Top Gear heeft in Nederland een hele grote fanbase.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Same here, hij is wat trager geworden.
en tja, een coma gaat je niet echt in de koude kleren zitten.
Keek wel ff op toen zowel RTL nieuws gisteravond nog (!!) en NOS vanmorgen de crash en beelden van de uitzending lieten zien...
Kennis van mij raakte in coma na een hersenvlies ontsteking, die moest daarna opnieuw leren praten, lopen, etc etc en bleef stotteren en was een compleet ander mens geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
Naast dat 'ie selderij ineens lekker vindt, is 'ie ook ineens bijzonder goed in het onthouden van nummers (telefoonnummers, enzo). Daar was 'ie eerder onwijs slecht in.
Dus da's wel creepy...
quote:This video has been removed at the request of copyright owner British Broadcasting Corporation because its content was used without permission
Heb je wel eens een tijdje in een ziekenhuis gelegen? Dat is de ideale manier om flink af te vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd hoe de volgende afleveringen gaan, ik vond hamster nog wat vaag af en toe, en niet zo scherp reageren op de andere. Maar dat kan ook verbeelding zijn, omdat je toch verwacht dat iemand na zo'n ongeluk anders is...hij is absoluut magerder volgens mij.
http://video.google.com/videoplay?docid=830929109569151280quote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef thats-me het volgende:
LOL op you tube zijn alle video's van de crash verwijderd
[..]
Ik meende 8 miljoen, tegen 5 voor Big Brother.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand de kijkcijfers van de afl van gisteravond opzoeken? Zou niet weten waar ik moet beginnen... Want denk dat dit wel een enorm aantal kijkers heeft getrokken
Het zou mij echt niet verbazen als ze gewoon die uitzending een week uitgesteld hebben omdat dan net de BB finale was. (want eerst was men toch van plan een week vroeger met het seizoen te starten ? Of de week vooraf een speciale uitzending over de crash te maken?)quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik meende 8 miljoen, tegen 5 voor Big Brother..
Meer kijkers trekken dan de BB-finale:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand de kijkcijfers van de afl van gisteravond opzoeken? Zou niet weten waar ik moet beginnen... Want denk dat dit wel een enorm aantal kijkers heeft getrokken
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/6309411.stmquote:At its peak, the BBC Two motoring show was seen by 8.6 million - 1.3 million more than the 7.3 million who watched Shilpa Shetty win the Channel 4 show.
Top Gear's average audience was 7.9 million, compared to the 4.8 million who saw its rival's first hour.
That figure rose to 6.5 million as the Channel 4 show reached its conclusion.
The average audience for the last series of Top Gear peaked at 5.3 million in August 2006.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef CybPraetorian het volgende:
Gokje: De aflevering van vanavond wordt de best bekeken aflevering ooit van Top Gear..?!?
En voor diegene die de crash nog eens VIRTUEEL over willen doen, heeft Top Gear ook een oplossing voor.quote:Nieuwe Aflevering Top Gear breekt alle records
De hele hype in de berichtgeving rond de crash van Richard Hammond heeft Top Gear geen windeieren gelegd. Zondagavond hebben gemiddeld 7,9 miljoen mensen naar de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken, met een piek van 8,7 miljoen tegen het eind van de uitzending. Dit verpulvert het oude record van 5,3 miljoen kijkers. Hoe zeggen ze het ook alweer, ‘de een zijn dood is de ander zijn brood’?
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef jacco het volgende:
Het stuk over de Jaguar was echt weer supergoed. Echt heel mooi filmwerk en idem geluid.
Die intro met de TL-balkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef jacco het volgende:
Het stuk over de Jaguar was echt weer supergoed. Echt heel mooi filmwerk en idem geluid.
Jaaa, dat stukje met die TL-balken was echt prachtigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die intro met de TL-balken
Daarna vond ik de montage een beetje epileptisch, maar die beelden blijven toch wel enorm mooi
Lijkt me ook wel een toffe baan, editor bij Top Gear
Waarschijnlijk had Jeremy de Thatcher cd nog in zijn auto liggen, van zijn tripje naar Noorwegenquote:
Damn, die had ik nog willen bestellen. Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Jeremy de Thatcher cd nog in zijn auto liggen, van zijn tripje naar Noorwegen![]()
MAG NIET!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:09 schreef Oksel het volgende:
Kan ik de aflevering al ergens online bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |