Inderdaad legendarisch.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
De 8-seconde invalbeurt van Marcio Santos.
Zaten we samen in het stadionquote:
Daar was ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef ursel het volgende:
De 2-0 overwinning van Feyenoord op Juventus...![]()
Cruz..![]()
Neem eens een seizoenskaart van FCTwente, wil je?quote:
Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Remzz het volgende:
Het kampioenschap van Heracles in de eerste divisie
Dat is al weer een tijd geleden helaasquote:Op zondag 24 december 2006 00:32 schreef IBAZ het volgende:
De laatste F1 in zandvoort.
Nee joh. Je had er al 169.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:44 schreef yvonne het volgende:
verrek, ik post in Sport, m'n eerste post?
Ik ook. (Had afgekeurd moeten worden, Gevaarlijk spelquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Ik was bij de omhaal van Marco van Basten tegen den Bosch.
Nee, wel bij de Masters of Darts, waar Barney werd vernederd door Taylor en vervolgens boos was op het publiekquote:
*jaloers is*quote:Op maandag 8 januari 2007 11:31 schreef MiLalaa het volgende:
Barbara de Loor wereldkampioene 1000m in de sneeuwin Inzell
Jahaa,quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Ik was bij de omhaal van Marco van Basten tegen den Bosch.
Wat ik me ook herinner is de WK-titel van Groenendaal in St. Michielsgestel.
Wil Hartog die de TT-Assen won.
Mag ook wat anders zijn. Bijvoorbeeld de foute wissel van Hilbert van der Duim.
Jullie ?
Hmmm, de enige europacupfinale waar ik bij aanwezig was, was de verloren Europacup 2-finale tegen het KV Mechelen van fucking Aadzje de Mos.quote:
Had Taylor er eerder niet eentje live op TV op de World Matchplay? Of was dat na die van Greatbatch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef Bruce117 het volgende:
De eerste 9-Darter die live op TV uitgezonden werd (Sean Greatbatch op de Dutch Open)
Ik heb hem alleen niet live op TV geien omdat ik in de zaal zat
Dat is inderdaad legendarisch. Was vast geen omhaalquote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb René van Rijswijk live een doelpunt zien scoren, zijn eerste voor NEC, tegen PSV.
Het was wel een soort van volley, hij raakte hem verkeerd waardoor de keeper al op de grond lag, en hij ging met een raar effect de goal inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad legendarisch. Was vast geen omhaal
Zover ik weet, en ik ben er vrij zeker van was de 9-darter van Greatbatch de eerste die live op tv uitgezonden is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Had Taylor er eerder niet eentje live op TV op de World Matchplay? Of was dat na die van Greatbatch?
Ik weet wel dat die van Paul Lim niet live werd uitgezonden op de BBC.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Arcee het volgende:
Bij de legendarische Olympische 200m van Michael Johnson die hij in een fabelachtige 19.32 liep.
[afbeelding]
[afbeelding]19.32
[afbeelding]Michael Johnson.
Je had toch niet te hoge verwachtingen met een topic van tong hoop ik?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, dáár hebben we wat aan. Dit topic werd al een 'ik ben bij dit evenement/deze wedstrijd geweest'-topic.
Wow, dat is idd wel een hele mooie om bij aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Arcee het volgende:
Bij de legendarische Olympische 200m van Michael Johnson die hij in een fabelachtige 19.32 liep.
[afbeelding]
[afbeelding]19.32
[afbeelding]Michael Johnson.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Je had toch niet te hoge verwachtingen met een topic van tong hoop ik?
daar had ik bij willen zijn maar was voor mijn tijd, wel op tv gezien maar te klein om naartoe te gaanquote:
Ik stond achter het doel waar Maro scoorde. Ik werd helemaal gek en sprong een Deen om z'n hals.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef komrad het volgende:
[..]
daar had ik bij willen zijn maar was voor mijn tijd, wel op tv gezien maar te klein om naartoe te gaan
Ik dacht dat dat Spa 2001 was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:43 schreef Meike26 het volgende:
Tirion, was dat ook niet de befaamde GrandPrix waarin Mika Hakinnen die super inhaalactie deed ?![]()
Nee, dat was in 2000.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:43 schreef Meike26 het volgende:
Tirion, was dat ook niet de befaamde GrandPrix waarin Mika Hakinnen die super inhaalactie deed ?![]()
Inderdaad, ook één van de weinige f1 races waarom ik echt moest lachenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef Tirion het volgende:
Klopt ja, die fantastische actie was in 2000: Clip met Mika's eigen commentaar.
De race van 2004 was inderdaad nogal 'action packed' waarvan deze toch wel het vreemdst was.![]()
Puik rijtjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
Boogerd wint op La Plagne, Richard Groenendaal wereldkampioen in St. Michielsgestel, afscheid Adri vd. Poel in Hoogerheide, comeback Museeuw in Parijs Roubaix, Camenzind wereldkampioen in Valkenburg, Cipollini in Zolder, Landis die eerst instort en de volgende dag iedereen naar huis fietst, eerste competitie overwinning in het betaald voetbal van Omniworld, (eerste verlies ook), kampioenswedstrijd van Ajax, huldiging Nederlands Elftal 1988 op Welschap... kan nog wel even doorgaan!
Onder trainer Westerhof was dat ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Het betaald voetbal-debuut van Rafael van der Vaart.
16 of 17 was ie geloof ik, nog nooit had iemand van em gehoord, maar hij stond in de basis tegen FC Den Bosch. Bij het oplezen van de opstelling keken we elkaar aan: "Van der WIE...?".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |