Jeroen niet hoog in de polls? Hij heeft iedere nominatieronde glorieus overleefd. Die gast stond dus échtwel hoog in de polls.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef marky het volgende:
[..]
Als je niet alles weet zou je dit niet schrijven.
Milica wilde al in week twee dat ze eruit was een brief aan Jeroen sturen om daarin uit te leggen hoe het zat en waarom ze zo deed als ze had gedaan, maar dat mocht niet van Hummie een paar weken later wilde ze dat weer. En weer mocht dat niet van Hummie (dom van hummie had mooie tv kunnen geven maargoed). Op dat moment stond Jeroen niet hoog in de polls dus was er nog helemaal geen spraken van dat hij zou winnen.
Lees anders even hier Derde koppel BB6 de laatste reaktie van Jeroen.
We hebben vrij veel populariteitspolls gehad op FOK, maar in het begin stond Jeroen alles behalve bovenaan. Het was altijd Tijn die bovenaan stond... en heel dik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen niet hoog in de polls? Hij heeft iedere nominatieronde glorieus overleefd. Die gast stond dus échtwel hoog in de polls.
Ach die vinden het alleen jammer dat Tijn nu officieel niet meer in de markt ligt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af hoe al die zure VOLlers op dit nieuws reageren
Milica had dondersgoed door dat Jeroen wat voor haar voelde en twee weken na haar vertrek had Jeroen twee banken overleefd. Hij was dus een bijzonder vet paard om op in te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef marky het volgende:
[..]
Milica wilde al in week twee dat ze eruit was een brief aan Jeroen sturen om daarin uit te leggen hoe het zat en waarom ze zo deed als ze had gedaan, maar dat mocht niet van Hummie een paar weken later wilde ze dat weer. En weer mocht dat niet van Hummie (dom van hummie had mooie tv kunnen geven maargoed). Op dat moment stond Jeroen niet hoog in de polls dus was er nog helemaal geen spraken van dat hij zou winnen.
Ik ben er net weer even wezen kijken. Ik deed het zowat weer in m'n broek van het lachen. Ging weer in de trand van dat Marcia zo slim zou zijn en Tijn op zijn gedrag met Monique wees. Ik kon het dan ook niet laten om 'm even in te koppen dat het Marcia was die met E10 onder de dekens kroop.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af hoe al die zure VOLlers op dit nieuws reageren
De kinnesinne kroop er inderdaad bij sommigen af ja. En die buitenlandse lunatic met dat Crabtree-Engels had weer een hele samenzweringstheorie opgedaan bij "The Germans"quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach die vinden het alleen jammer dat Tijn nu officieel niet meer in de markt ligt..
Wat bedoel je allemaal?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kinnesinne kroop er inderdaad bij sommigen af ja. En die buitenlandse lunatic met dat Crabtree-Engels had weer een hele samenzweringstheorie opgedaan bij "The Germans"![]()
![]()
![]()
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in. Nu kwam hij weer met hele theorieën over de scheiding van Monique. Had ie weer van insiders gehoord.quote:
Thats just sad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in. Nu kwam hij weer met hele theorieën over de scheiding van Monique. Had ie weer van insiders gehoord.![]()
Kom kom niet overdrijven. Hij heeft ook heel duidelijk bij de ongelovige VOLlers aangegeven waar al duidelijk was waar het fout ging. niet dat jij het gelooft maargoed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in. Nu kwam hij weer met hele theorieën over de scheiding van Monique. Had ie weer van insiders gehoord.![]()
Hij stond toen nog ergen middenmoot. Zeker niet een kanshebber voor de overwinning. Kortom je verhaal slaat nergens op. Je bent wat dat betreft net zo erg als webcaptain met zijn monique zwanger verhaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Milica had dondersgoed door dat Jeroen wat voor haar voelde en twee weken na haar vertrek had Jeroen twee banken overleefd. Hij was dus een bijzonder vet paard om op in te zetten.
Ze wist dat Jeroen gek op haar was, dus was het een goede investering. Grotere kans dan het winnen van de lotto. En dat alles met Moe Zeekoe als coach.quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:59 schreef marky het volgende:
[..]
Hij stond toen nog ergen middenmoot. Zeker niet een kanshebber voor de overwinning. Kortom je verhaal slaat nergens op. Je bent wat dat betreft net zo erg als webcaptain met zijn monique zwanger verhaal.
In die tijd was er totaal geen grote kans op winnen! Zelfs in de week van het vertrek Semih was het geloof ik werd er gevraagd aan milica wie zij dacht dat er nu een grote kans op winnen had. Ze antwoorde dat zehoopte dat Jeroen zou winnen maar dacht dat Rik de grootste kanshebber was en dat dachten zo'n beetje alle exbewoners.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wist dat Jeroen gek op haar was, dus was het een goede investering. Grotere kans dan het winnen van de lotto. En dat alles met Moe Zeekoe als coach.
Met 10 bewoners in het huis is het de gok altijd waard, zeker als je weet dat je iemand al helemaal om je vinger hebt gewonden. Moe Hilde had dat heel goed door.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
In die tijd was er totaal geen grote kans op winnen! Zelfs in de week van het vertrek Semih was het geloof ik werd er gevraagd aan milica wie zij dacht dat er nu een grote kans op winnen had. Ze antwoorde dat zehoopte dat Jeroen zou winnen maar dacht dat Rik de grootste kanshebber was en dat dachten zo'n beetje alle exbewoners.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ze een punt had, maar helaas zie ik hier geen enkel punt in.
leestekens gvd
Is goed Chantal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
En het gaat hier om anderhalve ton ofzo... Alsof iemand dan schatrijk is ofzo![]()
Daar koop je nog niet eens een beetje huis voor man.
Voor 178.750 en daar gaat nog iets van 30% kansspelbelasting af gaat ze een verliefdheid spelen. Waarbij we dus ervanuit moeten gaan dat Jeroen al zijn geld ertegen aan zou gooien. Nou ik denk het niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 10 bewoners in het huis is het de gok altijd waard, zeker als je weet dat je iemand al helemaal om je vinger hebt gewonden. Moe Hilde had dat heel goed door.
Precies. Maar sommige mensen willen graag andere mensen zo negatief mogelijk afschilderen. Dat is altijd al zo geweest. Wel opvallend dat er 3 stelletjes zijn voortgekomen uit BB6. Dat is niet niks.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Voor 178.750 en daar gaat nog iets van 30% kansspelbelasting af gaat ze een verliefdheid spelen. Waarbij we dus ervanuit moeten gaan dat Jeroen al zijn geld ertegen aan zou gooien. Nou ik denk het niet.
Nou zijn Jeroen en Milica juist twee mensen die ik totaal niet negatief wil afschilderen. Tijn, Mo, Rik, Marlies... tja daar wil ik me nog wel; eens negatief over uitlaten ha ha haquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar sommige mensen willen graag andere mensen zo negatief mogelijk afschilderen. Dat is altijd al zo geweest. Wel opvallend dat er 3 stelletjes zijn voortgekomen uit BB6. Dat is niet niks.
Ook geen idee. Dat dat meisje in een wanhoopspoging om haar werkelijke gevoelens te verbloemen wat uitspraken doet wordt haar nogal zwaar aangerekend. In feite hebben beide om elkaar heen lopen draaien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de antipathie tegenover Milicia niet zo goed eigenlijk?
Ze zei toen ze in het huis zat, dat ze totaal niet op Jeroen viel, en nu hij winnaar is dus ineens wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de antipathie tegenover Milicia niet zo goed eigenlijk?
En net als toen laten we je maar in die waanquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef arneaux het volgende:
Wel gezellig zon reunietopic, kan ik weer lekker mn mening doordrukken..
OMFG!quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zit daar bij VOL iemand die zichzelf de "Webcaptain" noemt. Hij kan Nederlands lezen, maar drukt zich uit in tenenkrullend Engels. Hij verkocht daar een hele theorie dat Monique in het huis zwanger zou zijn geraakt van Tijn en een abortus had ondergaan in de DBK. Hij staafde dit met gemanipuleerde foto's waar Monique ineens een stuk dikker leek. Dat had ie allemaal van een Duitse website en daar geloofde hij heilig in.
En dan zijn er nog die op de site van Rik en Tijn hebben geschreven dat Jeroen de poen heeft en Tijn de hoofdprijs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:48 schreef Spablauw het volgende:
aaaaaaaaaargh, dus toch!
Ik had niet gedacht dat het al zo snel zou gaan!
Domme Tijn, nooit goed om de "transition guy" te zijn.
bron:nieuws.nlquote:Monique uit Big Brother verlaat man
Uitgegeven op donderdag 04 januari 2007 om 16:18:25
(Novum) - Monique de Roo, bekend uit het zesde Big Brother-huis, heeft haar man verlaten. Ze heeft een relatie met voormalig medebewoner Tijn Rovers. Dat staat op de fansite van BB6-deelnemers Rik en Tijn. De blonde Monique benadrukt dat ze niet bij haar echtgenoot Rob weggaat om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar omdat het nou eenmaal over is met de liefde voor haar man.
Haar deelname aan Big Brother heeft Monique een spiegel voorgehouden, schrijft ze op de site. Ze had vaak ruzie met Rob, met wie ze twintig jaar samen was, en kiest nu voor 'rust met de kids'. Het echtpaar heeft twee kinderen van 15 en 12.
Ook Tijn geeft op de site een uitgebreide reactie, hoewel hij schrijft dat niemand iets met zijn gevoelens voor Monique te maken heeft. "Als het alleen verliefdheid zou zijn, hadden we er zeker wat langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en sterker dan verliefd zijn." Hij verzoekt iedereen om 'bescheiden en genuanceerd' met hun mening over de relatie om te gaan om de gevoelens van Monique en haar kinderen te sparen.
Tijn en Monique leerden elkaar vorig jaar kennen in het Big Brother-huis, waar de vonk duidelijk oversloeg. Het is niet voor het eerst dat iets opbloeit tussen deelnemers aan het realityprogramma, dat te zien was op Tien. Zo kregen eerder Bart en Sabine uit Big Brother 1 een relatie en kondigden onlangs Dido en Roel uit Big Brother 5 aan te gaan trouwen.
[Copyright 2007, Novum]
Maar geen hoofdprijs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:37 schreef arneaux het volgende:
Ach, Monique is niet lelijk ofzo, ze heeft alleen een geleeft hoofd.
Ze kent Rob al vanaf haar 15e. Ze heeft dus waarschijnlijk buiten de relatie met rob nooit echt een jeugd gehad zoals andere meisjes van 15. Als je dan 35 bent en richting de 40 gaat dan kan het gevoel je wel eens bekruipen dat je een hoop gemist hebt in het leven. Nu de kinderen zelfstandig zijn denkt ma dat ze dat nog een keer een beetje kan gaan inhalen. Zoals Monique al was... egoistisch. Daarbij is ze ook jaloers op haar zusje die nog jong is en wel het leven leidt van een losbol. Dat wil monique ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dat toch met die 35 jaar oude vrouwen die erachter komen dat hun leven een mislukking is geweest en dus maar radicaal een ruk naar de andere kant maken en de eerste de beste idioot die verliefd wordt op hen gaat pijpen?
Oh wacht, verkeerd forum.
Amen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef marky het volgende:
Zoals Monique al was... egoistisch. Daarbij is ze ook jaloers op haar zusje die nog jong is en wel het leven leidt van een losbol. Dat wil monique ook.
Ze krijgt dus al 20 jaar klappen. Zo bezien valt dat hoofd van haar eigenlijk best nog wel mee.quote:
Die twee siliconendingen werken ook als stootkussens hequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze krijgt dus al 20 jaar klappen. Zo bezien valt dat hoofd van haar eigenlijk best nog wel mee.![]()
Wel op blijven letten Derde koppel BB6quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen en Milicia zijn nog steeds dikke mik samen... heb ze afgelopen zaterdag nog samengespot in mijn stamkroeg.
Kan me herinneren dat ze tijdens BB al een pleidooi voor Jeroen hieldt om hem in het huis te houden... die gevoelens zijn er volgens mij altijd al geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zei toen ze in het huis zat, dat ze totaal niet op Jeroen viel, en nu hij winnaar is dus ineens wel.
Roept dus de verdenking op, dat ze winnaar Jeroen wel interessant vindt, maar verliezer Jeroen niet.
Hmm. Ik vond juist dat 't nepst overkomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze tijdens BB al een pleidooi voor Jeroen hieldt om hem in het huis te houden... die gevoelens zijn er volgens mij altijd al geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |