abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 02:01:13 #1
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44698147
Jaja Tijn was weer op zijn werk en hij had Sabrina bij Ik heb d'r gekust .

Modjes schup dit maar naar het juiste subforum
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 24 december 2006 @ 02:02:35 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698168
Wat leuk! Hoe is het met Sabrina?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zondag 24 december 2006 @ 02:04:40 #3
50442 DaMook
pi_44698200
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk! Hoe is het met Sabrina?
Ik heb d'r maar 10 seconde ofzo gesproken, wilde d'r niet lastig vallen enzo, maar ze zag er goed uit en klonk ook vrolijk . Tijn ook trouwens .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  zondag 24 december 2006 @ 02:06:34 #4
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698229
Tijn vind ik eigenlijk van minder belang Wel leuk dat ze nog steeds contact hebben.
Ziet Sabrina Etienne nog?
  zondag 24 december 2006 @ 02:20:06 #5
50442 DaMook
pi_44698506
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Tijn vind ik eigenlijk van minder belang Wel leuk dat ze nog steeds contact hebben.
Ziet Sabrina Etienne nog?
Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegeven , ik gun hun hun privacy en wilde zelf ook verder .

zondag 24 december 2006 @ 02:24:49 #6
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698592
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegeven , ik gun hun hun privacy en wilde zelf ook verder .
Ja, ik realiseerde me dat je haar maar effies had gezien nadat ik dat had gepost
  zondag 24 december 2006 @ 02:30:11 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44698683
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 24 december 2006 @ 02:31:24 #8
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698699
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Ik mis de nazorg ook
  zondag 24 december 2006 @ 02:33:10 #9
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44698727
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...

een BB hoe gaat het nu met zou ook leuk zijn ja
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 24 december 2006 @ 02:34:48 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698749
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
...want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen..
Fijne woordkeus
  zondag 24 december 2006 @ 03:06:10 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44699132
quote:
Helemaal mee eens goddomme. Hoe moeilijk is het om een "Hoe gaat het nu met..." uit te zenden? Vergeten ze structureel. Op datzelfde gebied, het is elk jaar weer een teleurstelling dat vanaf de avond van de finale de hele site begint weg te rotten. Hoeveel kost het om wat reviews, interviews erop te zetten in de weken na de show?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44699273
quote:
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...

Soort van "Groeten uit de rimboe" en dan erna "Groetjes terug"

Bij "Ik vertrek" doen ze het ook. Komt ook een follow-up. Of de buurtjes erin komen weet ik niet, want die hebben de tent op Kreta al weer in de verkoop.
pi_44699897
Zal wel helemaal doodbloeien

Prettige feestdagen en vast een heel gelukkig 2007
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_44699924
I heb Sabrina een blowjob gegeven en Tijn een muffdive.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_44699928
quote:
Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers streamers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Nee hoor die fout wordt overal voortdurend gemaakt.
Ze weten exact wat ze doen, maar nazorg levert niets op en is dus te duur om te maken.
Het wordt echt tijd dat jullie tv programma's serieus en practiserend gaan zien als een product, zint het je niet consumeer het dan niet.
Er iets aan proberen te veranderen is voor producenten aan dovemansoren besteed.

Eigenlijk moeten ze die streams gewoon afschaffen.
Karper diem, vis van de dag
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 09:00:11 #16
128220 Peter6000
pi_44700159
Hier nog een stukje van Tijn, geplukt van www.rikentijn.nl
Sabrina en de andere bewoners worden, ondanks dat er een fandag geweest is, niet genoemd.
Valkenswaard is natuurlijk ook niet de meest centrale lokatie voor een landelijke fandag.

Wat me opvalt is dat hij met geen woord meer rept over de plannen om samen met Marlies in een wintersportplaats te gaan werken. En dat weekendje New York met Rik, met oud en nieuw, staat ook al niets van in: Rik wordt zowiezo nauwelijks genoemd in de stukjes van Tijn, terwijl ik eigenlijk wel benieuwd ben hoe de band tussen de broers zich na BB ontwikkeld, in vergelijking met daarvoor.
Wel een leuk stukje verder, vooral die zelfspot over het niet aanvragen van zijn zorgtoeslag is geinig.
quote:
Hallo hallo...

Als eerste wil ik iedereen die ik nog niet de beste wensen heb gedaan, dat bij deze doen.

Hele fijne warme kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

De fandag vond ik zelf erg geslaagd. Niet te druk dus ik had lekker de tijd om met iedereen een beetje te ouwehoeren.
Vond het echt stoer dat mensen de moeite en tijd hadden genomen om ons te komen zien en een praatje te maken.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de mensen die er waren wel.

Met de Cambodja actie gaat het ook okay. Er komen steeds meer ideeën en een hoop mensen dragen een steentje bij.
We zijn nu niet alleen geld aan het inzamelen, maar ook gebruikte voetbalschoenen.
HOE VET IS DA....!!!

Vind het ook wel grappig dat 3fm in samenwerking met het Rode Kruis er ook zo fanatiek mee bezig is. Ik zal lang niet zo'n bijdrage kunnen leveren, maar ik ga het wel proberen.

Ik ga ook mijn foto's en filmpjes, van dat ik daar was, proberen online te krijgen.
Dit zal alleen nog wel effe duren, want dat kan ik dus echt niet alleen.

Verder niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik nog steeds hard op zoek ben naar werk.
Zou eigenlijk terug gaan naar mijn oude werkgever, maar omdat ik had gezegd dat ik niet langer dan 3 weken weg zou blijven, hebben die iemand anders aangenomen. Best begrijpelijk, maar wel erg klote.

Kwam er gisteren ook achter dat ik zorgtoeslag kan krijgen over 2006, haha, das mooi, maar ook dat moet ik nog regelen.

En omdat ik nu dus niet bij mijn oude baas aan de gang kon zit ik al 3 weken (door de weeks, want in het weekend werk ik wel) zonder werk dus en blijkbaar kan ik daar WW voorkrijgen.
En daar heb ik al helemaal geen hol verstand van, dus ja, ben benieuwd.

Al met al heb ik het stiekum nog behoorlijk druk.

Ik ben al een paar keer op MSN geweest en heb een hoop mensen al gesproken.
Maar omdat ik nu zo veel mensen in mijn lijst heb, klets ik dan alleen met de eerste 5 die reageren. Vind het vervelend voor de andere, maar anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden.

Ben net met mijn vrienden op stap geweest in Eindhoven, ik had er niet zo'n zin in, helemaal niet eigenlijk, maar vond het wel leuk dat ze me dan toch ophalen, het was nog best wel gezellig.
Kan nu alleen niet slapen, spoken te veel dingen door mijn hoofd.
Als ik van alle woorden die rond dwalen nou fatsoenlijke Nederlandse zinnen zou kunnen maken, zou ik denk ik een boek gaan schrijven ofzo...
Maar ja, gezien het feit dat ik er gister pas achter kwam dat ik recht had op zorgtoeslag, denk ik dat een boek schrijven toch wat te hoog gegrepen is en ga ik zo wel een frikandel bakken ofzo.

Ik wens iedereen een goede nacht.
Slaap lekker,

liefs groetjes knuffels en voor de liefhebbers een dikke kuzzz,

Tijn.
En mag mijn succesvolle Voetbalschoenen voor Cambodja weer open?
Aangezien er nu zelfs gebruikte voetbalschoenen voor Cambodja worden ingezameld, lijkt me een steuntje in de rug vanuit FOK, wel het minste dat we voor ons Tijn kunnen doen.
  zondag 24 december 2006 @ 16:41:24 #17
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44711512
de moeder van Rik schreef in het gastenboek dat ze hem nog maar 3 keer had gezien sinds de finale.. die zit in Amsterdam denk ik.. op de site van de club waar Tijn werkt staan trouwens een paar foto's van Monique van gisteravond..
pi_44711678
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
de moeder van Rik schreef in het gastenboek dat ze hem nog maar 3 keer had gezien sinds de finale.. die zit in Amsterdam denk ik.. op de site van de club waar Tijn werkt staan trouwens een paar foto's van Monique van gisteravond..
Welke site is dat dan ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zondag 24 december 2006 @ 16:55:30 #19
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44711857
pi_44711923
Yep ! Thanks : Géén Rob trouwens op de foto's.....

pi_44711997
En Monique lijkt kusserig die avond.....

zondag 24 december 2006 @ 17:01:58 #22
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44712011
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef Black_king het volgende:
Yep ! Thanks : Géén Rob trouwens op de foto's.....

[afbeelding]
nee heh.. streng deurbeleid denk ook niet dat die oude man daar was
  zondag 24 december 2006 @ 18:09:16 #23
50442 DaMook
pi_44714015
Ow was het monique Ik dacht Sabrina .

pi_44714106
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef DaMook het volgende:
  zondag 24 december 2006 @ 18:25:52 #25
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44714441
quote:
whahaha
  Moderator zondag 24 december 2006 @ 23:48:23 #26
18653 crew  D.
pi_44722040
slotje?
  maandag 25 december 2006 @ 00:19:37 #27
50442 DaMook
pi_44722779
quote:
Op zondag 24 december 2006 23:48 schreef D.Rose het volgende:
slotje?
Mwah ik heb d'r echt gekust op d'r wang en moest dat even kwijt dat ik de verkeerde naam erbij had kan iedereen gebeuren .

Verder mag dat wel , maar hoeft niet .

maandag 25 december 2006 @ 01:23:35 #28
58921 Day
You can fly!
pi_44724116
Ok TT aangepast en een schopje naar SHO!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44725909
Bij de eerste big brother werd er daarna net een programma gelanceerd dat je voor geld je leven kon filmen (ik kan mij herinneren dat ook een vrouw die haar kinderen in het Midden Oosten ging zoeken, mee deed). Kijkers konden bepalen hoeveel geld de mensen ophaalden.

Big Brother bart heeft daar sowieso aan mee gedaan (Ruud weet ik niet meer). Ik weet wel dat Bart beschaamd in de camera meldde dat ze thuis ook moltons hadden. :-) naar aanleiding van zijn ruzie met Karin.

Zou leuk zijn als ze dat nu weer zouden doen. Met name de thuissituatie van Monique zou ik wel eens willen zien
  maandag 25 december 2006 @ 14:04:30 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44731045
quote:

Misschien wel voor haar kindjes maar of ze ook voor Rob heeft gekozen is natuurlijk maar de vraag.

E10 en Saartje hebben inmiddels een relatie. Dat hebben ze min of meer al geschreven in het gastenboek van de zusjes.

Nog een Relatie op komst?
quote:
Hilde 13:04 25-12-2006

WIJ......... HILDE,MILICA,BIBI EN BOEFIE WENSEN JULLIE EEN PRETTIGE EN GEZELLIGE KERST TOE VOOR IEDEREEN HIER !!!!!!!
WIJ GAAN NU EVEN NAAR MARCEL EN E10 TOE FF HEERLIJK EEN WIJNTJE MET TAPAS HAPJES DRINKEN EN ETEN...JEROEN KOMT MAYBE VANAVOND OOK NOG.....en over Jeroen zijn feestje schrijven wij wat na deze feestdagen ....zeker...hotnieuws hahahaha DIKKE KERSTKNUFFEL VAN ONS !!!!

Gezien de vorige stukjes van Hilde en Milica in hun gastenboek zal dat hotnews wel te maken hebben met Milica en Jeroen en of ze wel of niet een relatie hebben nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 25-12-2006 14:16:25 ]
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:43:05 #31
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44742443
quote:

Je bent wel een beetje een sufkut sufkip, hè?
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:21:04 #32
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44744524
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef marky het volgende:Misschien wel voor haar kindjes maar of ze ook voor Rob heeft gekozen is natuurlijk maar de vraag.
idd... heb haar ook nooit iets positief over hem horen zeggen.. ze heeft in Tijn het geen gevonden wat ze in haar huwelijk mist... alleen is dat nu niet zo praktisch met haar kinderen en de credit card wilt ze natuurlijk ook niet zomaar opgeven.. het is dus wachten totdat haar kinderen het huis uit zijn en Tijn een goede baan heeft..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:28:42 #33
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44940580
quote:
Beste mensen...

Ik vind het heel erg moelijk om iets over mij en Monique te zeggen.
Ik vind eigenlijk dat jullie er allemaal helemaal niks mee te maken hebben en dit is dan ook het eerste en laatste wat ik er over wil zeggen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.

Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar.

De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de rede ben waarom ze van Rob wil scheiden.
Verder wil ik hier niets over kwijt, omdat ik niet voor Monique wil spreken, dat kan ze zelf heel goed.

We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen.
Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu.
Ook over het feit dat ik nooit op 1ste plaats zal komen bij Monique.
Miky en Renée zullen samen voor Monique altijd op de 1ste plaats staan.

Weet je...

Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht.
Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn.
Dit besef is bij ons allebei ook pas gekomen toen we uit het huis waren.
Op dat moment werden de gevoelens alleen maar groter en sterker, maar stonden we nog wel heel erg in twijfel of we er wat mee gingen doen.

Die knoop hebben we dus na veel slapeloze nachten (echt veel) en veel en lang nadenken door gehakt. Het was echt geen makkelijke beslissing omdat we allebei wisten wat voor circus we over ons heen zou krijgen.
Het hele Big-Brother verhaal natuurlijk en dat Monique weg zou gaan bij Rob voor mij en bla bla bla...

Mensen zullen altijd oordelen over dingen waar ze niks vanaf weten, doe ik ook... maar

Wel nu bij deze het verzoek om een bescheiden en genuanceerd met jullie mening om te gaan, zeker over Monique en haar kinderen.
Iedereen mag van mij vinden wat hij/zij wil, maar ik denk dat Monique oud en wijs genoeg is om voor haar en die haar kinderen de juiste beslissingen te nemen.

Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden.

Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen.

Ik hoop dat jullie positief zullen reageren, zeker ook voor Monique, voor haar en de kinderen is het echt heel moeilijk.
We vinden het zelfs soms ook te moeilijk om er positief over te vertellen of op te reageren, door alle vervelende dingen die er mee gepaard gaan.

Maar we zijn heel erg verliefd en we houden echt van elkaar, onze familie's en vrienden staan 100% achter ons.
Ze steunen ons en hebben begrip...

Als jullie nog meer willen weten, moet je het echt bij Monique proberen.

Voor mij is gisteren 2007 begonnen en ik ben wel klaar met Big-Brother en Hummy.

Mochten jullie nog iets van belang aan mij kwijt willen, mijn mailadres is bekend, toch.

Waarschijnlijk wordt deze site in de toekomst gebruikt voor de actie van Cambodja.

Ik wens jullie allemaal het beste voor 2007...

Groeten Tijn.
quote:
Nou dat bedoel duzzz...

Door die geweldige verstandige alles wetende mensen, net als Klaar, die precies de geschiedenis van Rob en Monique kennen, die er ook begrip voor hebben als je bijna 100 mailtjes per dag krijgt, dat je dan even de tijd nodig hebt om iets terug te sturen,is het dus heel moeilijk om openhartig te zijn.

Ik heb geen zin om Rob af te branden op het internet, maar Monique gaat echt geen "gelukkig" huwelijk met iemand die haar alles kon geven wat ze wilde hebben, zo maar opgeven voor iemand als ik die in de min staat op de bank.

Maar ja....

Ik ben er van tussen moet gaan werken.
bron: fansite van Rik en Tijn
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:29:37 #34
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44940610
is er een verband tussen de quotes van Tijn en het onderstaande artikel?
quote:
Door die geweldige verstandige alles wetende mensen, net als Klaar, die precies de geschiedenis van Rob en Monique kennen

Ik heb geen zin om Rob af te branden op het internet, maar Monique gaat echt geen "gelukkig" huwelijk met iemand die haar alles kon geven wat ze wilde hebben, zo maar opgeven voor iemand als ik die in de min staat op de bank.
quote:
De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de rede ben waarom ze van Rob wil scheiden.
Verder wil ik hier niets over kwijt

Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden.
http://www.muworm.nl/2006(...)se-handjes/#more-809
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:57:25 #35
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44941477
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Te erg dit

En dat te bedenken dat er nog lui waren die tot in de laatste aflevering volhielden dat Tijn en Mo gewoon "maatjes waren" he, BordeWolf

Die kinderen van Mo...
Confidence through competence
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 15:04:12 #36
128220 Peter6000
pi_44941697
OMFG

Maar is dit echt?

Ik zie de gecopy-paste tekst niet meer op de site staan, maar in het gastenboek dus wel berichtjes die het bevestigen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:34:08 #37
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44942581
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG

Maar is dit echt?

Ik zie de gecopy-paste tekst niet meer op de site staan, maar in het gastenboek dus wel berichtjes die het bevestigen.
nee LS heeft dit verhaal verzonnen en onder de naam van Tijn in zijn guestbook geplaatst nee alle gekheid op het daarvoor bestemde stokje dit is echt ja wordt ook door Sabrina bevestigt en nog een andere bron op een andere site.. wel grappig ja al die mensen die dachten dat het gewoon vrienden waren in het huis
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:40:18 #38
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44942777
Tja, als ze echt verliefd op elkaar zijn is dat mooi. t Is alleen jammer dat Tijn niet beseft dat Monique een heks is.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:54:11 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44943227
Is dit echt zo???????? Ik zit hier echt vol verbazing te lezen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:59:59 #40
55709 Stereotomy
pi_44943428
Ook dit he:
quote:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.

Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:01:18 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44943474
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Is dit echt zo???????? Ik zit hier echt vol verbazing te lezen
Je bent toch niet verbaast?

Het was toch zo al tijdens BB

Dit heb ik overigens nog als reaktie neergezet in dat gastenboek

Tuurlijk was haar huwlijk niet goed maar als er geen Tijn in BB had gezeten was ze na drie maanden gewoon weer teruggegaan.

Het enige wat we Hummy in deze kunnen verwijten is dat deze vrouw nooit aan BB had mogen meedoen want de schaden die, en dat zijn jullie samen, hebben gedaan aan de kinderen is gigantisch. Vreemdgaan voor een paar 100.000 kijkers kan nu niet als een topaktie worden bestempeld.
Hilde had o zo gelijk toen ze Mo aanviel op haar gedrag en dat ze geen moment heeft gedacht aan haar puberzoon die wel weer over straat moet. Ze had dit allemaal anders kunnen en moeten aanpakken maar heeft dat niet gedaan. Ze heeft in het begin nog de kans gekregen van Hummy om het anders te doen maar heeft ervoor gekozen dat niet te doen. Jij hebt de "back off" nooit goed begrepen omdat beide veel te veel met het eigen gevoel bezig waren en geen moment echt werkelijk de concecuenties van het gedrag heeft willen dragen.

Hoe dan ook zijn jullie beide veranwoordelijk voor het geen er gebeurd is dat Rob daar een oorzaak is zal duidelijk zijn maar die heeft niets van doen met
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:05:36 #42
55709 Stereotomy
pi_44943637
Hummie heeft hier niks mee te maken, mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden.

Nu kun je wel zeggen dat de meeste mensen kortsluiting maken als ze het BB huis in gaan (behalve Jeroen, die heeft te weinig hersencellen om kortsluiting te kunnen maken ), zo van "jullie zullen nooit begrijpen hoe het is om in een BB huis te zitten", maar dan nog: als je huwelijk niet stand kan houden doordat je in een BB huis hebt gezeten dan was je huwelijk in de eerste instantie niet goed.

Daarnaast heeft Hummie buitensporig veel pogingen gedaan om die twee uit elkaar te halen. Prinsessenkamer ingericht (ook tegen E10), BEEP BEEP Mo en Tijn zender checken, DBK gesprekken, etc. etc.

En toch zochten ze elkaar nog vaak op, en droeg Tijn een enorm debiel gedicht aan Mo voor.

Tja, wie is hier dan schuldig? Ik heb het te doen met de kinderen van Mo.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:10:35 #43
128220 Peter6000
pi_44943795
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Daarnaast heeft Hummie buitensporig veel pogingen gedaan om die twee uit elkaar te halen. Prinsessenkamer ingericht (ook tegen E10), BEEP BEEP Mo en Tijn zender checken, DBK gesprekken, etc. etc.

En toch zochten ze elkaar nog vaak op, en droeg Tijn een enorm debiel gedicht aan Mo voor.

Ja, dat Tijn zender checken was achteraf ook niet nodig geweest idd.

Voor die kinderen is het idd kut, die zullen BB waarschijnlijk nog lang vervloeken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:11:29 #44
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44943821
Ach kom zeg. In wat voor manier kán Hummie schuldig zijn aan dit alles?
pi_44943875
Als de verhalen over Rob waar zijn, had ze het al jaren eerder moeten doen.
Als kind kun je beter gescheiden ouders hebben, als een moeder die mishandeld wordt.
Maar nogmaals ; ik weet niet of die verhalen kloppen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:17:14 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944001
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hummie heeft hier niks mee te maken, mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden.

Nu kun je wel zeggen dat de meeste mensen kortsluiting maken als ze het BB huis in gaan (behalve Jeroen, die heeft te weinig hersencellen om kortsluiting te kunnen maken ), zo van "jullie zullen nooit begrijpen hoe het is om in een BB huis te zitten", maar dan nog: als je huwelijk niet stand kan houden doordat je in een BB huis hebt gezeten dan was je huwelijk in de eerste instantie niet goed.

Tja, wie is hier dan schuldig? Ik heb het te doen met de kinderen van Mo.
Ik denk dat Jeroen eerder te veel hersencellen had. Die was slim genoeg om pas buiten het huis een relalie met Milica te beginnen.

Hummy valt te verwijten dat ze Mo heeft gecast voor het programma. Dat hadden ze nooit mogen doen.

Tijn is alle vrouwen langsgeweest tijdens deze BB eerst Marlies toen Miceline vervolgens een wig proberen te drijven tussen Jeroen en Milica om uiteindelijk uit te komen bij Monique. En dit alles onder het mom van zijn onzekerheid en zoeken naar bevestiging. Dat zoeken naar bevestiging van Tijn heeft er dus nu oa voor gezorgd dat een paar kinderen het effe moeilijk hebben nu.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:19:13 #47
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944061
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef 2live het volgende:
Als kind kun je beter gescheiden ouders hebben, als een moeder die mishandeld wordt.
Idd en dan gebruik je niet een TV prpgramma om een breuk te forceren.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:19:26 #48
55709 Stereotomy
pi_44944063
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef 2live het volgende:
Oh ja! Eerst een telefoon, daarna Monique zelf door de ruit heen getieft

dinsdag 2 januari 2007 @ 16:19:32 #49
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44944066
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk dat Jeroen eerder te veel hersencellen had. Die was slim genoeg om pas buiten het huis een relalie met Milica te beginnen.

Hummy valt te verwijten dat ze Mo heeft gecast voor het programma. Dat hadden ze nooit mogen doen.

Tijn is alle vrouwen langsgeweest tijdens deze BB eerst Marlies toen Miceline vervolgens een wig proberen te drijven tussen Jeroen en Milica om uiteindelijk uit te komen bij Monique. En dit alles onder het mom van zijn onzekerheid en zoeken naar bevestiging. Dat zoeken naar bevestiging van Tijn heeft er dus nu oa voor gezorgd dat een paar kinderen het effe moeilijk hebben nu.
Hummy valt niks te verwijten. Monique is niet 1 of andere achterlijke randdebiel die niet voor haarzelf kan nadenken. Ze heeft er zélf voor gekozen om mee te doen.

Maargoed, dit alles doet niet terzake omdat Tijn zelf zegt dat het scheiden van Rob en Monique niets te maken hebben de gevoelens voor elkaar.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:20:32 #50
55709 Stereotomy
pi_44944095
quote:
Maargoed, dit alles doet niet terzake omdat Tijn zelf zegt dat het scheiden van Rob en Monique niets te maken hebben de gevoelens voor elkaar.
Wacht even, is dit dezelfde Tijn die zei dat hij alleen "maatjes" was met Mo?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:21:26 #51
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44944121
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wacht even, is dit dezelfde Tijn die zei dat hij alleen "maatjes" was met Mo?
Ach. Ik geloof best dat Monique in het huis heeft ingezien dat ze niet meer met Rob verder wil. Of misschien had ze dat al besloten en wilde ze in het huis bekijken of dat ook een goede beslissing was.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:27:16 #52
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44944312
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef marky het volgende:

[..]

dit is onzin.. die zaten maar 5 weken samen en Milica wou hem helemaal niet toen waar ze pas later spijt van heeft gekregen.. maar die 2 vind ik verder niet interessant..

Maar nu blijkt ook wel hoe beinvloedbaar en bang Hummie was voor Rob.. ik bedoel zo'n affaire is prachtig voor je programma en dat dan willen stoppen om willen van een boze echtgenoot hoe bedoel je kleuterjuf stylo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:28:02 #53
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944340
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:

[..]

Hummy valt niks te verwijten. Monique is niet 1 of andere achterlijke randdebiel die niet voor haarzelf kan nadenken. Ze heeft er zélf voor gekozen om mee te doen.
Ho ho mensen worden als het goed is altijd goed nagegaan voordat ze aan een programma als dit meedoen. De situatie die nu in dit gezin is ontstaan is het gevolg van de gedragingn van Mo en Tijn. Tuurlijk was dat huwlijk al slecht maar dat had een scheiding buiten de media kunnen zijn als ze niet door de casting heen was gekomen.
quote:
Nee maar dat is ook natuurlijk de dooddoener eersteklas. Keizer Augustus: ik was mijn handen in onschuld. Maar van iemand als Tijn, die in dat programma nooit de verantwoording voor deze situatie heeft willen nemen is het ook niet vreemd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:31:14 #54
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44944425
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:28 schreef marky het volgende:

[..]

Ho ho mensen worden als het goed is altijd goed nagegaan voordat ze aan een programma als dit meedoen. De situatie die nu in dit gezin is ontstaan is het gevolg van de gedragingn van Mo en Tijn. Tuurlijk was dat huwlijk al slecht maar dat had een scheiding buiten de media kunnen zijn als ze niet door de casting heen was gekomen.
[..]

Nee maar dat is ook natuurlijk de dooddoener eersteklas. Keizer Augustus: ik was mijn handen in onschuld. Maar van iemand als Tijn, die in dat programma nooit de verantwoording voor deze situatie heeft willen nemen is het ook niet vreemd.
Monique is niet gecast.. Monique en Sabrina waren gecast.. weet je wel het nieuwe koppels concept.. die 2 samen was veel meer relevant dan het inividu.. en de thuisituatie van Sa was veel instabieler dan die van Mo.. maar de verantwoording daarin ligt toch bij die mensen zelf en niet bij een programmamaker.. dit heeft alleen maar mooie beelden opgeleverd en had nog veel meer uitgebuit kunnen worden als Hummie niet zo laf was
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:32:05 #55
55709 Stereotomy
pi_44944450
quote:
Maar nu blijkt ook wel hoe beinvloedbaar en bang Hummie was voor Rob..
Inderdaad, maar ik snap het niet zo goed. Wat had Rob dan kunnen uitrichten tegen Hummie?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:32:54 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944474
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dit is onzin.. die zaten maar 5 weken samen en Milica wou hem helemaal niet toen waar ze pas later spijt van heeft gekregen.. maar die 2 vind ik verder niet interessant..
Ze kwam later met een liefdesverklaring terug.
quote:
Maar nu blijkt ook wel hoe beinvloedbaar en bang Hummie was voor Rob.. ik bedoel zo'n affaire is prachtig voor je programma en dat dan willen stoppen om willen van een boze echtgenoot hoe bedoel je kleuterjuf stylo
Misschien was de situatie wel dreigender dan jij je kan voorstellen. Zou natuurlijk zo maar kunnen.

Wat Hummie had moeten doen was bij die eerste signalen Mo eruit halen en proberen Sabrina te houden.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:35:22 #57
55709 Stereotomy
pi_44944557
quote:
Wat Hummie had moeten doen was bij die eerste signalen Mo eruit halen en proberen Sabrina te houden.
Hummie had gewoon he-le-maal niks moeten doen Het is toch een programma? Mo hoefde toch niet zo klef te doen met Tijn?
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:35:43 #58
128220 Peter6000
pi_44944576
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik snap het niet zo goed. Wat had Rob dan kunnen uitrichten tegen Hummie?
Monique eruit halen.

Dan waren "de zusjes" weg.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:36:16 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944591
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Monique is niet gecast.. Monique en Sabrina waren gecast.. weet je wel het nieuwe koppels concept.. die 2 samen was veel meer relevant dan het inividu.. en de thuisituatie van Sa was veel instabieler dan die van Mo.. maar de verantwoording daarin ligt toch bij die mensen zelf en niet bij een programmamaker.. dit heeft alleen maar mooie beelden opgeleverd en had nog veel meer uitgebuit kunnen worden als Hummie niet zo laf was
Ho ho de situatie bij Sabrina was allerminst instabiel. Ze had dan misschien net een neiuwe vriend maar Saar wist duidelijk dat dat allemaal maar afwachten was en toen ze te horen kreeg dat dat niet goed ging zat ze er kennerlijk ook niet echt mee.

Er worden twee mensen gecast als duo als daarvan een blijkt uit een zeer bedenkelijke overweging mee te doen dan ga je daar niet mee door. Ze worden flink door een psych gescreend volgens mij en die had moeten kunnen aan zien komen dat er bij Mo meer dwars zat dan aleen een saai leven van moederen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:40:31 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944723
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hummie had gewoon he-le-maal niks moeten doen Het is toch een programma? Mo hoefde toch niet zo klef te doen met Tijn?
Nee hoefde niet maar deed wel en zeer tot ongenoegen van haar kinderen en haar man. Als dat vervolgens met een bepaalde dreiging gaat dan neem je een besluit en haal je de oorzaak weg. Mo dus en zet alles in op het behoud van Sabrina. Als je het dan niet op deze manier zo openlijk had willen doen dan had je gezorgd dat Mo een telefoon op had gepakt of via een birief die ze had moeten pakken waar dan vervolgens in staat je bent genomineerd en haar vervolgens laten vertrekken. Dat had allemaal gekund maar is niet gedaan. Dat had het huwlijk niet gered maar wel de dramatische situatie voorkomen die het nu geworden is.
pi_44944773
En wat was dan de zeer bedenkelijke overweging; of ze wel of niet uit haar huwelijk wilde stappen?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:43:59 #62
55709 Stereotomy
pi_44944831
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Monique eruit halen.

Dan waren "de zusjes" weg.
Owjah
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:45:48 #63
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44944890
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
En wat was dan de zeer bedenkelijke overweging; of ze wel of niet uit haar huwelijk wilde stappen?
Een einde maken aan haar huwelijk.

Ze had niet een fucking tv programma nodig om haar zusje te laten weten hoeveel ze van haar hield en wat voor waardering ze voor haar had. Mo had dat fucking TV programma nodig om haar eigen leven te veranderen. Volgens mij was het helemaal niet zozeer Saar haar idee om eraan mee te doen maar meer iets dat uit de koker van mo is gekomen. Waarom was toen Saar genomineerd stond en Jeroen haar de joker verkocht de opmerking van Saar aan Jeroen: sorry Jeroen maar ik doe dit alleen voor Mo hoor.... Duidelijk dat het niet een dingetje was van Saar maar van Mo.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:46:10 #64
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44944895
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef marky het volgende:

[..]

Ho ho de situatie bij Sabrina was allerminst instabiel. Ze had dan misschien net een neiuwe vriend maar Saar wist duidelijk dat dat allemaal maar afwachten was en toen ze te horen kreeg dat dat niet goed ging zat ze er kennerlijk ook niet echt mee.

Er worden twee mensen gecast als duo als daarvan een blijkt uit een zeer bedenkelijke overweging mee te doen dan ga je daar niet mee door. Ze worden flink door een psych gescreend volgens mij en die had moeten kunnen aan zien komen dat er bij Mo meer dwars zat dan aleen een saai leven van moederen.
de motivatie (die ze had opgegeven) van Monique om mee te doen was om Sabrina uit haar kleine wereldje te halen.. die leefde al een tijd in hetzelfde cirkeltje..dat ze door de motivatie van Monique heen konden prikken in de testen is niet relevant.. is alleen maar een extra reden om iemand wel mee te laten doen.. ze hoeven niet 15 stabiele zorgeloze mensen zoals Jeroen erin te stoppen dat zou erg dom zijn
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:50:07 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44945029
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:46 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

de motivatie van Monique om mee te doen was om Sabrina uit haar kleine wereldje te halen.. die leefde al een tijd in hetzelfde cirkeltje..dat ze door de motivatie van Monique heen konden prikken in de testen is niet relevant.. is alleen maar een extra reden om iemand wel mee te laten doen.. ze hoeven niet 15 stabiele zorgeloze mensen zoals Jeroen erin te stoppen dat zou erg dom zijn
Als je dan na een paar weken merkt dat dit voor haar thuissituatie zo slecht uitpakt dan zorg je ervoor dat er een mogelijkheid komt dat ze naar huis kan. Hummy is niet verantwoordelijk voor de situatie nu. Maar had wel het ergste kunnen voorkomen. Uiteindelijk is het Tijn en Mo die hier de meeste inbreng in hebben.
pi_44945195
het valt niet te betwisten dat het voor de kinderen erg is, zeker nu heel nederland weer een mening heeft over je moeder. Het is wel zo ,toen die hele situatie met Rob speelde, de brieven van de kinderen, Mo hebben doen besluiten om te blijven. Ze waren trots op haar. Mss hebben die kinderen een moeder gezien zoals ze die lang niet gezien hebben, of sterker nog; nog nooit gezien hebben.
Als er thuis echt geslagen werd, hoe schadelijk is dat. Dan liever een scheiding, ook al is die in de publiciteit.
Over een week is heel Nederland dit ook weer vergeten. En kan dat gezin zoeken naar een manier om verder te gaan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:58:17 #67
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44945278
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef marky het volgende:

[..]

Als je dan na een paar weken merkt dat dit voor haar thuissituatie zo slecht uitpakt dan zorg je ervoor dat er een mogelijkheid komt dat ze naar huis kan. Hummy is niet verantwoordelijk voor de situatie nu. Maar had wel het ergste kunnen voorkomen. Uiteindelijk is het Tijn en Mo die hier de meeste inbreng in hebben.
maar wie zegt dat ze het moet voorkomen?? zij maakt een tv programma waar ze elke dag een show van een half uur mee moet vullen...commerciele belang is toch voor haar veel meer relevant dan het menselijke aspect.. ik vind dat ze al soft genoeg was door Monique naar de dagboekkamer te roepen..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:59:41 #68
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44945324
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef 2live het volgende:
het valt niet te betwisten dat het voor de kinderen erg is, zeker nu heel nederland weer een mening heeft over je moeder. Het is wel zo ,toen die hele situatie met Rob speelde, de brieven van de kinderen, Mo hebben doen besluiten om te blijven. Ze waren trots op haar. Mss hebben die kinderen een moeder gezien zoals ze die lang niet gezien hebben, of sterker nog; nog nooit gezien hebben.
Als er thuis echt geslagen werd, hoe schadelijk is dat. Dan liever een scheiding, ook al is die in de publiciteit.
Over een week is heel Nederland dit ook weer vergeten. En kan dat gezin zoeken naar een manier om verder te gaan.
zover ik weet heeft dit verhaal van nu niet de pers gehaald.. speelt alleen op een paar forums.. dus heel Nederland valt wel mee
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:05:15 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44945485
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef 2live het volgende:
Hmmm Mo heeft volgens mij niets getoond waarvan ik als kind zou denken mmmm die heeft het echt heel fijn daar.

Misschien was de reden van Mo wel heel banaal en heeft ze gewoon gedacht als ik dit win dan heb ik geld genoeg om een nieuw leven op te bouwen. Zou zo maar kunnen. Want toen bleek dat Jeroen heel populair was en hij Semih eruit speelde zat Mo te sippen in de serre omdat ze ineens doorkreeg dat de finale niet voor haar weggelegd zou zijn maar dat dat een Jeroen Tijn ding ging worden. Tijdens de open nominatie liet BB op het scherm zien of Mo wel eerlijk was over haar reden?? Hoe plaatsen we dat in die context? Later toen ze door Jeroen werd genomineerd wist ze... dit ga ik niet halen en was het voor haar duidelijk dat Tijn het geld binnen moest gaan halen... kick some ass en hard. Ze had het niet eens over haar zus om dat te doen. Ze was er op dat moment dus heel erg mee bezig.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:06:37 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44945520
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

maar wie zegt dat ze het moet voorkomen?? zij maakt een tv programma waar ze elke dag een show van een half uur mee moet vullen...commerciele belang is toch voor haar veel meer relevant dan het menselijke aspect.. ik vind dat ze al soft genoeg was door Monique naar de dagboekkamer te roepen..
Gezien het vervolg nu... nee daar is geen enkel commercieel belang die dat kan vergoelijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:17:32 #71
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44945778
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef marky het volgende:

[..]

Gezien het vervolg nu... nee daar is geen enkel commercieel belang die dat kan vergoelijken.
dat is toch niet het probleem van BB.. maar ff vooruit kijken op de toekomst..wanneer raakt Monique zwanger van Tijn?? en Monique Rovers klnikt ook wel mooi..Sabrina Meulhof ook wel trouwens
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:20:04 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44945863
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:17 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dat is toch niet het probleem van BB.. maar ff vooruit kijken op de toekomst..wanneer raakt Monique zwanger van Tijn?? en Monique Rovers klnikt ook wel mooi..Sabrina Meulhoff ook wel trouwens
Tja en Milica Visser ook maar de eerste is ontstaan uit een trieste situatie en die andere twee uit iets moois. Alhoewel ik niet weet hoe het precies is gegaan met die vriend van Saar maar erg lang heeft ze daar niet om gerouwd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:25:20 #73
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44946031
het grappige is dat ik denk dat het koppel wat er inging Micheline en Semih. .dat die als 1e weer uit elkaar gaan..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:36:18 #74
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44946322
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
het grappige is dat ik denk dat het koppel wat er inging Micheline en Semih. .dat die als 1e weer uit elkaar gaan..
Ha ha ha het zou zo maar kunnen. Volgens ingewijde zit het bij Milica en Jeroen zo snor dat dat gaat blijven. Saar en E10 is een raar koppel eigenlijk maar is iets wat ook maar zo zou kunnen werken. Alhoewel ik zelf vermoed dat de vlucht van mo naar Tijn niet langer dan een jaar stand zal houden hebben Adam Curry en Patries het ook nog steeds goed samen dus je weet nooit.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:05:52 #75
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44947117
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Zijn die uit elkaar?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:17:57 #76
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44947418
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

Zijn die uit elkaar?
jaa ze heeft Semih nu wel nog als tuinkabouter achter in de tuin staan

nee ik heb geen idee eigenlijk
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:20:36 #77
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44947489
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

jaa ze heeft Semih nu wel nog als tuinkabouter achter in de tuin staan

nee ik heb geen idee eigenlijk
Semih is een held.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:29:01 #78
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44947723
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef arneaux het volgende:

[..]

Semih is een held.
idd.. typisch geval van groot geworden door klein te blijven
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:51:22 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44948475
Nou, het verbaasd mij hoelang dit nog op zich heeft laten wachten. Dit zagen we natuurlijk al lang aankomen. Net zoals dat als Mo en Tijn een tijdje samen zijn, dat toch ook weer op niets uitloopt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:35:21 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44949853
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Nou, het verbaasd mij hoelang dit nog op zich heeft laten wachten. Dit zagen we natuurlijk al lang aankomen. Net zoals dat als Mo en Tijn een tijdje samen zijn, dat toch ook weer op niets uitloopt.
nou dat valt wel mee hoor het is al een tijdje aan de gang.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:58:34 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44952857
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Te erg dit

Die kinderen van Mo...
Tja.. Vreselijk.. Zo wreed weggerukt uit het paradijsje op aard waar vader en moeder elkaar de hersens inslaan. Wat moet er nu van die kinderen terechtkomen, nu moeder gelukkig dreigt te worden en er geen knusse ruzies meer zijn..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:59:51 #82
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44952903
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:40 schreef arneaux het volgende:
Tja, als ze echt verliefd op elkaar zijn is dat mooi. t Is alleen jammer dat Tijn niet beseft dat Monique een heks is.
Monique is een schatje!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:14:29 #83
55709 Stereotomy
pi_44953386
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Monique is een schatje!
Oh, ben jij er zo'n eentje

Ik heb ook altijd een centenbakkie als vader willen hebben
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:15:35 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44953422
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tja.. Vreselijk.. Zo wreed weggerukt uit het paradijsje op aard waar vader en moeder elkaar de hersens inslaan. Wat moet er nu van die kinderen terechtkomen, nu moeder gelukkig dreigt te worden en er geen knusse ruzies meer zijn..
Was mijn gedachte ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:16:19 #85
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44953441
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef marky het volgende:

[..]

Tja en Milica Visser ook maar de eerste is ontstaan uit een trieste situatie en die andere twee uit iets moois.
Milica Vi$$¤R zul je waarschijnlijk bedoelen. Zodra dat geld er doorheen is ziet Milica Jeroen (uh wie?) echt niet meer staan. Als je het over een berekenend persoon hebt is zij wel het schoolvoorbeeld. Toen ze in het huis zat moest ze niets van Jeroen (uh wie?) hebben, maar toen bleek dat hij de grote favoriet voor de winst was, merkte ze ineens dat ze verliefd op hem was. Yeah, right..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:16:25 #86
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44953445
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Monique is een schatje!
Nee, Monique is een manipulatieve heks die als ze haar zin niet krijgt zichzelf als een kind gedraagd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:18:16 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44953523
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Milica Vi$$¤R zul je waarschijnlijk bedoelen. Zodra dat geld er doorheen is ziet Milica Jeroen (uh wie?) echt niet meer staan. Als je het over een berekenend persoon hebt is zij wel het schoolvoorbeeld. Toen ze in het huis zat moest ze niets van Jeroen (uh wie?) hebben, maar toen bleek dat hij de grote favoriet voor de winst was, merkte ze ineens dat ze verliefd op hem was. Yeah, right..
En weer verwoord je precies mijn gedachten. Ben je soms mijn verloren gewaande tweelingzus?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:18:29 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44953534
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Gelul.. Dat zeiden ze van Dido en Roel ook en die gaan inmiddels trouwen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:20:24 #89
55709 Stereotomy
pi_44953611
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Gelul.. Dat zeiden ze van Dido en Roel ook en die gaan inmiddels trouwen.
Nee hoor, ik had voorspeld dat die twee zouden trouwen
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 22:01:39 #90
128220 Peter6000
pi_44955115
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee, Monique is een manipulatieve heks die als ze haar zin niet krijgt zichzelf als een kind gedraagd.
Wat dat betreft past ze natuurlijk prima bij Tijn.
pi_44957536
Ik zie Tijn iedere zaterdag als hij voor de deur staat bij de Senaat wist niet dat Mo er ook was geweest...

Hij werkt trouwens bij de verkeerde zaak.. 2 deuren verder moet je zijn
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:05:25 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44958036
Bericht van Monique
quote:
moniquebb 21:57 02-01-2007 hallo lieverds hier een klein berichtje van mij,ik zou nooit zomaar bij rob weggaan we zijn twintig jaar bij elkaar geweest ik was 15 dat geef je niet zomaar op tuurlijk sppelt er een klein stukje tijn in mee maar als ijn de rede was geweest had ik mezelf echt wel onder mijn reet geschopt en me afgevraagd of ik van god los ben nee er is veel gebeurd in die twintig jaar op dit moment zijn mijn kinderen het aller belangrijkst en ik hoop dat iedereen daar respect voor kan op brengen met het nodige comentaar want ook zij lezen dit rob en ik hadden allang onze problemen hoe jammer en moeilijk dit ook is tijn is een heel bijzonder mens en ik hou van hem maar zonder tijn was ik ook bij rob weggegaan ik kan een boek schrijven over onze twintig jaar samen hierbij wil ik het echt laten en voor iedereen de liefste wensen in 2007
en nog 1
quote:
monique hallo lieverds,
even een berichtje van mij.
ik zal nooit zomaar bij rob weggaan we zijn immers 20 jaar bij elkaar geweest het zijn wel 20 jaar om een boek over te schrijven en het is genoeg geweest tijn is niet de reden dat ik bij rob wegga ook zonder bb en tijn was dit gebeurd rob en ik hebben vaker op het punt gestaan tuurlijk is het heel verdrietig als een relatie waar kinderen toch echt wel de hoofdrol in spelen mislukt maar ruzie in huis is ook niet fijn ik hoop dat iedereen zich een beetje kan indenken dat ik niet zomaar na 20 jaar een punt achter mijn relatie met rob zet en mensen ik heb echt wel mijn best gedaan kom op 20 jaar!!!! als dat geen proberen heet maar teveel meegemaakt in bb een spiegel voor kunnen houden en kies nu voor rust mijn kids zijn het aller belangrijkste voor mij dus ik hoop dat iedereen het een beetje kan opbrengen om rekening met ze te houden zij lezen dit ook verder wil ik iedereen heel veel liefs toewensen dikke kus niek

Gestuurd op : 2007-01-02 22:52:18

[ Bericht 37% gewijzigd door Suikeroom op 02-01-2007 23:10:29 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:19:48 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44958544
Wat een verhaal

Maar als het echt zo'n kloterelatie was, dan is het een goeie zaak dat ze dankzij BB het licht heeft gezien.

Tijn als stiefvader, een bizar idee
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:43:01 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44959462
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef soylent het volgende:
Wat een verhaal [afbeelding]

Maar als het echt zo'n kloterelatie was, dan is het een goeie zaak dat ze dankzij BB het licht heeft gezien.

nou sorry ik vind het nogal laf omdat via een programma als BB te doen. Ze gooit zelf het gevoel dat de kinderen zeker hebben op straat en gaat nu lopen miepen dat dat niet mag gebeuren.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:45:26 #95
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44959543
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef soylent het volgende:
Wat een verhaal [afbeelding]

hij scheelt even veel met haar zoon als dat ze met Monique scheelt.. en Rob had zn vader kunnen zijn en te gelijk is Monique niet te oud om nog kinderen te nemen.. en als haar zoon ook op dezelfde leeftijd een kind krijgt als dat Monique haar 1e kreeg zijn haar kleinkinderen ouder als haar nieuwe kind mocht ze dat nog willen

snappie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikeroom op 02-01-2007 23:51:03 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:53:12 #96
55709 Stereotomy
pi_44959808
quote:
moniquebb 21:57 02-01-2007 hallo lieverds hier een klein berichtje van mij,ik zou nooit zomaar bij rob weggaan we zijn twintig jaar bij elkaar geweest ik was 15 dat geef je niet zomaar op tuurlijk sppelt er een klein stukje tijn in mee maar als ijn de rede was geweest had ik mezelf echt wel onder mijn reet geschopt en me afgevraagd of ik van god los ben nee er is veel gebeurd in die twintig jaar op dit moment zijn mijn kinderen het aller belangrijkst en ik hoop dat iedereen daar respect voor kan op brengen met het nodige comentaar want ook zij lezen dit rob en ik hadden allang onze problemen hoe jammer en moeilijk dit ook is tijn is een heel bijzonder mens en ik hou van hem maar zonder tijn was ik ook bij rob weggegaan ik kan een boek schrijven over onze twintig jaar samen hierbij wil ik het echt laten en voor iedereen de liefste wensen in 2007
Ik wou dat ik kon zeggen dat ze een punt had, maar helaas zie ik hier geen enkel punt in.

leestekens gvd
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:57:36 #97
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44959954
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:

[..]

Een akelige vrouw, ja. Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar.
Ik hoop dat ze héél gelukkig worden
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:08:37 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44960291
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Suikeroom het volgende:

hij scheelt even veel met haar zoon als dat ze met Monique scheelt.. en Rob had zn vader kunnen zijn en te gelijk is Monique niet te oud om nog kinderen te nemen.. en als haar zoon ook op dezelfde leeftijd een kind krijgt als dat Monique haar 1e kreeg zijn haar kleinkinderen ouder als haar nieuwe kind mocht ze dat nog willen

snappie?
Stelde ik een vraag? Is dit het antwoord daarop? Ik snap het niet
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:14:02 #99
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44960451
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:08 schreef soylent het volgende:

[..]

Stelde ik een vraag? Is dit het antwoord daarop? Ik snap het niet
je noemde Tijn als stiefvader en ik ging er ff op door filosoferen
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:15:52 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44960504
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Als je niet alles weet zou je dit niet schrijven.

Milica wilde al in week twee dat ze eruit was een brief aan Jeroen sturen om daarin uit te leggen hoe het zat en waarom ze zo deed als ze had gedaan, maar dat mocht niet van Hummie een paar weken later wilde ze dat weer. En weer mocht dat niet van Hummie (dom van hummie had mooie tv kunnen geven maargoed). Op dat moment stond Jeroen niet hoog in de polls dus was er nog helemaal geen spraken van dat hij zou winnen.

Lees anders even hier Derde koppel BB6 de laatste reaktie van Jeroen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:18:56 #101
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44960576
Heeft Monique nooit gehoord van interpunctie ofzo?
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:32:04 #102
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44960887
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef marky het volgende:

[..]

Als je niet alles weet zou je dit niet schrijven.

Milica wilde al in week twee dat ze eruit was een brief aan Jeroen sturen om daarin uit te leggen hoe het zat en waarom ze zo deed als ze had gedaan, maar dat mocht niet van Hummie een paar weken later wilde ze dat weer. En weer mocht dat niet van Hummie (dom van hummie had mooie tv kunnen geven maargoed). Op dat moment stond Jeroen niet hoog in de polls dus was er nog helemaal geen spraken van dat hij zou winnen.

Lees anders even hier Derde koppel BB6 de laatste reaktie van Jeroen.
Jeroen niet hoog in de polls? Hij heeft iedere nominatieronde glorieus overleefd. Die gast stond dus échtwel hoog in de polls.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:42:48 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44961107
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef arneaux het volgende:

[..]

Jeroen niet hoog in de polls? Hij heeft iedere nominatieronde glorieus overleefd. Die gast stond dus échtwel hoog in de polls.
We hebben vrij veel populariteitspolls gehad op FOK, maar in het begin stond Jeroen alles behalve bovenaan. Het was altijd Tijn die bovenaan stond... en heel dik ook.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:46:27 #104
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44961175
Wel gezellig zon reunietopic, kan ik weer lekker mn mening doordrukken. .
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:51:28 #105
55709 Stereotomy
pi_44961304
Ik vraag me af hoe al die zure VOLlers op dit nieuws reageren
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:02:35 #106
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44961547
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ach die vinden het alleen jammer dat Tijn nu officieel niet meer in de markt ligt. .
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:15:40 #107
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44961823
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef marky het volgende:

[..]

Milica had dondersgoed door dat Jeroen wat voor haar voelde en twee weken na haar vertrek had Jeroen twee banken overleefd. Hij was dus een bijzonder vet paard om op in te zetten.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:24:39 #108
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44962021
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben er net weer even wezen kijken. Ik deed het zowat weer in m'n broek van het lachen. Ging weer in de trand van dat Marcia zo slim zou zijn en Tijn op zijn gedrag met Monique wees. Ik kon het dan ook niet laten om 'm even in te koppen dat het Marcia was die met E10 onder de dekens kroop.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:30:09 #109
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44962121
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:02 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ach die vinden het alleen jammer dat Tijn nu officieel niet meer in de markt ligt. .
De kinnesinne kroop er inderdaad bij sommigen af ja. En die buitenlandse lunatic met dat Crabtree-Engels had weer een hele samenzweringstheorie opgedaan bij "The Germans"
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:39:04 #110
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44962273
Ja op VOL dacht de meerderheid ook dat Tijn en Monique gewoon maatjes waren en dat Monique een huis-tuin en keuken huwelijk had met bijtjes en vlindertjes op haar rose wolkje enzo..

maar toen kwam Egbert daar weer om de hoek kijken.. kunnen de huismoeders daar weer op geilen
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:42:43 #111
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44962343
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:30 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

De kinnesinne kroop er inderdaad bij sommigen af ja. En die buitenlandse lunatic met dat Crabtree-Engels had weer een hele samenzweringstheorie opgedaan bij "The Germans"
Wat bedoel je allemaal?
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:56:22 #112
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44962566
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:42 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wat bedoel je allemaal?
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in. Nu kwam hij weer met hele theorieën over de scheiding van Monique. Had ie weer van insiders gehoord.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 02:18:35 #113
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44962890
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in. Nu kwam hij weer met hele theorieën over de scheiding van Monique. Had ie weer van insiders gehoord.
Thats just sad.
  woensdag 3 januari 2007 @ 06:56:29 #114
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44964329
quote:

[..]

Kom kom niet overdrijven. Hij heeft ook heel duidelijk bij de ongelovige VOLlers aangegeven waar al duidelijk was waar het fout ging. niet dat jij het gelooft maargoed.
  woensdag 3 januari 2007 @ 06:59:10 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44964336
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Milica had dondersgoed door dat Jeroen wat voor haar voelde en twee weken na haar vertrek had Jeroen twee banken overleefd. Hij was dus een bijzonder vet paard om op in te zetten.
Hij stond toen nog ergen middenmoot. Zeker niet een kanshebber voor de overwinning. Kortom je verhaal slaat nergens op. Je bent wat dat betreft net zo erg als webcaptain met zijn monique zwanger verhaal.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:43:24 #116
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44969039
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 06:59 schreef marky het volgende:

[..]

Hij stond toen nog ergen middenmoot. Zeker niet een kanshebber voor de overwinning. Kortom je verhaal slaat nergens op. Je bent wat dat betreft net zo erg als webcaptain met zijn monique zwanger verhaal.
Ze wist dat Jeroen gek op haar was, dus was het een goede investering. Grotere kans dan het winnen van de lotto. En dat alles met Moe Zeekoe als coach.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:48:45 #117
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44969156
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ze wist dat Jeroen gek op haar was, dus was het een goede investering. Grotere kans dan het winnen van de lotto. En dat alles met Moe Zeekoe als coach.
In die tijd was er totaal geen grote kans op winnen! Zelfs in de week van het vertrek Semih was het geloof ik werd er gevraagd aan milica wie zij dacht dat er nu een grote kans op winnen had. Ze antwoorde dat zehoopte dat Jeroen zou winnen maar dacht dat Rik de grootste kanshebber was en dat dachten zo'n beetje alle exbewoners.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:15:37 #118
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_44969926
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:48 schreef marky het volgende:

[..]

In die tijd was er totaal geen grote kans op winnen! Zelfs in de week van het vertrek Semih was het geloof ik werd er gevraagd aan milica wie zij dacht dat er nu een grote kans op winnen had. Ze antwoorde dat zehoopte dat Jeroen zou winnen maar dacht dat Rik de grootste kanshebber was en dat dachten zo'n beetje alle exbewoners.
Met 10 bewoners in het huis is het de gok altijd waard, zeker als je weet dat je iemand al helemaal om je vinger hebt gewonden. Moe Hilde had dat heel goed door.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:35:46 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44970554
En het gaat hier om anderhalve ton ofzo... Alsof iemand dan schatrijk is ofzo

Daar koop je nog niet eens een beetje huis voor man.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:43:26 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44970762
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Stereotomy het volgende:

Ik wou dat ik kon zeggen dat ze een punt had, maar helaas zie ik hier geen enkel punt in.

leestekens gvd

Wat een wartaal slaat ze uit. Ik mis alleen de segmaars en de weetje's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:46:32 #121
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44970861
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
En het gaat hier om anderhalve ton ofzo... Alsof iemand dan schatrijk is ofzo

Daar koop je nog niet eens een beetje huis voor man.
Is goed Chantal. .
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:54:44 #122
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44972939
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Met 10 bewoners in het huis is het de gok altijd waard, zeker als je weet dat je iemand al helemaal om je vinger hebt gewonden. Moe Hilde had dat heel goed door.
Voor 178.750 en daar gaat nog iets van 30% kansspelbelasting af gaat ze een verliefdheid spelen. Waarbij we dus ervanuit moeten gaan dat Jeroen al zijn geld ertegen aan zou gooien. Nou ik denk het niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:58:53 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44973100
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:54 schreef marky het volgende:

[..]

Voor 178.750 en daar gaat nog iets van 30% kansspelbelasting af gaat ze een verliefdheid spelen. Waarbij we dus ervanuit moeten gaan dat Jeroen al zijn geld ertegen aan zou gooien. Nou ik denk het niet.
Precies. Maar sommige mensen willen graag andere mensen zo negatief mogelijk afschilderen. Dat is altijd al zo geweest. Wel opvallend dat er 3 stelletjes zijn voortgekomen uit BB6. Dat is niet niks.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:59:19 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44973122
edit: dubbel
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:27:55 #125
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44974066
Ik snap de antipathie tegenover Milicia niet zo goed eigenlijk?
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:53:49 #126
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44975027
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Maar sommige mensen willen graag andere mensen zo negatief mogelijk afschilderen. Dat is altijd al zo geweest. Wel opvallend dat er 3 stelletjes zijn voortgekomen uit BB6. Dat is niet niks.
Nou zijn Jeroen en Milica juist twee mensen die ik totaal niet negatief wil afschilderen. Tijn, Mo, Rik, Marlies... tja daar wil ik me nog wel; eens negatief over uitlaten ha ha ha

Idd een vruchtbaar stelletjes editie dit jaar. Als je er mensen in stopt die toch wat zoekende zijn dan kan het ook wat makkelijker gebeuren.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:04:28 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_44975403
OMG.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:05:20 #128
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44975429
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef arneaux het volgende:
Ook geen idee. Dat dat meisje in een wanhoopspoging om haar werkelijke gevoelens te verbloemen wat uitspraken doet wordt haar nogal zwaar aangerekend. In feite hebben beide om elkaar heen lopen draaien.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 16:07:31 #129
128220 Peter6000
pi_44975494
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef arneaux het volgende:
Ze zei toen ze in het huis zat, dat ze totaal niet op Jeroen viel, en nu hij winnaar is dus ineens wel.

Roept dus de verdenking op, dat ze winnaar Jeroen wel interessant vindt, maar verliezer Jeroen niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:29:45 #130
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44989353
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef arneaux het volgende:
Wel gezellig zon reunietopic, kan ik weer lekker mn mening doordrukken. .
En net als toen laten we je maar in die waan
quote:
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in.
OMFG!
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:00:22 #131
55709 Stereotomy
pi_44990580
Wat is dat toch met die 35 jaar oude vrouwen die erachter komen dat hun leven een mislukking is geweest en dus maar radicaal een ruk naar de andere kant maken en de eerste de beste idioot die verliefd wordt op hen gaat pijpen?

Oh wacht, verkeerd forum.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 04-01-2007 15:35:24 ]
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:24:54 #132
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45002882
Wel zielig voor Rob dit allemaal.. maar ja die 'slaat' zich er wel doorheen
pi_45003622
aaaaaaaaaargh, dus toch!
Ik had niet gedacht dat het al zo snel zou gaan!
Domme Tijn, nooit goed om de "transition guy" te zijn.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:46:16 #134
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45005447
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:48 schreef Spablauw het volgende:
aaaaaaaaaargh, dus toch!
Ik had niet gedacht dat het al zo snel zou gaan!
Domme Tijn, nooit goed om de "transition guy" te zijn.
En dan zijn er nog die op de site van Rik en Tijn hebben geschreven dat Jeroen de poen heeft en Tijn de hoofdprijs.

ik bedoel...

of

Overigens is het gastenboek op de site van Rik en Tijn gesloten nu
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:54:53 #135
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45005692
hmm ik had toch wel een filmpje van Scanman gezien waarvan ik dacht Monique is wel de ideale MILF en Tijn is die eckte MILF-Hunter blijkt nu maar weer
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:37:22 #136
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45007096
Ach, Monique is niet lelijk ofzo, ze heeft alleen een geleeft hoofd.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:39:16 #137
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45009447
quote:
Monique uit Big Brother verlaat man
Uitgegeven op donderdag 04 januari 2007 om 16:18:25

(Novum) - Monique de Roo, bekend uit het zesde Big Brother-huis, heeft haar man verlaten. Ze heeft een relatie met voormalig medebewoner Tijn Rovers. Dat staat op de fansite van BB6-deelnemers Rik en Tijn. De blonde Monique benadrukt dat ze niet bij haar echtgenoot Rob weggaat om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar omdat het nou eenmaal over is met de liefde voor haar man.

Haar deelname aan Big Brother heeft Monique een spiegel voorgehouden, schrijft ze op de site. Ze had vaak ruzie met Rob, met wie ze twintig jaar samen was, en kiest nu voor 'rust met de kids'. Het echtpaar heeft twee kinderen van 15 en 12.

Ook Tijn geeft op de site een uitgebreide reactie, hoewel hij schrijft dat niemand iets met zijn gevoelens voor Monique te maken heeft. "Als het alleen verliefdheid zou zijn, hadden we er zeker wat langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en sterker dan verliefd zijn." Hij verzoekt iedereen om 'bescheiden en genuanceerd' met hun mening over de relatie om te gaan om de gevoelens van Monique en haar kinderen te sparen.

Tijn en Monique leerden elkaar vorig jaar kennen in het Big Brother-huis, waar de vonk duidelijk oversloeg. Het is niet voor het eerst dat iets opbloeit tussen deelnemers aan het realityprogramma, dat te zien was op Tien. Zo kregen eerder Bart en Sabine uit Big Brother 1 een relatie en kondigden onlangs Dido en Roel uit Big Brother 5 aan te gaan trouwen.

[Copyright 2007, Novum]
bron:nieuws.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:41:32 #138
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45009538
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:37 schreef arneaux het volgende:
Ach, Monique is niet lelijk ofzo, ze heeft alleen een geleeft hoofd.
Maar geen hoofdprijs.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:41:59 #139
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45009549
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Niks nieuws dus eigenlijk.
pi_45011308
Het was toch niks?

*bookmarkt*
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:47:51 #141
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45015509
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dat toch met die 35 jaar oude vrouwen die erachter komen dat hun leven een mislukking is geweest en dus maar radicaal een ruk naar de andere kant maken en de eerste de beste idioot die verliefd wordt op hen gaat pijpen?

Oh wacht, verkeerd forum.
Ze kent Rob al vanaf haar 15e. Ze heeft dus waarschijnlijk buiten de relatie met rob nooit echt een jeugd gehad zoals andere meisjes van 15. Als je dan 35 bent en richting de 40 gaat dan kan het gevoel je wel eens bekruipen dat je een hoop gemist hebt in het leven. Nu de kinderen zelfstandig zijn denkt ma dat ze dat nog een keer een beetje kan gaan inhalen. Zoals Monique al was... egoistisch. Daarbij is ze ook jaloers op haar zusje die nog jong is en wel het leven leidt van een losbol. Dat wil monique ook.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:33:25 #142
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45019210
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef marky het volgende:

Zoals Monique al was... egoistisch. Daarbij is ze ook jaloers op haar zusje die nog jong is en wel het leven leidt van een losbol. Dat wil monique ook.
Amen.
Ben benieuwd hoe lang 't gaat duren. Maar dat dachten we van Roel en Dido ook, al lag dat wel even anders, die waren beiden vrijgezel.
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 22:11:59 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45020807
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef marky het volgende:

[..]

Ze kent Rob al vanaf haar 15e.
Ze krijgt dus al 20 jaar klappen. Zo bezien valt dat hoofd van haar eigenlijk best nog wel mee.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:16:44 #144
55709 Stereotomy
pi_45021028
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze krijgt dus al 20 jaar klappen. Zo bezien valt dat hoofd van haar eigenlijk best nog wel mee.
Die twee siliconendingen werken ook als stootkussens he
pi_45023554
Jeroen en Milicia zijn nog steeds dikke mik samen... heb ze afgelopen zaterdag nog samengespot in mijn stamkroeg.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 07:39:41 #146
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45030009
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen en Milicia zijn nog steeds dikke mik samen... heb ze afgelopen zaterdag nog samengespot in mijn stamkroeg.
Wel op blijven letten Derde koppel BB6
pi_45035126
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk.
pi_45035411
Ik ook. Een happy end voor ze.
pi_45036756
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ze zei toen ze in het huis zat, dat ze totaal niet op Jeroen viel, en nu hij winnaar is dus ineens wel.

Roept dus de verdenking op, dat ze winnaar Jeroen wel interessant vindt, maar verliezer Jeroen niet.
Kan me herinneren dat ze tijdens BB al een pleidooi voor Jeroen hieldt om hem in het huis te houden... die gevoelens zijn er volgens mij altijd al geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:52:24 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45038179
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat ze tijdens BB al een pleidooi voor Jeroen hieldt om hem in het huis te houden... die gevoelens zijn er volgens mij altijd al geweest
Hmm. Ik vond juist dat 't nepst overkomen.

Ik denk dat veel mensen Milcia beschuldigen van golddigen omdat ze haar moeder kennen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:54:25 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45042474
Ok dan herhalen we het nog maar een keer. Milica wilde de tweede week dat ze eruit was al een brief naar Jeroen sturen om daarin aan Jeroen uit te leggen wat haar werkelijke gevoel was en uit te leggen waarom ze zo gedaan had als ze had gedaan. Hummie heeft dit geweigerd. In die periode was er nog helemaal geen sprake van einige kans op de eindoverwinning van Jeroen. Een aantal weken later wilde Milica alsnog die brief het huis in hebben maar weer weigerde Hummie.

In alle reakties van de andere oudbewoners in de laatste week naar Jeroen toe (toen Milica er nog niet was) was het duidelijk dat Milica het behoorlijk van Jeroen te pakken had. Dat Ma al in het huis zag dat Jeroen geknipt was voor haar dochter en dat ze graag zou zien dat het werkelijk wat werd had er misschien ook wel mee te maken dat Hilde haar dochter goed kent en zag dat Milica misschien wel meer voelde dan dat ze wilde toegeven. Op dat moment was ook totaal niet duidelijk dat Jeroen deze editie ging winnen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:20:54 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45043532
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Ok dan herhalen we het nog maar een keer. Milica wilde de tweede week dat ze eruit was al een brief naar Jeroen sturen om daarin aan Jeroen uit te leggen wat haar werkelijke gevoel was en uit te leggen waarom ze zo gedaan had als ze had gedaan. Hummie heeft dit geweigerd. In die periode was er nog helemaal geen sprake van einige kans op de eindoverwinning van Jeroen. Een aantal weken later wilde Milica alsnog die brief het huis in hebben maar weer weigerde Hummie.

In alle reakties van de andere oudbewoners in de laatste week naar Jeroen toe (toen Milica er nog niet was) was het duidelijk dat Milica het behoorlijk van Jeroen te pakken had. Dat Ma al in het huis zag dat Jeroen geknipt was voor haar dochter en dat ze graag zou zien dat het werkelijk wat werd had er misschien ook wel mee te maken dat Hilde haar dochter goed kent en zag dat Milica misschien wel meer voelde dan dat ze wilde toegeven. Op dat moment was ook totaal niet duidelijk dat Jeroen deze editie ging winnen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:21:55 #153
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45043570
nieuws staat nu trouwens ook op de frontpage:
Monique uit Big Brother toch naar Tijn
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:44:56 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45044446
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Ok dan herhalen we het nog maar een keer.
- knip -
Sommige mensen willen gewoon graag dat Milica slecht is (ze moet wel heel erge dingen in het huis gedaan hebben om haar zo graag als slecht te willen afschilderen) en dan helpt geen enkel argument meer.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:00:38 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45045010
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Milica was natuurlijk gescript.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:02:53 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45045095
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sommige mensen willen gewoon graag dat Milica slecht is (ze moet wel heel erge dingen in het huis gedaan hebben om haar zo graag als slecht te willen afschilderen) en dan helpt geen enkel argument meer.
Ik snap het probleem wat mensen hebben ook niet zo. Ik zag niet anders dan een onzeker meisje die haar werkelijke gevoelens probeerde verstoppen en ik zag een stokende Tijn die probeerde om tussen Jeroen en Milica te komen.
pi_45045188
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef marky het volgende:

[..]

Ik snap het probleem wat mensen hebben ook niet zo. Ik zag niet anders dan een onzeker meisje die haar werkelijke gevoelens probeerde verstoppen en ik zag een stokende Tijn die probeerde om tussen Jeroen en Milica te komen.
pcies, en toen dat mislukte ging ie als een honferige puber naar de naiefe Monique. Die in het bb huis ging om de sleur te doorbreken dus wel zin had in een avontuurtje slippertje.

Ze hield heel bb een spiegel aan ons voor om ons te doen geloven dat er echt niets was tussen hun. Nu lees je dat ze haarzelf een spiegel voorhield en erachter kwam na bb dat er toch meer speelde.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:07:25 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45045257
whehe, eindelijk....

Knap dat ze toch bij Rob weg is gegaan. Zal haar vast heel wat energie gekost hebben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_45045435
Ik vind het wel leuk voor ze trouwens. Gun het ze ook wel, dat wel weer.

Zoveel zullen ze wel niet over hebben na hun bb avontuur.
Rik is helemaal los in Amsterdam
Saar heeft het te druk met E10 mm en Jennatje.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:25:12 #160
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45045849
Aangezien Mo Marlies ook vakkundig uit het leven van Tijn heeft gewerkt is er idd niet veel meer over voor die twee.
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 17:27:16 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45045907
Dus toch bij Rob weg.

Dan had het achteraf ook wel wat verder mogen gaan tussen Mo en Tijn. Hebben we drie maanden naar de opbouwende spanning gekeken, missen we net de climax lamazegguh
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:42:32 #162
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45046369
Ik lees het net op de Frontpage, maar dit was dus al langer bekend?

Die schijnheilige Tijn met zijn principes is gewoon een geile milf-neukert!

Leuk voor z'n ego, maar klote voor zijn nieuwe 'stiefkinderen'. Hopelijk vallen de pesterijen op school ook mee.

Gehaaide Monique kennende zal ze een flinke alimentatie eisen van Rob, maar uiteindelijk zal ze toch moeten wennen aan een 'eenvoudiger' leven met Tijn. Ik geef het hooguit een jaar de tijd. Als Monique meer en meer rimpels krijgt en Tijn een arme dromer zonder goed betaalde baan blijft, raken ze gauw uitgekeken op elkaar.
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 17:52:58 #163
128220 Peter6000
pi_45046711
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:57:08 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45046857
Ik heb Monique gebeft en Tijn gepijpt!
quote:
Leuk voor z'n ego, maar klote voor zijn nieuwe 'stiefkinderen'. Hopelijk vallen de pesterijen op school ook mee.

Gehaaide Monique kennende zal ze een flinke alimentatie eisen van Rob,
Och.. Pesterijen schmesterijen, basisschoolkinderen vinden Tijn best leuk als papa volgens mij

En zo gehaaid is Monique toch niet? Eerder naief en gedreven door haar emoties denk ik. Ze doet maar wat, zoals de meesten..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:57:55 #165
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45046884
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef soylent het volgende:
Ik heb Monique gebeft en Tijn gepijpt!
Wat zeg je nou allemaal?
pi_45046889
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef marky het volgende:
Aangezien Mo Marlies ook vakkundig uit het leven van Tijn heeft gewerkt is er idd niet veel meer over voor die twee.
Van wie heb jij deze info als ik vragen mag?
Ik vraag me af of Tijn nog gaat snowboarden met Marlies. Hun hadden nl in het BB huis al afgesproken dat ze samen op wintersport zouden gaan.

Zou me niets verbazen als jaloerse Mo hier een stokje voor gaat steken...

Ik geef het nog geen half jaar die "relatie" Mo is te veeleisend en bovendien, het lijkt zn moeder wel..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:07:18 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45047204
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wat zeg je nou allemaal?

Morgen staat 't op ZijOnline!
pi_45047258
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:07 schreef soylent het volgende:

[..]

Die het nu niet doet.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:09:32 #169
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45047273
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:07 schreef soylent het volgende:

[..]

Maar dan nog? Wie heeft Tijn gepijpt en Monique gebeft?
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 18:11:23 #170
128220 Peter6000
pi_45047338
Tijn bij de nieuwjaarsduik.

pi_45047615
Stelletje hypocrieten die Mo en Tijn....in het huis bij hoog en laag volhouden dat ze maar "maatjes" waren.....tuurlijk

Ik heb nog eens de afleveringen van BB via programma gemist teruggekeken waarin Mo met haar krokedillen tranen in de DBK zat te verkondigen dat Rob en de kinderen ALLESSSSSSS voor haar waren
http://www.tien.tv/web/show?id=54585&langid=43&aflid=7739&cfe=432453&ff=432453&progid=1383
( afl woensdag 13 sept en afl donderdag 14 sept) je lacht je nu een breuk nu je weet hoe het allemaal afgelopen is . Vooral de aflevering van 14 sept....
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:44:58 #172
130755 Kinga
versier hier
pi_45048526
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn bij de nieuwjaarsduik.

[afbeelding]
Die foto is al oud he.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:47:31 #173
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45048608
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:

[..]

Die foto is al oud he.
Je hebt Fok weer ontdekt zie ik. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:56:53 #174
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45048940
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Snoet123 het volgende:
Ik geef het nog geen half jaar die "relatie" Mo is te veeleisend en bovendien, het lijkt zn moeder wel..
ik geef het een jaar of 20
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 18:58:24 #175
128220 Peter6000
pi_45049000
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:

[..]

Die foto is al oud he.
Oh, dacht dat ie van dit jaar was.

Maar nu ik de reakties erop lees, idd: is al ouder.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:03:35 #176
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45049194
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Oh, dacht dat ie van dit jaar was.

Maar nu ik de reakties erop lees, idd: is al ouder.
Tijn is nu ook kaal

pi_45060391
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Tijn is nu ook kaal

[afbeelding]
'

Klopt en het staat hem niet...
Nou zal ik Mo misschien ook nog weleens op stap zien... Tijn werkt in een club uit mijn dorp...

Ff offtopic:
En toen was ik net in een ander cafe hier en daar staat Jeroen uit BB ineens Hij schijnt wel vaker hier op stap te gaan
Helemaal BB hier
Postbode Siemen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:59:41 #178
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45060394
Sabrina & Etienne ook een stel
Ook sabrina is gevallen voor een man uit bb namelijk Etienne
in het huis konden de 2 het al super goed vinden maar na bb zagen ze elke heel erg vaak en begon de liefde toch echt te komen na een aantal weken gaven ze toe dat ze wat voor elkaar voelde maar er nog niet klaar voor te zijn…toch is er na weken spanningen zijn ze toch eindelijk een stel! in de nieuwe party (volgende week staan ze als stel met monique en tijn)

ik wil ze van harte feliciteren met dit geweldige nieuws en hopelijk blijven jullie nog lang bij elkaar!

zaterdag 6 januari 2007 @ 00:00:18 #179
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45060432
. Dus nu heeft Etiënne er opeens een kind bij.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:04:22 #180
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45060617
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef arneaux het volgende:
. Dus nu heeft Etiënne er opeens een kind bij.
De enigste manier waarop E10mm vader kan worden.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:05:36 #181
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45060663
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

De enigste manier waarop E10mm vader kan worden.
Enige.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:09:06 #182
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45060798
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

Enige.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:13:24 #183
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45060966
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:18:52 #184
50442 DaMook
pi_45061150
quote:

[..]

Tijn is nu ook kaal

[afbeelding]
Zo was ie voor BB ook .

pi_45067176
E1Omm&Tijn zijn 'zwagers'

Leuk voor Saar&E1Omm .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 09:50:24 #186
55709 Stereotomy
pi_45067441
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina & Etienne ook een stel
Sabrina: "Kweeniet hoor, maar ik val altijd op de verkeerde mannen weetjuhwel lamaarzegguh.... hihi"

+

E10: "Ik zoek altijd de zwakkere meisjes uit"

=

zaterdag 6 januari 2007 @ 10:03:03 #187
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45067531
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Snoet123 het volgende:

[..]

Van wie heb jij deze info als ik vragen mag?
Ik vraag me af of Tijn nog gaat snowboarden met Marlies. Hun hadden nl in het BB huis al afgesproken dat ze samen op wintersport zouden gaan.
Nee dat gaan ze niet.

Van de Hyves van Marlies
quote:
2 januari 2007 (15:27)

hey Marlies wel lullig voor je dat je sneeuwreisje met Tijn door Monique niet meer doorgaat.. maar ja zoals je zelf al zei afhaken is het nieuwe loungen
quote:
Zou me niets verbazen als jaloerse Mo hier een stokje voor gaat steken...
Ja dat heeft ze echt gedaan.
quote:
Tijn kennende probeert hij het heel lang vol te houden gezien zijn principes.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 10:08:13 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45067564
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef JufJoop het volgende:

[..]

'

Ff offtopic:
En toen was ik net in een ander cafe hier en daar staat Jeroen uit BB ineens Hij schijnt wel vaker hier op stap te gaan
Helemaal BB hier
Brabant zeker? Alles tot en met rotterdam is volgens mij stapgebied. Maar Jeroen is veel in Den Bosch nu.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 10:12:06 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45067588
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:19 schreef berney het volgende:
E1Omm&Tijn zijn 'zwagers'

Leuk voor Saar&E1Omm .
Het kan niet anders of deze groep gaat straks heel moeilijk met elkaar omgaan want vriendschapsbanden, ruzies en relaties lopen nu heel erg doorelkaar heen.

Tijn en Mo en E10 en Saar zijn nu haast familie van elkaar. Rik is de oude kapper en stapvriend van Milica en ook oud kapper van Hilde en natuurlijk de broer van Tijn. Marcel is de vader van E10 maatje van Jeroen en Milica en schoonpappa van Saar.

Rik, Tijn en Jeroen is zo'n beetje water en vuur.

Kortom BB6 is veel te vroeg gestopt

[ Bericht 31% gewijzigd door marky op 06-01-2007 10:35:22 ]
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 10:16:28 #190
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45067617
Ik had eik verwacht dat Tijn en Saar een stel zouden worden.
pi_45067993
quote:

[..]

Tijn is nu ook kaal

[afbeelding]
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:43:27 #192
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45071583
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:03 schreef marky het volgende:

[..]

Nee dat gaan ze niet.

Van de Hyves van Marlies
[..]

[..]

Ja dat heeft ze echt gedaan.
[..]

Tijn kennende probeert hij het heel lang vol te houden gezien zijn principes.
Die quote over dat de relatie te veeleisend is, is van Marlies?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:07:53 #193
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45072383
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef arneaux het volgende:

[..]

Die quote over dat de relatie te veeleisend is, is van Marlies?
Vriend van Marlies.
pi_45073322
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:08 schreef marky het volgende:

[..]

Brabant zeker? Alles tot en met rotterdam is volgens mij stapgebied. Maar Jeroen is veel in Den Bosch nu.
Niet Den Bosch, nog een stuk zuidelijker... best raar omdat hij hier volgens mij niet in de buurt woont toch?
Postbode Siemen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:52:29 #195
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_45073799
Zo lees je nog eens wat.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:53:04 #196
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45073824
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef marky het volgende:

[..]

Vriend van Marlies.
. Nou dan vind ik de bron allemaal niet zo betrouwbaar meer.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:02:06 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45076151
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:39 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Niet Den Bosch, nog een stuk zuidelijker... best raar omdat hij hier volgens mij niet in de buurt woont toch?
Werkendam maar is heel veel bij Milica en die woont in Den Bosch.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:02:36 #198
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45076172
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Nou dan vind ik de bron allemaal niet zo betrouwbaar meer.
Laat ik het zo zeggen... die vriend weet het heel goed.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:02:55 #199
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45076182
Want?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:22:25 #200
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45076969
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Want?
Neem het van mij aan. Verder zeg ik er niets over.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:49:57 #201
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45078046
. Wat een onzin. Zo kan ik ook zoveel roepen.

Monique is al zwanger, dat komt van een vriend van Monique. Neem 't maar van mij aan. Verder zeg ik er niets over.
pi_45079056
Wat is marlies haar Hyves adres dan?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:32:21 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45079564
pi_45080915
quote:
oh men wat een lelijke log. .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:54:55 #205
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45082578
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef arneaux het volgende:
. Wat een onzin. Zo kan ik ook zoveel roepen.

Monique is al zwanger, dat komt van een vriend van Monique. Neem 't maar van mij aan. Verder zeg ik er niets over.
Het is geen onzin. Maargoed dan geloof je het niet. Mij best.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:13:58 #206
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45088411
zeg gewoon van wie je het hebt en verlaag je niet tot het niveau van Albert Verlinde
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:43:11 #207
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45089776
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef Suikeroom het volgende:
zeg gewoon van wie je het hebt en verlaag je niet tot het niveau van Albert Verlinde
Nope zeg ik niet.

Niveau Albert Verlinden is niet veel mis. Die heeft het vaak bij het rechte eind.
  zondag 7 januari 2007 @ 01:04:01 #208
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45096903
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef marky het volgende:

[..]

Nope zeg ik niet.

Niveau Albert Verlinden is niet veel mis. Die heeft het vaak bij het rechte eind.
. Ja inderdaad. .
  zondag 7 januari 2007 @ 02:58:47 #209
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100064
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:46 schreef marky het volgende:

[..]

En dan zijn er nog die op de site van Rik en Tijn hebben geschreven dat Jeroen de poen heeft en Tijn de hoofdprijs.

ik bedoel...
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Als Milica over 12 jaar net zo oud is als Monique nu lijkt ze waarschijnlijk op haar moeder.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 03:00:38 #210
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100099
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef marky het volgende:

[..]

Maar geen hoofdprijs.
Monique is de hoofdprijs, zoals ik al in het gastenboek van de broertjes schreef.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 03:09:26 #211
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100264
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef marky het volgende:
Marlies is dan ook een type dat je maar beter kwijt dan rijk kunt zijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 03:13:12 #212
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100329
[quote]Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Snoet123 het volgende:

[..]

Ik geef het nog geen half jaar die "relatie"
[/quote

Duh.. dat zeiden ze van Dido en Roel ook en die gaan nu trouwen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 03:15:06 #213
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100363
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef Snoet123 het volgende:
Stelletje hypocrieten die Mo en Tijn....in het huis bij hoog en laag volhouden dat ze maar "maatjes" waren.....tuurlijk

Ik heb nog eens de afleveringen van BB via programma gemist teruggekeken waarin Mo met haar krokedillen tranen in de DBK zat te verkondigen dat Rob en de kinderen ALLESSSSSSS voor haar waren
http://www.tien.tv/web/show?id=54585&langid=43&aflid=7739&cfe=432453&ff=432453&progid=1383
( afl woensdag 13 sept en afl donderdag 14 sept) je lacht je nu een breuk nu je weet hoe het allemaal afgelopen is . Vooral de aflevering van 14 sept....
Copy/paste jij al je berichten altijd op alle BB-fora?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 03:22:58 #214
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45100517
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef marky het volgende:

[..]

Neem het van mij aan. Verder zeg ik er niets over.
Klinkt erg betrouwbaar

In de trand van: een verre achterneef van de zwager van onze melkboer heeft een vriend en diens buurman heeft een collega wiens achterneef wel eens voor de duiven van de overbuurman heeft gezorgd en die heeft gehoord dat..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_45100570
Maakt me niet uit of ze zwanger is of niet maar ik denk dat ze nu een veel beter leven heeft.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:26:00 #216
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45100576
Jij gaat deze verder volposten, Pearlbitch?
  zondag 7 januari 2007 @ 03:55:51 #217
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45101038
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Jij gaat deze verder volposten, Pearlbitch?
Haha.. Paar daagjes niet geweest. Tja, dan heb je nog wat in te halen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 januari 2007 @ 04:16:52 #218
55709 Stereotomy
pi_45101254
Ik bedacht me dat wat TS had beter is dan Tijn gekust en Monique gezien hebben
  zondag 7 januari 2007 @ 10:40:45 #219
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45102474
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Klinkt erg betrouwbaar

In de trand van: een verre achterneef van de zwager van onze melkboer heeft een vriend en diens buurman heeft een collega wiens achterneef wel eens voor de duiven van de overbuurman heeft gezorgd en die heeft gehoord dat..
Nee joh veel dichterbij.
  zondag 7 januari 2007 @ 10:41:14 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45102479
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Monique is de hoofdprijs, zoals ik al in het gastenboek van de broertjes schreef.
Poedelprijs
  zondag 7 januari 2007 @ 10:42:39 #221
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45102494
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:58 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Als Milica over 12 jaar net zo oud is als Monique nu lijkt ze waarschijnlijk op haar moeder.
Nee want dan moet ze nog 6 jaar ouder worden. En als mo nog weer tien jaar ouder wordt lijkt die zeker ook weer op haar moeder?
pi_45110426
weg, spam

[ Bericht 98% gewijzigd door Klonk op 07-01-2007 15:46:33 ]
pi_45148965
Big Brother-deelneemster Monique (35) is tot over haar oren verliefd op voormalig medebewoner Tijn Rovers. De Haagse fitness-instructrice heeft haar man Rob verlaten en gaat nu samenwonen met de 24-jarige Brabander. Ook haar zusje Sabrina (27) is gevallen voor een man uit het huis: de 20-jarige Etienne.

http://www.telegraaf.nl/p(...)voor_Tijn.html?p=3,1

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 8 januari 2007 @ 17:36:30 #224
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45149014
Sabrina en Etienne.
pi_45149594
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:36 schreef BrauN het volgende:
Sabrina en Etienne.
Etienne was toch die rechtse-homo?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:54:02 #226
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_45149668
echt? Jeetje. Nou was die rob ook niet zo'n lieverdje begreep ik, maar had niet verwacht dat ze alsnog voor tijn zou kiezen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_45149823
Dát vind ik nou leuk. Wel zielig voor 't kindje, of kindjes, maar whatever. Schattig.
pi_45150182
Achterlijke mediageile mensen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_45150594
was toch ook op de fp 2 dagen terug
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 8 januari 2007 @ 18:22:48 #230
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45150607
Die 2 zusjes zijn net Dumb & Dumber
  maandag 8 januari 2007 @ 18:24:51 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_45150664
weet je, weet je, weet je, weet je
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:16:54 #232
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45168888
quote:
’Big Brother’ leidt tot scheiding!

Na een eerste Big Brotherhuwelijk en een eerste Big Brother-baby, heeft het programma nu de eerste scheiding te pakken. Monique (35), die samen met haar zusje Sabrina meedeed aan de laatste editie van het programma, heeft haar man Rob verlaten. De blondine heeft nu een relatie met haar tien jaar jongere ex-Big Brother-genoot Tijn.
Rob, de man van Monique, zag de bui al eerder hangen. Hij vroeg zijn vrouw het huis te verlaten toen hij doorkreeg dat zij en Tijn wel héél klef waren. Na een goed gesprek bleef de Haagse, die samen met haar man een tienerzoon en -dochter heeft, toch in het huis. Het zou allemaal slechts vriendschappelijk zijn. Maar uit al die vriendschap ontstond dus toch liefde…
Rob voelt zich aangeslagen: „Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”
Ook zusje Sabrina van 27 heeft een nieuwe geliefde aan de haak geslagen: Etiënne (20), die het in het huis nog zijn homoseksuele gevoelens uitprobeerde op Tijns broer Rik…
bron de telegraaf

Mooi dat Rob zich niet in een hoek laat smijten en Monique even op haar plaats zet. Monique was die drie weken bij Tijn. O mijn kindjes bladie bladie bladie bla. Heeft ze haar kinderen drie maanden niet gezien maar haar natte doos gevoel was belangrijker dan haar kinderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door marky op 09-01-2007 07:27:39 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:57:16 #233
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_45171597
Helemaal mee eens, Marky.
Nu doe je het weer!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:01:10 #234
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45173088
Toen BB6 nog liep zat iedereen op Rob te schelden dat hij te dominant was en misschien losse handjes had. Nu blijkt achteraf dat hij toch de verstandigste is. Hulde voor deze man die het lot van zijn kinderen op de eerste plaats zet.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:02:02 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_45174662
Rob in de Telegraaf:
quote:
„Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”
bron

Ik geloof hem wel.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:08:00 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45174796
BB-Monique verlaat man voor Tijn

Staat ook al daar.
Ik zou mergen zeggen .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:11:16 #237
55709 Stereotomy
pi_45174883
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef schatje het volgende:
Rob in de Telegraaf:
[..]

bron

Ik geloof hem wel.
Oi oi oi oi.

Maar je ziet al hoe beide ouders de kinderen 'gebruiken' voor hun eigen verhaal. Mo is bij Rob weggegaan omdat 'de kinderen de ruzies niet meer hoefden mee te maken', en Rob zegt dat Mo 'de eerste weken na BB niet naar de kinderen heeft omgekeken'.

En dat er dan nu nog mensen zijn in dit topic die het allemaal zo ontzettend goed voor de kinderen vinden, deze ontwikkelingen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:18:58 #238
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45175066
goed dat het verhaal nu eindelijk is van 2 kanten is belicht
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:39:04 #239
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45175561
Kan een mogje niet eens wat topics samenvoegen?

Ik had dit in een ander topic gezet

quote:
’Big Brother’ leidt tot scheiding!

Na een eerste Big Brotherhuwelijk en een eerste Big Brother-baby, heeft het programma nu de eerste scheiding te pakken. Monique (35), die samen met haar zusje Sabrina meedeed aan de laatste editie van het programma, heeft haar man Rob verlaten. De blondine heeft nu een relatie met haar tien jaar jongere ex-Big Brother-genoot Tijn.
Rob, de man van Monique, zag de bui al eerder hangen. Hij vroeg zijn vrouw het huis te verlaten toen hij doorkreeg dat zij en Tijn wel héél klef waren. Na een goed gesprek bleef de Haagse, die samen met haar man een tienerzoon en -dochter heeft, toch in het huis. Het zou allemaal slechts vriendschappelijk zijn. Maar uit al die vriendschap ontstond dus toch liefde…
Rob voelt zich aangeslagen: „Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”
Ook zusje Sabrina van 27 heeft een nieuwe geliefde aan de haak geslagen: Etiënne (20), die het in het huis nog zijn homoseksuele gevoelens uitprobeerde op Tijns broer Rik…
bron de telegraaf

Mooi dat Rob zich niet in een hoek laat smijten en Monique even op haar plaats zet. Monique was die drie weken bij Tijn. O mijn kindjes bladie bladie bladie bla. Heeft ze haar kinderen drie maanden niet gezien maar haar natte doos gevoel was belangrijker dan haar kinderen.

dinsdag 9 januari 2007 @ 13:44:57 #240
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45175745
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oi oi oi oi.

Maar je ziet al hoe beide ouders de kinderen 'gebruiken' voor hun eigen verhaal. Mo is bij Rob weggegaan omdat 'de kinderen de ruzies niet meer hoefden mee te maken', en Rob zegt dat Mo 'de eerste weken na BB niet naar de kinderen heeft omgekeken'.

En dat er dan nu nog mensen zijn in dit topic die het allemaal zo ontzettend goed voor de kinderen vinden, deze ontwikkelingen
Waar twee vechten hebben twee schuld zeg ik altijd maar.

Wat ik het meest ergerlijk blijf vinden is dat Monique in het begin, toen Rob al een waarschuwing het huis in slingerde, maar vol bleef houden dat ze zo van haar kindjes hield en dat ze zo van Rob hield. Tijn heel schuldbewus... oooo ik heb een huwlijk stuk gemaakt bla bla bla en een paar dagen later beginnen ze gewoon weer opnieuw.

Het achtergebleven gezin kon samen met nog een paar 100.000 kijkers genieten van een overspelige moeder. Die kinderen hebben dat vast niet erg prettig gevonden zeker niet als ze de reaktie van hun vader daarop zagen want erg rustig zal die man toch niet naar die beelden hebben gekeken.

Erger nog is dat juist deze twee mensen een grote bek hadden over de manier waarop Jeroen "gewetenloos" het spel speelde.... Jeroen speelde tenminste nog het spel!
pi_45175814
Een stelletje egoïsten samen. Ze passen precies bij elkaar. .

Ik vind het zielig voor Rob& de kids.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:55:42 #242
55709 Stereotomy
pi_45176106
Grappig die 30+ vrouwen die jong getrouwd zijn en opeens iets anders willen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:59:31 #243
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45176214
Hilde had gewoon gelijk. Had Mo niet beter na moeten denken wat effect op haar thuissituatie zou zijn. Misschien was de timing van Hilde cru maar ze had daar wel gelijk in. Als mo dit buiten het huis had gedaan dan had het een normale scheiding geweest. Altijd pijnlijk voor de kinderen maar dan hadden andere er veel minder een oordeel over gehad maar omdat dit allemaal zo publiekelijk is verlopen is dit gewoon extra triest.

Ik smul er wel van... dat dan weer wel he.

[ Bericht 2% gewijzigd door marky op 10-01-2007 07:32:08 ]
pi_45176324
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef berney het volgende:
Een stelletje egoïsten samen. Ze passen precies bij elkaar. .

Ik vind het zielig voor Rob& de kids.

Mo woont momenteel toch "in" bij de ouders van Tijn? Ik denk dat de kinderen bij Rob beter af zijn, tenminste nog in hun eigen huis..
Op de site van de Senaat waar Tijn werkt staat Mo ook op foto's 23 Dec de dag voor kerst. Toen was ze al blijkbaar niet meer bij haar "gezin..

Op de site van de zusjes staan nu ook weer nieuwe foto's waarvan ook 1 met Mo en Tijn samen.
De webmaster van die site ene Marvin heeft een nachtje bij Sabrina gelogeerd. Die Jenna is trouwens wel een schatje zeg

http://gallery.digitaleplaza.com/index.php?cat=15259

[ Bericht 12% gewijzigd door Snoet123 op 09-01-2007 14:12:14 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:07:10 #245
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45176443
hihi Hilde.. Monique zei toch over haar krijg lekker de vetkankuhh op zn Haags toen zij weer terug het huis inging
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:16:52 #246
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45176701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef Snoet123 het volgende:

[..]

Mo woont momenteel toch "in" bij de ouders van Tijn? Ik denk dat de kinderen bij Rob beter af zijn, tenminste nog in hun eigen huis..
Op de site van de Senaat waar Tijn werkt staat Mo ook op foto's 23 Dec de dag voor kerst. Toen was ze al blijkbaar niet meer bij haar "gezin..

Op de site van de zusjes staan nu ook weer nieuwe foto's waarvan ook 1 met Mo en Tijn samen.
De webmaster van die site ene Marvin heeft een nachtje bij Sabrina gelogeerd. Die Jenna is trouwens wel een schatje zeg

dinsdag 9 januari 2007 @ 14:18:22 #247
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45176751
quote:

[..]
Die Jenna is trouwens wel een schatje zeg

idd.. check Tijn met zn nieuwe nichtje

pi_45178878
quote:

[..]

Absoluut ja. . Ik had ook niet anders verwacht dat de kids bij hem zouden blijven. Maar jezus ze is helemaal van god loss zoals ze dat zelf mooi omschreef.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:40:37 #249
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45179182
Gadverdamme wat een windvaantjestypes hier opeens nu zeg. Eerst is het logisch dat Monique bij Rob weggaat om dat men zeker dacht te weten dat hij haar af en toe en tik gaf en nu Rob zn verhaaltje in de Telegraaf mag doen is het opeens die lieve zorgzame man die niemand zou verlaten. .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:02:30 #250
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45179922
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme wat een windvaantjestypes hier opeens nu zeg. Eerst is het logisch dat Monique bij Rob weggaat om dat men zeker dacht te weten dat hij haar af en toe en tik gaf en nu Rob zn verhaaltje in de Telegraaf mag doen is het opeens die lieve zorgzame man die niemand zou verlaten. .
foutje

Nog ingelogd onder nick van mijn dinnetje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:04:40 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45182251
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef happyme28 het volgende:

[..]

foutje

Nog ingelogd onder nick van mijn dinnetje
Nu dan even onder mijn eigen nick

Ik heb nooit iets positiefs over de relatie van Tijn en Monique geschreven.
pi_45182300
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:04 schreef marky het volgende:

[..]

Nu dan even onder mijn eigen nick

Ik heb nooit iets positiefs over de relatie van Tijn en Monique geschreven.
En ik ook niet.

Behalve dan dat ik het fijn voor ze vind, omdat ze toch niemand meer 'over' hebben.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:36:46 #253
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45183290
Het gaat dan ook niet om de relaite tussen Monique en Tijn, maar om de relatie tussen Rob en Monique.
pi_45184154
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef marky het volgende:
Kan een mogje niet eens wat topics samenvoegen?
Is gebeurd, topic http://forum.fok.nl/topic/965023 is gemerged met dit topic.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:23:20 #255
130755 Kinga
versier hier
pi_45187151
Sow hey, wat een ontwikkelingen...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:40:26 #256
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45190506
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:36 schreef arneaux het volgende:
Het gaat dan ook niet om de relaite tussen Monique en Tijn, maar om de relatie tussen Rob en Monique.
Daar heb ik me ook nooit al te heftig over uitgelaten. Ik heb eigenlijk al die zgn verhalen over slaan niet zo erg gegloofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 09-01-2007 21:00:07 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:47:02 #257
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45196042
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef marky het volgende:
Had Hilde niet eigenlijk gewoon geen gelijk??
Inderdaad, wat je zegt: Hilde had gewoon geen gelijk.
En jij ook niet.

Wat mij opvalt, is dat als jij een berichtje schrijft, je dit vervolgens naar elk BB-gerelateerd forum sleurt & pleurt (vrije vertaling van copy/paste).

Wat verder opvalt is je rabiate opstelling t.o.v. Monique, alsof je zelf partij zou zijn in het hele gebeuren. Broertje van Rob ofzo?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:49:38 #258
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45196159
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef arneaux het volgende:
Tja.. mensen die blind achter het journaille van de Telegraaf aanlopen.. Het zegt wel wat..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 10 januari 2007 @ 07:36:16 #259
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45202338
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Inderdaad, wat je zegt: Hilde had gewoon geen gelijk.
Speciaal voor jou aangepast
quote:
Hilde had gewoon gelijk. Had Mo niet beter na moeten denken wat effect op haar thuissituatie zou zijn. Misschien was de timing van Hilde cru maar ze had daar wel gelijk in. Als mo dit buiten het huis had gedaan dan had het een normale scheiding geweest. Altijd pijnlijk voor de kinderen maar dan hadden andere er veel minder een oordeel over gehad maar omdat dit allemaal zo publiekelijk is verlopen is dit gewoon extra triest.

Ik smul er wel van... dat dan weer wel he.
quote:
En jij ook niet.

Wat mij opvalt, is dat als jij een berichtje schrijft, je dit vervolgens naar elk BB-gerelateerd forum sleurt & pleurt (vrije vertaling van copy/paste).

Wat verder opvalt is je rabiate opstelling t.o.v. Monique, alsof je zelf partij zou zijn in het hele gebeuren. Broertje van Rob ofzo?
Ach waarom drie keer het zelfde schrijven als je en keer wat vind.

Volgens mij is jou wereld in meerdere opzichte Rorsjuh!

Ik vind namelijk iets over deze situatie. Genoeg van dat soort situaties gezien in mijn omgeving. Alleen komt hier het aspect TV om de hoek kijken en zeer zichtbaar het gedrag van mensen en het liegen over hun eigen gedrag. Ik heb daar een mening over en die spui ik. Als je daar niet tegen kan dan moet je lekker verder lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 10-01-2007 14:57:56 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:38:35 #260
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45206244
Volgens mij is alles wat Hilde zei mosterd na de maaltijd met als doel Monique zieken, dat had mijn inziens niets met goede bedoelingen te maken. Dus dat boek kan gesloten worden lijkt me.
pi_45208146
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is alles wat Hilde zei mosterd na de maaltijd met als doel Monique zieken, dat had mijn inziens niets met goede bedoelingen te maken. Dus dat boek kan gesloten worden lijkt me.
Hilde sloeg op dat moment gewoon de spijker op zn kop. Niets meer en niets minder.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:00:40 #262
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45212574
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij was Mo op dat moment een soort van verantwoording aan de groep aan het afleggen. Hilde reageerde daarop dat Mo meer verantwoordelijkheid voor haar kinderen had moeten nemen. Dat de voiceover dat als een steek onder de gordel bracht was complete onzin. Maargoed dat was toen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:48:47 #263
55709 Stereotomy
pi_45214184
quote:
Dat de voiceover dat als een steek onder de gordel bracht was complete onzin.
Nee hoor! De voice-over was ook de schuld dat in het begin Tijn en Monique als verliefd stelletje werd neergezet! Door selectieve muziekjes, voice-overs en close-ups werd er net gedaan alsof er meer was. Maar dat was er niet! Ze waren slechts maatjes

Ja, en dat ze nu "verliefd" zijn geworden, dat heeft er heeeeelemaal niks mee te maken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:49:28 #264
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45214208
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee hoor! De voice-over was ook de schuld dat in het begin Tijn en Monique als verliefd stelletje werd neergezet! Door selectieve muziekjes, voice-overs en close-ups werd er net gedaan alsof er meer was. Maar dat was er niet! Ze waren slechts maatjes

Ja, en dat ze nu "verliefd" zijn geworden, dat heeft er heeeeelemaal niks mee te maken.
Ik had geen zin om t uit te leggen maar hier ben ik t mee eens. Het is gewoon causaliteit.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:50:12 #265
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45214230
quote:

[..]

Dat geloof je toch niet echt he?
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:53:16 #266
55709 Stereotomy
pi_45214340
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat geloof je toch niet echt he?
Echt wel, het is allemaal de schuld van Hummie!! Tijn en Monique zelf hebben er helemaal niks aan kunnen doen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:53:28 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45214350
quote:

[..]

Maatjes die elkaar in het badwater aan hun gerief hielpen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:57:56 #268
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45214518
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Janine was toch wel geniaal toen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:59:19 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45214578
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef arneaux het volgende:

[..]

Janine was toch wel geniaal toen.
Ja, maar volgens mij kwam het wel vaker voor/klaar .
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:00:29 #270
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45214616
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij kwam het wel vaker voor/klaar .
Kan goed inderdaad. Die Tijn gaat nog van een koude kermis thuis komen heb ik zo allemaal t idee.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:06:47 #271
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45214854
Met dank aan Crazymamma

Klik op de "links" voor een leesbare versie.

Party deel 1

Party deel 2
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:16:42 #272
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45215248
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Idd kleine tijn werd grote tijn zeg maar dat kon je duidelijk zien.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:18:09 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45215322
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef marky het volgende:

Idd kleine tijn werd grote tijn zeg maar dat kon je duidelijk zien.
En met zijn grote teen bevredigde hij Monique, ook dat kon je duidelijk aan haar gezicht aflezen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:52:04 #274
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45223344
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef Copycat het volgende:

En met zijn grote teen bevredigde hij Monique, ook dat kon je duidelijk aan haar gezicht aflezen.
Er gebeurde in ieder geval wel iets

Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 21:38:39 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45228042
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

[afbeelding]
Yep, dat is wel iets meer dan alleen maar "goh wat een lekker warm water".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:56:40 #276
55709 Stereotomy
pi_45228804
Foot-fucken?
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:17:15 #277
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45232605
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

[afbeelding]
Gezien de opstanding in zijn zwembroek was het in iedergeval lekker wat hij aan het doen was.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:50:58 #278
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45233945
zou Monique vandaag een leuke verjaardag gehad hebben?
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:44:30 #279
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45235717
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
zou Monique vandaag een leuke verjaardag gehad hebben?
Ja lekker tussen allemaal jonge geile twintigers. De pretslet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 januari 2007 @ 13:42:56 #280
862 Arcee
Look closer
pi_45246735
quote:
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft.
Eens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:31:33 #281
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45251024
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Eens.
Ik weet niet in hoeverre ze dat na BB contractueel verplicht zijn om daar aan mee te werken.
Tijn wil bijvoorbeeld niets meer met BB te maken hebben. Die is er klaar mee. Zou mooi zijn als hij het nu contractueel verplicht is.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:35:19 #282
55709 Stereotomy
pi_45251142
quote:
Tijn wil bijvoorbeeld niets meer met BB te maken hebben.
Er valt geen geld meer te winnen he.

Ik bedoel, nu valt de band met zijn broer niet meer aan te halen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:04:57 #283
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45254832
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef marky het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre ze dat na BB contractueel verplicht zijn om daar aan mee te werken.
Tijn wil bijvoorbeeld niets meer met BB te maken hebben. Die is er klaar mee. Zou mooi zijn als hij het nu contractueel verplicht is.
Ach kom, klaar is klaar.
pi_45256379
Tijn kan nooit met bb klaar zijn. Hij heeft zijn 'grote' liefde er ontmoet met alle gevolgen van dien. + Zijn 'schoonzuster' én 'zwage'r heeft hij daar ontmoet. + Hij heeft erin gezeten met Rik om de banden wat "sterker" te maken. Nu ziet hem nooit meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door berney op 11-01-2007 17:57:37 ]
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:25:52 #285
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45259701
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:51 schreef berney het volgende:
Tijn kan nooit met bb klaar zijn. Hij heeft zijn 'grote' liefde er ontmoet met alle gevolgen van dien. + Zijn 'schoonzuster' én 'zwage'r heeft hij daar ontmoet. + Hij heeft erin gezeten met Rik om de banden wat "sterker" te maken. Nu ziet hem nooit meer.
Ik vraag me af of ze dat geld nog gedeeld hebben.
pi_45260290
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze dat geld nog gedeeld hebben.
Ik las ergens dat ie min stond bij de bank. . Zal wel niet dan. . Of t is al op.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:17:14 #287
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45264075
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef berney het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ie min stond bij de bank. . Zal wel niet dan. . Of t is al op.
Ze stonden allebij in de min. Volgens mij woonde ze daarom allebij weer bij ons mam en pap thuis
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:18:17 #288
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45264111
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef marky het volgende:

[..]

Ze stonden allebij in de min. Volgens mij woonde ze daarom allebij weer bij ons mam en pap thuis
Als ze daarom weer bij paps en mams gaan wonen is dat wel erg sneu zeg.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:35:19 #289
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_45264822
doen ze nu ook mee met STERREN dansen in het ijs?
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:38:46 #290
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45264984
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef marky het volgende:

[..]

Rik woont in Amsterdam... en -- is + heh
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:10:09 #291
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45266269
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Rik woont in Amsterdam... en -- is + heh
Rik woonde in amsterdam maar woont nu weer in st oederode
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:42:16 #292
50442 DaMook
pi_45271755
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vroeg afgelopen zaterdag toevallig of ie het huis mist. Hij zei letterlijk "als kiespijn" ,absoluut niet dus. Of ie er ook niets meer mee te maken wil hebben zal ook wel , maar dat ga ik niet vragen morgen hoor .

vrijdag 12 januari 2007 @ 00:46:58 #293
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45271860
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef DaMook het volgende:
Ik vroeg afgelopen zaterdag toevallig of ie het huis mist. Hij zei letterlijk "als kiespijn" ,absoluut niet dus. Of ie er ook niets meer mee te maken wil hebben zal ook wel , maar dat ga ik niet vragen morgen hoor .
Vraag eens even of de broertjes het geld hebben gedeeld ajb
En ken je inmiddels het verschil tussen Monique en Sabrina?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:51:50 #294
50442 DaMook
pi_45271987
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Vraag eens even of de broertjes het geld hebben gedeeld ajb
En ken je inmiddels het verschil tussen Monique en Sabrina?
Nou als ik zo lees dat ie er niets meer mee te maken wil hebben, vraag ik hem liever niets meer , zijn keuze he .

Mischien als ik ze samen zie .

vrijdag 12 januari 2007 @ 01:02:55 #295
55709 Stereotomy
pi_45272280
Vraag hem eens of hij nu vindt dat Jeroen terecht gewonnen heeft?

Ik hoop dat je goed medisch verzekerd bent
  vrijdag 12 januari 2007 @ 02:11:10 #296
50442 DaMook
pi_45273433
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:02 schreef Stereotomy het volgende:

Ik hoop dat je goed medisch verzekerd bent
Als hij mij iets doet krijgt de senaat de rekening Verder ben ik daar altijd een goede en graag geziene klant Zal dus niet snel iets gebeuren . Mede door dit zal ik hem nu dus niet meer iets vragen , hij wil niets meer met BB te maken hebben en dan respecteer ik dat (al zal ik vast nog wel eens dingen naar voren brengen en hem een beetje treiteren .)

vrijdag 12 januari 2007 @ 11:48:20 #297
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45279411
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij weten we het antwoord op die vraag ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')