quote:
Ik ookquote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
dan kijk je Brighteyes lief aanquote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Blegh... ik heb er nu al geen zin meer in
quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef alvave het volgende:
gwoon klote... relatie is gisteren vrbroken
Al een tijdjequote:
Jeumig...quote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Al een tijdje![]()
Niet mijn beslissing overigens.
Heb mijn kinderen de afgelopen 2 maanden bij elkaar maar 8 uurtjes gezien![]()
Ben verdrietig
dus?quote:Op zondag 24 december 2006 17:16 schreef Sargon het volgende:
je bent 22
Bedankt...quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeumig...
Moelijke situatie man...
Sterkte.
Ben&Jerry's dat is een waar medicijnquote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.
OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Hmm, ik volgde blindelings de meerdere vragen op. Je hebt gelijk though, zo blijft het een vast kliekje.quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?
Hoe voel je je nu is duidelijk voor mensen die nooit in R&P komen, dit zegt newbies niets...
En het was nou niet dat het zo ontzettend vreemd of lang of raar was...
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ik volgde blindelings de meerdere vragen op. Je hebt gelijk though, zo blijft het een vast kliekje.
Kay, we maken er gewoon weer voluit Hoe voel je je nu van.
hihihihquote:
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 24 december 2006 20:13 schreef RealZeus het volgende:
Begrijp me goed,ik gun het hem meer dan veel,hij heeft al genoeg ellende gehad,maar ik gun het mezelf ook eik wel zo onderhand.![]()
Ik had er altijd al een hekel aan maar ik moet nu ook voor het eerst verplicht naar huis. Ik wil terug naar m'n eigen kinderboerderijtje en m'n eigen computer en bank en tv, en m'n eigen plee om op te schijten en m'n eigen douche met al m'n eigen douchespullen!!quote:Op zondag 24 december 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een hekel aan kerst vanaf dit jaar geloof ik. Woon sinds juli op kamers en zit nu "verplicht" thuis maar heb er totaaaaaaal geen zin inhet is hier ook altijd zo gezellig
![]()
Wij deden en doen niks aan kerst, nooit maarja ik woonde hier dus toen was het nou eenmaal zo, nu woon ik op kamers en heb daar de meeste,spullen, ben gewend aan de "vrijheid" zit nu op de pc moet er eigenlijk van mn vader achter vandaan, waarom? vroeger zat ik ook altijd achter de pc, ik ga nu niet eens verplicht gezelliger doen ofzo (ow en de tvshow ofzo zijn ze aan het kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 22:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik had er altijd al een hekel aan maar ik moet nu ook voor het eerst verplicht naar huis. Ik wil terug naar m'n eigen kinderboerderijtje en m'n eigen computer en bank en tv, en m'n eigen plee om op te schijten en m'n eigen douche met al m'n eigen douchespullen!!
quote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
nee hoor, zat al tijden tegen kerst aan te hikken, ouders die zeggen: met kerst kom je lekker thuis bladiebla ik had zoiets van waarom
maarja op mn kamer en in Utrecht enzo is ook niks te beleven voor me want iedereen zit "zoals het hoort" bij familie (anders was ik zeker gewoon daar gebleven)
ach morgen ga ik hier wel in bad liggen, toch nog 1 voordeeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |