Om preciezer te zijn : Individual Throttle Bodies. Een belangrijk verschil.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Pumatje het volgende:
trottle bodies
komt erinquote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Om preciezer te zijn : Individual Throttle Bodies. Een belangrijk verschil.
zorg jij nou maar dat die "schijtkart" het eerst doetquote:
dat wist ik niet van de dipswitches maar daar komen we vast wel uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:04 schreef geelhoed het volgende:
Hehe! Smiths klokken!
Bedenk je wel dat je wat moet pielen met de dipswitches en dat de "klok" van de snelheidsmeter 5% te snel loopt. Daardoor is je afstand wel correct maar je snelheid niet!
Heb je ook een olie druk sensor meegenomen? die zijn namelijk smiths specifiek!
liftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet of ik het al ergens gezegd heb in dit topic, maar ik wil toch even melden dat ik het erg stoer vind dat je het gewoon doet.
Niet niks zo'n ding in elkaar sleutelen; zeker als je geen monteur bent.
Chapeau
TNXquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet of ik het al ergens gezegd heb in dit topic, maar ik wil toch even melden dat ik het erg stoer vind dat je het gewoon doet.
Niet niks zo'n ding in elkaar sleutelen; zeker als je geen monteur bent.
Chapeau
Geen probleem als ik binnenkort eens langskom om te kijken? Ik woon in de buurt namelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef wouter37 het volgende:
[..]
TNX![]()
altijd leuk als mensen mijn project volgen
Wat heb je gepast dan ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Geen probleem als ik binnenkort eens langskom om te kijken? Ik woon in de buurt namelijk.
Misschien dan wel met een eigen kitcar, aangezien ik gisteren bij Speedon veel leuke dingen heb gepast![]()
Formula 27's, Fury en een heel net gebouwde Tiger Avon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Wat heb je gepast dan ?
en heb je nog een mooie motor gezien (toyota 4-age) als het goed is staat die bij Mischa op mij te wachten
en een bezoekje mag altijd
is die cobra niet iets voor je ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Formula 27's, Fury en een heel net gebouwde Tiger Avon.
Je 4-age heb ik niet gezien, maar als die bij Mischa staat, dan zal die ook in Ede staan en ik ben in Dronten geweest
Mooizo, dan zal ik binnenkort eens langskomen![]()
Nee, ik heb ten eerste totaal geen tijd om te bouwen. Ik weet hoe zulke projectjes gaan met mijn motorfietsen, dat worden jarenplannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |