Die zijn al klaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:51 schreef Houniet het volgende:
kom op willem 2
quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:51 schreef Houniet het volgende:
kom op willem 2
Terecht. Drie thuisnederlagen op rij waarvan twee tegen "zwakke broeders" is de doodsteek voor ded magie van de Euroborg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:18 schreef Moody het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar een wedstrijd van Groningen via Tele2 en afgezien van het slechte spel is de sfeer ook nog eens negatief vanaf de 0-1. Ik had altijd hele andere verhalen gehoord van Groningen thuis, maar dit veranderd mijn kijk
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Terecht. Drie thuisnederlagen op rij waarvan twee tegen "zwakke broeders" is de doodsteek voor ded magie van de Euroborg.
Ik luister al niet eens meer naar de radio. Gatverdamme, wat ben ik hier chagrijnig van.
Sodemieter toch op, vent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?![]()
het lijken wel ajax supporters toeschouwersquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus een kleine tegenslag zorgt er al voor dat de supporters niet meer achter de club gaan staan? De Groningen supporters denken dat ze een topclub zijn ofzo?![]()
Daar had ik even geen tijd voor..quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Venom waar is het gifje van de goal?

Wij staan er ook kut voor, en dan deze week nog naar Ajax en naar AZquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
Godverredomme nu op de 16e plaats alweerMorgen uit naar Utrecht
In het supportershome kijken!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond vol programma. relaxt radio 1 luisteren
Haha, hoeveel gaan er ?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het supportershome kijken!
Met Roda naar 020? Nooit meer!
Ajax-Roda begint een kwartier later.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef Elvislives het volgende:
Leuke wedfstrijden vanavond, én alles tegelijk!
goede keepertquote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat wordt Heracles alweer gedold. Schitterende reflex van Piecke weer
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.quote:
heb je tele2 ofzo? kom ik effe langsquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb je tele2 ofzo? kom ik effe langs
heb je toevallig url? wil het ook wel eens proberenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Version1 het volgende:
Iemand die met Planet Voetbal kijkt en per sms heeft betaald? Heb 20 minuten geleden smsje gestuurd maar nog steeds niets terug. Normaal gesproken krijg je gelijk smsjes terug.
Iemand anders ook dit probleempje?
Alves uit een vrije trap, via de muurquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha, wie scoort er?
alves dacht ikquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha, wie scoort er?
http://www.planet.nl/planet/show/id=2763347quote:Op woensdag 27 december 2006 20:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb je toevallig url? wil het ook wel eens proberen
Dan is de kans dat het echt een goal was, wel groot toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Jnk18 het volgende:
5 msg's haha
ik zat te twijfelen. dus het loopt kutquote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Planet stream loopt weer lekker kut.
Toegevoegde waarde hiervan?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zet vol in op ado to win
staan hun vol onder druk![]()
Nu loopt ie prima, net was het ff kut.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen. dus het loopt kut
Bij FC Groningen ook niet..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij sommige ballen er nog uit houdt. Zou bij een topclub niet misstaan.
ja, Stekelenburg is ziekquote:
Zou ik ook worden van die resultatenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van die resultaten
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van die resultaten
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee waarom ik wel geluid hoor en geen beeld krijg bij de wedstrijd van Ajax op Planet.nl ?
euh >?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een pegel van Schilder, bij 0-1
Nee, ik heb beeld en geluid.quote:
bijna? of wel een goal?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een pegel van Schilder, bij 0-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |