HETquote:
veel plezier!! Zwaai je wel naar ons!quote:
krijg na 6 dagen eindelijk eens mensen meequote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Weird Al Yankovic![]()
Ik zit me echt mega te irriteren aan Sander trouwens, kan er niks aan doen
Ilse de Langequote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Kinz het volgende:
heb 't niet zó gevolgd, wie gaan er vanavond optreden op 't podium naast 't huis?
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
krijg na 6 dagen eindelijk eens mensen meein het begin werd ik nog afgezeken dat ik niet zo moest zeiken. Als radiomaker zie je dat ook gewoon meteen
![]()
vind je ook dat Gerard er echt met kop en schouders bovenuit steekt?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ilse de Lange
ik hoop niet dat lange frans ook gaat optreden (zie vorige topic: dat was vorig jaar een anticlimax)
ik blijf erbij dat ik hem wel leuk vind! welliswaar nog niet zo leuk als samen met Coen!quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...
quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vind je ook dat Gerard er echt met kop en schouders bovenuit steekt?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.
zou wel humor zijn als ie straks zou optreden (maar hoop toch van nietquote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Lange Frans en een wijnkoeler... kan er niks aan doen maar dan moet ik weer aan ijsblokjes denken
voor elk gegooid ijsblokje een euro naar het goede doelquote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou wel humor zijn als ie straks zou optreden (maar hoop toch van niet) en dan een zooi naar zijn hoofd krijgt, oliebollan mag ook
![]()
volgens mij is een dildo die lange frans heeft automatisch ook een anticlimaxquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.
RESPECT VOOR CLAUDIAquote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef Toad het volgende:
Claudia enters De Neude
(24 december 2006 - 24 december 2006)
Vanaf 15.00 zal het gebeuren, na zes dagen lopen komt Claudia aan bij het Glazen Huis. Wij hopen allen op een warm onthaal! Wederom: tijd onder voorbehoud.
http://sites.3fm.nl/page/sr06_agenda/27
Duidelijk ja. Bij Arbeidsvitaminen ben ik nooit zo'n fan van hem, maar hier is hij echt top. Zal ook door het beeld erbij komen.quote:
ik heb 17:30 gelezen ergensquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef washandje het volgende:
Weet iemand hoe laat die Lama's aan de beurt zijn?
*Naar de neude vertrekt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor elk gegooid ijsblokje een euro naar het goede doel
c.a. 17.10 uurquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef washandje het volgende:
Weet iemand hoe laat die Lama's aan de beurt zijn?
Ik hoop op beide Rubens!quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb 17:30 gelezen ergens
hoop wel dat Arie er bij zit
wat dat betreft past de freaknacht veel beter bij Gerardquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Bij Arbeidsvitaminen ben ik nooit zo'n fan van hem, maar hier is hij echt top. Zal ook door het beeld erbij komen.
prutserquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
Microfoon van Sander stond nog aan
"Hallo Margriet!!"
die zijn ook lachen, vooral ruben van der meer, die tijl vind ik altijd minder al heeft ie af en toe echt briljante opmerkingen (maar de rest is dan minder)quote:
prutser is hetquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutserquote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutser![]()
Ja echt minstens anderhalf uurquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
Ik ga zo ook nog even bellen om meer geld op die plaat te zetten!quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
supergaaf jaquote:
Ze kondigde en filmpje aan over alle acties in het land en we krijgen weer het medische verhaalquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 december 2006 15:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA FRANS FERDINAND !!!!!!!!!!!!!!!!
Neuj ik denk dat de regie het verkloot.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
minimaalquote:Op zondag 24 december 2006 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
herhaling, herhaling kom op dit hebben we allemaal al zeker 5x gezien...
het is op 101TV en analoog op het etalagekanaal (wat op multikabel niet te vinden isquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef tralalala het volgende:
Op welke zender zendt upc uit?![]()
Alle digitale zenders al langs gegaan, maar er staat niks tussen.
UPC doet er niet aan mee.quote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef tralalala het volgende:
Op welke zender zendt upc uit?![]()
Alle digitale zenders al langs gegaan, maar er staat niks tussen.
Tja helaas..quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er staat al de hele week dat het vanaf zaterdag ook op UPC te zien is
Díe lucht is hetquote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef borisz het volgende:
Wat een lucht
doet ie tochquote:Op zondag 24 december 2006 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Kan Sander niet gewoon even Claudia en Paul laten praten....
hij probeert er al drie keer doorheen te komen... tevergeefs gelukkigquote:
verdwaaldquote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is het met die Otto-Jan van StuBru eigenlijk?
quote:
het begint nu echt en jullie zijn alweer weg?quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef -chefke- het volgende:
Zo we zijn terug uit het neude in het veilige nistelrode we hebben met het spelen 220 euro opgehaald en hebben voor het raam gespeeld om 12:00 en om 13:00 ongeveer!!!
was echt super gezellig we hebben een compliment van de producer gehad en van eric courton!!!!
en MAC donalds bedankt voor de gratis kofie!!!!
We hebben jullie gezien!!quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef -chefke- het volgende:
Zo we zijn terug uit het neude in het veilige nistelrode we hebben met het spelen 220 euro opgehaald en hebben voor het raam gespeeld om 12:00 en om 13:00 ongeveer!!!
was echt super gezellig we hebben een compliment van de producer gehad en van eric courton!!!!
en MAC donalds bedankt voor de gratis kofie!!!!
De maanlanding is opgenomen! Je kan de touwtjes zien zitten!quote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
er is toch niemand die gelooft dat ze dit werkelijk gelopen hebben
daar heeft niemand ooit meer iets van vernomen..quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is het met die Otto-Jan van StuBru eigenlijk?
quote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
De vrouw van Gerard gaat uitgewoond worden vanavondquote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Gerard mist liefde en aandacht van het vrouwelijk geslacht.
Vind je het gek? 6 dagen in een glazen huis duizenden goedkope breezersletjes voor het oprapen, en dan zit er zo'n stom glazen kutwandje tussen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Gerard mist liefde en aandacht van het vrouwelijk geslacht.
quote:
een uurtje per dag mochten ze met de fiets, dat scheelt wel ff 6x20 km, das bijna de helftquote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
Tuurlijk is het opgenomen, anders kun je het niet op tv zienquote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef washandje het volgende:
[..]
De maanlanding is opgenomen! Je kan de touwtjes zien zitten!
anders doe jij het volgend jaar even zelfquote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
een uurtje per dag mochten ze met de fiets, dat scheelt wel ff 6x20 km, das bijna de helft
Dat denk ik ook wel ja..hahahaquote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vrouw van Gerard gaat uitgewoond worden vanavond
Ze mochten ook in een kar zitten vertelde Gerardquote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
een uurtje per dag mochten ze met de fiets, dat scheelt wel ff 6x20 km, das bijna de helft
alle niet gemotoriseerde vervoer was toegestaan.quote:Op zondag 24 december 2006 15:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze mochten ook in een kar zitten vertelde Gerard
Waarom niet? Ze is ook tig keer op de beeldtelefoon geweest enz. Bij zo'n actie zet je dit niet in scène.quote:
Dit is een leuk fout nummer manquote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Kinz het volgende:
Christus, waarom in godsnaam dít liedje? Daar gaan je luistecijfers Sander
Is waarschijnlijk niet zijn eigen keuzequote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Kinz het volgende:
Bij fout, denk ik aan de beegees met staying alive.quote:
Prachtig he! Wat een muziekliefhebber!quote:Op zondag 24 december 2006 15:35 schreef TheVulture het volgende:
En Gerard staat nog steeds mee te springen en te huppen
Die man is echt te blij, altijdquote:Op zondag 24 december 2006 15:35 schreef TheVulture het volgende:
En Gerard staat nog steeds mee te springen en te huppen
Die is echt sweet ja..quote:
er is voor betaald...quote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Kinz het volgende:
het nieuwe nederlandse tv talentquote:Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef washandje het volgende:
wtf barbara hoer
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is ook tig keer op de beeldtelefoon geweest enz. Bij zo'n actie zet je dit niet in scène.
heeft ze eigenlijk nog topless gepresenteerd??quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Combodja, triest eigenlijk gewoon.
Nee.quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
heeft ze eigenlijk nog topless gepresenteerd??
lekker ding hoorquote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
wat vinden jullie van claudia?
quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
In welk opzicht??quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
Was het maar een hoerquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef JeroenV het volgende:
Waarom rot die hoer niet eens op? (Barb)
Veenstra draaide het nummer dan ook al regelmatig voor deze week begonquote:
Hear Hearquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef JeroenV het volgende:
Waarom rot die hoer niet eens op? (Barb) Ik wil het Neude zien!
Ik nietquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind Claudia vele malen vervelender dan Sander..
quote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef JeroenV het volgende:
Waarom rot die hoer niet eens op? (Barb) Ik wil het Neude zien!
quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
ff vind ik dr wel leuk maar niet uuuuuuuuuuuuren lang.quote:
HETquote:
Mensen die Claudia een lekker wijf vinden moeten echt een bril kopen ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Omdat Claudia een lekkerder wijf is dan Sander zeker![]()
Juist, volgend jaar weerquote:Op zondag 24 december 2006 15:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarom was het ook prettig dat ze niet in het huis zat
haha.. ik vind haar zeker geen lekker wijf hoorquote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef washandje het volgende:
[..]
Mensen die Claudia een lekker wijf vinden moeten echt een bril kopen ofzo
ze is wel lekkerder dan sander, maar goed
juist, en waar zijn we ookal weer?quote:Op zondag 24 december 2006 15:47 schreef borisz het volgende:
bij 3fm is het De, in Utreg zelf het
maar omdat het merendeel van de mensheid buiten utrecht woont is het voor algemeen gebruik dus dequote:Op zondag 24 december 2006 15:47 schreef borisz het volgende:
bij 3fm is het De, in Utreg zelf het
kom jij alleen zeuren?quote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed idee
maar laat 'r dan de andere kant op open
andersom dusquote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
maar omdat het merendeel van de mensheid buiten utrecht woont is het voor algemeen gebruik dus de
quote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
maar omdat het merendeel van de mensheid buiten utrecht woont is het voor algemeen gebruik dus de
dan doen we een gezamenlijke FOK!Actie om geld in te zamelenquote:Op zondag 24 december 2006 15:49 schreef mistermaniac het volgende:
Volgend jaar gewoon een FOK!meet op de neude!
Ja ik bedoelde dus volgend jaar Claudia er weer niet bijquote:Op zondag 24 december 2006 15:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik hoop toch van niet! Liever deze 3 of eventueel paul rabbering erbij..
De of het reet?quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Dat geouwehoer over de / het neude.. zal me aan me reet roesten.
![]()
Roel van Velzenquote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef D.Rose het volgende:
Wie is dat jochie op de piano?
Dat zullen ze wel 'terugblikken op de week' noemen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef washandje het volgende:
Wat is er nou aan de hand met de tv? Die draaien een heel oud stukje weer...
die komen inderdaad iets te vaak voorbijquote:Op zondag 24 december 2006 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Alle leuke beelden verneukt nu door die interviews
wat een mooie pollquote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef mistermaniac het volgende:
Poll: Wat wordt de eindstand?< 1 miljoen > 1 miljoen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=%22de+neude%22&domain2=%22het+neude%22&submit=Go%21quote:Op zondag 24 december 2006 15:49 schreef Niek. het volgende:
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=de+neude&domain2=het+neude&submit=Go%21
volgens google is het "de neude"
In stad-utrechts is het 'het neude'. Het maakt dus niks uit.quote:Op zondag 24 december 2006 16:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=%22de+neude%22&domain2=%22het+neude%22&submit=Go%21
Zo is ie een stuk duidelijker en accurater. Het is inderdaad de Neude.
volgens mij wel tochquote:Op zondag 24 december 2006 16:06 schreef Babbel1 het volgende:
Is er op tv hetzelfde te zien als op de webcam? (Ik heb zelf CIAW, maar ik kan het nergens vinden daar..)
De eerste paar maanden toen de nadruk nog lag op urban en rap ging het ook niet echt geweldig, gelukkig is het nu weer een leuke zender om naar te luisterenquote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Barbara
iedereen maar hard lachen toen Florent directeur werd bij 3FM maar hij doet het uitstekend
Denk het wel????quote:Op zondag 24 december 2006 16:06 schreef Babbel1 het volgende:
Is er op tv hetzelfde te zien als op de webcam? (Ik heb zelf CIAW, maar ik kan het nergens vinden daar..)
vindt je het gek? Die heeft zes dagen staan dansen, springen, zingen, genieten en niks gegeten.... dan mag het wel een keer op zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |