HETquote:
veel plezier!! Zwaai je wel naar ons!quote:
krijg na 6 dagen eindelijk eens mensen meequote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Weird Al Yankovic![]()
Ik zit me echt mega te irriteren aan Sander trouwens, kan er niks aan doen
Ilse de Langequote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Kinz het volgende:
heb 't niet zó gevolgd, wie gaan er vanavond optreden op 't podium naast 't huis?
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
krijg na 6 dagen eindelijk eens mensen meein het begin werd ik nog afgezeken dat ik niet zo moest zeiken. Als radiomaker zie je dat ook gewoon meteen
![]()
vind je ook dat Gerard er echt met kop en schouders bovenuit steekt?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ilse de Lange
ik hoop niet dat lange frans ook gaat optreden (zie vorige topic: dat was vorig jaar een anticlimax)
ik blijf erbij dat ik hem wel leuk vind! welliswaar nog niet zo leuk als samen met Coen!quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem ook al een paar dagen duidelijk de minste van de 3 maar nu wordt het gewoon echt frustrerend irritant...
quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vind je ook dat Gerard er echt met kop en schouders bovenuit steekt?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.
zou wel humor zijn als ie straks zou optreden (maar hoop toch van nietquote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Lange Frans en een wijnkoeler... kan er niks aan doen maar dan moet ik weer aan ijsblokjes denken
voor elk gegooid ijsblokje een euro naar het goede doelquote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou wel humor zijn als ie straks zou optreden (maar hoop toch van niet) en dan een zooi naar zijn hoofd krijgt, oliebollan mag ook
![]()
volgens mij is een dildo die lange frans heeft automatisch ook een anticlimaxquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
lange frans is altijd een anticlimax, of je moet het hier over een dildo hebben.
RESPECT VOOR CLAUDIAquote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef Toad het volgende:
Claudia enters De Neude
(24 december 2006 - 24 december 2006)
Vanaf 15.00 zal het gebeuren, na zes dagen lopen komt Claudia aan bij het Glazen Huis. Wij hopen allen op een warm onthaal! Wederom: tijd onder voorbehoud.
http://sites.3fm.nl/page/sr06_agenda/27
Duidelijk ja. Bij Arbeidsvitaminen ben ik nooit zo'n fan van hem, maar hier is hij echt top. Zal ook door het beeld erbij komen.quote:
ik heb 17:30 gelezen ergensquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef washandje het volgende:
Weet iemand hoe laat die Lama's aan de beurt zijn?
*Naar de neude vertrekt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor elk gegooid ijsblokje een euro naar het goede doel
c.a. 17.10 uurquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef washandje het volgende:
Weet iemand hoe laat die Lama's aan de beurt zijn?
Ik hoop op beide Rubens!quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb 17:30 gelezen ergens
hoop wel dat Arie er bij zit
wat dat betreft past de freaknacht veel beter bij Gerardquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Bij Arbeidsvitaminen ben ik nooit zo'n fan van hem, maar hier is hij echt top. Zal ook door het beeld erbij komen.
prutserquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
Microfoon van Sander stond nog aan
"Hallo Margriet!!"
die zijn ook lachen, vooral ruben van der meer, die tijl vind ik altijd minder al heeft ie af en toe echt briljante opmerkingen (maar de rest is dan minder)quote:
prutser is hetquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutserquote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutser![]()
Ja echt minstens anderhalf uurquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
Ik ga zo ook nog even bellen om meer geld op die plaat te zetten!quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
supergaaf jaquote:
Ze kondigde en filmpje aan over alle acties in het land en we krijgen weer het medische verhaalquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 december 2006 15:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA FRANS FERDINAND !!!!!!!!!!!!!!!!
Neuj ik denk dat de regie het verkloot.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |