quote:
Ik ookquote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
dan kijk je Brighteyes lief aanquote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Blegh... ik heb er nu al geen zin meer in
quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef alvave het volgende:
gwoon klote... relatie is gisteren vrbroken
Al een tijdjequote:
Jeumig...quote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Al een tijdje![]()
Niet mijn beslissing overigens.
Heb mijn kinderen de afgelopen 2 maanden bij elkaar maar 8 uurtjes gezien![]()
Ben verdrietig
dus?quote:Op zondag 24 december 2006 17:16 schreef Sargon het volgende:
je bent 22
Bedankt...quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeumig...
Moelijke situatie man...
Sterkte.
Ben&Jerry's dat is een waar medicijnquote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.
OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Hmm, ik volgde blindelings de meerdere vragen op. Je hebt gelijk though, zo blijft het een vast kliekje.quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?
Hoe voel je je nu is duidelijk voor mensen die nooit in R&P komen, dit zegt newbies niets...
En het was nou niet dat het zo ontzettend vreemd of lang of raar was...
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ik volgde blindelings de meerdere vragen op. Je hebt gelijk though, zo blijft het een vast kliekje.
Kay, we maken er gewoon weer voluit Hoe voel je je nu van.
hihihihquote:
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 24 december 2006 20:13 schreef RealZeus het volgende:
Begrijp me goed,ik gun het hem meer dan veel,hij heeft al genoeg ellende gehad,maar ik gun het mezelf ook eik wel zo onderhand.![]()
Ik had er altijd al een hekel aan maar ik moet nu ook voor het eerst verplicht naar huis. Ik wil terug naar m'n eigen kinderboerderijtje en m'n eigen computer en bank en tv, en m'n eigen plee om op te schijten en m'n eigen douche met al m'n eigen douchespullen!!quote:Op zondag 24 december 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een hekel aan kerst vanaf dit jaar geloof ik. Woon sinds juli op kamers en zit nu "verplicht" thuis maar heb er totaaaaaaal geen zin inhet is hier ook altijd zo gezellig
![]()
Wij deden en doen niks aan kerst, nooit maarja ik woonde hier dus toen was het nou eenmaal zo, nu woon ik op kamers en heb daar de meeste,spullen, ben gewend aan de "vrijheid" zit nu op de pc moet er eigenlijk van mn vader achter vandaan, waarom? vroeger zat ik ook altijd achter de pc, ik ga nu niet eens verplicht gezelliger doen ofzo (ow en de tvshow ofzo zijn ze aan het kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 22:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik had er altijd al een hekel aan maar ik moet nu ook voor het eerst verplicht naar huis. Ik wil terug naar m'n eigen kinderboerderijtje en m'n eigen computer en bank en tv, en m'n eigen plee om op te schijten en m'n eigen douche met al m'n eigen douchespullen!!
quote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
nee hoor, zat al tijden tegen kerst aan te hikken, ouders die zeggen: met kerst kom je lekker thuis bladiebla ik had zoiets van waarom
maarja op mn kamer en in Utrecht enzo is ook niks te beleven voor me want iedereen zit "zoals het hoort" bij familie (anders was ik zeker gewoon daar gebleven)
ach morgen ga ik hier wel in bad liggen, toch nog 1 voordeeltje
* Bar_en_Mar heeft zojuist een hele volle pan met gekookte aardappelen per ongeluk uit mijn handen laten kegelen, helaas kan ik je nu niet aan eten helpenquote:Op maandag 25 december 2006 18:00 schreef Mainport het volgende:
HONGERIG
Afhaalchinees dan maar...?quote:Op maandag 25 december 2006 18:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
* Bar_en_Mar heeft zojuist een hele volle pan met gekookte aardappelen per ongeluk uit mijn handen laten kegelen, helaas kan ik je nu niet aan eten helpen
Sorry is flauw, maar ben dan ook Flauw vandaag
Als je echt lef hebt dan zeg je gewoon dat je geen zin hebtquote:Op maandag 25 december 2006 19:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb nog een jaar om iets te verzinnen voor als ik wel ergens uitgenodigd wordt.Iemand suggesties?
![]()
Been there, done that.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef rena het volgende:
[..]
Als je echt lef hebt dan zeg je gewoon dat je geen zin hebt![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef Aenarion het volgende:M'n Natuurkundeleraar en ex-Mentor heeft zelfmoord gepleegd, precies nu het vakantie is... Nog nooit zo'n klote kerst gehad...
Goedzo, je mag jezelf best verwennen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga toch maar gewoon lekker koken, ik ga het gewoon doen weg met dat emotionele gedoe, proberen toch meer te genieten
dat is toch van een liedjequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef iamredleader het volgende:
@ThunderChild: je sig, doet me elke keer weer glimlachen
check. 1e kerstdag was absoluut het dieptepunt van een zwaar klote jaar!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:15 schreef DeeCruise het volgende:
Ik nomineer deze dag (die voor mij pas rond 09:00 ophoudt) voor een plaatsje in mijn top 3 " klote dag 2006"
Wow, dat klinkt als een bekend verhaal. Alleen heb ik dezelfde gevoelens voor m'n moeder. Maar ja, aan de andere kant kan ik er ook niet tegen dat er ruzie is, dat m'n ouders ongelukkig worden (of zouden kunnen worden doordat ik ophoud met de lieve schijn hoog houden)quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n kerst in 10 seconden geruīneerd door pa, begin van de avond was ik nog stil van zijn "gebaar" ('n financiële hand), maar ik zou 'm zo graag in z'n gezicht zeggen dat ie dat in z'n kont kan stoppen en 'm iets aan willen doen.
Alsof ik de afgelopen jaren me heb aangesteld en mijn slaapprobleem tussen de oren zit. Ik ben toch 'n jonge vent die er tegen moet kunnen om wat minder "nachtrust" te hebben?
Oh I wish I had a shotgun.. Dan had ie nu 2 hele mooie grote ogen...
Oh ja, kom maar op met de opmerkingen over zo moet je niet denken. Kom m'n pa dan maar halen, ik heb er liever geen, dan zo één.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd ja, ook bij de huisarts geweest maar die wil niet aan slaappillen bij zo'n jong iemand. Heb je tips?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
EC, heb je wel eens hulp gezocht bij je slaapprobleem?
Oh? Ik kreeg gewoon slaappillen mee van mijn huisarts en ik ben 25quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen geprobeerd ja, ook bij de huisarts geweest maar die wil niet aan slaappillen bij zo'n jong iemand. Heb je tips?
OT: verveeld, niet echt iets interessants op tv nu
Problemen heb ik gehad, maar daarvoor had ik ook al slaapproblemen. De slaapproblemen zijn (naar mijn idee) puur 't gevolg van 'n lichte slaap en dus snel wakker worden. Zodra ik wakker word, val ik niet snel meer in slaap. Heb al redelijk wat homeopatisch spul geprobeerd ook. Elke avond wat bier naar binnen werkt nu over 't algemeen "redelijk"quote:Op woensdag 27 december 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh? Ik kreeg gewoon slaappillen mee van mijn huisarts en ik ben 25.
Verder heb ik ook melatonine geprobeerd, dat hielp bij mij iets minder goed.
Overigens kwamen mijn slaapproblemen door onderliggende andere problemen, waar ik nu therapie en medicijnen voor heb.
Haha Dat zou je haast zeggen he.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Samen staan we sterk zou ik zeggen
't Gaat nu wat beter, niet dat verplichte gedoe rond deze dagen. Ik ben aan 't werk en heb dus afleiding, nu zit ik op m'n kamer en kan ik op "mijn" manier ontspannen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Haha Dat zou je haast zeggen he.![]()
Maar vertel, hoe voel je je nu na de kerstdagen dan? Want mijn humeur is in tijden niet zo beroerd geweest. heeft Iemand tips om wat vrolijker te worden????![]()
Beterschap Astrid.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
verkouden en moet nog veel te veel stomme dingen doen![]()
Meid toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
Dood en doodongelukkig..
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
Dood en doodongelukkig..
Knuffel een treinquote:Op donderdag 28 december 2006 20:04 schreef RealZeus het volgende:
Alleen.Weer de hele dag zitten Fok!ken bij gebrek aan beter.Werk is er nog niet,dus daar vrees ik ook voor. Vrienden? Ja,als ze weer vrijgezel zijn.
![]()
Al ik dit allemaal van te voren had geweten,had ik als zaadcel wel even gewacht met die eicel induiken.![]()
Oef, zo herkenbaarquote:Op donderdag 28 december 2006 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[...]
Vrienden? Ja,als ze weer vrijgezel zijn
[..]
Oh, maar ik bedoelde het niet grappig. Ik herinner hem alleen aan het waardevolle advies wat hij me zelf een keer heeft gegeven toen ik even niet zo lekker in mijn vel zatquote:
Oh, oké.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:19 schreef Christine het volgende:
Oh, maar ik bedoelde het niet grappig. Ik herinner hem alleen aan het waardevolle advies wat hij me zelf een keer heeft gegeven toen ik even niet zo lekker in mijn vel zat.
Zoek dan hulp?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neh,dat is niet aardig voor de machinist.
en daar ben ik te laf voor.
![]()
You just read my mindquote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef Pr0xidy het volgende:
ontzettend klote! het is me allemaal teveel...![]()
![]()
Zodat je nergens mee leert omgaan bedoel je. Alles lekker blijven wegstoppen, dat werkt idd prima, vooral op de lange termijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan werk heb ik meer,dan merk je namelijk niet dat je geen leven hebt.
Ik stop nooit wat weg.Als iemand een open boek is ben ik het wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodat je nergens mee leert omgaan bedoel je. Alles lekker blijven wegstoppen, dat werkt idd prima, vooral op de lange termijn.
waarom?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven jullie wel lief voor elkaar?
OT: ondanks het stokbrood wat ik zojuist naar binnen heb gewerkt is een vreemd gevoel van leegte aanwezig. Vraag me niet waarom.
Gelukkig niet . . .quote:
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
Een beetje verdrietig.
Omdat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
waarom maak ik me toch altijd zo druk om zeg maar alles
ik moestr stiekum gniffelenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe ist mogelijk dat je iemand heel leuk kan vinden totdat je ermee zoentNog effe en ik hoefde niet meer mn amandelen te laten verwijderen
Njeh, dat gaat niks worden
![]()
OT:quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent.
Niet doen,je hebt er alleen jezelf maar mee.
![]()
quote:
* RealZeus geeft Fraubitch een dikke knuffel en een kleinquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moestr stiekum gniffelen
OT:
Geen zin in werk, wel zin in weekeind, zie ik vriendjelief weerzin in een knuffel
ok dus. gewoon lekker ok.
De muziek op Radio 2 leent zich daar wel voor . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar gaat maar een vreugde dansje door de woonkamer maken even gewoon ik zijn
Ik had Calimero opstaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De muziek op Radio 2 leent zich daar wel voor . . .
Daar ben ik een beetje te oud voorquote:
offtopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje te oud voor![]()
Ik merk het . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
offtopic
je bent zo oud als je je gedraagd hoorv![]()
ontopic de meligheid word aldoor erger.....![]()
Mocht ik je niet meer spreken een heel fijne jaarwisseling, dat hij maar net zo knallend mag worden als de mijnequote:
Dank je, jij ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mocht ik je niet meer spreken een heel fijne jaarwisseling, dat hij maar net zo knallend mag worden als de mijne
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Wel goeeeeeeeeeeed. Hopelijk beetje feestje rond het eind van de avond. Het enige nadeel is dat ik nog boodschappen zou moeten doen, maar rond deze dagen ga ik zo weinig mogelijk over straat omdat ik bang ben van vuurwerk.Dus ik durf niet eens even naar de Kruidvat om herriestoppers.
Kan ik me voorstellen, takkewerk en hopelijk is het bij jou niet zo druk als het bij ons was, daar word je niet echt vrolijk vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:29 schreef ThunderChild het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar heb daar totaal geen zin in . . .![]()
Ach, een honkbalknuppel deed wonderen . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef het-is-mij het volgende:
Kan ik me voorstellen, takkewerk en hopelijk is het bij jou niet zo druk als het bij ons was, daar word je niet echt vrolijk van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:word steeds minder happy van laptop die om de haverklap besluit om gewoon uit te gaan
Kwestie van overnieuw downloaden . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef nixxx het volgende:
OT: beetje stom.. had gedownloade film weggegooid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |