quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef vw_caddy het volgende:
Filmpje over de Carver blijft leuk.
http://youtube.com/watch?v=bgfTG1wCHtg
Ik zou zeggen, probeerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Valt BBC2 ook te streamen?
Hij werkt niet in VLC?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer
udp://@239.192.9.2:1234
eens met VLC media player
Gaat je echter alleen lukken met VLC media player en een 100 megabit verbinding (die ik toevallig heb), maar dan heb je ook de beste kwaliteit die je kan hebben!
Zonet trouwens een voorfilmpje met James, lachen, hij gaat de Veyron ook planken!
Ah, ik denk dat 12,5 Mbit niet snel genoeg is danquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Scheepschroef het volgende:
Oh, sorry, beetje onduidelijk getypt. Dit werkt dus alleen met VLC, en je hebt er dus een erg snelle verbinding voor nodig, en tot slot (vergeten te zeggen) moet je ook nog multicast signalen kunnen ontvangen. Maar ik zou zeggen, installeer VLC en probeer het eens...
Nope, zou met een 5 keer zo snelle verbinding mss. net lukken. Oh, en het werkt trouwens ook niet met een router want die laten standaard geen multicast doorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat 12,5 Mbit niet snel genoeg is dan
Ach, gebruik mijn TV-kaart wel gewoonquote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Nope, zou met een 5 keer zo snelle verbinding mss. net lukken. Oh, en het werkt trouwens ook niet met een router want die laten standaard geen multicast door![]()
Ja hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef mstr het volgende:
Wel schattig die stokstaartjes
//edit//
Nog snel de wc even een bezoekje brengen
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch is er iets in zijn gezicht waarvan je toch zegt: je ziet het verschil met vroeger. Hij lijkt zoveel ouder geworden. Zijn ogen ofzo ...
Ik zie geen verschilquote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
En toch is er iets in zijn gezicht waarvan je toch zegt: je ziet het verschil met vroeger. Hij lijkt zoveel ouder geworden. Zijn ogen ofzo ...
Ik denk het wel , vergeet niet dat ze op het moment van het ongeluk zelfs de eerste show van het seizoen (dat er toen aankwam) al opgenomen hadden en aan de studio opnames van de 2de zouden beginnen hé. Al dat materiaal gooien ze natuurlijk niet weg ...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef PlarkPlark het volgende:
In het filmpje na de opening ziet hij er wel normaal uit; is dit voor het ongeluk?
Op het bord van de afsluiting stond de datum 20-9-2006quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef PlarkPlark het volgende:
In het filmpje na de opening ziet hij er wel normaal uit; is dit voor het ongeluk?
Onze oplettende kijkerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op het bord van de afsluiting stond de datum 20-9-2006
Die montage en film-techniek van TopGearquote:Op zondag 28 januari 2007 21:33 schreef Scheepschroef het volgende:
Wat een ontzettend mooie beelden weer!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef mstr het volgende:
Ik wil hem evt. wel uploaden op nieuwsgroepen/usenet voor de mensen die daar de weg mee kennen.
Yeh.. Hij was even onwennig.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef Scheepschroef het volgende:
Richard komt al wat minder stoned over
Ja, zoals hij zegt: "De rolkooi groef zich in de grond, net zoals mijn hoofd."quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tering
Dat ding graaft zich gewoon in!
Dat dacht ik ook, maar als je rolkooi + je hoofd de grond in gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Eltonno het volgende:
Maar opzich ziet het er niet zo heel lomp uit, ik heb crashes gezien die er een stuk harder uitzagen..
Ja, dat is uiteindelijk wel iets wat problematisch kan zijn...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als je rolkooi + je hoofd de grond in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |