook grotendeels door allerlei blessures. Dat was ook de gok, of hij heel zou blijven. Dat doet ie tot nu toe wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44748379
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:

[..]

Zag Juanfran trouwens laatst ook weer spelen, speelt nu bij Betis ofso dacht ik.

edit: Iemand die foto nog waar Juanfran op de lat zit?
Juanfran is momenteel de vaste linksback van Zaragoza. Wel een speler die meer in Spanje past. Ze spelen daar toch heel anders dan hier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44748623
quote:

[..]

Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.
pi_44748709
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.

Hij is een prima verdediger hoor, beter dan Vermaelen dit seizoen sowieso. Maar goed...
pi_44748725
quote:
Davids mag weg bij Tottenham

Edgar Davids mag weg bij Tottenham, zo melden Engelse media, voor de middenvelder lijkt geen toekomst meer weggelegd op White Hart Lane.

De Londenaren zullen dan ook elk bod serieus nemen, en behandelen.

De oud-Ajacied zelf hoeft nog niet zo nodig weg, afgelopen zomer ondernam Ajax vele pogingen om hem bij Tottenham los te weken, dit met zonder resultaat.

De afgelopen weken was voor hem zelfs geen bankplaats meer gegund, meerdere malen moest Davids toekijken op de tribune.

Dit lijkt goed nieuws voor Ajax, coach Henk ten Cate wilde er graag nog een middenvelder bij hebben, maar technisch directeur Martin van Geel heeft tot dusver geen gehoor gegeven aan die oproep, wel was het Martin van Geel die Davids afgelopen zomer naar Ajax probeerde te halen.

De financiële mogelijkheden zijn er waarschijnlijk, de Zweed Markus Rosenberg, Olaf Lindenbergh en Michael Krohn-Dehli zouden de Amsterdamse club willen verlaten.

Voor Lindenbergh en Krohn-Dehli heeft zich officieel nog geen club gemeld, Levante zou Rosenberg graag over willen nemen, als dat in de winterstop zou plaatsvinden heeft Ajax voldoende financiële mogelijkheden om Davids te halen.
pi_44748739
Ik vond Juanfran altijd wel grappig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44748749
Oh dan komt Davids wel denk ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44748753
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond Juanfran altijd wel grappig
Ik ook wel, tot die wedstrijd tegen Utrecht
pi_44748778
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid
pi_44748818
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:35 schreef rompompom het volgende:

[..]

Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid
Ajax Netwerk, beetje simpele vertaling van Engelse media
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:46:43 #291
82589 S-Two
barba macacu
pi_44748937
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef Black-Death het volgende:
Oh dan komt Davids wel denk ik
Ik zag hem gister nog lopen in Amsterdam, dus ik denk het ook!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44749138
Als Ajax is slim is gaan ze hem toch maar halen idd.
pi_44749299
Toch heb ik ergens dan het gevoel dat Ajax niet zo slim zal gaan zijn...loopt ie straks bij AZ ofzo
pi_44749345
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:11 schreef Terrorbita het volgende:
Toch heb ik ergens dan het gevoel dat Ajax niet zo slim zal gaan zijn...loopt ie straks bij AZ ofzo
Dat gevoel heb ik ook.
pi_44749510
Morgen inlopen op PSV en uitlopen op Feyenoord.

Feyenoord liet wel zien dat PSV niet helemaal ongenaakbaar is
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44749571
Wij overklasten PSV ook in de eerste helft. We misten alleen een Charisteas die het kon afmaken
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:31:05 #297
80382 manny
30 is best veel
pi_44749582
Ben benieuwd naar de ontvangst van de spelers morgen. Een striemend fluitconcert of meteen allemaal weer achter de ploeg gaan staan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:33:26 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44749598
Het mag de spelers best weleens duidelijk gemaakt worden dat de supporters al jaren snakken naar betere resultaten en dat we zéér teleurgesteld zijn in wéér zo'n kutseizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:40:12 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44749689
Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Natuurlijk wil ik laten merken dat het kut is, maar aan de andere kant lost dat ook gewoon geen ene fuck op. Zal dus wel gewoon de ploeg ondersteunen wanneer ze de warming up beginnen.
pi_44749720
Ja, dat is het hele verhaal .

Ik ga nergens vanuit. De randzaken kijk ik morgen meer naar uit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')