abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44805905
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Sight_key het volgende:
100 procent zelfstandig

Zo mag jij jezelf wel noemen ja. Je durft niet eens naar anderen te kijken

Zo zelfstandig ben je.

Ik wens je een mooi faillisement toe

Kun je aankloppen bij een uitkerings-instantie. Of je gaat uit de vuilnisbak eten

Mij zul je nooit in jou bedrijf als klant zien. En dan weet ik goed welk bedrijf ik uitkies.

Hoeveel % denk je dat je eigen mooie zelfstandige onderneming kans maakt op een glansrijke toekomst?

Wat voor producten biedt je aan, hoe ziet jou klanten-kring eruit?

Wie weet open ik wel een bedrijf dat concurrent gaat zijn van jou bedrijf. Vestig ik me naast jou onderneming en ga ik al je klanten wegkapen

Concurreren.
Lees is terug kerel... Dan zou je deze post misschien niet hebben geschreven.... zucht... Ikke ikke ikke en mijn verhaal.. ha ha
Open je ogen en doe geen aannames. Daar ben je vrij goed in.
pi_44805919
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

A-sociaal!! Heel veel mensen teren van de 52% over de top die ik met veel bloed zweet en tranen naar binnen heb weten te trekken...
Maar goed, wees blij dat er geld voor is. Toch?
Je weet niet eens wat bloed zweet en tranen inhoudt beste kerel.

Je komt over alsof je het zo zwaar hebt. Ik kan je garanderen dat er mensen zijn met een uitkering die door de hel moeten gaan.

Wat heb je het toch zwaar

Je bent gewoon een grote huilebalk.

Krijg je nog borstvoeding van je moeder?

Je komt over alsof je net je je luier gescheten hebt en dat je aan het wachten bent totdat iemand je een schone luier geeft.

Je hebt niet eens geleerd om op de pot te schijten

Wel moord en brand schreeuwen maar niet eens weten waar het om draait in dit bestaan

Dat zie je wel vaker bij rechtse mensjes die linkse mensen knuffelaars noemen. Ze huilen alles bij elkaar.

Ze hebben het over eerlijkheid en oneerlijkheid en rechtmatigheid terwijl ze niet eens weten wat het inhoudt.

Ze schijten niet eens alleen stront in hun luier, ze praten ook nog eens poep.

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44805975
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik was eerst 100% zelfstandig ondernemer, maar dat is nu op een lager pitje. Ik werk nu voor een Amerikaanse bedrijf.
De reden dat ik nu niet meer 100% zelfstandig ondernemer ben ik dat ik een simpele en klassieke fout heb gemaakt door een voor mij grote opdracht aan te nemen waardoor ik werkelijk dacht door te kunnen breken, echter werd deze opdrachtgever mijn grootste wanbetaler en gezien ik nagenoeg afhankelijk van die klant werd ging het mis. Dus na 1,5 jaar moet je dan wat anders doen.
Wel een hoop geleerd, maar met mijn oren tussen mijn benen afgedropen
Hm, das kut... Wat voor bedrijf had je?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44806008
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De hele toon van je topic... Het "ik werk dus kan iedereen werken en veel verdienen"-toontje.
[..]

Je geeft het liever aan rechtse fascisten? Die schijnen ook nogal eens in de bijstand te zitten...

Waarschijnlijk ben je iemand die vindt dat hij ook veel meer verdient dan hij op het ogenblik krijgt en ben je ervan overtuigd dat jouw tijd nog wel komt. Mocht dat niet zo zijn dan geef je waarschijnlijk iedereen de schuld behalve jezelf. De overheid bijvoorbeeld...
Knul, ik post net dat ik uiteraard net zoals andere de mist in kan gaan. Heb ik iemand anders daarvan de schuld gegeven. Nee mannetje.. LEZEN !!

Tevens schrijf ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor alles wat je doet. Als ik ontslagen zou worden, zou ik zeker op m'n p#k getrapt zijn, maar dan heb ik volgende week een baan om geld te verdienen. Vanuit daar zou ik wel verder naar een baan die bij mij past. Als ik geen baan heb, dan mag ik voor mezelf ook geen eisen stellen aan een nieuwe baan. Dat mag wel als je al een baan hebt
pi_44806084
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat bloed zweet en tranen inhoudt beste kerel.

Je komt over alsof je het zo zwaar hebt. Ik kan je garanderen dat er mensen zijn met een uitkering die door de hel moeten gaan.

Wat heb je het toch zwaar

Je bent gewoon een grote huilebalk.

Krijg je nog borstvoeding van je moeder?

Je komt over alsof je net je je luier gescheten hebt en dat je aan het wachten bent totdat iemand je een schone luier geeft.

Je hebt niet eens geleerd om op de pot te schijten

Wel moord en brand schreeuwen maar niet eens weten waar het om draait in dit bestaan

Dat zie je wel vaker bij rechtse mensjes die linkse mensen knuffelaars noemen. Ze huilen alles bij elkaar.

Ze hebben het over eerlijkheid en oneerlijkheid en rechtmatigheid terwijl ze niet eens weten wat het inhoudt.

Ze schijten niet eens alleen stront in hun luier, ze praten ook nog eens poep.

Jankerd.. Wederom een aanname van een heerlijk afmeting.
ik schrijf nergens dat ik het moeilijk of zwaar heb o.i.d. ik vind het alleen oneerlijk als je een keuze maakt om meer dan b.v. 40 uur te werken, lees de helft meer en je ook meer kan verdienen je voor die extra inspanning ook meer mag afdragen.. Dat is een frustratie. Zeker als je NERGENS subsidie voor krijgt.
pi_44806150
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hm, das kut... Wat voor bedrijf had je?
ICT bedrijf... Was leuk, maar dat zet geen zoden aan de dijk.. 100% zeker dat ik nog een keer los ga, dan zal het handel worden. Nu werk ik bij een Amerikaans Bedrijf in de handel.. Dat bevalt me perfect.
Uiteraard kan je dat ook voor jezelf doen, maar dan moet je je producten goed uitzoeken en je kanalen al kennen. <- denk ik
pi_44806161
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef draaijer het volgende:

[..]

Knul, ik post net dat ik uiteraard net zoals andere de mist in kan gaan. Heb ik iemand anders daarvan de schuld gegeven. Nee mannetje.. LEZEN !!
Ik las het net pas
quote:
Tevens schrijf ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor alles wat je doet.
Dat is natuurlijk in principe waar, je hebt in iedere situatie keuzes (hoe beroerd ze ook kunnen zijn).
quote:
Als ik ontslagen zou worden, zou ik zeker op m'n p#k getrapt zijn, maar dan heb ik volgende week een baan om geld te verdienen. Vanuit daar zou ik wel verder naar een baan die bij mij past. Als ik geen baan heb, dan mag ik voor mezelf ook geen eisen stellen aan een nieuwe baan. Dat mag wel als je al een baan hebt
Kijk, daar heb je gelijk, als je kan werken moet je dat ook doen. Ook al betekent dat werk aanpakken waar je eigenlijk geen zin in hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44806282
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik las het net pas
[..]

Dat is natuurlijk in principe waar, je hebt in iedere situatie keuzes (hoe beroerd ze ook kunnen zijn).
[..]

Kijk, daar heb je gelijk, als je kan werken moet je dat ook doen. Ook al betekent dat werk aanpakken waar je eigenlijk geen zin in hebt.
Excuus van mijn vorige reactie op jou post.
Toen mijn eigen bedrijf naar de klo$# ging, heb ik heel erg simpel kwaliteits stempels op (hou je vast) roest vast staal gezet.. Daar heb je niet eens een mavo voor nodig... Maar goed, ik had werk en kon alles net betalen, maar was wel in de luxe dat ik werkte voor mijn geld en kon zoeken naar een andere baan. Ik ben alles behalve te beroerd om mijn handen uit m'n mouwen te steken. Anders was ik inderdaad alleen maar een LUL met een grote bek.
pi_44806680
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het is werkelijk zoooo goedkoop om altijd alles maar bij de mensen weg te halen die het voor elkaar hebben.
Stop dan ook met alle subsidies. 52% belasting is al teveel. Ze verdienen al heeeeel veeeeel meer en ook het percentage is al heeeel veeeel hoger dan Jan Modaal... Ik word er echt kots ziek van al die kneusjes die niet willen werken, maar wel willen cashen.. PUKE
Dat laatste ben ik met je eens. Alleen zijn er ook mensen die wel willen werken maar het niet kunnen.En daar kunnen de meest uiteenlopende redenen voor zijn.jij bent zo geboeid door je eigen "problemen" dat je dat niet eens kunt bedenken.

En je betaalt 11% meer belasting dan ik.Is dat veel hoger?En ja,je wordt idd niet vrolijk als je op je loonstrook bij inhoudingen kijkt.Dat klopt,maar netto houd je nog steeds meer over dan ik.

Bovendien, waar wil je het dan weghalen? Bij mensen die al weinig hebben? Dat kan toch gewoon niet.Je doet alsof jou het grootste onrecht ter wereld wordt aangedaan. Ik heb niet het idee dat het echt slecht met je gaat,economisch gezien.Ik zag in een topic een BMW cabrio voorbij komen.En begrijp me goed,ik geef je gelijk.Ik zou het ook doen als ik het kon betalen,zij het dat BMW mijn merk niet is,maar dat is een kwestie van smaak.

Waarom kunnen de wat vermogender mensen nou nooit eens van hun geld genieten?
Dankzij jouw belastinggeld wordt er een hoop goeds gedaan.dankzij de overheid wordt er ook een hoop over de balk gegooid,maar dit terzijde

Waarom moet het altijd maar meer zijn? Heb je dan nooit genoeg? Voor jou is 5 euro niks,voor een ander is het veel geld.Leer de waarde van geld eens te relativeren,je hebt het nodig ,dat is waar.Maar als je lekker kunt leven,wat is je probleem dan?

Ik snap het niet.Als ik geld zat zou hebben zou ik het met plezier uitgeven.Ik kan het toch niet meenemen in mijn kist.
pi_44806925
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jongeren met een opleiding onder de 30 mogen wat mij betreft NOOIT een uitkering genieten.
Ik heb een paar maanden terug een uitkering gehad.Een WW uitkering

Vond ik dat erg? Ja en nee.
Ja omdat het eigenlijk mijn eer te na is.
Nee,omdat ik daar in mijn werkende leven meer dan genoeg voor premie voor afgedragen heb.

Dus had ik er mijns inziens wel recht op.

Je hebt niet overal zomaar een baan.Het ligt er ook aan in welk gedeelte van het land je woont.
  donderdag 28 december 2006 @ 23:09:22 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44810752
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef draaijer het volgende:

Ik werk voor m'n geld, ik haat het alleen om geld aan de linkse paupers te geven die geen zin hebben om te werken... Ik hoop niet dat jij daarin een associatie ziet.
Daar gaat dit hele topic toch over? Je rijdt in een fraaie auto, doet aan leuke hobbies (althans, dat maak ik op uit je fotoboek), hebt geld genoeg en toch moet je nog emmeren over de belasting die je afdraagt. Ga dan in België of Dubai wonen en daar de egoïst uithangen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 december 2006 @ 23:14:15 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44810948
Dit is overigens best een vermakelijk topic geworden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44810997
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Daar gaat dit hele topic toch over? Je rijdt in een fraaie auto, doet aan leuke hobbies (althans, dat maak ik op uit je fotoboek), hebt geld genoeg en toch moet je nog emmeren over de belasting die je afdraagt. Ga dan in België of Dubai wonen en daar de egoïst uithangen.
Maar dan ook niet komen huilen dat de wegen daar zo kut zijn.
Want ook die worden van TS z'n 52% betaald.
pi_44811791
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het is werkelijk zoooo goedkoop om altijd alles maar bij de mensen weg te halen die het voor elkaar hebben.
Uit deze tekst maak ik op dat je het voorelkaar hebt. Dat is heel fijn voor je
quote:
Stop dan ook met alle subsidies. 52% belasting is al teveel. Ze verdienen al heeeeel veeeeel meer en ook het percentage is al heeeel veeeel hoger dan Jan Modaal...
Oh, je hebt het niet goed voorelkaar? Wat is het nu?
quote:
Ik word er echt kots ziek van al die kneusjes die niet willen werken, maar wel willen cashen.. PUKE
Hmm? Je vindt zelf dat je wel heel hard werkt? Ik weet dat je veel uren draait. Ik weet dat je meer dan gemiddelde luxe tot je beschikking hebt. Besef je wel wat je hebt? Ik rij een '93 Sunny en heb een rubberbootje met 3 plakkers er op.

Maar wel een lieve vriendin
En een fijne baan!

Boeien of ik nog meer ga verdienen. En geloof me, ik zou flink meer kunnen verdienen als ik ook 55-60 uur ging werken.

Mijn huidige leven is voor mij kwaliteit. Wat is dat voor jou? Groter huis? Mooiere auto? Grotere boot? Of gewoon tevredenheid en besef van het geluk dat je hebt?
  donderdag 28 december 2006 @ 23:38:44 #240
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44811870
als je dus 100k verdiend per jaar dan moet je minder belasting betalen dan dat je minder verdiend laat ze maar 80% inleveren. en de mensen die minder verdienen wat minder belasting betalen.

Die personen die 100k verdienen per jaar dat zijn managers en 2e kamerleden
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44815039
Belasting moet sowieso niet afhangen van wat je verdient. Boodschappen zijn voor iemand met veel geld toch ook niet duurder dan voor de sloeber? Waar blijft de zogenaamde gelijkheid nu?

Overigens, wat is rijk? Veel mensen vinden 40.000 - 60.000 per jaar (bruto!) al rijk. Ik vind dat onder middeninkomen vallen. Weet je wat ik zie in veel wijken? Lage inkomens in dezelfde woning als inkomens in de 40 K - 60 K reeks. Lage inkomens krijgen namelijk ontzettend veel subsidies (huur!) en voordeeltjes terwijl de genoemde middeninkomens het huis voor 3 ton moeten kopen. Zij betalen het huis 3 keer en betalen ook een huurdersgedeelte. Ze krijgen niks maar dan ook niks. Werkloos? Geen uitkering: eet het huis maar op. Ondertussen worden ze geplaagd door torenhoge belastingen; deels 42 of zelfs 52 %. Concreet houden ze een paar honderd euro meer over dan iemand in de bijstand waar ze dan wel 40 uur per week moeten werken. Dat geld gaat op aan alles waar de lage inkomens wel subsidie en toeslag voor krijgt.

Is het nu echt zo vreemd dat die mensen protesteren tegen hoge belastingen als ze ondanks 40 uur per week werken nauwelijks meer overhouden dan iemand die niks uitvoert de hele dag? Je ziet hier echt niet mensen als Bill Gates reageren die ECHT rijk zijn. Je ziet hier mensen reageren die hun hele leven geïnvesteerd hebben in onderwijs, dag in dag uit de hele dag werken en zien dat ze eigenlijk geen donder overhouden.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_44816343
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:40 schreef draaijer het volgende:
Iedereen die heel hard werkt voor zijn of haar geld moeten we belonen om ze te behouden voor Nederland.
Als er teveel linkse rakkers aan de macht komen (SP + PVDA) dan jagen ze de hardwerkende die ook al het meeste geld inbrengen weg.

Mijn mening : verdien je meer dan 60k per jaar dan 52% belasting betalen, maar verdien je meer dan b.v. 100k per jaar dan 42% belasting betalen.
Alsog betalen die mensen het meest.
Wat een kansloze input weer zeg...
Infantiel links/ rechts geneuzel en dan ook nog inkomens beoordelen zonder rekening te houden met competenties?
Op wat voor een kansloze school heb jij je opleiding genoten?
Of was jij hetzelf die kansloos bleef...
Wellicht dat bij de woorden klok en klepel wat bellen gaan rinkelen?
pi_44816405
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 02:45 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Wat een kansloze input weer zeg...
Infantiel links/ rechts geneuzel en dan ook nog inkomens beoordelen zonder rekening te houden met competenties?
Op wat voor een kansloze school heb jij je opleiding genoten?
Of was jij hetzelf die kansloos bleef...
Wellicht dat bij de woorden klok en klepel wat bellen gaan rinkelen?
Als iemand een andere mening hanteert dan jij, dan is dat voor je al gelijk reden om te gaan schelden.

Takkesteeg, een sneue user.
pi_44817300
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Geld genoeg.. Nou geloof me dan is echt niet waar. Mijn auto is heel dik, maar is een lease auto.
Boot heb ik heel lang geleden gekocht en is bijna klaar om volgend jaar het water op te gaan.
Ik werk in A'dam dus Belgie is niet echt een optie. Als ik via mijn werkgever weg zou kunnen, dan zou ik er zeker over nadenken.
pi_44817321
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Uit deze tekst maak ik op dat je het voorelkaar hebt. Dat is heel fijn voor je
[..]

Oh, je hebt het niet goed voorelkaar? Wat is het nu?
[..]

Hmm? Je vindt zelf dat je wel heel hard werkt? Ik weet dat je veel uren draait. Ik weet dat je meer dan gemiddelde luxe tot je beschikking hebt. Besef je wel wat je hebt? Ik rij een '93 Sunny en heb een rubberbootje met 3 plakkers er op.

Maar wel een lieve vriendin
En een fijne baan!

Boeien of ik nog meer ga verdienen. En geloof me, ik zou flink meer kunnen verdienen als ik ook 55-60 uur ging werken.

Mijn huidige leven is voor mij kwaliteit. Wat is dat voor jou? Groter huis? Mooiere auto? Grotere boot? Of gewoon tevredenheid en besef van het geluk dat je hebt?
Leuke post.

Ik kan je vertellen dat mijn allergrootste trots mijn lieven zoontje en mijn vriendin zijn. Dat is hetgeen me heeeeel erg veel geluk brengt. Het is echter wel zo (misschien heel ouderwets) dat ik heb goed wil verzorgen. Ik wil dat ze het goed hebben en misschien ben ik wel een kneus, maar van een ruimer / GEZELLIGER huis word ik helemaal blij.
Dat we straks met z'n 3en veel ruimte hebben en een leuk speeltoestel met glijbaan voor de kleine man in de tuin kunnen zetten. Nu past dat niet. Maar midden volgend jaar krijgen we de sleutel. Dus ja, stiekem tellen die dingen ook wel mee.

Ik ben heel erg blij in mijn leven en ik heb inderdaad zelf de keuze gemaakt om heel veel meer uren te draaien dan de gem. 40 uur. Doordat ik dus meer tijd investeer en ook al meer geld uitgeef, mag ik ook nog meer belasting betalen. Dat is mijn frustratie... Dank voor je post..
pi_44817332
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef WEST het volgende:
als je dus 100k verdiend per jaar dan moet je minder belasting betalen dan dat je minder verdiend laat ze maar 80% inleveren. en de mensen die minder verdienen wat minder belasting betalen.

Die personen die 100k verdienen per jaar dat zijn managers en 2e kamerleden
Waarom vind jij dan dat ze meer moeten betalen? Dat lees ik niet uit je post!
Waarom denk jij alleen aan managers of 2e kamerleden? Ik heb ook accountmanagers die massive veel uren draaien die dit waarschijnlijk ook halen, wat denk je van mensen met een succesvol eigen bedrijf.. Waarom zouden die niet mogen genieten van het risico dat ze genomen hebben en de uren die ze erin gestoken hebben?

Ik hoor het graag
pi_44817341
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:26 schreef Neuralnet het volgende:
Belasting moet sowieso niet afhangen van wat je verdient. Boodschappen zijn voor iemand met veel geld toch ook niet duurder dan voor de sloeber? Waar blijft de zogenaamde gelijkheid nu?

Overigens, wat is rijk? Veel mensen vinden 40.000 - 60.000 per jaar (bruto!) al rijk. Ik vind dat onder middeninkomen vallen. Weet je wat ik zie in veel wijken? Lage inkomens in dezelfde woning als inkomens in de 40 K - 60 K reeks. Lage inkomens krijgen namelijk ontzettend veel subsidies (huur!) en voordeeltjes terwijl de genoemde middeninkomens het huis voor 3 ton moeten kopen. Zij betalen het huis 3 keer en betalen ook een huurdersgedeelte. Ze krijgen niks maar dan ook niks. Werkloos? Geen uitkering: eet het huis maar op. Ondertussen worden ze geplaagd door torenhoge belastingen; deels 42 of zelfs 52 %. Concreet houden ze een paar honderd euro meer over dan iemand in de bijstand waar ze dan wel 40 uur per week moeten werken. Dat geld gaat op aan alles waar de lage inkomens wel subsidie en toeslag voor krijgt.

Is het nu echt zo vreemd dat die mensen protesteren tegen hoge belastingen als ze ondanks 40 uur per week werken nauwelijks meer overhouden dan iemand die niks uitvoert de hele dag? Je ziet hier echt niet mensen als Bill Gates reageren die ECHT rijk zijn. Je ziet hier mensen reageren die hun hele leven geïnvesteerd hebben in onderwijs, dag in dag uit de hele dag werken en zien dat ze eigenlijk geen donder overhouden.
Duidelijk en mooie post. Thanks
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:31:09 #248
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_44823469
quote:

Nog een die totaal geen kijk heeft op de realiteit.
pi_44828925
quote:

Maar zij houden nog wat over.Ik krijg met mijn werk rond de 25K per jaar bij gem 38 uur in de week.Ik weet ook wel dat ik,als ik full-time beroepswerkloze zou zijn ik meer krijg dan nu.Qua toeslagen val ik net buiten de boot.

Maar als ik heel eerlijk ben houd ik per minder maand liever wat minder over dan dat ik bij de staat mijn hand moet ophouden.
Ik vind het belangrijker om plezier in mijn werk te hebben dan hoge verdiensten te krijgen.
pi_44829549
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar zij houden nog wat over.Ik krijg met mijn werk rond de 25K per jaar bij gem 38 uur in de week.Ik weet ook wel dat ik,als ik full-time beroepswerkloze zou zijn ik meer krijg dan nu.Qua toeslagen val ik net buiten de boot.

Maar als ik heel eerlijk ben houd ik per minder maand liever wat minder over dan dat ik bij de staat mijn hand moet ophouden.
Ik vind het belangrijker om plezier in mijn werk te hebben dan hoge verdiensten te krijgen.
Dat ben ik wel met je eens, echter vind ik plezier in mijn leven ook het onderhouden van mijn gezien en stiekem hebben mijn vriendin en ik een gezamenlijke toekomst beeld waar we dolgraag naartoe willen groeien. Namelijk een ruim jaren 30 huis met een grote tuin etc.. Ook vakanties vinden we heel belangrijk. Alles kost tegenwoordig een berg met geld en dus werk ik daarnaar toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')