Heb je ook een e-mailadres gevonden? Kan ik niet vinden namelijk, en ik vind het toch wel een klacht waard...quote:Op zondag 24 december 2006 17:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga maar een mailtje de deur uit sturen...
seriousrequest@3fm.nlquote:Op zondag 24 december 2006 17:25 schreef Foeske het volgende:
[..]
Heb je ook een e-mailadres gevonden? Kan ik niet vinden namelijk, en ik vind het toch wel een klacht waard...
Gerard ziet er nog best fris uitquote:Op zondag 24 december 2006 17:26 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij zit Giel er wel doorheen!
ze was anders wel van 3fm... maar concureert nu Gerard bij Caz iddquote:
ik heb hem ff opnieuw gestart en nu loopt ie weerquote:Op zondag 24 december 2006 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
webcam knalt er nu echt uit
17.30 was volgens mij de bedoeling, maar de Lama's lopen uit.quote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef greatgonzo het volgende:
tot hoe laat zitten ze er... 18.00?
ja en ik vind haar echt beroerdquote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze was anders wel van 3fm... maar concureert nu Gerard bij Caz idd
niet gek als die bij alle items steeds gaat opnoemen wie eraan gezeten hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
17.30 was volgens mij de bedoeling, maar de Lama's lopen uit.
Hehe, op de webcam is de veiling weer. En nu maar HOPEN dat ze zometeen niet wéér naar een filmpje gaan...
vroegah als nachtmiss Marissa draaide ze echt vrij stevig... nu alleen Sugababes, Robbie Williams en meer van dat soort prutquote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en ik vind haar echt beroerd
Ze zitten al op 210.quote:Op zondag 24 december 2006 17:33 schreef Babbel1 het volgende:
160 euro voor een dienblad!?
Done! Naar de redactie heb ik wat gestuurd...quote:Op zondag 24 december 2006 17:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
seriousrequest@3fm.nl
of het algemene mailadres: redactie@3fm.nl
ja Caz muziekquote:Op zondag 24 december 2006 17:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
vroegah als nachtmiss Marissa draaide ze echt vrij stevig... nu alleen Sugababes, Robbie Williams en meer van dat soort prut
Sophie was al blij met 2500quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef greatgonzo het volgende:
voor hoeveel is die auto van Sofie Hilbrand eigenlijk weggegaan? Die stond eergisteren op 3000 euro, niet veel voor een gepimpte audi...
ze hoopte zelf op 2.500 dus dat valt dan weer meequote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef greatgonzo het volgende:
voor hoeveel is die auto van Sofie Hilbrand eigenlijk weggegaan? Die stond eergisteren op 3000 euro, niet veel voor een gepimpte audi...
was wel een schadegevalletje, en vrij lelijk... maar ff uitdeuken en mooi kleurtje erop, en je had toch een vrij vette auto... dus dan is 2500 niet veel.quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hoopte zelf op 2.500 dus dat valt dan weer mee
Hier ook!!!quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef -Hans- het volgende:
Vooral de gitaarsolo, de muziek staat hier snoeihard.
Wat boeit het nu, alsof ze daar Claudia kennen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef N.icka het volgende:
Heeft die man die naar Leuven ging wandelen het gehaald?
Hij heeft Parijs gehaaldquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef N.icka het volgende:
Heeft die man die naar Leuven ging wandelen het gehaald?
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Giel het volgend jaar niet meer doen eigenlijk... die is er volgens mij na drie keer wel klaar mee...
dat zeiden ze vorig jaar ook...quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet wel zeggen als ik de beelden zo zie en het publiek, dat het wel meer leeft dan ooit voorheen.
Het wordt moeilijk het succes van dit jaar volgend jaar te overtreffen.
Dan kan Veenstra (Veenstra) die plek innemen, dan kan het alsnog leuk worden met Ekdom + Veenstra. Dat is echt lachen, gegarandeerd.quote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.
Ik ook. Hij had er dit jaar al niet veel zin in en zijn vriendin vindt het ook absoluut niet relext dat hij met kerst zo dood is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed om een keer anderen in dat huis te zetten, anders gaat het wennen en is de spontaniteit weg.... Gerard kan nog wel een jaartje mee... daarnaast Veenstra en wellicht Rabbering of Babsquote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra vormen al een erg goed duo op vrijdagavond.quote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan kan Veenstra (Veenstra) die plek innemen, dan kan het alsnog leuk worden met Ekdom + Veenstra. Dat is echt lachen, gegarandeerd.
Babs = Barbara? Mijn god nee, dan nog liever Claudia. Tenzij Barbara de 5 dagen enkel in bikini gaat doorbrengen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed om een keer anderen in dat huis te zetten, anders gaat het wennen en is de spontaniteit weg.... Gerard kan nog wel een jaartje mee... daarnaast Veenstra en wellicht Rabbering of Babs
quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Giel het volgend jaar niet meer doen eigenlijk... die is er volgens mij na drie keer wel klaar mee...
aldus giel; bron radiofreakquote:Ik kan me goed voorstellen dat ik daarom besluit volgend jaar niet meer het huis in te gaan, maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen. Vorig jaar heb ik ook geroepen dat het de laatste keer is en ik zit er dit jaar toch weer gewoon."
volgens mij alleen voorlopig, net als vorig jaarquote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef Foeske het volgende:
Wordt nu ook meteen bekend gemaakt hoeveel de algehele opbrengst is?
Over een paar minuten!quote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef Foeske het volgende:
Wordt nu ook meteen bekend gemaakt hoeveel de algehele opbrengst is?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was het hier vanmiddag ook een beetje leuk![]()
Is het eigenlijk een nieuw nummer?quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef rubbereend het volgende:
dat liedje moet nu wel een hit worden
Nee, Giel Gerard en Sander zijn gekrompen deze week.quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
wtf... die swijnenberg is echt lang
quote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef calvobbes het volgende:
De belgen hebben net over de 1 miljoen binnengehaald!
tegenwoordig koopt toch niemand meer cd'squote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef rubbereend het volgende:
dat liedje moet nu wel een hit worden
brom?quote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef Xonide het volgende:
Die brom in het geluid is echt zooo irritant...
Ah , dat is mooi zegquote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef calvobbes het volgende:
De belgen hebben net over de 1 miljoen binnengehaald!
Heb je de afgelopen 5 dagen onder een steen gelegen?quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
wat is dat voor een nummer waar ze de hele tijd op springen?
tune van the A-team maar dan aangepastquote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
+ balkie is 2.9quote:Op zondag 24 december 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
1.9 miljoen!
metquote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat mét of zonder Balkenende?
ik denk met Balkenendequote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat mét of zonder Balkenende?
Daar wachtte ik ook al op.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef -Hans- het volgende:
TRANEN !!! waar blijven ze??
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee luister dan wat ze zeggen , mopperquote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Mét Balkenende dus 5.2 miljoen?
serieus! Dan hebben de belgen het echt goed gedaan, zo voor de eerste keer!quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
slecht gedaan, belgie heeft 2,4 miljoen waarvan 0,7 van de regering
wij maar 2,6 miljoen waarvan 1 van de regering?
of is het 3,6 miljoen?
1,2 miljoen van de regering. Daar is het bedrag verdubbelt door de regering.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
In België verdubbelde de regering het.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
wij maar 2,6 miljoen waarvan 1 van de regering?
of is het 3,6 miljoen?
oh op die manier okquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
1,2 miljoen van de regering. Daar is het bedrag verdubbelt door de regering.
Dat zouden ze pas doen vanaf 700.000 euro.
o ja, klopt... minimaal moest er 700 worden opgehaaldquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In België verdubbelde de regering het.
je buurman?quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
maar volgend jaar graag een niet zo ver van mijn bed doel
Ver van jouw bed misschien, maar lang niet van iedereen. Anders wordt er niet zoveel gegeven. Stop een keer met zeiken man.quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
Heel veel.. met 100 euro konden ze al 1 gezin helpenquote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Markeerstift het volgende:
Hoeveel mensen zouden ze daarmee kunnen helpen ?
Nou , ik ga maar eens wat anders doen met mn leven . ajuus , het was gezelligquote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
Inderdaad... Schiet opquote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Kom op met die Chelsea Dagger
Vlamingen, de Walen weten niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
serieus! Dan hebben de belgen het echt goed gedaan, zo voor de eerste keer!
stop jij eens met zeiken op mij... laat mequote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ver van jouw bed misschien, maar lang niet van iedereen. Anders wordt er niet zoveel gegeven. Stop een keer met zeiken man.
dan hebben ze het dus ECHT beter gedaan dan NL, maar ja... misschien luisteren de nederlanders toch wat meer kanalenquote:Op zondag 24 december 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vlamingen, de Walen weten niet wat er aan de hand is.
Jaa redelijk nieuw jaquote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Maar dat nummer van Chelsea Dagger, is dat eigenlijk nieuw of niet?
Paar maandjes.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
de spelersdj-vrouwen feesten lekker meequote:
Was afgelopen zomer al n grote hit in de UK, maar nu (pas) hier dus ook,,,quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Tot volgend jaar!quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
ok dat was het, bedankt voor de leuke topics, tv mag uit, kutherrie (moet gewoon even hoor de laatste keer dat ik lekker kan zeiken)
hij stond in julie al op youtube... zo te zien:quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat we die vaker gaan horenquote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Was afgelopen zomer al n grote hit in de UK, maar nu (pas) hier dus ook,,,![]()
Zal wel lekker op je nuchtere maag vallenquote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef Markeerstift het volgende:
zullen wel vlug dronken worden na 6 dagen niet eten
Ja jammer want je zag ze echt ff teleurgesteld kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef calvobbes het volgende:
Ah jammer, sander weet niet dat dat bedrag van die begen inclusief regering is
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen,quote:Op zondag 24 december 2006 18:01 schreef B.A.Trix het volgende:
ahhhhhhhhhhh zagen jullie wat de vrouw van Gerard tegen m zei??![]()
"Ik ben zo trots op je"![]()
Anders zouden wij 5.2 miljoen hebben opgehaald en Belgie 4.8 miljoen als we beredeneren zoals Sander.quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja jammer want je zag ze echt ff teleurgesteld kijken
"Jezus koekenbakker, dit valt me echt zwaar van je tegen"quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen,
''Ik ben zo teleurgesteld in jou''
Jij bent alleen de 325ste die het vraagt deze week.quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Wouser het volgende:dit jaar ruim 4ton meer
![]()
![]()
En btw weet iemand hoe dat liedje heet wat ze op het einde zongen??? Van tudu tudum etcdat spring liedje
quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee ik had niets anders verwacht maar is lief toch..quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
slaapt er ook nog 1tjequote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Wouser het volgende:dit jaar ruim 4ton meer
![]()
![]()
En btw weet iemand hoe dat liedje heet wat ze op het einde zongen??? Van tudu tudum etcdat spring liedje
Het waren 6 prachtige dagenquote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Mensen, vond t gezellie.. tot volgend jaar maar weer..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |