Ik mag van jou niet voor 2 clubs zijn ?quote:Op maandag 25 december 2006 22:30 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
PSV, Real voor welke club ben je nou eigenlijk?of toevallig welke dan het beste speelt.
Pryorquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
weer een gerucht Barcelona zou Urby willen halen omdat ze snel op die plek versterking zoeken , zouden ze Henk ten Cate daarover al hebben raadgepleegt![]()
En nog een gerucht jullie zouden intresse hebben in Pryor , maar daar blijven jullie af![]()
![]()
Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
weer een gerucht Barcelona zou Urby willen halen omdat ze snel op die plek versterking zoeken , zouden ze Henk ten Cate daarover al hebben raadgepleegt![]()
En nog een gerucht jullie zouden intresse hebben in Pryor , maar daar blijven jullie af![]()
![]()
Are u fucking kidding me, middelmaat en nog is middelmaat. We moeten types hebben die strijd leveren niet van die kneusjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.
Pryor leverde aardig wat strijd zondag anders hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me, middelmaat en nog is middelmaat. We moeten types hebben die strijd leveren niet van die kneusjes![]()
Sprockel speelde indrukwekkend tegen Ajax. Goede pass en fysiek enorm sterk. Zo iemand zouden wij best kunnen gebruiken in dit kabouterteam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me, middelmaat en nog is middelmaat. We moeten types hebben die strijd leveren niet van die kneusjes![]()
Nog een afdankertje van ons erbij?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sprockel speelde indrukwekkend tegen Ajax. Goede pass en fysiek enorm sterk. Zo iemand zouden wij best kunnen gebruiken in dit kabouterteam.
Maar het middenveld moet vooral versterkt worden, vooral de punt-naar-achteren positie. Dat is drama op dit moment met Roger en Maduro. Beiden zijn nu verre van capabel om dat te doen.
Heitinga speelde daar wel redelijk als hij zich vast kon bijten in een tegenstander. Maar voetballend brengt hij uiteindelijk te weinig. We hebben een type Mendes da Silva nodig (verdedigend en aanvallend sterk)... ik zou alleen niemand kunnen bedenken die Ajax zou kunnen kopen nu.
Ach, die afdankertjes van jullie doen het over het algemeen aardig (Van Persie, Fred, Lazovic, Engelaar, Sno, Leonardo, etc). Ze zijn stukken beter dan jullie aankopen i.i.g.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nog een afdankertje van ons erbij?
Verdedigend fysiek zit het wel goed, Stam en Gryga. Roger speelde gister wel aardig maarja dan raakt ie weer geblesseerd en Heitinga heeft 1 van de beste passes van dit team, hij kan denk ik als verdedigende middenvelder wel goed renderen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sprockel speelde indrukwekkend tegen Ajax. Goede pass en fysiek enorm sterk. Zo iemand zouden wij best kunnen gebruiken in dit kabouterteam.
Maar het middenveld moet vooral versterkt worden, vooral de punt-naar-achteren positie. Dat is drama op dit moment met Roger en Maduro. Beiden zijn nu verre van capabel om dat te doen.
Heitinga speelde daar wel redelijk als hij zich vast kon bijten in een tegenstander. Maar voetballend brengt hij uiteindelijk te weinig. We hebben een type Mendes da Silva nodig (verdedigend en aanvallend sterk)... ik zou alleen niemand kunnen bedenken die Ajax zou kunnen kopen nu.
Roger vond ik verre van goed spelen gisteren hoor. Aanvallend kan hij wel aardig passen, maar verdedigend is hij veel te kwetsbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verdedigend fysiek zit het wel goed, Stam en Gryga. Roger speelde gister wel aardig maarja dan raakt ie weer geblesseerd en Heitinga heeft 1 van de beste passes van dit team, hij kan denk ik als verdedigende middenvelder wel goed renderen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, die afdankertjes van jullie doen het over het algemeen aardig (Van Persie, Fred, Lazovic, Engelaar, Sno, Leonardo, etc). Ze zijn stukken beter dan jullie aankopen i.i.g.![]()
Wie 'snakt' er naar een Sprockel dan?quote:
En wat koningdavid al zegt hij is een groot talent , hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moet er aardig in de buidel worden getast , ik denk dat ie wel iets kan toevoegen , maar dan zou het meer in de toekomst zijn , maar laat hem voorlopig maar lekker in Arnhemquote:AJAX VOLGT PRYOR
Anduele Pryor staat in de belangstelling van Ajax. De jonge aanvaller zou op de voet gevolgd worden en speelde vanmiddag tegen datzelfde Ajax een goeie wedstrijd.
De 21-jarige aanvaller had binnen no-time een basisplaats afgedwongen in het team van Aad de Mos. De speler van Vitesse had op 15-jarige leeftijd al bij Ajax in de jeugdopleiding kunnen komen maar had toen geweigerd te komen.
Al sinds ik klein was, wilde ik graag naar Ajax. De hoofdscout van Ajax nodigde mij met nog drie, vier jongens van AFC uit voor een trainingsstage. Mijn ouders waren toen in Suriname. Ik stond er toen alleen voor. Ik zei: ‘ik wil graag komen, maar ik wil wachten op mijn ouders’. Ik kreeg een week de tijd. Mijn ouders waren daarna nog niet terug. Toen zei de hoofdscout dat ik meteen moest komen. Ik heb gezegd ‘nee, dan wacht ik’. Ik Ik wilde weten wat mijn ouders ervan vonden. Ik wilde dat zij erbij waren.
Hij is nog wel iets te groen om iets toe te voegen denk ik hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Even het artikel :
[..]
En wat koningdavid al zegt hij is een groot talent , hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moet er aardig in de buidel worden getast , ik denk dat ie wel iets kan toevoegen , maar dan zou het meer in de toekomst zijn , maar laat hem voorlopig maar lekker in Arnhem![]()
Wat is je bron?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Even het artikel :
[..]
En wat koningdavid al zegt hij is een groot talent , hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moet er aardig in de buidel worden getast , ik denk dat ie wel iets kan toevoegen , maar dan zou het meer in de toekomst zijn , maar laat hem voorlopig maar lekker in Arnhem![]()
De krant de Gelderlanderquote:
Daarom zeg ik ook voorin de toekomst bij Ajaxquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is nog wel iets te groen om iets toe te voegen denk ik hoor.
Hij moet zich eerst nog wat meer ontwikkelen voordat hij bij Ajax aan de bak komt. Bovendien komt de positie die hij speelt (achter de spitsen meen ik?) niet veel meer voor bij Ajax.
Ach ja, vorige week in de Sportweek zegt hij in een uitgebreid interview nog dat hij de stap naar het buitenland niet te snel wil maken. En Barcelona, kom op nouquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sprockelquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.
Dat kwam ook grotendeels door allerlei blessures. Dat was ook de gok, of hij heel zou blijven. Dat doet ie tot nu toe wel.quote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.
Juanfran is momenteel de vaste linksback van Zaragoza. Wel een speler die meer in Spanje past. Ze spelen daar toch heel anders dan hier.quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zag Juanfran trouwens laatst ook weer spelen, speelt nu bij Betis ofso dacht ik.
edit: Iemand die foto nog waar Juanfran op de lat zit?![]()
Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.
quote:Davids mag weg bij Tottenham
Edgar Davids mag weg bij Tottenham, zo melden Engelse media, voor de middenvelder lijkt geen toekomst meer weggelegd op White Hart Lane.
De Londenaren zullen dan ook elk bod serieus nemen, en behandelen.
De oud-Ajacied zelf hoeft nog niet zo nodig weg, afgelopen zomer ondernam Ajax vele pogingen om hem bij Tottenham los te weken, dit met zonder resultaat.
De afgelopen weken was voor hem zelfs geen bankplaats meer gegund, meerdere malen moest Davids toekijken op de tribune.
Dit lijkt goed nieuws voor Ajax, coach Henk ten Cate wilde er graag nog een middenvelder bij hebben, maar technisch directeur Martin van Geel heeft tot dusver geen gehoor gegeven aan die oproep, wel was het Martin van Geel die Davids afgelopen zomer naar Ajax probeerde te halen.
De financiële mogelijkheden zijn er waarschijnlijk, de Zweed Markus Rosenberg, Olaf Lindenbergh en Michael Krohn-Dehli zouden de Amsterdamse club willen verlaten.
Voor Lindenbergh en Krohn-Dehli heeft zich officieel nog geen club gemeld, Levante zou Rosenberg graag over willen nemen, als dat in de winterstop zou plaatsvinden heeft Ajax voldoende financiële mogelijkheden om Davids te halen.
Ik ook wel, tot die wedstrijd tegen Utrechtquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond Juanfran altijd wel grappig
Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheidquote:
Ajax Netwerk, beetje simpele vertaling van Engelse mediaquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid
Ik zag hem gister nog lopen in Amsterdam, dus ik denk het ook!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef Black-Death het volgende:
Oh dan komt Davids wel denk ik
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:11 schreef Terrorbita het volgende:
Toch heb ik ergens dan het gevoel dat Ajax niet zo slim zal gaan zijn...loopt ie straks bij AZ ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |