Toyota's zijn niet stuk te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Scalle-- het volgende:
oh yes, ze vernielen de hilux opnieuw
I know, I drive onequote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota's zijn niet stuk te krijgen
In TG magazine stond 2 maanden geleden een voorproefje, er is onderandere weer een "challenge". Dit keer met oude Amerikaanse sportwagens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
28 January, 8pm on BBC Two, das 21:00 uur voor ons, nog geen info over wat ze gaan doen dit seizoen
Sorry ik moet jullie allemaal zeer teleurstellen maar het is dus uitgesteldt tot 4feb.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Dom_Konijn het volgende:
Top Gear![]()
28 Januari![]()
Duur nog 2 weken![]()
BBC zelf heeft het nog niet meegekregen?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:53 schreef Le_Douwe het volgende:
[..]
Sorry ik moet jullie allemaal zeer teleurstellen maar het is dus uitgesteldt tot 4feb.
In het forum zelf staat dus dat het nog een keer wordt uitgesteldt dus.
Lees hier maar eens wat nieuws.
http://forums.finalgear.com/showthread.php?t=15905
http://forums.finalgear.com/showthread.php?t=12519
Wat dus in houdt dat:
28jan. Best of topgear, in die geest.
4feb. De echte nieuwe serie.
En zo zijn er nog wel meer topics over tevinden (en complete afleveringen)
jahquote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Setambre het volgende:
Ahhhh beter scheuren ze met die Veyron om een tijd neer te zetten
Behalve dat het circuit niet lang genoeg is om de 400kmph te halen heeft de veyron volgens mij een handling van een vrachtwagen ( met 1900kg is die ook bijna even zwaarquote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
jahruim 400 km/h over de track
![]()
Bovendien moet je om de 400 te halen ook nog eens de spoiler laten zakken, niet echt intelligent op een circuitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Behalve dat het circuit niet lang genoeg is om de 400kmph te halen heeft de veyron volgens mij een handling van een vrachtwagen ( met 1900kg is die ook bijna even zwaar)en gaat dat ding op een circuit echt ''enorm'' traag zijn. Op google staat ook zo'n filmpje van een gozer met een lotus die achter een veyron rijdt op het circuit. Op het rechte stuk en met acceleren is die veyron natuurlijk weg maar na iedere bocht zit die lotus er weer achter.
ghehe dat met die luidspreker onder de wals...quote:Op zondag 21 januari 2007 05:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand trouwens al de trailer gezien voor het komende seizoen ? :
http://video.google.com/videoplay?docid=-634813227559151331&q=top+gear
quote:Op zondag 21 januari 2007 05:37 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Iemand trouwens al de trailer gezien voor het komende seizoen ? :
http://video.google.com/videoplay?docid=-634813227559151331&q=top+gear
quote vanuit de programma gids aldaarquote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC heeft het voor AS zondag in de tv gids staan voor de mensen die dat nog steeds niet geloven
http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/index.shtml?service_id=4224&day=sunday
quote:Top Gear
Sun 28 Jan, 8:00 pm - 9:00 pm 60mins
http://www.bbc.co.uk/topgear
The world's most popular car show is back. Jeremy, James and, most importantly, Richard return after an unexpectedly long absence.
They try their hand at making petrol, deliver a verdict on the new Jaguar XKR, and talk to Star In A Reasonably Priced Car Jamie Oliver. Plus, Richard celebrates his miraculous return to fighting fitness and shows chilling footage of his 288mph jet car accident. [S]
RealPlayer alertquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bbc.co.uk/mediaselector/check/topgear/top-gear_season9?size=16x9&nbram=1&bbram=1.
Ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:08 schreef MasterDisaster het volgende:
Dat is 21:00uur nederlandse tijd?
Jo! je meent hetquote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef cptmarco het volgende:
dat is waar ook, vanavond begint de nieuwe serie!
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ondertussen kijken we toch even lekker in afwachting naar Jeremy's "The Good The Bad & The Ugly" op youtube :
http://youtube.com/watch?v=lSp-IOnSAGo
Dat eindequote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef vw_caddy het volgende:
Filmpje over de Carver blijft leuk.
http://youtube.com/watch?v=bgfTG1wCHtg
quote:Misschien heb jij alle wekkers die je in je huis kon vinden (inclusief die van de buren) al op negen uur gezet, maar als dat niet het geval is, zijn wij er altijd nog om je er aan te herinneren dat vanavond weer de eerste nieuwe aflevering van TopGear op de buis (of flatscreen) is.
Zoals je weet zal vanavond ook worden ingegaan op het ongeluk van Hammond. Een extra bijzondere aflevering die je moet zien: kijken dus!
Bijna zo grappig dan een Nederlander die Engels praatquote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Scheepschroef het volgende:
Geweldig, Engelsen die een NL accent proberen na te doen!
Ah super, dan heb ik ehm gevonden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef ThaFreak het volgende:
iets met dieren
Ik kan kiezen: op de PC of op TV kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef mistermaniac het volgende:
Gelukkig heb ik mijn TV kaart vandaag aan de gang gekregen
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef vw_caddy het volgende:
Filmpje over de Carver blijft leuk.
http://youtube.com/watch?v=bgfTG1wCHtg
Ik zou zeggen, probeerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Valt BBC2 ook te streamen?
Hij werkt niet in VLC?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer
udp://@239.192.9.2:1234
eens met VLC media player
Gaat je echter alleen lukken met VLC media player en een 100 megabit verbinding (die ik toevallig heb), maar dan heb je ook de beste kwaliteit die je kan hebben!
Zonet trouwens een voorfilmpje met James, lachen, hij gaat de Veyron ook planken!
Ah, ik denk dat 12,5 Mbit niet snel genoeg is danquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Scheepschroef het volgende:
Oh, sorry, beetje onduidelijk getypt. Dit werkt dus alleen met VLC, en je hebt er dus een erg snelle verbinding voor nodig, en tot slot (vergeten te zeggen) moet je ook nog multicast signalen kunnen ontvangen. Maar ik zou zeggen, installeer VLC en probeer het eens...
Nope, zou met een 5 keer zo snelle verbinding mss. net lukken. Oh, en het werkt trouwens ook niet met een router want die laten standaard geen multicast doorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat 12,5 Mbit niet snel genoeg is dan
Ach, gebruik mijn TV-kaart wel gewoonquote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Nope, zou met een 5 keer zo snelle verbinding mss. net lukken. Oh, en het werkt trouwens ook niet met een router want die laten standaard geen multicast door![]()
Ja hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef mstr het volgende:
Wel schattig die stokstaartjes
//edit//
Nog snel de wc even een bezoekje brengen
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch is er iets in zijn gezicht waarvan je toch zegt: je ziet het verschil met vroeger. Hij lijkt zoveel ouder geworden. Zijn ogen ofzo ...
Ik zie geen verschilquote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
En toch is er iets in zijn gezicht waarvan je toch zegt: je ziet het verschil met vroeger. Hij lijkt zoveel ouder geworden. Zijn ogen ofzo ...
Ik denk het wel , vergeet niet dat ze op het moment van het ongeluk zelfs de eerste show van het seizoen (dat er toen aankwam) al opgenomen hadden en aan de studio opnames van de 2de zouden beginnen hé. Al dat materiaal gooien ze natuurlijk niet weg ...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef PlarkPlark het volgende:
In het filmpje na de opening ziet hij er wel normaal uit; is dit voor het ongeluk?
Op het bord van de afsluiting stond de datum 20-9-2006quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef PlarkPlark het volgende:
In het filmpje na de opening ziet hij er wel normaal uit; is dit voor het ongeluk?
Onze oplettende kijkerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op het bord van de afsluiting stond de datum 20-9-2006
Die montage en film-techniek van TopGearquote:Op zondag 28 januari 2007 21:33 schreef Scheepschroef het volgende:
Wat een ontzettend mooie beelden weer!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef mstr het volgende:
Ik wil hem evt. wel uploaden op nieuwsgroepen/usenet voor de mensen die daar de weg mee kennen.
Yeh.. Hij was even onwennig.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef Scheepschroef het volgende:
Richard komt al wat minder stoned over
Ja, zoals hij zegt: "De rolkooi groef zich in de grond, net zoals mijn hoofd."quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tering
Dat ding graaft zich gewoon in!
Dat dacht ik ook, maar als je rolkooi + je hoofd de grond in gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Eltonno het volgende:
Maar opzich ziet het er niet zo heel lomp uit, ik heb crashes gezien die er een stuk harder uitzagen..
Ja, dat is uiteindelijk wel iets wat problematisch kan zijn...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als je rolkooi + je hoofd de grond in gaat.
Logisch.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef PlarkPlark het volgende:
Goed, dat viel mee. Ik verwachtte dat hij wel flink schade zou hebben, maar dat is niet zo. Ik denk wel dat hij het zat is; hij vroeg volgens mij spontaan of ze het nooit meer wilden vermelden in de show.
Goed dat hij terug is!
Dit ging ook nog best rap van 288 mph (463 km/u) naar 0. En dat alleen als zorgt voor problemen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Eltonno het volgende:
Maar opzich ziet het er niet zo heel lomp uit, ik heb crashes gezien die er een stuk harder uitzagen..
Bloedvaten die kapotgaan etc.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
Dit ging ook nog best rap van 288 mph (463 km/u) naar 0. En dat alleen als zorgt voor problemen.
quote:
Heel even wachten, moet even converten enzo.quote:
The video you have requested is not available.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:27 schreef thats-me het volgende:
Ik heb de crash al online
http://www.youtube.com/watch?v=JuGbnCQzcrM
Moet als het goed is werken
Oeh, da's wel goedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef mstr het volgende:
Ik heb trouwens ook het hele gesprek eromheen enzo.
ik vanaf de 2de pogingquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef mstr het volgende:
Ik heb trouwens ook het hele gesprek eromheen enzo.
Hij is aardig geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er over is van de TV kwaliteit
Gefilmd met cameraquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef iwantpie het volgende:
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrr staat de crash ook online.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef Argento het volgende:
viel een beetje tegen
Wat verwacht men eigenlijk, dat ze met zo'n auto naast een betonnen muur gaan rijden om zeker leuke beelden te krijgen als hij van de baan gaat ?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef Argento het volgende:
viel een beetje tegen
Als de wagen alleen rond was getolt, of niet getolt, dan was hij er zonder kleerscheuren in staat om eruit te stappen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Wat verwacht men eigenlijk, dat ze met zo'n auto naast een betonnen muur gaan rijden om zeker leuke beelden te krijgen als hij van de baan gaat ?
Uiteindelijk was die crash gewoon niet eens zo zwaar. Hammond heeft eigenlijk nog pech gehad hierbij , was die wagen niet net met de plek waar zijn hoofd zat de grond ingegaan had hij er allicht zelfs vrijwel niks aan overgehouden ...
check morgen maar terug want daar kun je meestal wel een halve dag op wachtenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:01 schreef mstr het volgende:
Als YouTube de filmpjes nou 'ns sneller zou verwerken
Vooral als ze 40 MB zijn?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check morgen maar terug want daar kun je meestal wel een halve dag op wachten![]()
Inderdaad snel is andersquote:Op zondag 28 januari 2007 23:01 schreef mstr het volgende:
Als YouTube de filmpjes nou 'ns sneller zou verwerken
ja doet het ook nietquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef mstr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O41hco3bvwU
..
Gewoon kabel-ripquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef iwantpie het volgende:
yup, prima kwaliteit
Alleen jammer dat het voorstukje mist.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef mstr het volgende:
Crash Hammond + interview:
Ik was net iets te laatquote:Op zondag 28 januari 2007 23:23 schreef Light het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het voorstukje mist.
Ahja, dat zei hij. Voor de eerste poging, dat wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef Setambre het volgende:
Bizarre aflevering
Vooral die crash. Toch nóg eeeen keer proberen.
"This could probably be the biggest accident you have seen in your life." Te erg dat hij dat zegt
Ook dat ze beloofd hadden nooit meer een woord te reppen over zijn crash
quote:
Ik heb het niet over de crash, maar over de aflevering in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat verwacht men eigenlijk, dat ze met zo'n auto naast een betonnen muur gaan rijden om zeker leuke beelden te krijgen als hij van de baan gaat ?
Uiteindelijk was die crash gewoon niet eens zo zwaar. Hammond heeft eigenlijk nog pech gehad hierbij , was die wagen niet net met de plek waar zijn hoofd zat de grond ingegaan had hij er allicht zelfs vrijwel niks aan overgehouden ...
Op de NOS was alleen de crash te zien en hoe Hammond voor de crash..quote:Op maandag 29 januari 2007 07:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en nu het ontbijt nieuws, nog best een lange en volledige rapportage ook!!
- hij is terug (afdaling over de trap)
- de inleiding (dus je wilde hard gaan..ja, we hadden de landingsbaan tot half 6)
- succesvolle run
- crash
- crash is slowmotion (" zichtbaar is hoe de wagen van Hammond een klapband krijgt")
- wrap up (ben je nu gek? hier heb je een tissue, vanaf nu gaan we het er niet meer over hebben)
![]()
![]()
![]()
overigens: geen gelul over snelheid en waarhalzerij, gewoon eerlijke verslaggeving, netjes!
Same here, hij is wat trager geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd hoe de volgende afleveringen gaan, ik vond hamster nog wat vaag af en toe, en niet zo scherp reageren op de andere. Maar dat kan ook verbeelding zijn, omdat je toch verwacht dat iemand na zo'n ongeluk anders is...hij is absoluut magerder volgens mij.
Top Gear heeft in Nederland een hele grote fanbase.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Same here, hij is wat trager geworden.
en tja, een coma gaat je niet echt in de koude kleren zitten.
Keek wel ff op toen zowel RTL nieuws gisteravond nog (!!) en NOS vanmorgen de crash en beelden van de uitzending lieten zien...
Kennis van mij raakte in coma na een hersenvlies ontsteking, die moest daarna opnieuw leren praten, lopen, etc etc en bleef stotteren en was een compleet ander mens geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
Naast dat 'ie selderij ineens lekker vindt, is 'ie ook ineens bijzonder goed in het onthouden van nummers (telefoonnummers, enzo). Daar was 'ie eerder onwijs slecht in.
Dus da's wel creepy...
quote:This video has been removed at the request of copyright owner British Broadcasting Corporation because its content was used without permission
Heb je wel eens een tijdje in een ziekenhuis gelegen? Dat is de ideale manier om flink af te vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd hoe de volgende afleveringen gaan, ik vond hamster nog wat vaag af en toe, en niet zo scherp reageren op de andere. Maar dat kan ook verbeelding zijn, omdat je toch verwacht dat iemand na zo'n ongeluk anders is...hij is absoluut magerder volgens mij.
http://video.google.com/videoplay?docid=830929109569151280quote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef thats-me het volgende:
LOL op you tube zijn alle video's van de crash verwijderd
[..]
Ik meende 8 miljoen, tegen 5 voor Big Brother.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand de kijkcijfers van de afl van gisteravond opzoeken? Zou niet weten waar ik moet beginnen... Want denk dat dit wel een enorm aantal kijkers heeft getrokken
Het zou mij echt niet verbazen als ze gewoon die uitzending een week uitgesteld hebben omdat dan net de BB finale was. (want eerst was men toch van plan een week vroeger met het seizoen te starten ? Of de week vooraf een speciale uitzending over de crash te maken?)quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik meende 8 miljoen, tegen 5 voor Big Brother..
Meer kijkers trekken dan de BB-finale:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand de kijkcijfers van de afl van gisteravond opzoeken? Zou niet weten waar ik moet beginnen... Want denk dat dit wel een enorm aantal kijkers heeft getrokken
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/6309411.stmquote:At its peak, the BBC Two motoring show was seen by 8.6 million - 1.3 million more than the 7.3 million who watched Shilpa Shetty win the Channel 4 show.
Top Gear's average audience was 7.9 million, compared to the 4.8 million who saw its rival's first hour.
That figure rose to 6.5 million as the Channel 4 show reached its conclusion.
The average audience for the last series of Top Gear peaked at 5.3 million in August 2006.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef CybPraetorian het volgende:
Gokje: De aflevering van vanavond wordt de best bekeken aflevering ooit van Top Gear..?!?
En voor diegene die de crash nog eens VIRTUEEL over willen doen, heeft Top Gear ook een oplossing voor.quote:Nieuwe Aflevering Top Gear breekt alle records
De hele hype in de berichtgeving rond de crash van Richard Hammond heeft Top Gear geen windeieren gelegd. Zondagavond hebben gemiddeld 7,9 miljoen mensen naar de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken, met een piek van 8,7 miljoen tegen het eind van de uitzending. Dit verpulvert het oude record van 5,3 miljoen kijkers. Hoe zeggen ze het ook alweer, ‘de een zijn dood is de ander zijn brood’?
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef jacco het volgende:
Het stuk over de Jaguar was echt weer supergoed. Echt heel mooi filmwerk en idem geluid.
Die intro met de TL-balkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef jacco het volgende:
Het stuk over de Jaguar was echt weer supergoed. Echt heel mooi filmwerk en idem geluid.
Jaaa, dat stukje met die TL-balken was echt prachtigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die intro met de TL-balken
Daarna vond ik de montage een beetje epileptisch, maar die beelden blijven toch wel enorm mooi
Lijkt me ook wel een toffe baan, editor bij Top Gear
Waarschijnlijk had Jeremy de Thatcher cd nog in zijn auto liggen, van zijn tripje naar Noorwegenquote:
Damn, die had ik nog willen bestellen. Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Jeremy de Thatcher cd nog in zijn auto liggen, van zijn tripje naar Noorwegen![]()
MAG NIET!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:09 schreef Oksel het volgende:
Kan ik de aflevering al ergens online bekijken?
ze doen of ie dood isquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef tupolev141 het volgende:
over een half uurtje Best of Top Gear op BBC2 21:00 onze tijd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |