Onzin. Ik vroeg je wat de reden is dat jij een uitkering genietquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Totdat jou iets gebeurt waardoor je niet kan werken.
Hoogmoed is niet okey
Jij bent ook kwetsbaar omdat je mens bent. Ieder mens is kwetsbaar om uit roulatie te komen. Een hernia krijg je zo, en een burn-out ligt bij iedereen op de loer. En zo kan van alles gebeuren. Kanker krijg je als mens ook zomaar op je kiezen, en dan niet om jou kanker toe te wensen. Ik wil alleen zeggen dat je niet net moet gaan doen alsof jou nooit iets kan gebeuren.
Je doet net alsof je een God bent zonder mogelijke kwalen.
Als jij vooralsnog bij je mening blijft ga ik geen moeite doen om mijn verhaal te vertellenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Om welke reden geniet jij een uitkering. Dat zou het verhaal misschien in de juiste perceptie kunnen zetten, maar vooralsnog blijf ik bij mijn mening.
Reden kun je nalezen eldersquote:Op donderdag 28 december 2006 20:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ik vroeg je wat de reden is dat jij een uitkering geniet
Ik denk dat jij ADHD hebt gezien je vele posts op 1 postquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als jij vooralsnog bij je mening blijft ga ik geen moeite doen om mijn verhaal te vertellen
Daarbij kun je mijn verhaal op fok! lezen elders. Ik ga niet 100 keer mijn verhaal vertellen![]()
Iemand die beweert alsnog bij zijn mening te blijven
Zulke mensen kun je in de politiek missen als kiespijn. Die werken de complete ontwikkeling tegen
Eigenwijs is misschien niet eens de juiste term. Kortzichtigheid ook niet.
Gebrek aan verstand
Of egoisme?
Hoe kortzichtig.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef Sight_key het volgende:
Je scheert alles over 1 kam.
Je hebt geen perspectief in je zitten. Je kunt niet verder kijken dan je neus lang is. Je hebt volgens mij een plank voor je kop.
Snelquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef Sight_key het volgende:
Je hebt geen perspectief in je zitten. Je kunt niet verder kijken dan je neus lang is. Je hebt volgens mij een plank voor je kop.
Wat een sterke post.. Vol overtuiging moet ik me bij je aansluiten.. zucht.. Jij komt echt net uit je holquote:
Ik schrok ervan dat iemand van 30 nog zo simpel over de wereld denkt... Ik dacht serieus: "daar hebben we weer zo'n kutstudentje van rond de 20 die nog nooit iets anders gedaan heeft dan zijn bijbaantjes, teren op kosten van zijn ouders en de staat maar wel een grote bek heeft over anderen...". Het zijn meestal dat soort types die dit soort topics op fok openen, vandaar dat het een hele schok was toen ik erachter kwam dat je al 30 bent.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
? als het gaat om een uitkering mag het ook naar de 35 getrokken worden hoor. Het had niks met mij te maken. Ik kom altijd wel aan werk. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor
Dank voor je onderbouwing.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrok ervan dat iemand van 30 nog zo simpel over de wereld denkt... Ik dacht serieus: "daar hebben we weer zo'n kutstudentje van rond de 20 die nog nooit iets anders gedaan heeft dan zijn bijbaantjes, teren op kosten van zijn ouders en de staat maar wel een grote bek heeft over anderen...". Het zijn meestal dat soort types die dit soort topics op fok openen, vandaar dat het een hele schok was toen ik erachter kwam dat je al 30 bent.
Vraagje: je fobo zegt dat je zelfstandig ondernemer bent, hoe kan je dan in hemelsnaam ontslagen worden?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef draaijer het volgende:
Als ik nu ontslagen zou worden, dan heb ik volgende week weer een nieuwe baan.
Soms denk ik wel eens dat draaijer de boel gewoon 'n beetje loopt te trollen, en dat-ie eigenlijk wel gewoon bij z'n verstand is, maar dan doet-ie dit soort topics wel consequent vanuit dezelfde mening. Da's best een kunst.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik schrok ervan dat iemand van 30 nog zo simpel over de wereld denkt... Ik dacht serieus: "daar hebben we weer zo'n kutstudentje van rond de 20 die nog nooit iets anders gedaan heeft dan zijn bijbaantjes, teren op kosten van zijn ouders en de staat maar wel een grote bek heeft over anderen...". Het zijn meestal dat soort types die dit soort topics op fok openen, vandaar dat het een hele schok was toen ik erachter kwam dat je al 30 bent.
Lees dan niet mijn topics terug. Straks krijg je de bevestiging die je hier omschrijft.. SLIKquote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat draaijer de boel gewoon 'n beetje loopt te trollen, en dat-ie eigenlijk wel gewoon bij z'n verstand is, maar dan doet-ie dit soort topics wel consequent vanuit dezelfde mening. Da's best een kunst.
Ik was eerst 100% zelfstandig ondernemer, maar dat is nu op een lager pitje. Ik werk nu voor een Amerikaanse bedrijf.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vraagje: je fobo zegt dat je zelfstandig ondernemer bent, hoe kan je dan in hemelsnaam ontslagen worden?![]()
Zucht ik zie een aantal foutieve aannames voorbij komen.. Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 28 december 2006 21:00 schreef Sight_key het volgende:
Waar het mij om draait, al heet TS draayer of draaier. Het gaat er nu even om waar het mij om draait en met mij zullen veel mensen hetzelfde hebben waar het om draait. Mensen die zijn een meer sociale samenleving dus. Niet ikke ikke ikke, niet ikke met mijn 10,000 eurootjes die bang zijn om 1 euro belasting te betalen.
Degeen waar ik in discussie ben ben die gaat ervan uit dat je als mens nooit te maken krijgt met kwalen in het leven. Wie weet is hij geboren met geluk en heeft hij nooit te maken gehad met ziekte. Maar dan neemt hij zijn eigen situatie teveel als uitgangspunt.
Je hebt mensen die geboren zijn met een chronische afwijking, mensen die geboren zijn zonder dat ze kunnen lopen of mensen die geboren zijn dat ze hun armen missen en nog meer.
Dat gegeven negeert mijn discussie-partner. Hij ziet zichzelf centraal staan in de hele discussie, hij kijkt niet naar anderen. Toen ik hem egoist noemde had ik gelijk.
Ik wil erbij vermelden dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Voordat je het weet rijdt iemand frontaal op je bumper op de weg, en dan zit jij als almachtig sterk mens ook in een rolstoel en dan ben je als almachtige ook afhankelijk van je medemens die een klein beetje van zijn inkomen afstaat om sociaal te zijn.
SP heb ik gestemd die als motto heeft dat het socialer moet.
Mijn gesprekspartner van net is een a-sociale hufter die alleen naar zichzelf kijkt.
En dan mag hij wel bij zijn mening blijven, zal mij een zorg zijn. Laat hem lekker doorgaan op zijn manier. 10,000 euro zal hij verdienen? Mooi zo, lekker laten betalen zodat hij 6000 overhoudt netto.
Heeft hij meer dan genoeg aan. Gezien zijn manier van discussie voeren vraag ik me ook zeker af in hoeverre hij in staat is tot werken.
Je moet zulke mensen niet in ontwikkelingssamenwerking zetten, en in de politiek zullen ze ook van alle kanten falen. Tenzij ze voor de VVD gaan werken.
A-sociaal!! Heel veel mensen teren van de 52% over de top die ik met veel bloed zweet en tranen naar binnen heb weten te trekken...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sight_key het volgende:
Ik vind de TS daar is under-achiever. Zou hij daadwerkelijk een harde werker zijn dan zou hij zich inzetten voor de minder bedeelden.
TS werkt alleen voor zichzelf.
Een a-sociale boer dus. Zo zie je asociale boeren ook terug in de politiek. Mensen die het hele klimaat verzieken
De hele toon van je topic... Het "ik werk dus kan iedereen werken en veel verdienen"-toontje.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dank voor je onderbouwing.
Waar lees jij die grote bek dan uit?
Je geeft het liever aan rechtse fascisten? Die schijnen ook nogal eens in de bijstand te zitten...quote:Ik werk voor m'n geld, ik haat het alleen om geld aan de linkse paupers te geven die geen zin hebben om te werken...
Lees is terug kerel... Dan zou je deze post misschien niet hebben geschreven.... zucht... Ikke ikke ikke en mijn verhaal.. ha haquote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Sight_key het volgende:
100 procent zelfstandig
Zo mag jij jezelf wel noemen ja. Je durft niet eens naar anderen te kijken
Zo zelfstandig ben je.
Ik wens je een mooi faillisement toe
Kun je aankloppen bij een uitkerings-instantie. Of je gaat uit de vuilnisbak eten
Mij zul je nooit in jou bedrijf als klant zien. En dan weet ik goed welk bedrijf ik uitkies.
Hoeveel % denk je dat je eigen mooie zelfstandige onderneming kans maakt op een glansrijke toekomst?
Wat voor producten biedt je aan, hoe ziet jou klanten-kring eruit?
Wie weet open ik wel een bedrijf dat concurrent gaat zijn van jou bedrijf. Vestig ik me naast jou onderneming en ga ik al je klanten wegkapen![]()
Concurreren.![]()
Je weet niet eens wat bloed zweet en tranen inhoudt beste kerel.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
A-sociaal!! Heel veel mensen teren van de 52% over de top die ik met veel bloed zweet en tranen naar binnen heb weten te trekken...
Maar goed, wees blij dat er geld voor is. Toch?
Hm, das kut... Wat voor bedrijf had je?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik was eerst 100% zelfstandig ondernemer, maar dat is nu op een lager pitje. Ik werk nu voor een Amerikaanse bedrijf.
De reden dat ik nu niet meer 100% zelfstandig ondernemer ben ik dat ik een simpele en klassieke fout heb gemaakt door een voor mij grote opdracht aan te nemen waardoor ik werkelijk dacht door te kunnen breken, echter werd deze opdrachtgever mijn grootste wanbetaler en gezien ik nagenoeg afhankelijk van die klant werd ging het mis. Dus na 1,5 jaar moet je dan wat anders doen.
Wel een hoop geleerd, maar met mijn oren tussen mijn benen afgedropen
Knul, ik post net dat ik uiteraard net zoals andere de mist in kan gaan. Heb ik iemand anders daarvan de schuld gegeven. Nee mannetje.. LEZEN !!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De hele toon van je topic... Het "ik werk dus kan iedereen werken en veel verdienen"-toontje.
[..]
Je geeft het liever aan rechtse fascisten? Die schijnen ook nogal eens in de bijstand te zitten...
Waarschijnlijk ben je iemand die vindt dat hij ook veel meer verdient dan hij op het ogenblik krijgt en ben je ervan overtuigd dat jouw tijd nog wel komt. Mocht dat niet zo zijn dan geef je waarschijnlijk iedereen de schuld behalve jezelf. De overheid bijvoorbeeld...
Jankerd.. Wederom een aanname van een heerlijk afmeting.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat bloed zweet en tranen inhoudt beste kerel.
Je komt over alsof je het zo zwaar hebt. Ik kan je garanderen dat er mensen zijn met een uitkering die door de hel moeten gaan.
Wat heb je het toch zwaar![]()
Je bent gewoon een grote huilebalk.
Krijg je nog borstvoeding van je moeder?
Je komt over alsof je net je je luier gescheten hebt en dat je aan het wachten bent totdat iemand je een schone luier geeft.
Je hebt niet eens geleerd om op de pot te schijten
Wel moord en brand schreeuwen maar niet eens weten waar het om draait in dit bestaan
Dat zie je wel vaker bij rechtse mensjes die linkse mensen knuffelaars noemen. Ze huilen alles bij elkaar.
Ze hebben het over eerlijkheid en oneerlijkheid en rechtmatigheid terwijl ze niet eens weten wat het inhoudt.
Ze schijten niet eens alleen stront in hun luier, ze praten ook nog eens poep.
ICT bedrijf... Was leuk, maar dat zet geen zoden aan de dijk.. 100% zeker dat ik nog een keer los ga, dan zal het handel worden. Nu werk ik bij een Amerikaans Bedrijf in de handel.. Dat bevalt me perfect.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, das kut... Wat voor bedrijf had je?
Ik las het net pasquote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Knul, ik post net dat ik uiteraard net zoals andere de mist in kan gaan. Heb ik iemand anders daarvan de schuld gegeven. Nee mannetje.. LEZEN !!
Dat is natuurlijk in principe waar, je hebt in iedere situatie keuzes (hoe beroerd ze ook kunnen zijn).quote:Tevens schrijf ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor alles wat je doet.
Kijk, daar heb je gelijk, als je kan werken moet je dat ook doen. Ook al betekent dat werk aanpakken waar je eigenlijk geen zin in hebt.quote:Als ik ontslagen zou worden, zou ik zeker op m'n p#k getrapt zijn, maar dan heb ik volgende week een baan om geld te verdienen. Vanuit daar zou ik wel verder naar een baan die bij mij past. Als ik geen baan heb, dan mag ik voor mezelf ook geen eisen stellen aan een nieuwe baan. Dat mag wel als je al een baan hebt
Excuus van mijn vorige reactie op jou post.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las het net pas
[..]
Dat is natuurlijk in principe waar, je hebt in iedere situatie keuzes (hoe beroerd ze ook kunnen zijn).
[..]
Kijk, daar heb je gelijk, als je kan werken moet je dat ook doen. Ook al betekent dat werk aanpakken waar je eigenlijk geen zin in hebt.
Dat laatste ben ik met je eens. Alleen zijn er ook mensen die wel willen werken maar het niet kunnen.En daar kunnen de meest uiteenlopende redenen voor zijn.jij bent zo geboeid door je eigen "problemen" dat je dat niet eens kunt bedenken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is werkelijk zoooo goedkoop om altijd alles maar bij de mensen weg te halen die het voor elkaar hebben.
Stop dan ook met alle subsidies. 52% belasting is al teveel. Ze verdienen al heeeeel veeeeel meer en ook het percentage is al heeeel veeeel hoger dan Jan Modaal... Ik word er echt kots ziek van al die kneusjes die niet willen werken, maar wel willen cashen.. PUKE
Ik heb een paar maanden terug een uitkering gehad.Een WW uitkeringquote:Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jongeren met een opleiding onder de 30 mogen wat mij betreft NOOIT een uitkering genieten.
Daar gaat dit hele topic toch over? Je rijdt in een fraaie auto, doet aan leuke hobbies (althans, dat maak ik op uit je fotoboek), hebt geld genoeg en toch moet je nog emmeren over de belasting die je afdraagt. Ga dan in België of Dubai wonen en daar de egoïst uithangen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef draaijer het volgende:
Ik werk voor m'n geld, ik haat het alleen om geld aan de linkse paupers te geven die geen zin hebben om te werken... Ik hoop niet dat jij daarin een associatie ziet.
Maar dan ook niet komen huilen dat de wegen daar zo kut zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Daar gaat dit hele topic toch over? Je rijdt in een fraaie auto, doet aan leuke hobbies (althans, dat maak ik op uit je fotoboek), hebt geld genoeg en toch moet je nog emmeren over de belasting die je afdraagt. Ga dan in België of Dubai wonen en daar de egoïst uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |