Een voor allen, allen voor Een.quote:Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
Worden ze hard van. Zou wel lullig voor Stam zijn als hij ook moet komen trouwens..
De zwakte van de verdediging wanneer Stam afwezig is werd nog maar eens pijnlijk duidelijk vandaag.quote:Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
Worden ze hard van. Zou wel lullig voor Stam zijn als hij ook moet komen trouwens..
Waarom alleen Japie? Ik denk dat kenneth ook niet echt met zin naar de training gaat.quote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat Japie zwaar over de zeik is.
Die was ik vergeten ja, helemaal gemist vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 20:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom alleen Japie? Ik denk dat kenneth ook niet echt met zin naar de training gaat.
Was jij dat die zei in het 3fm topic dat we eraan gingenquote:Op zondag 24 december 2006 19:50 schreef TIM-846 het volgende:
wat een drama was het weer zeg..
Zoals ik in live wedstrijden topic al zei - Stekelenburg is de meest overschatte keeper van de eredivisie.quote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef MaxC het volgende:
Trouwens ook duidelijk verschil met PSV. Ik vond Stekeleburg bij die eerste 2 doelpunten niet goed uitzien. Gomes pakt die voorzetten gewoon, maar Maarten is te laat en ligt op de grond. Was tegen AZ ook al
Hij maakt nooit het verschil - alleen in negatieve zin af en toe.quote:Op zondag 24 december 2006 20:37 schreef Radegast het volgende:
Ja, anders ga je Stekelenburg even vergelijken met Gomes.![]()
Vind dat Maarten vandaag weinig te verwijten valt, de verdediging daarentegen des te meer.
Klopt een beetjequote:Op zondag 24 december 2006 20:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was jij dat die zei in het 3fm topic dat we eraan gingen![]()
Jullie missen nog Leo in de OP , en ik zag Van Ebben blijkbaar aan voor Stam, zag Stam al niet op de bank zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |