Ik wel! Gewoon vertrouwen krjigen en Werder in februari alle hoeken van het veld laten zien. Geen kampioen dit jaar, maar de Amstel cup en de Uefa Cup zijn ook leuke prijzen!quote:
en tegen wie zou psv die andere 8 punten dan moeten verliezen. thuis tegen 020 zekerquote:Op maandag 25 december 2006 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
En toch hoop ik stiekem dat PSV morgen onderuit gaat....![]()
Weer zo'n triesteling.quote:Op maandag 25 december 2006 16:30 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
en tegen wie zou psv die andere 8 punten dan moeten verliezen. thuis tegen 020 zeker
Tyf op naar je eigen topicjequote:Op maandag 25 december 2006 16:30 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
en tegen wie zou psv die andere 8 punten dan moeten verliezen. thuis tegen 020 zeker
Nee inderdaad, die hebben met Ball ook zo'n uitstekende transfervrije speler gehaald.quote:Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Goeie aankoop dus, zou PSV niet overkomen..
Je hebt hem doorquote:Op maandag 25 december 2006 16:46 schreef twi het volgende:
Waar dan? Ik zie wat actieve Koln-supporters tussen Werder-vlaggenmasten door lopen die nog meer bewegen dan de Werder-supporters die erachter staan
Je hebt gelijk. Ik twijfelde alquote:Op maandag 25 december 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klasnic bedoel je vast, Valdez was de opvolger van Charisteas als supersub.
Leuk idee voor een Serious Requestquote:Op maandag 25 december 2006 17:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou wel wat geven om na zo een wedstrijd Henk uit zn dak te zien gaan in de kleedkamer
Ach ja, Ajax kan zo 9 punten weggeven tegen roda, sparta en vitesse pfff!quote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef TimmyAsd het volgende:
PSV kan zo 9 punten weggeven tegen Ajax, feyenoord en az hoor..
Daarnaast zijn ze imo teveel afhankelijk van Cocu, Gomez en Alex..
Liever een Serious Request dat ze nu eens fatsoenlijk gaat voetballenquote:Op maandag 25 december 2006 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk idee voor een Serious Request.
Klopt wel een beetje. Stam is de enige die er eigenlijk altijd staat. Bij de rest is het eigenlijk niet vreemd dat ze nog niet continu top zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 20:06 schreef Vakkie_W het volgende:
En dat terwijl er toch 4 ervaren krachten bij zijn gekomen. Stam, Gabri, Perez en Roger. En ten Cate blijft maar zeggen dat hij een jonge ploeg heeft. Als er iemand is die dat mag zeggen was het Danny Blind vorig seizoen, en niet ten Cate.
Sorry hoor, maar een speler als Stam heeft echt niet te aarden.quote:Op maandag 25 december 2006 20:09 schreef RayMania het volgende:
Toevallig wel allemaal nieuwelingen die ook moeten aarden in Amsterdam.
Qua spelersgroep vind ik ons ook zéker beter dan PSV maar helaas.quote:Op maandag 25 december 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil geen smoesjes horen. Dit jaar had je met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden en in de 2e ronde van de Champions League moeten staan. Maar goed dat staan we niet.
Nou dat vind ik wel mee vallen. De complete aanval van hun is beter als die van jullie. En hun middenveld is stabieler door Cocu. Over de keeper hoef ik niet te beginnen natuurlijk.quote:Op maandag 25 december 2006 20:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelersgroep vind ik ons ook zéker beter dan PSV maar helaas.
quote:Op maandag 25 december 2006 20:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelersgroep vind ik ons ook zéker beter dan PSV maar helaas.
Doeiquote:Op maandag 25 december 2006 20:58 schreef AminBen het volgende:
Is er nog financiele ruimte voor die verdedigende middenvelder die Ten Cate wil, of niet ?
[..]
![]()
Gomes > Stekelenburgquote:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Da Costa beter is dan Grygera? Mendez beter dan Gabri? etc etc?quote:Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gomes > Stekelenburg
Kromkamp > Ogararu
Alex > Stam
Da Costa < Grygera
Salcido > Emanuelson
Simons > Roger/Maduro/Lindenberg
Mendez > Gabri
Cocu > Sneijder
Afellay > De Mul
Farfan > Huntelaar
Kone > Babel
Doei.
Leg jij dan ook maar uit waarom dat groepje uit eihoven beter isquote:Op maandag 25 december 2006 21:28 schreef AminBen het volgende:
Ja. Als hij de selectie van Ajax zeker beter vind moet hij dat eens haarfijn gaan uitleggen.
Ho, Kromkampquote:Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gomes > Stekelenburg
Kromkamp > Ogararu
Alex > Stam
Da Costa < Grygera
Salcido > Emanuelson
Simons > Roger/Maduro/Lindenberg
Mendez > Gabri
Cocu > Sneijder
Afellay > De Mul
Farfan > Huntelaar
Kone > Babel
Doei.
Dat bepaal ik zelf wel, individueel zeker, als team helaas niet.quote:Op maandag 25 december 2006 21:28 schreef AminBen het volgende:
Ja. Als hij de selectie van Ajax zeker beter vind moet hij dat eens haarfijn gaan uitleggen.
Keeper lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 25 december 2006 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg jij dan ook maar uit waarom dat groepje uit eihoven beter is
resterende 7/8 spelers van PSV zijn dus beterquote:Op maandag 25 december 2006 21:52 schreef Jasza het volgende:
Euhm Amin, Zag je niet hoe Dembele stam toen vasthield, dat Stam overeind bleef en hem nog bijna tegenhield zei genoeg.
Daarnaast begint Huntelaar los te komen, Sneijder scoort ook meer dan die mocro van jullie dus als je zo begint
Da Costa doet heel veel onder voor Grygera, Gryga is als mandekker echt geweldig namelijk. Die goals van Vitesse waren neit zijn fouten.
In dat team wel jaquote:Op maandag 25 december 2006 21:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
resterende 7/8 spelers van PSV zijn dus beter
ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 25 december 2006 21:52 schreef Jasza het volgende:
Sneijder scoort ook meer dan die mocro van jullie dus als je zo begint
Je zegt dat Ogararu nooit speelt, maar Da Costa speelt ook niet veel en is ook nog eens veel jonger; dus niet met 2 maten meten. Ik ben het wel met je eens dat de selectie van PSV een stuk sterker is (op dit moment, of ze renderen gewoon beter).quote:Op maandag 25 december 2006 21:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
Keeper lijkt me duidelijk.
Kromkamp speelt de laatste weken gewoon goed. Hoevaak heeft Ogararu in de basis gestaan? En indruk heeft hij ook niet echt kunnen maken. Bij Alex is geen doorkomen aan, terwijl Stam toch nog slordigheidfoutjes heeft(Dembele). Grygera staat er al jaren en speelt toch vrij aardig, al liet Vitesse zien dat hij kwestbaar is. Vind Da Costa niet veel voor hem onderdoen. Emanuelson wordt vast nog een uitstekende speler, maar is verdedigend zwak en mist de ervaring op belangrijke momenten.
Simons lijkt me ook duidelijk, en nu hij ook nog gaat scoren wordt het alleen maar beter. Verder zijn de spelers voorin weinig met elkaar te vergelijken(442 - 433), maar de statistieken zeggen veel.![]()
Waar heb jij last van? Kun je niet normaal reageren?quote:Op maandag 25 december 2006 21:52 schreef Jasza het volgende:
Euhm Amin, Zag je niet hoe Dembele stam toen vasthield, dat Stam overeind bleef en hem nog bijna tegenhield zei genoeg.
Daarnaast begint Huntelaar los te komen, Sneijder scoort ook meer dan die kk mocro van jullie dus als je zo begint
Da Costa doet heel veel onder voor Grygera, Gryga is als mandekker echt geweldig namelijk. Die goals van Vitesse waren neit zijn fouten.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Kun je niet normaal reageren?
ik vind het een beetje vreemd om gelijk met zulke bewoordingen te komen kankerjood.quote:Op maandag 25 december 2006 22:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Mag ik dat niet vinden dan![]()
Daarnaast is Affelay overschat, in grote duels is hij nergens te bekennen.
Ik zeg tenminste niet het hele woordquote:Op maandag 25 december 2006 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vreemd om gelijk met zulke bewoordingen te komen kankerjood.
Doe even realistisch man. Ajax had inderdaad mee moeten doen om de titel, maar met PSV in een competitie word je geen kampioen met 2 vingers in je neus.quote:Op maandag 25 december 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
Dit jaar had je met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden
PSV, Real voor welke club ben je nou eigenlijk?quote:Op maandag 25 december 2006 22:22 schreef AminBen het volgende:
Hij heeft nog wat opgepikt van Kenneth Perez![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |