Om preciezer te zijn : Individual Throttle Bodies. Een belangrijk verschil.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Pumatje het volgende:
trottle bodies
komt erinquote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Om preciezer te zijn : Individual Throttle Bodies. Een belangrijk verschil.
zorg jij nou maar dat die "schijtkart" het eerst doetquote:
dat wist ik niet van de dipswitches maar daar komen we vast wel uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:04 schreef geelhoed het volgende:
Hehe! Smiths klokken!
Bedenk je wel dat je wat moet pielen met de dipswitches en dat de "klok" van de snelheidsmeter 5% te snel loopt. Daardoor is je afstand wel correct maar je snelheid niet!
Heb je ook een olie druk sensor meegenomen? die zijn namelijk smiths specifiek!
liftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet of ik het al ergens gezegd heb in dit topic, maar ik wil toch even melden dat ik het erg stoer vind dat je het gewoon doet.
Niet niks zo'n ding in elkaar sleutelen; zeker als je geen monteur bent.
Chapeau
TNXquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet of ik het al ergens gezegd heb in dit topic, maar ik wil toch even melden dat ik het erg stoer vind dat je het gewoon doet.
Niet niks zo'n ding in elkaar sleutelen; zeker als je geen monteur bent.
Chapeau
Geen probleem als ik binnenkort eens langskom om te kijken? Ik woon in de buurt namelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef wouter37 het volgende:
[..]
TNX![]()
altijd leuk als mensen mijn project volgen
Wat heb je gepast dan ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Geen probleem als ik binnenkort eens langskom om te kijken? Ik woon in de buurt namelijk.
Misschien dan wel met een eigen kitcar, aangezien ik gisteren bij Speedon veel leuke dingen heb gepast![]()
Formula 27's, Fury en een heel net gebouwde Tiger Avon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Wat heb je gepast dan ?
en heb je nog een mooie motor gezien (toyota 4-age) als het goed is staat die bij Mischa op mij te wachten
en een bezoekje mag altijd
is die cobra niet iets voor je ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Formula 27's, Fury en een heel net gebouwde Tiger Avon.
Je 4-age heb ik niet gezien, maar als die bij Mischa staat, dan zal die ook in Ede staan en ik ben in Dronten geweest
Mooizo, dan zal ik binnenkort eens langskomen![]()
Nee, ik heb ten eerste totaal geen tijd om te bouwen. Ik weet hoe zulke projectjes gaan met mijn motorfietsen, dat worden jarenplannen.quote:
Hé een Tiger avon gekocht?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ten eerste totaal geen tijd om te bouwen. Ik weet hoe zulke projectjes gaan met mijn motorfietsen, dat worden jarenplannen.
Daarbij wil ik eerst iets goedkopers en meer een rijdersauto
Ben gisteren trouwens weer bij Bas geweest....even 1 en ander op papier laten zetten![]()
[afbeelding]
Yep, het gele gevaar is gisteren bij de RDW geweestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Hé een Tiger avon gekocht?op de speedon site staat verkocht
nu nog even lid worden van de kitcarclub !
hmmm zou kunnen dat de mail niet werkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef GenesiZ het volgende:
Ziet er vet uit man, je hebt een mail bericht in je gastenboek. Je mail werkt niet.
als er een blacktop bij de zending zat werdt het een blacktop maar die zat er niet bij dus wordt het een silvertopquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:56 schreef Michel4AGE het volgende:
Ah een Silvertopje. Jammer, dacht dat je een Blacktop had gekocht.
En hoe minder vermogen je hebt, hoe groter de kans is dat ik je nog kan bijhouden als we eens samen rijdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
als er een blacktop bij de zending zat werdt het een blacktop maar die zat er niet bij dus wordt het een silvertop
hoeveel pk heeft de kitcar van jou dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:17 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En hoe minder vermogen je hebt, hoe groter de kans is dat ik je nog kan bijhouden als we eens samen rijden![]()
Schijnt 140pk te hebben. Maarja, in de kroeg heeft het altijd meer vermogen dan werkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:21 schreef wouter37 het volgende:
[..]
hoeveel pk heeft de kitcar van jou dan?
Als je aan de toerrit meedoet http://www.kitcarclub.nl/forum/viewtopic.php?p=19037#19037quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:27 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Schijnt 140pk te hebben. Maarja, in de kroeg heeft het altijd meer vermogen dan werkelijk natuurlijk
Het blok zou vrij soepel 160-180pk aan moeten kunnen met nog wat wijzigingen.
Pinto's zijn zowel bullet- als foolproof
Die toerrit is mij iets te ver weg helaas. In mijn lease-auto vind ik dat al een klere-end, laat staan dat het in de Tiger moet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Als je aan de toerrit meedoet http://www.kitcarclub.nl/forum/viewtopic.php?p=19037#19037
kan je je kitcar nog even op de rollerbank zetten dan weet je het precies
![]()
nog niet dat hoop ik a.s. zaterdag op te halen evenals de motorquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Die toerrit is mij iets te ver weg helaas. In mijn lease-auto vind ik dat al een klere-end, laat staan dat het in de Tiger moet.
Hij komt vanzelf een keer op de testbank als er meer vermogen gezocht moet worden. Dit is voor mij eerst voldoende.
Heb je je Smiths klokken ook al opgehaald?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:46 schreef wouter37 het volgende:
[..]
nog niet dat hoop ik a.s. zaterdag op te halen evenals de motor
Eens isquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef Pumatje het volgende:
Jawel, wat wil je exact weten dan?
En ik zou een motortakel kopen, zoek er 1 op marktplaats, soms vind je ze wel rond de +-75,00-
Huren kost rond de 50 geloof ik. Daarnaast zul je helemaal met een kitkar bij een reparatie oid je motor er nog eens uit moeten halen en dan is het alleen maar handig, en aangezien ze vaak in te klappen zijn staan ze nooit in de weg.
Motor plaatsen is zo lastig niet.
zo 75 euro die ben ik nog niet tegengekomen heb net een bod gedaan voor 120 euroquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef Pumatje het volgende:
Jawel, wat wil je exact weten dan?
En ik zou een motortakel kopen, zoek er 1 op marktplaats, soms vind je ze wel rond de +-75,00-
Huren kost rond de 50 geloof ik. Daarnaast zul je helemaal met een kitkar bij een reparatie oid je motor er nog eens uit moeten halen en dan is het alleen maar handig, en aangezien ze vaak in te klappen zijn staan ze nooit in de weg.
Motor plaatsen is zo lastig niet.
Er zit een nieuwe riem en nieuwe bougies op. verder zijn alle overbodige onderdelen eraf gehaaldquote:Op zondag 22 juli 2007 19:05 schreef pro2call het volgende:
geef je dat blok gelijk een nieuwe riem, waterpomp en andere onderdelen?
Ik heb deze motor helaas nog niet horen lopen ik hoop de motor over een week of 2 in te bouwenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
je hebt er een silver-red top van gemaakt..
Uniek
Heb je dat blok overigens al eens horen lopen?
ITB's![]()
![]()
niet als nieuw het gedeelte van de ITB's ziet er nog al dof uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef GateWayX het volgende:
Ziet er als nieuw uit ! Knap gedaan !
jep een paar posts naar boven staan de kelkjesquote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef MikeyMan het volgende:
Komen nog kelkjes op, neem ik aan?
nope geen chromen kelkjesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef MikeyMan het volgende:
Die rode?
Dacht eigenlijk aan een paar chromen rechte kelkjes...
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vindenquote:
Precies, de mijne heeft ook een knopje op het dashboard.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
(wel beter dan de franse manier)
franse manier?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
(wel beter dan de franse manier)
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
(wel beter dan de franse manier)
ja hoezo ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef MikeyMan het volgende:
Is de bedoeling van pakking trouwens niet dat het afsluit?
Franse manier van toeren ownt trouwens de pan uit, jammer dat je dat tegenwoordig niet meer ziet. Kon je heerlijk een klein tikje geven als je een bekende zag ofzo, nu met die dingen in je stuur is het gewoon niet of keihard toeteren...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
(wel beter dan de franse manier)
Neehoor, met mijn micra kun je ook zachtjes toeteren en gewoon via stuurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Franse manier van toeren ownt trouwens de pan uit, jammer dat je dat tegenwoordig niet meer ziet. Kon je heerlijk een klein tikje geven als je een bekende zag ofzo, nu met die dingen in je stuur is het gewoon niet of keihard toeteren...
Wat is een ITBquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:10 schreef zBus het volgende:
Vaak lees je dat die sokken die je nu over je ITB's doet slecht zijn voor de performance. Hoe je het beter kan oplossen zou ik niet echt weten, vaak zie je wel dat er een soort gaas overheen gaat of een panty ofzo
Hoi hoi, jij hier ook op dit forum joh?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:43 schreef Michel4AGE het volgende:
Scheelt ongeveer 3pk.
Vervangende ITB's (75mm) t.o.v. originele airbox levert +/- 8pk/10Nm.
Zet je daar pipercross filters op dan lever je weer 3pk in.
Zelf gemeten in Goes, dus geen kont-gevoel-getalletjes.
[in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst]
Zie hier het antwoordquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef wouter37 het volgende:
[..]
ja hoezo ?
of bedoel je dat je op de foto een aantal stukjes pakking ziet. Dat hebben we gedaan om de gleuven die in het carter zitten op te vullen later hebben de de pakking rondom gedaan
wordt nog lastig met de motor moet nog een aantal bouten met fijn draad hebben maar waar haal je die op een zaterdag ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:29 schreef lucaspr het volgende:
Lucaspr is weer druk op het werk aan het Fokken....
Zaterdag (morgen kijken hoe ver we kunnen komen met de moter!! TOCH???)
En misschien weet iemand hier de volgorde om hem 'makkelijk' er in te kunnen hangen...
*Nog niet bijgekomen van het rondje Zilverreiger*
ijzerwarenwinkel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:52 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wordt nog lastig met de motor moet nog een aantal bouten met fijn draad hebben maar waar haal je die op een zaterdag ?
Helaas gesloten op zaterdagquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Geen idee. Op de site van Fabory vind je wel adressen van Fabory vestigingen door heel Nederland met telefoon nummers.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:39 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Helaas gesloten op zaterdag![]()
maandag maar ff kijken
lasaulec heeft dat niet en warringa is om 12 uur dichtquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:52 schreef lucaspr het volgende:
[..]
En Kroon Warringa in Emmen dan?? Of lasaulec of zoiets???![]()
die paste net niet netjes op zijn plek maar zit nu goed (ff veilen)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wat past er nog niet helemaal bij de startmotor dan?
Ziet er strak uit trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |