abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44731510
Gabri is waardeloos. Slap Spaans aftreksel van Nigel de Jong.

Mendes da Silva was een betere koop geweest.
pi_44731796
Gabri brengt echt te weinig inderdaad, die laat zien geen sterkhouder te zijn. Maar dat weet je niet van tevoren, bij Barca vond ik hem de keren dat hij speelde wel indruk maken. En Henk had er lang mee samengewerkt, dacht dat het wel goed zou komen.
That's all folks!
  maandag 25 december 2006 @ 14:31:47 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44731817
Gabri is technisch niet slecht, maar hij is gewoon oliedom. Hij mist gogme...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44732026
Geef die jongen eerst de tijd om een beetje te acclimatiseren. We verwachten meteen dat aankopen er meteen staan, maar dat is niet realistisch.
Binnen nu en een half jaar is gabri 'slimmer' aan het spelen. Hij heeft de absolute top meegemaakt bij Barca en dan denken jullie dat ie het binnen een half jaar kwijt is?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 25 december 2006 @ 14:38:35 #155
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_44732036
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Gabri is technisch niet slecht, maar hij is gewoon oliedom. Hij mist gogme...
Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
  maandag 25 december 2006 @ 14:38:40 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_44732042
Ik had ook wel meer van Gabri verwacht, en ik had het idee dat hij het ook wel kon. Hij verspeelt alleen vaak zo dom de bal vlak voor de verdediging. Daardoor loopt hij nu weer dom tegen zijn tweede gele kaart op, en veroorzaakte hij laatst ook een penal. Ros die bal op zo'n moment gewoon naar voren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 25 december 2006 @ 14:39:03 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732056
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Het woord 'gogme' is mij de laatste paar weken te vaak gevallen. O.a. de heer H. Borst gebruikt het te pas en te onpas.
Welkom in Amsterdam .
Get woke, go broke!
  maandag 25 december 2006 @ 14:41:07 #158
82589 S-Two
barba macacu
pi_44732122
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Over gogme gesproken, hadden we Jari nog maar .
  maandag 25 december 2006 @ 14:41:46 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732146
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Geef die jongen eerst de tijd om een beetje te acclimatiseren. We verwachten meteen dat aankopen er meteen staan, maar dat is niet realistisch.
Binnen nu en een half jaar is gabri 'slimmer' aan het spelen. Hij heeft de absolute top meegemaakt bij Barca en dan denken jullie dat ie het binnen een half jaar kwijt is?
Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hier .

Het zijn prof voetballers hoor..
Get woke, go broke!
pi_44732215
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, een speler van barcelona hoeft niet te acclamatiseren vind ik. het is geen jochie van 18. Als je bij barca kan voetballen, al vraag ik me dat af, zat niet voor niets vaak niet bij de selectie, moet je het bij Ajax ook gewoon kunnen. Zoveel verschil is er niet lijkt me, al is het wat kouder hier .

Het zijn prof voetballers hoor..
Hij kan het niveau nu nog niet aan, en heeft bij de absolute wereldtop gespeeld. Mijn vraag is dan logischerwijs, waarom komt het er niet uit? Hoe denk jij dat het komt?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44732216
Acclimatiseren, dat zou kunnen, maar ik zie de meerwaarde nog te weinig helaas.
That's all folks!
pi_44732264
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 25 december 2006 @ 14:46:10 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732288
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Het komt omdat wij denken dat het een wereldvoetballer is van Barcelona. Helaas blijkt Gabri gewoon een niet spelende subtopper bij Barça geweest te zijn.
Gewoon een gokje van henk dus. "misschien komt ie tot bloei" nou ja, tot nu toe nog niet..
Get woke, go broke!
  maandag 25 december 2006 @ 14:46:12 #164
82589 S-Two
barba macacu
pi_44732291
quote:
En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.
pi_44732324
quote:
Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44732358
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef S-Two het volgende:

[..]

En dat wist Henk niet? Het lijkt mij dat Henk heus wel weet wat hij in huis haalt.
Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.
  maandag 25 december 2006 @ 14:48:40 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732365
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik denk als je dag in, dag uit samen met o.a. Ronaldinho, Eto'o, Messi etc op het trainingsveld dat je jezelf toch meer iets ontwikkelt dan wanneer je samen speelt met o.a. Rosales, Lindenbergh, Rosenberg etc.
Zou je denken ja...
Get woke, go broke!
pi_44732398
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?
  maandag 25 december 2006 @ 14:50:46 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732423
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan zou het nu niet aan Gabri moeten liggen, maar aan de spelers om hem heen, toch?
Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.
Get woke, go broke!
  maandag 25 december 2006 @ 14:52:12 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_44732451
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, zo'n 'grote" speler moet altijd zijn eigen niveau halen, dat doet Stam ook.
Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.

Zag Juanfran trouwens laatst ook weer spelen, speelt nu bij Betis ofso dacht ik.

edit: Iemand die foto nog waar Juanfran op de lat zit?
  maandag 25 december 2006 @ 14:52:29 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44732462

ze moeten een keer zo hard die bal bij die luie flikkers in het gezicht schieten, misschien dat ze dan optijd wakker worden
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44732488
Ik had ook verwacht dat hij beter zou zijn, hij stelt me nu diep teleur.

Net zoals de andere aankopen Roger en Perez.

Ogararu en Stam zijn daarnaast wel weer top (toevallig verdedigers ).
  maandag 25 december 2006 @ 14:54:03 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732507
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat hij niet zo'n grote speler was, wist iedereen volgens mij wel. Maar ik had wel verwacht dat hij voor Ajax een heel bruikbare speler zou zijn. Is hij denk ik ook wel; hij maakt alleen te veel domme/kleine foutjes.
Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/
Get woke, go broke!
pi_44732523

pi_44732547
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat hoopte ik ook, maar hij en Roger hebben tot nog toe weinig extra gebracht, en dat verbaast me, op zijn zachtst gezegd/
Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 25 december 2006 @ 14:58:18 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732614
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Nou ik vind Gabri meer van waarde dan Roger. Die jongen mist alle kwaliteit lijkt het wel.
ja, maar dat kan toch niet? Hij moet toch goed gespeeld hebben voor Ajax hem haalde?
Get woke, go broke!
pi_44732628
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Wat die bij Ajax doet is mij ook een raadsel. Maargoed, daar zijn we over een paar maandjes makkelijk vanaf.
pi_44732650
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

ze moeten een keer zo hard die bal bij die luie flikkers in het gezicht schieten, misschien dat ze dan optijd wakker worden
wat een foto..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44732660
Roger speelde gister nog best aardig hoor! Iig beter dan Maduro
  maandag 25 december 2006 @ 15:00:41 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732673
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:59 schreef keijz het volgende:
Roger speelde gister nog best aardig hoor! Iig beter dan Maduro
Als dat de maatstaf is .

Roger zou te goed zijn voor Ajax, laat dan iig eens zien dat je meekan....
Get woke, go broke!
pi_44732707
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, maar dat kan toch niet? Hij moet toch goed gespeeld hebben voor Ajax hem haalde?
Lijkt me ook, maar hij blonk ook niet echt uit in veel gespeelde wedstrijden. Hij heeft veel blessureleed meegemaakt. En bij Villarreal was, voordat Riquelme kwam, spielmacher. Dan doe je het ook niet onaardig.
Maar ik denk dat ie gewoon te weinig wedstrijden op niveau op gespeeld. Hij oogt en is veel te langzaam.
Volgens mij als je nu hem bij Telstar plaatst dat ie na 3 wedstrijden ook op de bank zit. Die jongen is op zijn retour denk ik.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44732732
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar hij blonk ook niet echt uit in veel gespeelde wedstrijden. Hij heeft veel blessureleed meegemaakt. En bij Villarreal was, voordat Riquelme kwam, spielmacher. Dan doe je het ook niet onaardig.
Maar ik denk dat ie gewoon te weinig wedstrijden op niveau op gespeeld. Hij oogt en is veel te langzaam.
Volgens mij als je nu hem bij Telstar plaatst dat ie na 3 wedstrijden ook op de bank zit. Die jongen is op zijn retour denk ik.
Hij wou ook niet voor niks eigenlijk al stoppen met voetbal afgelopen zomer. Op z'n 29ste!
pi_44732753
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij wou ook niet voor niks eigenlijk al stoppen met voetbal afgelopen zomer. Op z'n 29ste!
Dat zegt idd ook wel iets. Lijkt wel of die jongen mentaal het topniveau niet helemaal aankan.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 25 december 2006 @ 15:06:02 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732822
Goeie aankoop dus, zou PSV niet overkomen..

Dat is dus ook een beetje tekenend voor Ajax, paniek aankopen, spelers die het ergens anders niet redden (charisteas anyone?) toch halen onder het motto : bij ons speelt ie vast goed..
Get woke, go broke!
pi_44732826
quote:
Ten Cate na training 1e kerstdag: ‘Ajax waant zich te snel superieur’

Datum: 25-dec 12:23

Met een vroege training op eerste kerstdag heeft trainer Henk ten Cate de spelers van Ajax willen straffen voor de 4-2 nederlaag die ze zondag leden tegen Vitesse. “Ik heb me als trainer zelden in zo’n speeltuin gewaand als in de tweede helft tegen Vitesse,” foeterde Ten Cate na afloop.

Volgens de trainer had de wijze waarop Ajax een 2-0 voorsprong verspeelde in Arnhem, alles te maken met ‘zelfoverschatting’. “Ik zag opeens allerlei frivoliteiten, spelers die een balletje buitenkant gingen trappen, een hakkie hier, een hakkie daar. Als zo’n proces eenmaal is ingezet, valt dat niet meer te stoppen. Vitesse speelde de tweede helft heel agressief en wij hebben daar niets tegenover gezet. Dat is een trieste constatering zo vlak voor de kerst.”

Volgens Ten Cate hebben de huidige problemen in Amsterdam meer te maken met de gebrekkige wedstrijdinstelling van de spelers, dan met hun specifieke voetbalkwaliteiten. “Het is een mentaliteitsprobleem,” aldus Ten Cate. “De spelers wanen zich te snel superieur. En denken dat je met frivoliteiten een wedstrijd kunt winnen.”
Dat vraagt om maatregelen en die zal Ten Cate ook nemen, zo kondigde hij aan. “Binnen de mogelijkheden die ik heb.”
Ajax zag de achterstand op koploper PSV zondag oplopen tot elf (!) punten. Zonder de handdoek te willen gooien, moest zelfs Ten Cate toegeven dat de titelkansen nu al ‘minimaal’ zijn en ook dat is, kort voor de jaarwisseling, een trieste constatering voor een club die ‘structureel’ wil meespelen om het kampioenschap.

Mark van den Heuvel - Sportweek
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 25 december 2006 @ 15:09:10 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44732898
vaag bericht, want dat had hij allemaal gisteren al gezegd, niet na de training dus...
Get woke, go broke!
pi_44732939
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:

Dat is dus ook een beetje tekenend voor Ajax, paniek aankopen, spelers die het ergens anders niet redden (charisteas anyone?) toch halen onder het motto : bij ons speelt ie vast goed..
Beleid dus. Bij Ajax verandert er ook regelmatig wijzigingen in het bestuur maar bij PSV ook. En toch trekken zij veel betere spelers aan dan Ajax. Hoe komt dat?
Is het alleen de scouting?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44732950
Charisteas was best hot na het EK hoor, alleen had hij de pech dat er twee betere spitsen waren bij Werder, in de naam van Klose en Valdez.
pi_44732954
Mijn God, een Feyenoord loser die vorige week geen voetbal kon kijkenomdat er een storing was met Utrecht - Feyenoord. Dit mailt hij ook gewoon naar een helpdesk
quote:
Waarom doet Utrecht-Feyenoord het niet ??? Ik heb dus echt geen zin om naar de neuzen uit 020 te kijken of naar die suckers uit Waalwijk !!! Nu heb ik voor niks 4 euro betaald, wat zeg ik 8 euro !! omdat die eerste code het niet deed !!!! gaarne wil ik die 8 euro terug gestort hebben want ik heb niks met die tyfusj.den uit 020 ik wil Utreg - Feyenoord zien als ik een broodje kroket bestel en betaal krijg ik toch ook niet alleen maar de mosterd en het servetje ???
Bij voorbaat dank **** "OGC-Rotterdam" Sopacua

Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44732987
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef RayMania het volgende:
Charisteas was best hot na het EK hoor, alleen had hij de pech dat er twee betere spitsen waren bij Werder, in de naam van Klose en Valdez.
Klasnic bedoel je vast, Valdez was de opvolger van Charisteas als supersub.
That's all folks!
  maandag 25 december 2006 @ 15:13:37 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44733032
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Beleid dus. Bij Ajax verandert er ook regelmatig wijzigingen in het bestuur maar bij PSV ook. En toch trekken zij veel betere spelers aan dan Ajax. Hoe komt dat?
Is het alleen de scouting?
Dat weet ik niet, PSV scout wel heel goed altijd ja, van die totaal onbekende spelers die opeens werelds blijjken te zijn, Ajax haalt altijd min of meer bekenden, maar die falen vaak toch...
Get woke, go broke!
pi_44733049
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:

Roger is aanbevolen door Johan Cruijff, en bij Ajax durft niemand die tegen te spreken lijkt het wel.

En over Charisteas, ik vond dat wél een goede aankoop. Toen Zlatan vertrok was de roep om een sterk lang aanspeelpunt voorin groot, Van der Vaart bijvoorbeeld was heel blij met Charisteas voor zich, wat hij ook aangaf tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika.

Nee, dan vond ik de aankoop van Rosenberg een stuk minder logisch. Precies hetzelfde type speler als Wesley Sonck. Een ezel stoot zich toch niet twee keer aan dezelfde steen?
pi_44733082
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef F1Bas het volgende:
Mijn God, een Feyenoord loser die vorige week geen voetbal kon kijkenomdat er een storing was met Utrecht - Feyenoord. Dit mailt hij ook gewoon naar een helpdesk
[..]

maandag 25 december 2006 @ 15:16:23 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44733118
Tja, Cruijff, ik hecht nog wel waarde aan zijn oordeel, maar hij moet eigenlijk eens opstaan en zelf een functie bij Ajax betreden, dat zou echt een verschil maken qua uitstraling, en dat helpt weer bij het aantrekken van spelers.
Get woke, go broke!
pi_44733147
quote:
[..]

''Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!''

Jezus...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44733176
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

''Mijn rekening nummer is ******** uiteraard Fortis biatch !!!''

Jezus...
Het valt me mee dattie z'n pin-code er niet bij zet
  maandag 25 december 2006 @ 15:20:16 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44733207
maar verder zijn het geen idioten daar hoor .
Get woke, go broke!
pi_44733384
quote:
[..]

pi_44733479
Gabri was aan het begin van het seizoen wel goed, liep goed de diepte in en de ruimtes maar de laatste weken is het veel minder
pi_44734257
Mijn kerst is aardig verpest door die kutwedstrijd van gisteren. Woensdag verwacht ik minstens een 4-0 overwinning!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')