quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef Lod het volgende:
Joop Zoetemelk heeft ooit in onze voortuin staan zeiken
Hoe heet je vriend?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:05 schreef Robar het volgende:
Hmmm, kan niet zo heel veel leuke settings bedenken.
Vriend van me is profvoetballer, zodoende tref je nogal eens wat bekende voetballers en trainers.
Ohja, alweer bijna vergeten. Deze zomer gemountainbiked met Zoetemelk in Curacao.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef Lod het volgende:
die plantjes groeiden wel snel zeker, daarnaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef Lod het volgende:
Serge van den Banquote:
Het was een berk, en die is nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:14 schreef Wombcat het volgende:
die plantjes groeiden wel snel zeker, daarna![]()
Ik ken hem. Niet persoonlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Serge van den Ban
Misschien niet echt bekend, maar heeft de complete Ajax jeugd doorlopen en is een seizoen reservekeeper geweest.
In de jeugd heeft hij voor alle jeugdelftallen van het Nederlands elftal gespeeld.
Daarna naar Haarlem, Dordrecht en ten slotte MVV gegaan.
Ooit was hij nog een grote belofte bij Ajax! Als klein mannetje dacht ik altijd dat hij de nieuwe keeper van Ajax1 zou worden. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Alhoewel de laatste jaren hij weer in vorm is toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Serge van den Ban
Misschien niet echt bekend, maar heeft de complete Ajax jeugd doorlopen en is een seizoen reservekeeper geweest.
In de jeugd heeft hij voor alle jeugdelftallen van het Nederlands elftal gespeeld.
Daarna naar Haarlem, Dordrecht en ten slotte MVV gegaan.
Leuk verhaal, heb je de foto's nog?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:24 schreef SupaMario het volgende:
Michael Schumacher en jos Verstappen.
Was een paar jaar terug met een vriend van mij meegegaan naar de kartbaan ik kerpen waar hij ging trainen. Het was vrij rustig en liepen op een gegeven moment een rondje en zagen toen schumacher aan zijn kart sleutelen en vroegen of we ff mochten kijken enzo en dat vond hij prima. We stonden een tijdje met m te praten toen kwam jos daar ook ineens aanlopen..
Toen vroeg schumacher nog wat voor kart die maat van mij reed en hij vertelden dat ie wat problemen had, toen liep schumacher mee en heeft het 1 en ander aan die kart veranderd en liep daarna weer prima. Later heeft jos verstappen een foto gemaakt van mij, me maat en schumacher. en schumacher nog een foto van mij me maat en jos!!
Was echt een super dag!!
Gewoon een goeie keeper voor MVV. Meer niet. En hij had volgens mij ook vd Sar en Grim voor hem.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef cohen het volgende:
[..]
Ooit was hij nog een grote belofte bij Ajax! Als klein mannetje dacht ik altijd dat hij de nieuwe keeper van Ajax1 zou worden. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Alhoewel de laatste jaren hij weer in vorm is toch?
Hij werd altjid gezien als het keeperstalent bij Ajax en is in de jeugd echt overladen met prijzen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef cohen het volgende:
[..]
Ooit was hij nog een grote belofte bij Ajax! Als klein mannetje dacht ik altijd dat hij de nieuwe keeper van Ajax1 zou worden. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Alhoewel de laatste jaren hij weer in vorm is toch?
Mwoah, hij is het niveau van MVV op dit moment wel ontstegen hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Gewoon een goeie keeper voor MVV. Meer niet. En hij had volgens mij ook vd Sar en Grim voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |