Sophie was al blij met 2500quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef greatgonzo het volgende:
voor hoeveel is die auto van Sofie Hilbrand eigenlijk weggegaan? Die stond eergisteren op 3000 euro, niet veel voor een gepimpte audi...
ze hoopte zelf op 2.500 dus dat valt dan weer meequote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef greatgonzo het volgende:
voor hoeveel is die auto van Sofie Hilbrand eigenlijk weggegaan? Die stond eergisteren op 3000 euro, niet veel voor een gepimpte audi...
was wel een schadegevalletje, en vrij lelijk... maar ff uitdeuken en mooi kleurtje erop, en je had toch een vrij vette auto... dus dan is 2500 niet veel.quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hoopte zelf op 2.500 dus dat valt dan weer mee
Hier ook!!!quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef -Hans- het volgende:
Vooral de gitaarsolo, de muziek staat hier snoeihard.
Wat boeit het nu, alsof ze daar Claudia kennen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef N.icka het volgende:
Heeft die man die naar Leuven ging wandelen het gehaald?
Hij heeft Parijs gehaaldquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef N.icka het volgende:
Heeft die man die naar Leuven ging wandelen het gehaald?
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Giel het volgend jaar niet meer doen eigenlijk... die is er volgens mij na drie keer wel klaar mee...
dat zeiden ze vorig jaar ook...quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet wel zeggen als ik de beelden zo zie en het publiek, dat het wel meer leeft dan ooit voorheen.
Het wordt moeilijk het succes van dit jaar volgend jaar te overtreffen.
Dan kan Veenstra (Veenstra) die plek innemen, dan kan het alsnog leuk worden met Ekdom + Veenstra. Dat is echt lachen, gegarandeerd.quote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.
Ik ook. Hij had er dit jaar al niet veel zin in en zijn vriendin vindt het ook absoluut niet relext dat hij met kerst zo dood is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed om een keer anderen in dat huis te zetten, anders gaat het wennen en is de spontaniteit weg.... Gerard kan nog wel een jaartje mee... daarnaast Veenstra en wellicht Rabbering of Babsquote:Op zondag 24 december 2006 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |