wat dat betreft past de freaknacht veel beter bij Gerardquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Bij Arbeidsvitaminen ben ik nooit zo'n fan van hem, maar hier is hij echt top. Zal ook door het beeld erbij komen.
prutserquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
Microfoon van Sander stond nog aan
"Hallo Margriet!!"
die zijn ook lachen, vooral ruben van der meer, die tijl vind ik altijd minder al heeft ie af en toe echt briljante opmerkingen (maar de rest is dan minder)quote:
prutser is hetquote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Impry het volgende:
"Hallo Margriet!!"
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutserquote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde het ook! Ah joh, die gozer zal ook wel versleten zijn nu, kleine foutjes mogen nu wel toch?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van ieder ander had ik het geaccepteerd, sander is gewoon een prutser![]()
Ja echt minstens anderhalf uurquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
Ik ga zo ook nog even bellen om meer geld op die plaat te zetten!quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind t toch al best lang geleden dat Chelsea Dagger is geweest.. kan nu niet lang meer duren
supergaaf jaquote:
Ze kondigde en filmpje aan over alle acties in het land en we krijgen weer het medische verhaalquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 december 2006 15:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA FRANS FERDINAND !!!!!!!!!!!!!!!!
Neuj ik denk dat de regie het verkloot.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef washandje het volgende:
Is dit nou het filmpje dat ze aankondigde? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |