metquote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat mét of zonder Balkenende?
ik denk met Balkenendequote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat mét of zonder Balkenende?
Daar wachtte ik ook al op.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef -Hans- het volgende:
TRANEN !!! waar blijven ze??
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee luister dan wat ze zeggen , mopperquote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Mét Balkenende dus 5.2 miljoen?
serieus! Dan hebben de belgen het echt goed gedaan, zo voor de eerste keer!quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
slecht gedaan, belgie heeft 2,4 miljoen waarvan 0,7 van de regering
wij maar 2,6 miljoen waarvan 1 van de regering?
of is het 3,6 miljoen?
1,2 miljoen van de regering. Daar is het bedrag verdubbelt door de regering.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
In België verdubbelde de regering het.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
wij maar 2,6 miljoen waarvan 1 van de regering?
of is het 3,6 miljoen?
oh op die manier okquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
1,2 miljoen van de regering. Daar is het bedrag verdubbelt door de regering.
Dat zouden ze pas doen vanaf 700.000 euro.
o ja, klopt... minimaal moest er 700 worden opgehaaldquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In België verdubbelde de regering het.
je buurman?quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
maar volgend jaar graag een niet zo ver van mijn bed doel
Ver van jouw bed misschien, maar lang niet van iedereen. Anders wordt er niet zoveel gegeven. Stop een keer met zeiken man.quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
Heel veel.. met 100 euro konden ze al 1 gezin helpenquote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Markeerstift het volgende:
Hoeveel mensen zouden ze daarmee kunnen helpen ?
Nou , ik ga maar eens wat anders doen met mn leven . ajuus , het was gezelligquote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh op die manier ok![]()
Inderdaad... Schiet opquote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Kom op met die Chelsea Dagger
Vlamingen, de Walen weten niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
serieus! Dan hebben de belgen het echt goed gedaan, zo voor de eerste keer!
stop jij eens met zeiken op mij... laat mequote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ver van jouw bed misschien, maar lang niet van iedereen. Anders wordt er niet zoveel gegeven. Stop een keer met zeiken man.
dan hebben ze het dus ECHT beter gedaan dan NL, maar ja... misschien luisteren de nederlanders toch wat meer kanalenquote:Op zondag 24 december 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vlamingen, de Walen weten niet wat er aan de hand is.
Jaa redelijk nieuw jaquote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Maar dat nummer van Chelsea Dagger, is dat eigenlijk nieuw of niet?
Paar maandjes.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
de spelersdj-vrouwen feesten lekker meequote:
Was afgelopen zomer al n grote hit in de UK, maar nu (pas) hier dus ook,,,quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Tot volgend jaar!quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
ok dat was het, bedankt voor de leuke topics, tv mag uit, kutherrie (moet gewoon even hoor de laatste keer dat ik lekker kan zeiken)
hij stond in julie al op youtube... zo te zien:quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Foeske het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat we die vaker gaan horenquote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Was afgelopen zomer al n grote hit in de UK, maar nu (pas) hier dus ook,,,![]()
Zal wel lekker op je nuchtere maag vallenquote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef Markeerstift het volgende:
zullen wel vlug dronken worden na 6 dagen niet eten
Ja jammer want je zag ze echt ff teleurgesteld kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef calvobbes het volgende:
Ah jammer, sander weet niet dat dat bedrag van die begen inclusief regering is
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen,quote:Op zondag 24 december 2006 18:01 schreef B.A.Trix het volgende:
ahhhhhhhhhhh zagen jullie wat de vrouw van Gerard tegen m zei??![]()
"Ik ben zo trots op je"![]()
Anders zouden wij 5.2 miljoen hebben opgehaald en Belgie 4.8 miljoen als we beredeneren zoals Sander.quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja jammer want je zag ze echt ff teleurgesteld kijken
"Jezus koekenbakker, dit valt me echt zwaar van je tegen"quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen,
''Ik ben zo teleurgesteld in jou''
Jij bent alleen de 325ste die het vraagt deze week.quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Wouser het volgende:dit jaar ruim 4ton meer
![]()
![]()
En btw weet iemand hoe dat liedje heet wat ze op het einde zongen??? Van tudu tudum etcdat spring liedje
quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee ik had niets anders verwacht maar is lief toch..quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
slaapt er ook nog 1tjequote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Wouser het volgende:dit jaar ruim 4ton meer
![]()
![]()
En btw weet iemand hoe dat liedje heet wat ze op het einde zongen??? Van tudu tudum etcdat spring liedje
Het waren 6 prachtige dagenquote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Mensen, vond t gezellie.. tot volgend jaar maar weer..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |