Ik heb d'r maar 10 seconde ofzo gesproken, wilde d'r niet lastig vallen enzo, maar ze zag er goed uit en klonk ook vrolijkquote:
Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegevenquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Tijn vind ik eigenlijk van minder belangWel leuk dat ze nog steeds contact hebben.
Ziet Sabrina Etienne nog?
Ja, ik realiseerde me dat je haar maar effies had gezien nadat ik dat had gepostquote:Op zondag 24 december 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegeven, ik gun hun hun privacy en wilde zelf ook verder
.
Ik mis de nazorg ookquote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Fijne woordkeusquote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
...want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen..
Helemaal mee eens goddomme. Hoe moeilijk is het om een "Hoe gaat het nu met..." uit te zenden? Vergeten ze structureel. Op datzelfde gebied, het is elk jaar weer een teleurstelling dat vanaf de avond van de finale de hele site begint weg te rotten. Hoeveel kost het om wat reviews, interviews erop te zetten in de weken na de show?quote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Soort van "Groeten uit de rimboe" en dan erna "Groetjes terug"quote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...
een BB hoe gaat het nu met zou ook leuk zijn ja![]()
Nee hoor die fout wordt overal voortdurend gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers streamers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
En mag mijn succesvolle Voetbalschoenen voor Cambodja weer open?quote:Hallo hallo...
Als eerste wil ik iedereen die ik nog niet de beste wensen heb gedaan, dat bij deze doen.
Hele fijne warme kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.
De fandag vond ik zelf erg geslaagd. Niet te druk dus ik had lekker de tijd om met iedereen een beetje te ouwehoeren.
Vond het echt stoer dat mensen de moeite en tijd hadden genomen om ons te komen zien en een praatje te maken.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de mensen die er waren wel.
Met de Cambodja actie gaat het ook okay. Er komen steeds meer ideeën en een hoop mensen dragen een steentje bij.
We zijn nu niet alleen geld aan het inzamelen, maar ook gebruikte voetbalschoenen.
HOE VET IS DA....!!!
Vind het ook wel grappig dat 3fm in samenwerking met het Rode Kruis er ook zo fanatiek mee bezig is. Ik zal lang niet zo'n bijdrage kunnen leveren, maar ik ga het wel proberen.
Ik ga ook mijn foto's en filmpjes, van dat ik daar was, proberen online te krijgen.
Dit zal alleen nog wel effe duren, want dat kan ik dus echt niet alleen.
Verder niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik nog steeds hard op zoek ben naar werk.
Zou eigenlijk terug gaan naar mijn oude werkgever, maar omdat ik had gezegd dat ik niet langer dan 3 weken weg zou blijven, hebben die iemand anders aangenomen. Best begrijpelijk, maar wel erg klote.
Kwam er gisteren ook achter dat ik zorgtoeslag kan krijgen over 2006, haha, das mooi, maar ook dat moet ik nog regelen.
En omdat ik nu dus niet bij mijn oude baas aan de gang kon zit ik al 3 weken (door de weeks, want in het weekend werk ik wel) zonder werk dus en blijkbaar kan ik daar WW voorkrijgen.
En daar heb ik al helemaal geen hol verstand van, dus ja, ben benieuwd.
Al met al heb ik het stiekum nog behoorlijk druk.
Ik ben al een paar keer op MSN geweest en heb een hoop mensen al gesproken.
Maar omdat ik nu zo veel mensen in mijn lijst heb, klets ik dan alleen met de eerste 5 die reageren. Vind het vervelend voor de andere, maar anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden.
Ben net met mijn vrienden op stap geweest in Eindhoven, ik had er niet zo'n zin in, helemaal niet eigenlijk, maar vond het wel leuk dat ze me dan toch ophalen, het was nog best wel gezellig.
Kan nu alleen niet slapen, spoken te veel dingen door mijn hoofd.
Als ik van alle woorden die rond dwalen nou fatsoenlijke Nederlandse zinnen zou kunnen maken, zou ik denk ik een boek gaan schrijven ofzo...
Maar ja, gezien het feit dat ik er gister pas achter kwam dat ik recht had op zorgtoeslag, denk ik dat een boek schrijven toch wat te hoog gegrepen is en ga ik zo wel een frikandel bakken ofzo.
Ik wens iedereen een goede nacht.
Slaap lekker,
liefs groetjes knuffels en voor de liefhebbers een dikke kuzzz,
Tijn.
Welke site is dat dan ?quote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
de moeder van Rik schreef in het gastenboek dat ze hem nog maar 3 keer had gezien sinds de finale.. die zit in Amsterdam denk ik.. op de site van de club waar Tijn werkt staan trouwens een paar foto's van Monique van gisteravond..
nee heh.. streng deurbeleidquote:Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef Black_king het volgende:
Yep ! Thanks : Géén Rob trouwens op de foto's.....![]()
[afbeelding]
Mwah ik heb d'r echt gekust op d'r wang en moest dat even kwijtquote:
Misschien wel voor haar kindjes maar of ze ook voor Rob heeft gekozen is natuurlijk maar de vraag.quote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...
een BB hoe gaat het nu met zou ook leuk zijn ja![]()
quote:Hilde 13:04 25-12-2006
WIJ......... HILDE,MILICA,BIBI EN BOEFIE WENSEN JULLIE EEN PRETTIGE EN GEZELLIGE KERST TOE VOOR IEDEREEN HIER !!!!!!!
WIJ GAAN NU EVEN NAAR MARCEL EN E10 TOE FF HEERLIJK EEN WIJNTJE MET TAPAS HAPJES DRINKEN EN ETEN...JEROEN KOMT MAYBE VANAVOND OOK NOG.....en over Jeroen zijn feestje schrijven wij wat na deze feestdagen ....zeker...hotnieuws hahahaha DIKKE KERSTKNUFFEL VAN ONS !!!!
quote:
idd... heb haar ook nooit iets positief over hem horen zeggen.. ze heeft in Tijn het geen gevonden wat ze in haar huwelijk mist... alleen is dat nu niet zo praktisch met haar kinderen en de credit card wilt ze natuurlijk ook niet zomaar opgeven.. het is dus wachten totdat haar kinderen het huis uit zijn en Tijn een goede baan heeft..quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef marky het volgende:Misschien wel voor haar kindjes maar of ze ook voor Rob heeft gekozen is natuurlijk maar de vraag.
quote:Beste mensen...
Ik vind het heel erg moelijk om iets over mij en Monique te zeggen.
Ik vind eigenlijk dat jullie er allemaal helemaal niks mee te maken hebben en dit is dan ook het eerste en laatste wat ik er over wil zeggen.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.
Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar.
De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de rede ben waarom ze van Rob wil scheiden.
Verder wil ik hier niets over kwijt, omdat ik niet voor Monique wil spreken, dat kan ze zelf heel goed.
We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen.
Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu.
Ook over het feit dat ik nooit op 1ste plaats zal komen bij Monique.
Miky en Renée zullen samen voor Monique altijd op de 1ste plaats staan.
Weet je...
Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht.
Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn.
Dit besef is bij ons allebei ook pas gekomen toen we uit het huis waren.
Op dat moment werden de gevoelens alleen maar groter en sterker, maar stonden we nog wel heel erg in twijfel of we er wat mee gingen doen.
Die knoop hebben we dus na veel slapeloze nachten (echt veel) en veel en lang nadenken door gehakt. Het was echt geen makkelijke beslissing omdat we allebei wisten wat voor circus we over ons heen zou krijgen.
Het hele Big-Brother verhaal natuurlijk en dat Monique weg zou gaan bij Rob voor mij en bla bla bla...
Mensen zullen altijd oordelen over dingen waar ze niks vanaf weten, doe ik ook... maar
Wel nu bij deze het verzoek om een bescheiden en genuanceerd met jullie mening om te gaan, zeker over Monique en haar kinderen.
Iedereen mag van mij vinden wat hij/zij wil, maar ik denk dat Monique oud en wijs genoeg is om voor haar en die haar kinderen de juiste beslissingen te nemen.
Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden.
Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen.
Ik hoop dat jullie positief zullen reageren, zeker ook voor Monique, voor haar en de kinderen is het echt heel moeilijk.
We vinden het zelfs soms ook te moeilijk om er positief over te vertellen of op te reageren, door alle vervelende dingen die er mee gepaard gaan.
Maar we zijn heel erg verliefd en we houden echt van elkaar, onze familie's en vrienden staan 100% achter ons.
Ze steunen ons en hebben begrip...
Als jullie nog meer willen weten, moet je het echt bij Monique proberen.
Voor mij is gisteren 2007 begonnen en ik ben wel klaar met Big-Brother en Hummy.
Mochten jullie nog iets van belang aan mij kwijt willen, mijn mailadres is bekend, toch.
Waarschijnlijk wordt deze site in de toekomst gebruikt voor de actie van Cambodja.
Ik wens jullie allemaal het beste voor 2007...
Groeten Tijn.
bron: fansite van Rik en Tijnquote:Nou dat bedoel duzzz...
Door die geweldige verstandige alles wetende mensen, net als Klaar, die precies de geschiedenis van Rob en Monique kennen, die er ook begrip voor hebben als je bijna 100 mailtjes per dag krijgt, dat je dan even de tijd nodig hebt om iets terug te sturen,is het dus heel moeilijk om openhartig te zijn.
Ik heb geen zin om Rob af te branden op het internet, maar Monique gaat echt geen "gelukkig" huwelijk met iemand die haar alles kon geven wat ze wilde hebben, zo maar opgeven voor iemand als ik die in de min staat op de bank.
Maar ja....
Ik ben er van tussen moet gaan werken.
quote:Door die geweldige verstandige alles wetende mensen, net als Klaar, die precies de geschiedenis van Rob en Monique kennen
Ik heb geen zin om Rob af te branden op het internet, maar Monique gaat echt geen "gelukkig" huwelijk met iemand die haar alles kon geven wat ze wilde hebben, zo maar opgeven voor iemand als ik die in de min staat op de bank.
http://www.muworm.nl/2006(...)se-handjes/#more-809quote:De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de rede ben waarom ze van Rob wil scheiden.
Verder wil ik hier niets over kwijt
Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden.
nee LS heeft dit verhaal verzonnen en onder de naam van Tijn in zijn guestbook geplaatstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG![]()
Maar is dit echt?
Ik zie de gecopy-paste tekst niet meer op de site staan, maar in het gastenboek dus wel berichtjes die het bevestigen.
quote:Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.
Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar.
Je bent toch niet verbaast?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Is dit echt zo???????? Ik zit hier echt vol verbazing te lezen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Daarnaast heeft Hummie buitensporig veel pogingen gedaan om die twee uit elkaar te halen. Prinsessenkamer ingericht (ook tegen E10), BEEP BEEP Mo en Tijn zender checken, DBK gesprekken, etc. etc.
En toch zochten ze elkaar nog vaak op, en droeg Tijn een enorm debiel gedicht aan Mo voor.
Ik denk dat Jeroen eerder te veel hersencellen had. Die was slim genoeg om pas buiten het huis een relalie met Milica te beginnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hummie heeft hier niks mee te maken, mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden.
Nu kun je wel zeggen dat de meeste mensen kortsluiting maken als ze het BB huis in gaan (behalve Jeroen, die heeft te weinig hersencellen om kortsluiting te kunnen maken), zo van "jullie zullen nooit begrijpen hoe het is om in een BB huis te zitten", maar dan nog: als je huwelijk niet stand kan houden doordat je in een BB huis hebt gezeten dan was je huwelijk in de eerste instantie niet goed.
Daarnaast heeft Hummie buitensporig veel pogingen gedaan om die twee uit elkaar te halen. Prinsessenkamer ingericht (ook tegen E10), BEEP BEEP Mo en Tijn zender checken, DBK gesprekken, etc. etc.
En toch zochten ze elkaar nog vaak op, en droeg Tijn een enorm debiel gedicht aan Mo voor.
Tja, wie is hier dan schuldig? Ik heb het te doen met de kinderen van Mo.
Idd en dan gebruik je niet een TV prpgramma om een breuk te forceren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef 2live het volgende:
Als de verhalen over Rob waar zijn, had ze het al jaren eerder moeten doen.
Als kind kun je beter gescheiden ouders hebben, als een moeder die mishandeld wordt.
Maar nogmaals ; ik weet niet of die verhalen kloppen.
Oh ja! Eerst een telefoon, daarna Monique zelf door de ruit heen getieftquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef 2live het volgende:
Als de verhalen over Rob waar zijn, had ze het al jaren eerder moeten doen.
Als kind kun je beter gescheiden ouders hebben, als een moeder die mishandeld wordt.
Maar nogmaals ; ik weet niet of die verhalen kloppen.
Hummy valt niks te verwijten. Monique is niet 1 of andere achterlijke randdebiel die niet voor haarzelf kan nadenken. Ze heeft er zélf voor gekozen om mee te doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen eerder te veel hersencellen had. Die was slim genoeg om pas buiten het huis een relalie met Milica te beginnen.
Hummy valt te verwijten dat ze Mo heeft gecast voor het programma. Dat hadden ze nooit mogen doen.
Tijn is alle vrouwen langsgeweest tijdens deze BB eerst Marlies toen Miceline vervolgens een wig proberen te drijven tussen Jeroen en Milica om uiteindelijk uit te komen bij Monique. En dit alles onder het mom van zijn onzekerheid en zoeken naar bevestiging. Dat zoeken naar bevestiging van Tijn heeft er dus nu oa voor gezorgd dat een paar kinderen het effe moeilijk hebben nu.
Wacht even, is dit dezelfde Tijn die zei dat hij alleen "maatjes" was met Mo?quote:Maargoed, dit alles doet niet terzake omdat Tijn zelf zegt dat het scheiden van Rob en Monique niets te maken hebben de gevoelens voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |