Een voor allen, allen voor Een.quote:Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
Worden ze hard van. Zou wel lullig voor Stam zijn als hij ook moet komen trouwens..
De zwakte van de verdediging wanneer Stam afwezig is werd nog maar eens pijnlijk duidelijk vandaag.quote:Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
Worden ze hard van. Zou wel lullig voor Stam zijn als hij ook moet komen trouwens..
Waarom alleen Japie? Ik denk dat kenneth ook niet echt met zin naar de training gaat.quote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat Japie zwaar over de zeik is.
Die was ik vergeten ja, helemaal gemist vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 20:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom alleen Japie? Ik denk dat kenneth ook niet echt met zin naar de training gaat.
Was jij dat die zei in het 3fm topic dat we eraan gingenquote:Op zondag 24 december 2006 19:50 schreef TIM-846 het volgende:
wat een drama was het weer zeg..
Zoals ik in live wedstrijden topic al zei - Stekelenburg is de meest overschatte keeper van de eredivisie.quote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef MaxC het volgende:
Trouwens ook duidelijk verschil met PSV. Ik vond Stekeleburg bij die eerste 2 doelpunten niet goed uitzien. Gomes pakt die voorzetten gewoon, maar Maarten is te laat en ligt op de grond. Was tegen AZ ook al
Hij maakt nooit het verschil - alleen in negatieve zin af en toe.quote:Op zondag 24 december 2006 20:37 schreef Radegast het volgende:
Ja, anders ga je Stekelenburg even vergelijken met Gomes.![]()
Vind dat Maarten vandaag weinig te verwijten valt, de verdediging daarentegen des te meer.
Klopt een beetjequote:Op zondag 24 december 2006 20:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was jij dat die zei in het 3fm topic dat we eraan gingen![]()
Jullie missen nog Leo in de OP , en ik zag Van Ebben blijkbaar aan voor Stam, zag Stam al niet op de bank zitten
![]()
Eerste helft stond het goed, na die wissel van Maduro was de organisatie weg dus dan zie je idd dat je een Stam mist.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De zwakte van de verdediging wanneer Stam afwezig is werd nog maar eens pijnlijk duidelijk vandaag.
Of dat je Maduro kan missen als kiespijn...quote:Op zondag 24 december 2006 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste helft stond het goed, na die wissel van Maduro was de organisatie weg dus dan zie je idd dat je een Stam mist.
Eerste helft was het ook billenknijpen hoor, bij die aanvallen van Vitesse. Het heeft eigenlijk de hele wedstrijd niet goed gestaan, maar de tweede helft vormde het dieptepunt.quote:Op zondag 24 december 2006 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste helft stond het goed, na die wissel van Maduro was de organisatie weg dus dan zie je idd dat je een Stam mist.
Alleen de mensen die gespeeld hebben zijn dus het zaadje. Wel terecht, op zich.quote:Straftraining en boete Ajax-selectie
Amsterdam, 24 dec 2006
De selectie van Ajax ondergaat maandagochtend een (besloten) straftraining en wordt beboet wegens de slechte prestatie en de verkeerde instelling in het competitieduel met Vitesse van zondag.
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftraining. Reden is de slechte prestatie van de ploeg, die met name in de tweede helft niet thuis gaf tegen de Arnhemmers.
De spelers kregen als gevolg van hun gebrekkige instelling ook allemaal een boete opgelegd, die zal worden overgemaakt naar een goed doel.
Ondanks dat Ajax na goed spel met een 0-2 voorsprong de rust inging, verloren de Amsterdammers de wedstrijd in het Gelredome uiteindelijk met 4-2.
Die heeft dus niks laten zienquote:Op zondag 24 december 2006 21:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt een beetjeMaar ik zei niet dat jullie eraan gingen ik zei: "Hup Huntelaar!"
Behoorlijke smet, jaquote:Op zondag 24 december 2006 22:37 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutkerst.
Wat een bullshit. Hij zit tegen de wereldtop aan, dat is waar. Maar elke topkeeper zou de nul houden in dit zielige land.quote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Aan Gomes kan geen keeper in de wereld tippen op dit moment..
Sneijder kan best een keer kut zijn hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 22:42 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoor niemand over Sneijder hier? Wat een dramaVan mij hoeft ie niet te blijven als er een redelijk bod komt. Zwakste schakel op het middenveld, samen met Emanuelson vandaag overigens
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hij zit tegen de wereldtop aan, dat is waar. Maar elke topkeeper zou de nul houden in dit zielige land.
Noem maar eens een betere..quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hij zit tegen de wereldtop aan, dat is waar. Maar elke topkeeper zou de nul houden in dit zielige land.
Gomes is zeker van wereldklasse, maar dat zijn Buffon en Cech ook.quote:
Jaaskelainen vind ik zelf ook één van de betere.quote:Op zondag 24 december 2006 22:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gomes is zeker van wereldklasse, maar dat zijn Buffon en Cech ook.
De club geeft de boetes hequote:Op zondag 24 december 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
Triest trouwens dat HTC de spelers een boete geeft: Hij kan beter zichzelf een boete opleggen.
Dit soort onzin komt in Eindhoven nou nooit voor. Ik heb het idee dat Ajax met zo'n boete-grapje de spelers eerder irriteert dan motiveert. Iedere profvoetballer wil winnen, maar heeft ook taken uit te voeren die de (in dit geval incapabele) trainer hem oplegt.quote:
Vind dat de spelers die niet gespeeld hebben er weinig mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 23:08 schreef Terrorbita het volgende:
Ben eindelijk wel benieuwd welke spelers het nou zijn die het er niet mee eens zijn. Neem aan dat jongens als Huntelaar enzo nuchter genoeg zijn en dit wel kunnen accepteren gezien het spel.
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftrainingquote:Op zondag 24 december 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind dat de spelers die niet gespeeld hebben er weinig mee te maken hebben![]()
Dan moet je niet zeiken idd, vind het wel hard voor de Mul oa maarja.quote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftraining
Dus ik neem aan als dit er staat dat jongens als Stam etc. die er niet eens bijwaren er niet hoeven te staan.
Ja, maar hopelijk beseffen de spelers die het vandaag hebben laten liggen ook dat het lullig voor De Mul is.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken idd, vind het wel hard voor de Mul oa maarja.
Dat is zo maar als je er selectief spelers uit gaat trekken werkt ook niet, de goeie (waren er niet zo heel veel) moeten nu maar een keer onder de kwaaie lijuhquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze allemaal straf, maar het is wel kut voor hemquote:Op zondag 24 december 2006 23:18 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Dat is zo maar als je er selectief spelers uit gaat trekken werkt ook niet, de goeie (waren er niet zo heel veel) moeten nu maar een keer onder de kwaaie lijuh)
Als er nou morgen is 1 of 2 beslissen alsnog niet te komen is de crisis weer compleet voor dit jaar natuurlijk
Moet die De Mul maar eens wat aan zijn conditie gaan doen zodat hij 90 minuten kan spelen. Dan was het niet lullig voor hem geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
2de helft heb ik hem helemaal niet gezien dus had niks met z'n conditie te maken dat ie eruit ging.quote:Op zondag 24 december 2006 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Moet die De Mul maar eens wat aan zijn conditie gaan doen zodat hij 90 minuten kan spelen. Dan was het niet lullig voor hem geweest.
Dat je:quote:Op maandag 25 december 2006 00:22 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate.
Degene die de straftraining niet accepteren zo snel mogelijk laten oprotten en gaan investeren.
Volgende kampioenschap heeft lang genoeg geduurd.
of hij was alweer zo moe dat hij geen aktie's kon makenquote:Op maandag 25 december 2006 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
2de helft heb ik hem helemaal niet gezien dus had niks met z'n conditie te maken dat ie eruit ging.
Hij voegt 0,0 toe aan dit team, voetballend gezien. De enige manier waarmee hij zich kan onderscheiden is zijn trap techniek, maar wanneer daar geen ruimte voor is loopt hij zich alleen maar vast. En dat is echt niet alleen van de laatste tijd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder kan best een keer kut zijn hoor.
Werder-Ajax 4-1quote:Op maandag 25 december 2006 04:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fuckin verloren seizoen nu toch wel, ondanks dat je nog de beker en de uefa cup zou kunnen winnen, maar dat gebeurt op deze manier natuurlijk nooit.
Nog aan kaarten gekomen dan ?quote:
quote:Ten Cate haalt uit naar Maduro
25 december 2006, 09:18
Door: Jelmer Geerds
Ajax-trainer Henk ten Cate heeft forse kritiek geuit op Hedwiges Maduro. De jonge Almeerder leverde volgens Ten Cate te weinig strijd en ging enkele malen lelijk in de fout.
"Ik moest Hedwiges brengen omdat Roger geblesseerd raakte. Maar ik wilde hem ook weer wisselen. Hij mocht blijven staan omdat Gabri de rode kaart kreeg. Anders had ik hem weer van het veld gehaald", sprak Ten Cate in de Volkskrant. "Nu zie je ook waarom hij bij mij weinig voetbalt. Je wint een wedstrijd niet vanzelf. Je moet voor een zege vechten."
Ten Cate sluit niet uit dat het probleem chronisch van aard is: "Dit speelt al zo lang. Misschien leren ze het wel nooit en komen ze tekort voor de top. Dat zou ook heel goed kunnen. Het begon allemaal al voor rust. Sneijder wil met een hakballetje scoren. De Mul ging plotseling ballen met de buitenkant van zijn voet trappen. Voor een overwinning moet je echter strijden."
De kritiek is meer dan terecht. Laat het hem maar voelen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Ten Cate toch een pieperd. Houd die kritiek gewoon binnenskamers en stel hem niet meer op. Steeds dat gepiep van hem.
Klopt, maar daar kampen wij al sinds het vertrek van Olsen mee.quote:Op maandag 25 december 2006 10:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat de Mos bij Vitesse wel lukt lukt ten Cate bij Ajax niet. Als Vitesse supproter zeg ik dat Vitesse gewonnen heeft puur op discipline en eenheid. Ajax heeft in mijn ogen de betere spelers, maar als er geen team staat zul je geen kampioen worden.
Sneijder is gewoon een egoist. Vaak schiet ie een stuk of 15 keer vanaf een meter of 25 op doel terwijl hijn legio afspeelmogelijkheden heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 01:58 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij voegt 0,0 toe aan dit team, voetballend gezien. De enige manier waarmee hij zich kan onderscheiden is zijn trap techniek, maar wanneer daar geen ruimte voor is loopt hij zich alleen maar vast. En dat is echt niet alleen van de laatste tijd.
Oja, die krijgen jullie ook nogquote:Op maandag 25 december 2006 10:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder en Leonardo in 1 team ook nooit goed kan gaan... twee van dat soort types...![]()
Hij was toch oververmoeid? Mja, dom om zo je speler af te vallen. Hij kan nu maar beter vertrekken want hij zal niet aan veel speelminuten komen. Denk dat AZ een goede club voor hem is.quote:
Ach Ten Cate gaat het ook niet redden. We hebben te maken met een generatie Ajacieden waarvan het minimalisme en de gemakzucht afdruipt: Maduro, Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Vermaelen....noem maar op, het zijn allemaal mooi weer voetballers. Bij een tegenslag zijn de kluts kwijt, en weten ze niet meer wat ze moeten doen. En bij een voorsprong sluipt de gemakzucht er alweer in, en lijken de heren De Mul en Sneijder het met gallery-play te willen uitspelen. Deze generatie voetballers moet geleid worden met discipline en een harde hand, want blijkbaar zijn ze anders niet in staat te presteren.quote:Op maandag 25 december 2006 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Alleen staftraining voor de mensen die gister hebben gespeelt? Waar gaat dat over? Je hebt toch als "team" verloren? Wat heeft het nou voor een nut om de spelers met kerstdag op te laten draven voor een straftraining? Ik denk dat ten Cate met deze actie veel krediet verspeelt bij zijn spelers.
quote:Op maandag 25 december 2006 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Alleen staftraining voor de mensen die gister hebben gespeelt? Waar gaat dat over? Je hebt toch als "team" verloren? Wat heeft het nou voor een nut om de spelers met kerstdag op te laten draven voor een straftraining? Ik denk dat ten Cate met deze actie veel krediet verspeelt bij zijn spelers.
quote:Op maandag 25 december 2006 10:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Oja, die krijgen jullie ook nog
Dat is ook zo'n mannetje die intern nog lekker voor problemen kan zorgen.
Zoveel intern gezeur, zoveel onrecht.Hadden we het bij ons maar zo voor elkaar als bij 010.quote:Op maandag 25 december 2006 10:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij was toch oververmoeid? Mja, dom om zo je speler af te vallen. Hij kan nu maar beter vertrekken want hij zal niet aan veel speelminuten komen. Denk dat AZ een goede club voor hem is.
Tja je kunt niet elke week top spelenquote:Op maandag 25 december 2006 11:05 schreef SCH het volgende:
Heb de samenvatting vannacht gezien.
Wat is die Ugurururura slecht zeg.
Straks verliest Vitesse weer 3 wedstrijden op rij en is De Mos weer een lul. Doe nou niet alsof Vitesse altijd zo'n eenheid is, nu liep het toevallig even en met wat mazzel en doorzettingsvermogen een terechte overwinning maar heel vaak staat er bij Vitesse helemaal geen team en hangt Lazovic ook de Wesley Sneijder uit.quote:Op maandag 25 december 2006 10:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat de Mos bij Vitesse wel lukt lukt ten Cate bij Ajax niet. Als Vitesse supproter zeg ik dat Vitesse gewonnen heeft puur op discipline en eenheid. Ajax heeft in mijn ogen de betere spelers, maar als er geen team staat zul je geen kampioen worden.
Bij Feyenoord is het al een hele tijd bekend. Bij jullie leek er een kraakheldere hemel te zijn, maar nu gaat de beerput ook los. Het blijkt dus niet allemaal koek en ei te zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 11:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoveel intern gezeur, zoveel onrecht.Hadden we het bij ons maar zo voor elkaar als bij 010.![]()
Een speler van ajax hoort top te spelen, en als ie zn dag niet heeft hoort ie GOED te spelen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tja je kunt niet elke week top spelen![]()
Tis toch al jaren onrustig bij Ajaxquote:Op maandag 25 december 2006 11:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het al een hele tijd bekend. Bij jullie leek er een kraakheldere hemel te zijn, maar nu gaat de beerput ook los. Het blijkt dus niet allemaal koek en ei te zijn.
Misschien wil HSV onderhand vd Vaart wel weer teruggevenquote:Op maandag 25 december 2006 11:13 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wie wordt toch die ervaren coachende middenvelder die Ten Cate op het oog heeft?
Maar jullie deden het net voorkomen dat het zo super ging.quote:Op maandag 25 december 2006 11:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tis toch al jaren onrustig bij Ajax![]()
En misschien wil Milan ons Seedorf teruggevenquote:Op maandag 25 december 2006 11:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien wil HSV onderhand vd Vaart wel weer teruggeven![]()
Ja pikkie je hebt gelijkquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar jullie deden het net voorkomen dat het zo super ging.
quote:Op maandag 25 december 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Hier ook een straftraining voor de Ajax-supporters.
Hup Bukken
De 0-4 geeft troost.........hehehehe.........quote:Op maandag 25 december 2006 11:16 schreef Backdoorman het volgende:
het gaat slechts 3 schamele puntjes beter als bij Feyenoord![]()
......hehehe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |