Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Gabri is technisch niet slecht, maar hij is gewoon oliedom. Hij mist gogme...
Welkom in Amsterdamquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
Over gogme gesproken, hadden we Jari nog maarquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hierquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Geef die jongen eerst de tijd om een beetje te acclimatiseren. We verwachten meteen dat aankopen er meteen staan, maar dat is niet realistisch.
Binnen nu en een half jaar is gabri 'slimmer' aan het spelen. Hij heeft de absolute top meegemaakt bij Barca en dan denken jullie dat ie het binnen een half jaar kwijt is?
Hij kan het niveau nu nog niet aan, en heeft bij de absolute wereldtop gespeeld. Mijn vraag is dan logischerwijs, waarom komt het er niet uit? Hoe denk jij dat het komt?quote:Op maandag 25 december 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hier.
Het zijn prof voetballers hoor..
Gewoon een gokje van henk dus. "misschien komt ie tot bloei" nou ja, tot nu toe nog niet..quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.
Zou je denken ja...quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.quote:Op maandag 25 december 2006 14:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?
Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.quote:Op maandag 25 december 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.
Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.
Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.quote:Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/
ja, maar dat kan toch niet? Hij moet toch goed gespeeld hebben voor Ajax hem haalde?quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.
Wat die bij Ajax doet is mij ook een raadsel. Maargoed, daar zijn we over een paar maandjes makkelijk vanaf.quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.
wat een foto..quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
ze moeten een keer zo hard die bal bij die luie flikkers in het gezicht schieten, misschien dat ze dan optijd wakker worden![]()
Als dat de maatstaf isquote:Op maandag 25 december 2006 14:59 schreef keijz het volgende:
Roger speelde gister nog best aardig hoor! Iig beter dan Maduro
Lijkt me ook, maar hij blonk ook niet echt uit in veel gespeelde wedstrijden. Hij heeft veel blessureleed meegemaakt. En bij Villarreal was, voordat Riquelme kwam, spielmacher. Dan doe je het ook niet onaardig.quote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dat kan toch niet? Hij moet toch goed gespeeld hebben voor Ajax hem haalde?
Hij wou ook niet voor niks eigenlijk al stoppen met voetbal afgelopen zomer. Op z'n 29ste!quote:Op maandag 25 december 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar hij blonk ook niet echt uit in veel gespeelde wedstrijden. Hij heeft veel blessureleed meegemaakt. En bij Villarreal was, voordat Riquelme kwam, spielmacher. Dan doe je het ook niet onaardig.
Maar ik denk dat ie gewoon te weinig wedstrijden op niveau op gespeeld. Hij oogt en is veel te langzaam.
Volgens mij als je nu hem bij Telstar plaatst dat ie na 3 wedstrijden ook op de bank zit. Die jongen is op zijn retour denk ik.
Dat zegt idd ook wel iets. Lijkt wel of die jongen mentaal het topniveau niet helemaal aankan.quote:Op maandag 25 december 2006 15:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij wou ook niet voor niks eigenlijk al stoppen met voetbal afgelopen zomer. Op z'n 29ste!![]()
quote:Ten Cate na training 1e kerstdag: ‘Ajax waant zich te snel superieur’
Datum: 25-dec 12:23
Met een vroege training op eerste kerstdag heeft trainer Henk ten Cate de spelers van Ajax willen straffen voor de 4-2 nederlaag die ze zondag leden tegen Vitesse. “Ik heb me als trainer zelden in zo’n speeltuin gewaand als in de tweede helft tegen Vitesse,” foeterde Ten Cate na afloop.
Volgens de trainer had de wijze waarop Ajax een 2-0 voorsprong verspeelde in Arnhem, alles te maken met ‘zelfoverschatting’. “Ik zag opeens allerlei frivoliteiten, spelers die een balletje buitenkant gingen trappen, een hakkie hier, een hakkie daar. Als zo’n proces eenmaal is ingezet, valt dat niet meer te stoppen. Vitesse speelde de tweede helft heel agressief en wij hebben daar niets tegenover gezet. Dat is een trieste constatering zo vlak voor de kerst.”
Volgens Ten Cate hebben de huidige problemen in Amsterdam meer te maken met de gebrekkige wedstrijdinstelling van de spelers, dan met hun specifieke voetbalkwaliteiten. “Het is een mentaliteitsprobleem,” aldus Ten Cate. “De spelers wanen zich te snel superieur. En denken dat je met frivoliteiten een wedstrijd kunt winnen.”
Dat vraagt om maatregelen en die zal Ten Cate ook nemen, zo kondigde hij aan. “Binnen de mogelijkheden die ik heb.”
Ajax zag de achterstand op koploper PSV zondag oplopen tot elf (!) punten. Zonder de handdoek te willen gooien, moest zelfs Ten Cate toegeven dat de titelkansen nu al ‘minimaal’ zijn en ook dat is, kort voor de jaarwisseling, een trieste constatering voor een club die ‘structureel’ wil meespelen om het kampioenschap.
Mark van den Heuvel - Sportweek
Beleid dus. Bij Ajax verandert er ook regelmatig wijzigingen in het bestuur maar bij PSV ook. En toch trekken zij veel betere spelers aan dan Ajax. Hoe komt dat?quote:Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Goeie aankoop dus, zou PSV niet overkomen..
Dat is dus ook een beetje tekenend voor Ajax, paniek aankopen, spelers die het ergens anders niet redden (charisteas anyone?) toch halen onder het motto : bij ons speelt ie vast goed..
quote:Waarom doet Utrecht-Feyenoord het niet ??? Ik heb dus echt geen zin om naar de neuzen uit 020 te kijken of naar die suckers uit Waalwijk !!! Nu heb ik voor niks 4 euro betaald, wat zeg ik 8 euro !! omdat die eerste code het niet deed !!!! gaarne wil ik die 8 euro terug gestort hebben want ik heb niks met die tyfusj.den uit 020 ik wil Utreg - Feyenoord zien als ik een broodje kroket bestel en betaal krijg ik toch ook niet alleen maar de mosterd en het servetje ???
Bij voorbaat dank **** "OGC-Rotterdam" Sopacua
Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!
Klasnic bedoel je vast, Valdez was de opvolger van Charisteas als supersub.quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef RayMania het volgende:
Charisteas was best hot na het EK hoor, alleen had hij de pech dat er twee betere spitsen waren bij Werder, in de naam van Klose en Valdez.
Dat weet ik niet, PSV scout wel heel goed altijd ja, van die totaal onbekende spelers die opeens werelds blijjken te zijn, Ajax haalt altijd min of meer bekenden, maar die falen vaak toch...quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Beleid dus. Bij Ajax verandert er ook regelmatig wijzigingen in het bestuur maar bij PSV ook. En toch trekken zij veel betere spelers aan dan Ajax. Hoe komt dat?
Is het alleen de scouting?
Roger is aanbevolen door Johan Cruijff, en bij Ajax durft niemand die tegen te spreken lijkt het wel.quote:Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Goeie aankoop dus, zou PSV niet overkomen..
Dat is dus ook een beetje tekenend voor Ajax, paniek aankopen, spelers die het ergens anders niet redden (charisteas anyone?) toch halen onder het motto : bij ons speelt ie vast goed..
quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef F1Bas het volgende:
Mijn God, een Feyenoord loser die vorige week geen voetbal kon kijkenomdat er een storing was met Utrecht - Feyenoord. Dit mailt hij ook gewoon naar een helpdesk
[..]
![]()
''Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!''quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef F1Bas het volgende:
Mijn God, een Feyenoord loser die vorige week geen voetbal kon kijkenomdat er een storing was met Utrecht - Feyenoord. Dit mailt hij ook gewoon naar een helpdesk
[..]
![]()
Het valt me mee dattie z'n pin-code er niet bij zetquote:Op maandag 25 december 2006 15:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
''Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!''
Jezus...![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |