quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
triest figuur ben je eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Belachelijke sig"
Ik vind um wel leuk
Psv is kampioen in februari als dit zo doorgaatquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef LennyKravitz het volgende:
OK dan... Ajax heeft 3 puntjes meer dan Feyenoord...
En dan zegt men dat Feyenoord het slecht doet... en is daar veel geouwehoer over... ik denk dat alleen PSV het relatief écht goed doet dit seizoen... alhoewel die ook niet briljant spelen...
AZ houdt ze nog redelijk bij hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Psv is kampioen in februari als dit zo doorgaat
quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Helly het volgende:
Hmm, toch weer financiële problemen bij PSV
Mag Aad in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Hulp uit onverwachte hoek!quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef Messenga het volgende:
Onderlinge confrontaties kan ergens anders, live verslagen, nu!
Was te verwachten. RKC gaat dit niet winnen lijkt me.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef fanneke het volgende:
RKC-Utrecht 1-1
dat knippen houdt je bezig hequote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef Messenga het volgende:
Onderlinge confrontaties kan ergens anders, live verslagen, nu!
Je mag die gasten onderhand wel gaan betalen voor dat modden hierquote:
Was het maar waar idd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was te verwachten. RKC gaat dit niet winnen lijkt me.
laat maarquote:
Beste kans idd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef Joeriii het volgende:
Koevermans recht op de keeper.
Mogelijkheidje voor die Pool net, maar maakte het niet afquote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef numero_uno het volgende:
Come On NEC!!!
Zou het weekend compleet maken.quote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
az speelt gelijk denk
Mooie redding!quote:
Fantastisch gered!quote:
Maakt mij niks uit hoor. Ik ben niet zo gevoelig voor verkeerde tussenstanden. Heb hier gewoon radio aanstaan.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks sorry, bannen die hap! Je bent al irritant genoeg![]()
Oefening baart kunst..quote:
Ik vraag toch helemaal niksquote:Op zondag 24 december 2006 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Banaanvragen zijn ook verboden toch?
Zat keepers die deze niet klem hebben, kan ik je voorspellen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef fanneke het volgende:
Goede redding? Gewoon slecht genomen.
Gewoon je mond houden jij.quote:Op zondag 24 december 2006 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vraag toch helemaal niks. Ik maak zelfs alleen een grapje
een gemiste penalty is een slecht genomen penalty.quote:Op zondag 24 december 2006 15:45 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Zat keepers die deze niet klem hebben, kan ik je voorspellen.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
een gemiste penalty is een slecht genomen penalty.
Behalve als Lehmann een penalty stoptquote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
een gemiste penalty is een slecht genomen penalty.
gelulquote:Op zondag 24 december 2006 15:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Behalve als Lehmann een penalty stopt![]()
De Koev.quote:Op zondag 24 december 2006 15:47 schreef WjeroneW het volgende:
Mooie redding..goed klem.![]()
Alleen niet goed ingeschoten van de penaltynemer..wie nam hem?![]()
Meer strijd.quote:Op zondag 24 december 2006 15:51 schreef Nicky_Rincon het volgende:
stuk leukere 2de helft trouwens
De helft is Feyenoord vs Ajax met allerlei verwensingen, uitlachen etc etc.quote:Op zondag 24 december 2006 16:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Typerend voor FOK! Speelt 020 dan worden deze topics binnen no time volgeluld.
Speelt er een andere club dan blijft het akelig stil.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef hoM3r het volgende:
Maar NEC is eigenlijk veel toffer, dat vergeten sommige mensen.
En de meeste 020 teletekst supporters vertoeven weer op tweakers.quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De helft is Feyenoord vs Ajax met allerlei verwensingen, uitlachen etc etc.
dat gaan ze ook.quote:Op zondag 24 december 2006 16:08 schreef Terrorbita het volgende:
en toch heb je het gevoel dat AZ er nog eentje in gaat prikken...
laten we het hopen..quote:Op zondag 24 december 2006 16:08 schreef Terrorbita het volgende:
en toch heb je het gevoel dat AZ er nog eentje in gaat prikken...
Op hun sloffen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV lacht zich dood.
minuutje of 5quote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef SoA-Holic het volgende:
hoelang nog?
Dat doen ze wel met meer spelers...quote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Sodemieter Babos keept inderdaad goed zeg, Feyenoord heeft hem té makkelijk afgeschreven![]()
Hij kon de druk niet aan, Babos was een ramp bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Sodemieter Babos keept inderdaad goed zeg, Feyenoord heeft hem té makkelijk afgeschreven![]()
Helemaal vergeten inderdaad, dat is eenmaal het beleid van Feyenoordquote:Op zondag 24 december 2006 16:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat doen ze wel met meer spelers...![]()
Ajax publiek hequote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, veel mensen verlaten gewoon het stadion terwijl het nog rete spannend is...
Die blonde uit Friends die stiekem een crush op Rachel had.quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Wie is Gunther?
Van audenaerde, een belg.quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Wie is Gunther?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Wie is Gunther?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Wie is Gunther?
Maar die was toch gay?quote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die blonde uit Friends die stiekem een crush op Rachel had.![]()
pff, die ondertitel van je.quote:
Gabor Babos tegenhebbenquote:Op zondag 24 december 2006 16:23 schreef JoleX het volgende:
Tjonge, hoe kun je nu gelijkspelen tegen NEC na totale dominatie en zoveel kansen![]()
Kan niet meer fout...quote:
beter dan, prutser.quote:Op zondag 24 december 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
kut AZ, maar we hebben een beter doelsaldo als onze buren
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat prutser
De nummer 1 van GLD![]()
En de volgende keer beide delen goed?quote:Op zondag 24 december 2006 16:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwaarder programma dan ons de komende week![]()
Heerenveen haalt uit zelden punten en Ajaxquote:Op zondag 24 december 2006 16:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie hebben een zwaarder programma dan ons de komende week![]()
Wat zei-ie?quote:Op zondag 24 december 2006 16:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wat een aardige reactie van van Gaal
quote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
En de volgende keer beide delen goed?.
Ja ajaxquote:Op zondag 24 december 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heerenveen haalt uit zelden punten en Ajax.................
Laat maar, dat gebeurt me vaker,quote:
't Is eerder andersom.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:37 schreef shrnoopy het volgende:
Feyenoord houdt knap stand tegen PSV.
Eerder andersom, Feijenoord had moeten winnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:37 schreef shrnoopy het volgende:
Feyenoord houdt knap stand tegen PSV.
idd..mooi goalquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
De 1-1 bij WillemII, mooie goal.
Mijn god wat een heerlijke bal om zo vanuit de lucht te schietenquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
De 1-1 bij WillemII, mooie goal.
en opnieuw Imschootquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
idd..mooi goal
Overigens is het al 2 - 1
Die zijn al klaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:51 schreef Houniet het volgende:
kom op willem 2
quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:51 schreef Houniet het volgende:
kom op willem 2
Terecht. Drie thuisnederlagen op rij waarvan twee tegen "zwakke broeders" is de doodsteek voor ded magie van de Euroborg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:18 schreef Moody het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar een wedstrijd van Groningen via Tele2 en afgezien van het slechte spel is de sfeer ook nog eens negatief vanaf de 0-1. Ik had altijd hele andere verhalen gehoord van Groningen thuis, maar dit veranderd mijn kijk
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Terecht. Drie thuisnederlagen op rij waarvan twee tegen "zwakke broeders" is de doodsteek voor ded magie van de Euroborg.
Ik luister al niet eens meer naar de radio. Gatverdamme, wat ben ik hier chagrijnig van.
Sodemieter toch op, vent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?![]()
het lijken wel ajax supporters toeschouwersquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?![]()
Daar had ik even geen tijd voor..quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Venom waar is het gifje van de goal?
Wij staan er ook kut voor, en dan deze week nog naar Ajax en naar AZquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
Godverredomme nu op de 16e plaats alweerMorgen uit naar Utrecht
In het supportershome kijken!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond vol programma. relaxt radio 1 luisteren
Haha, hoeveel gaan er ?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het supportershome kijken!
Met Roda naar 020? Nooit meer!
Ajax-Roda begint een kwartier later.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef Elvislives het volgende:
Leuke wedfstrijden vanavond, én alles tegelijk!
goede keepertquote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat wordt Heracles alweer gedold. Schitterende reflex van Piecke weer
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.quote:
heb je tele2 ofzo? kom ik effe langsquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb je tele2 ofzo? kom ik effe langs
heb je toevallig url? wil het ook wel eens proberenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Version1 het volgende:
Iemand die met Planet Voetbal kijkt en per sms heeft betaald? Heb 20 minuten geleden smsje gestuurd maar nog steeds niets terug. Normaal gesproken krijg je gelijk smsjes terug.
Iemand anders ook dit probleempje?
Alves uit een vrije trap, via de muurquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha, wie scoort er?
alves dacht ikquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha, wie scoort er?
http://www.planet.nl/planet/show/id=2763347quote:Op woensdag 27 december 2006 20:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb je toevallig url? wil het ook wel eens proberen
Dan is de kans dat het echt een goal was, wel groot toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha
ik zat te twijfelen. dus het loopt kutquote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Planet stream loopt weer lekker kut.
Toegevoegde waarde hiervan?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zet vol in op ado to win
staan hun vol onder druk![]()
Nu loopt ie prima, net was het ff kut.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen. dus het loopt kut
Bij FC Groningen ook niet..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.
ja, Stekelenburg is ziekquote:
Zou ik ook worden van die resultatenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van die resultaten
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van die resultaten
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee waarom ik wel geluid hoor en geen beeld krijg bij de wedstrijd van Ajax op Planet.nl ?
euh >?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een pegel van Schilder, bij 0-1
Nee, ik heb beeld en geluid.quote:
bijna? of wel een goal?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een pegel van Schilder, bij 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |