Je hebt een fan VZ.quote:
Nou niet echt.quote:Op zondag 24 december 2006 01:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat een rust. Iedereen is waarschijnlijk al op z'n ene oor aan het slapen...
Fornuis.quote:Op zondag 24 december 2006 01:47 schreef tong80 het volgende:
M'n aansteker doet het nioet meer en de lucifers zijnj opIk zit al een kwartier met een sigaret in m'n mond nadat ik het hele huis heb nagezogd.
Hoe steek jij die aan ?quote:
Electrisch.quote:
Bij sommige is dat niet nodig. Anders is het denk ik niet verstandigquote:
Kwart voor twee 's nachtsquote:Op zondag 24 december 2006 01:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Anders bel je ff bij de buren aan , en vraag je of je een vuurtje mag
Je kan ook op de versiertoer. In de kroeg een vuurtje vragen is wel redelijk geaccepteerd.quote:
Heb ik geprobeerd, die doen het niet voor de tweede keerquote:Op zondag 24 december 2006 01:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Of je pakt gewoon lucifers![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, die doen het niet voor de tweede keer
nou zat het te volgen tijdens het pokertoernooiquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Nee azijn was niet nodig. En ik begreep van Noca dat het op tv redelijk saai overkwam, maar int stadion was het best leuk kijken, vooral tweede helft met veel kansen.
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 05:05 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat we nog een paar hebben gedronken na het werk. Niet goed dat ik nog moest rijden... Wel goed dat ik heelhuids thuis ben
Ik weet hetquote:
En toch doenquote:
Ik weet het...quote:
Goed ideequote:
dat kan natuurlijk ook alquote:
Nee gelukkig niet, de helft van de aangetrouwde familie zit in Nederland.quote:Op zondag 24 december 2006 08:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook al
weltrusten alvast
Staan er nog leuke dingen op het programma voor jou met kerst?
Axel is los?quote:Op zondag 24 december 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
WWWWWMENSEZ, o kl t3ò3ch niet TIKKEN
Ze moeten nog beginnenquote:
opzouten kut muziekquote:Op zondag 24 december 2006 12:12 schreef borisz het volgende:
Laaaast Chrismasssssssssss
Al gezien, 10.45 stond de wekkerquote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef RayMania het volgende:
Ambro, moest je niet schaatsen kijken?
quote:Op zondag 24 december 2006 11:31 schreef clauwheee het volgende:
Oh![]()
* clauwheee terugkruipt onder haar steen
Zet Axel ook eens een vergiet op z'n dakquote:Op zondag 24 december 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
WWWWWMENSEZ, o kl t3ò3ch niet TIKKEN
lijkt mij heel gevaarlijkquote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zet Axel ook eens een vergiet op z'n dak
Tong wou 'Neude" opschrijven, maar zodra hij "Neu" heeft staan dwalen z'n gedachten af en wordt het automatisch "Neuken".quote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Wie neukt er met wie en waarom?
ja, gek weet hoe vroeg dat is op een zondagquote:
Geniet er maar vanquote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef borisz het volgende:
uit de kast van FC groningen staat denk ik nog wel wat Azijn
Ik zeg: Goed bezigquote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik schenk vast een metertje azijn in, liefhebbers?
Ik lust ook welquote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Bier. Veel.
jullie hebben toch ook een vaste voorraad?quote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef borisz het volgende:
uit de kast van FC groningen staat denk ik nog wel wat Azijn
ik ga niet weer voor BOB spelen vandaag, doe maar een fles jenever.quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik schenk vast een metertje azijn in, liefhebbers?
nee die is al opquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jullie hebben toch ook een vaste voorraad?![]()
daarom zet ik het commentaar altijd uit.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Evert ten Napel, tjongejonge zeg...
Tsja.. huilen met de pet opquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Evert ten Napel, tjongejonge zeg...
rood is van Gelderquote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zet ik het commentaar altijd uit.
Zou toch moeten kunnen tegenwoordig:
- druk op de rode knop voor pro-Ajax commentaar
- druk op de gele knop voor anti-Ajax commentaar
- druk op de groene knop voor alleen het stadiongeluid
- druk op de blauwe knop voor schaatsen
Kan iedereen mooi kiezen wat hij wil
pas op zelf heb je ook wat nodig, Harry is op stoomquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zal voor woensdag vast 20 vrachtwagens bestellen
*ril*quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
pas op zelf heb je ook wat nodig, Harry is op stoom![]()
dat is geloof ik algemeen bekendquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk was is het niveau van de scheidsrechters in Nederland laag.
Ja, het is na jullie bezoekje hier hard bergafwaarts gegaanquote:Op zondag 24 december 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij stond PSV op 11 november nog 2 punten achter op ajax
heeft de scheids het weer eens gedaanquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
Wat is het niveau van onze spelers laagquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
quote:
Nee, Ajax was slecht, totaal geen bezielingquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heeft de scheids het weer eens gedaan![]()
Was het maar een mop moppie...quote:
Welkom terugquote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook terug na twee dagen afwezigheid
&^#*@^#*^#&^#&*(@)@!!! Casema
Caluwé had een leuk welkomst cadeautje voor je...quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook terug na twee dagen afwezigheid
&^#*@^#*^#&^#&*(@)@!!! Casema
quote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Caluwé had een leuk welkomst cadeautje voor je...
quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Was je uit de lucht ei?
En borissie, ik drink nooit azijn, wat er ook gebeurt
Oh vandaar dat ik geen antwoord op een mail van mijn zussie krijgquote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Eilanden het volgende:.... alle Orange Internet-klanten (voorheen Wanadoo) zaten zonder Internet .. heeft ze ruim twee dagen gekost om de boel weer werkend te krijgen
het is meer figuurlijk dan realiteit azijn drinkenquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Was je uit de lucht ei?
En borissie, ik drink nooit azijn, wat er ook gebeurt
Als ze bij Wanadoo zat, dan kan ze pas sinds vanmiddag weer Internet opquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik geen antwoord op een mail van mijn zussie krijg
Je geheimshoudingplicht, wat doe jequote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef RayMania het volgende:
Krijg jij niet betaald?
Ik krijg 1,= per note en 0,50 ct per edit.
ach de inschrijving sluit om 8 uur, dus binnenkort heb je er een collega bijquote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Messenga het volgende:
Ik zou betaald moeten krijgen voor het modden.
Dan zal ik je maar effe een zakcentje bezorgenquote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef RayMania het volgende:
Krijg jij niet betaald?
Inderdaad best aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
ff een pauzemomentje voor ons.
We kijken V for Vendetta.
Goede film.![]()
Da's te hopen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef borisz het volgende:
[..]
ach de inschrijving sluit om 8 uur, dus binnenkort heb je er een collega bij![]()
dat is dus 5x2 dagen wegquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar effe een zakcentje bezorgen
1-1
8-8
4-3
1-2
9-0
Allemaal tussenstanden
Wat zei je boriNSBz?quote:Op zondag 24 december 2006 15:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is dus 5x2 dagen weg, tot volgend jaar
![]()
hoeveel leveren bans op en slotjes?quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef RayMania het volgende:
Krijg jij niet betaald?
Inderdaadquote:Op zondag 24 december 2006 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
ach Wanadoo zorgt daar wel weer voor![]()
En als je lekt, wat levert dat opquote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef RayMania het volgende:
Krijg jij niet betaald?
Ban ban ban banquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar effe een zakcentje bezorgen
1-1
8-8
4-3
1-2
9-0
Allemaal tussenstanden
dan klagen Ray en Mess wel Wanadoo aan wegens het ontnemen van inkomsten en psychisch leed dat ze geen bans konden doorgevenquote:Op zondag 24 december 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaadalleen verdienen de modjes daar niets mee
Je bent alweer redelijk vrolijk na het debacle in Arnhemquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef RayMania het volgende:
Goed voor je postaantal zulke middagen.
Maar er gaat er ook eentje wegquote:
psychischquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dan klagen Ray en Mess wel Wanadoo aan wegens het ontnemen van inkomsten en psygisch leed dat ze geen bans konden doorgeven![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dan klagen Ray en Mess wel Wanadoo aan wegens het ontnemen van inkomsten en psygisch leed dat ze geen bans konden doorgeven![]()
Je moest eens weten hoe vrolijk ik benquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent alweer redelijk vrolijk na het debacle in Arnhem
quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Is vandaag de laatste dag van DE neude?
ja nu live http://sites.3fm.nl/page/sr06_webcamquote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Is vandaag de laatste dag van het neude?
Of de jogopodist!quote:Op zondag 24 december 2006 15:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We sturen hem wel naar de spiegiejator VoreG
Weiffie met zoveel jaoren in Utreg zeg jai maor lekkuh hoe jai het zegguh wil hoor weiffie!quote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat nou dé.
Ik heb der 40 jaar gewoond, en zeg gewoon Het neude
Utreg --> Bloemendaal is een groot verschilquote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat nou dé.
Die buitulaanderss mottu gewoon hun aachterluke smoel houwe.quote:Op zondag 24 december 2006 15:32 schreef Eilanden het volgende:
Weiffie met zoveel jaoren in Utreg zeg jai maor lekkuh hoe jai het zegguh wil hoor weiffie!
Het zijn gewoon aaaaaachtelukke glaodioolen!quote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die buitulaanderss mottu gewoon hun aachterluke smoel houwe.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:36 schreef Eilanden het volgende:
Het zijn gewoon aaaaaachtelukke glaodioolen!
echt, dat blijft bnog weken in m'n kop hangrnquote:Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta
juist Bloes!quote:Op zondag 24 december 2006 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat nou dé.
Tune van A-Team?quote:Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta Ta
![]()
![]()
![]()
Het sentimentele gedoe gaat nu beginnen, dus ik haak af...quote:Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ga je nu ook met de boerenkar door het dorp rijden?quote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:
't VBL-forum: de stats #3
ben kampioen PSV posten
quote:Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik mag vooraan staan bij de huldiging begin maart!quote:Op zondag 24 december 2006 15:58 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ga je nu ook met de boerenkar door het dorp rijden?![]()
quote:
methodmich is stiekem ook een PSV'erquote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:
't VBL-forum: de stats #3
ben kampioen PSV posten
en dat blijft voorlopig zoquote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef Eilanden het volgende:
Maar het is ook minder leuk om in het PSV-topic te trollen... je hebt sowieso minder momenten dat je het daar kan doen
z'n opvolger zal ook weer fantastisch zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zolang die Gomes in het doel staat wel ja
Die heimelijke PSV'er komt binnenquote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Aad de Mos.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
The Fractellisquote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
De PSV-fans hier hebben blijkbaar weinig te vertellen, Eilanden. Ik sta in alle clubtopics hoog hoor. Ook bij FC Utrecht
Jaarlijstjes 2006!
quote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk
[afbeelding]
De winterbanden voor de feestkar zijn ook al niet begrootquote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Rondje dan maar voor de PSV'ers hier ..... goede kerst voor ze! Wordt alleen een beetje koud dat kampioensfeest begin februari
1-1 tegen RKC ......... na ja, in ieder geval niet verloren in een uitwedstrijd
Boeziequote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heerlijk, zo'n kerstweekend bij je ouders, ik vind het nu al weer genoeg geweest
Beetje verplicht naar kerk gaan enzo ... Nou ja, verplicht ... als je het niet doet wordt je de rest van de kerst doodgezwegen, ook leuk
Wie heeft er nog wat bier voor me?
herkenbaarquote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heerlijk, zo'n kerstweekend bij je ouders, ik vind het nu al weer genoeg geweest
Beetje verplicht naar kerk gaan enzo ... Nou ja, verplicht ... als je het niet doet wordt je de rest van de kerst doodgezwegen, ook leuk
Wie heeft er nog wat bier voor me?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
quote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef borisz het volgende:
laatste uurtje Glazen huis,
bij de volgende HOOLS mag de kroeg/bar/pub/toko weer uit bakstenen bestaan![]()
quote:
Is niet op Ned 1,2 of 3quote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
ff de afsluiting kijken van Serious Request!
iddquote:
Netjes hoor.quote:
dat zat er al anquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Againzender het volgende:
en ijna 5 miljoen van StuBru
o nee, zo'n 2,5 miljoen, rijksbijdrage zat er al in geloof ik.
Maar ook zeer netjes
ik vond het ook wel erg veel andersquote:Op zondag 24 december 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zat er al an2,4 is het totaal daar
Middle of the road kutmuziek met Marco Borsato met Rood en 19 miljoen fietsen in Peking al in de top 30.quote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
wat is er mis met de top 2000, op de top 10 na?
\maak er toP@) vquote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
wat is er mis met de top 2000, op de top 10 na?
dat is de invloed van de mensquote:Op zondag 24 december 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Middle of the road kutmuziek met Marco Borsato met Rood en 19 miljoen fietsen in Peking al in de top 30.
Ik haat dat verschijnsel van de gemiddelde bloedeloze smaak
quote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef Againzender het volgende:
dit isverdomd lastig zeg, ijd om maar een s te gaan eten![]()
en ook groeeten namens Axel
dat is allemaal nog ergerquote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef borisz het volgende:
je kan ook nog naar de download top750 luisteren op veronica of de top538
Tja, daar zitten inderdaad vaak de betere tracks. Jammer dat er bijna geen een nummer van mijn keuzelijst de lijst daadwerkelijk gehaald hebben. Ik had ook niet anders verwacht, helaas. Had graag Hallowed Be Thy Name van Iron Maiden in de eindlijst gezien.quote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is de invloed van de mens
maar de lijst is op z'n leukst ver boven de top 100![]()
vroeg je vanmorgen ook alquote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Hoi weer!
Teringdrukte in de stad, doen al die mensen daar
Zijn de kerstdagen al voorbij?
Er kan veel veranderen in korte tijd.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef clauwheee het volgende:
O en wat heeft Ajax gedaan, heb de laatste 5 minuten gemist!
Sandje...
Weer onder je steen vandaan ?quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef clauwheee het volgende:
O en wat heeft Ajax gedaan, heb de laatste 5 minuten gemist!
Sandje...
Nee, die moeten nog beginnen.quote:
Wij doen dat met kerstquote:Op zondag 24 december 2006 18:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinterklaas is toch al wel geweest????![]()
![]()
![]()
Ik kon het allemaal niet meer aan, ben daarom maar bij m'n ouders ondergedokenquote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Hoi weer!
Teringdrukte in de stad, doen al die mensen daar
Zijn de kerstdagen al voorbij?
Ik weet wel ietsquote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef Eilanden het volgende:
De kerstman heeft lopen denken
Wat hij dndiek zou moeten schenken.....
het leukste bewaren ze voor het eindequote:Op zondag 24 december 2006 19:08 schreef borisz het volgende:
de Tien stream doet het vandaagook tijdens de wedstrijden
![]()
nu niet meer, mams zit een kerstfilm te kijken en is pas half 8 afgelopentv 2 op zolder is ook bezet
Vertel het eensquote:
Waarom nietquote:Op zondag 24 december 2006 20:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij wil weten wat Gaymania voor jou in petto heeft?
nee, dank jequote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Rosé?
quote:Op zondag 24 december 2006 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond het ook wel erg veel anders
wel tof trouwens dat de overheid daar gewoon zegt: we verdubbelen het.
Heb je gezien dat er Buzzcocks is vanavond?
hee een admin in HOOLSquote:Op zondag 24 december 2006 22:19 schreef shmoopy het volgende:
Tong, heb je nou verdomme die kerstkaart gekregen?
Toch
dat is het grootste nadeel van kerst; de hele tijd overal die kut circussen op tvquote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef appelsientje het volgende:
Goed zit nu Circus Monte Carlo te kijken... best knap!
ze komt scoutenquote:Op zondag 24 december 2006 22:37 schreef dndiek het volgende:
Maar de fa komt natuurlijk naar VBL omdat de sollicitatieperiode is afgelopen
Hé meissiequote:Op zondag 24 december 2006 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben wel in saaiere Hools-titels gestapt, maar ik moet zeggen dat deze wel mijn aandacht trok, ja.
Waar blijft die tong?![]()
Ja hallo, ik moet naar buiten en drie trappen af.quote:
Ja heel crea Bea, ook mooie lettertypes. Ik las eerst Gelukkig Nieuwgaarquote:Op zondag 24 december 2006 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Wil je ome Arie ook de beste wensen van me doen/geven/doen toekomen?
En vond je het leuk geknutseld?
(zeg ja, want mijn hele huis zit nog jaren onder de glittertjes)
Dan is het bij jouw kaart nog goed gegaan met die stickertjes, velen hebben Gelukkig Nieuwhaar, Glukkg Nieuw-aar of Elkig Niewjar op hun kaart staan.quote:Op zondag 24 december 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heel crea Bea, ook mooie lettertypes. Ik las eerst Gelukkig Nieuwgaar
Ik had een paar kaartjes naar vrienden gestuurd met de tekst :quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan is het bij jouw kaart nog goed gegaan met die stickertjes, velen hebben Gelukkig Nieuwhaar, Glukkg Nieuw-aar of Elkig Niewjar op hun kaart staan.
quote:Op zondag 24 december 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga 24 kijken, dag lieve Hoolers.
En tong.
Ja maar deze was in de kruisingquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
Een omhaal is niks bijzonders meer, het gebeurt inmiddels elke week.
Gemiste kansquote:Op zondag 24 december 2006 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Shit is Shmoop er een keer, ben je zelf even afwezig![]()
leuke films, Hotel Rwanda blijft indrukwekkend, United 93 ook maar in mindere mate. Leon en Memento en 21 Grams blijven cool. De rest is leuk voor 1 keerquote:Op zondag 24 december 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Wow. Een heuze FA in Hools gemist.
Maar we hadden ook weer zoveel video's te bekijken.
Straks nog even een filmpie uit onze steeds maar groter wordende collectie kiezen.
Hebben nog klaar staan:
Wild Things
Memento
Bandidas
21 Grams
Leon the Professional
Hotel Rwanda
en United 93.
Denk dat die laatste het als eerste gaat worden.
Wild Things is goedquote:
Over Hotel Rwanda heel veel gelezen, lijkt mij erg heftig.quote:Op zondag 24 december 2006 23:25 schreef pascalheister het volgende:
leuke films, Hotel Rwanda blijft indrukwekkend, United 93 ook maar in mindere mate. Leon en Memento en 21 Grams blijven cool. De rest is leuk voor 1 keer![]()
Circusleed 2quote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef appelsientje het volgende:
Goed zit nu Circus Monte Carlo te kijken... best knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |