Er zit een nieuwe riem en nieuwe bougies op. verder zijn alle overbodige onderdelen eraf gehaaldquote:Op zondag 22 juli 2007 19:05 schreef pro2call het volgende:
geef je dat blok gelijk een nieuwe riem, waterpomp en andere onderdelen?
Ik heb deze motor helaas nog niet horen lopen ik hoop de motor over een week of 2 in te bouwenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
je hebt er een silver-red top van gemaakt..
Uniek
Heb je dat blok overigens al eens horen lopen?
ITB's![]()
![]()
niet als nieuw het gedeelte van de ITB's ziet er nog al dof uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef GateWayX het volgende:
Ziet er als nieuw uit ! Knap gedaan !
jep een paar posts naar boven staan de kelkjesquote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef MikeyMan het volgende:
Komen nog kelkjes op, neem ik aan?
nope geen chromen kelkjesquote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef MikeyMan het volgende:
Die rode?
Dacht eigenlijk aan een paar chromen rechte kelkjes...
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vindenquote:
Precies, de mijne heeft ook een knopje op het dashboard.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
(wel beter dan de franse manier)
franse manier?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk engelse kitcar style met een knopje op het dash, die je bijna niet kan vinden
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja hoezo ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef MikeyMan het volgende:
Is de bedoeling van pakking trouwens niet dat het afsluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |