Haar dochter werd moeder bedoel jequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Millica's dochter werd op haar 16de of 17de al oma..dus Millica is al een paar jaar oma.
Volgens Katja wordt het vanaf nu alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef BVO het volgende:
Wordt elke week leuker.
Bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:19 schreef -Mo- het volgende:
Aangezien het niet in de OP staat:
Ranking the Stars, elke vrijdag om 20:30 uur op 3.
Yolanthe lijkt me wel vals genoeg hiervoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er mensen die jullie graag in een vervolg zouden willen zien?
Ik toch wel Brigit Schuurman , Yolanthe van Kasbergen , Nicolette Kluivers en Wendy van dijk om maar wat te noemen.
Hij wordt niet meer aangeboden op UitzendingGemist, zal wel met rechten te maken hebben. Echter, op http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)stars/bb.laatste.asf is ie gewoon te vinden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Staat de aflevering van vrijdag wel al op uitzendinggemist? Ik kan 'm niet vinden en weet niet of ik de herhaling vanavond kan kijken..
Volgens mij komen nog vier afleveringen na vrijdag dan !quote:Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef Smeich het volgende:
aaah ja.. ze hadden het er gisteren nog over dat de vragen over seks al geweest waren dus toen had ik het vermoeden al dat ik er eentje had gemist. Hoeveel afleveringen zijn er in totaal?
Die Yvon is ook wel een leuk poppetje.
Dat is ook de bedoeling van het programma.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef editor2 het volgende:
Heb nu eens een aflevering bekeken en het is gewoon een grote ego en "
wie heeft het lekkerste snoetje " bashing tussen de meiden onderling met
De Leeuw als perfecte aangever om de boel nog extra op te stoken.
Nog steeds jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:39 schreef bravo het volgende:
Hey grappig, yvon jaspers is haar stem kwijt....
En ze vindt Hart van Nederland een serieus programmaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef dwerg het volgende:
Wat écht leuk is, is de manier waarop Victario Koblenko niet leuk is. Georgina Verbaan heeft nog zelfspot, Koblenko heeft helemaal niks.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Sophie: "Aan Nada van Nie zie je ook gewoon dat ze dom is.".
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Sophie: "Aan Nada van Nie zie je ook gewoon dat ze dom is.".
hilarisch leuk... met name die opmerkingen van Sophie Hilbrandquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef arneaux het volgende:
Ik vond t wel leuk eigenlijk deze keer.
De uitspraak over Chantal : " Ik denk dat zij zo ultramooi is, dat de meeste mannen haar liever zien met een sok in haar mond", vond ik anders wel treffendquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef dwerg het volgende:
Wat écht leuk is, is de manier waarop Victario Koblenko niet leuk is. Georgina Verbaan heeft nog zelfspot, Koblenko heeft helemaal niks.
Ik zou het dinsdag opnemen en dan donderdag kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag kijken !
Zit nu naar de Top 2000 te luisterenHoe laat komt het dinsdag ?
Meen je dat nou? Ik zie gewoon het manwijf dat ik altijd al zagquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
Sophie is echt heeel anders dan dat ik altijd dacht. Of tenminste ze komt nu anders over...
Zoals ze er vandaag uitzag neem ik haar zeker niet serieus neequote:
Zonder hun was het programma stukken minder hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het wel hele leuke BN'ers, behalve Georgina en Victoria dus.
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het wel hele leuke BN'ers, behalve Georgina en Victoria dus.
En nu tijd voor Javier Guzman.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Zonder hun was het programma stukken minder hoor
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkIk zou zelf Yolanthe zien ipv Milika.
Dat zei ik vorige week nou ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkIk zou zelf Yolanthe willen zien ipv Milika.
Lol jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik zou het dinsdag opnemen en dan donderdag kijken
quote:
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom en speelt ze lekker mee met het dom blondje imago die Nederland haar inmiddels heeft gegeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Roi het volgende:
Wat is die Chantal Jansen toch dom. Het is echt genant als mensen dat zelf niet door hebben.
Nou een béétje tegengas zou ze af en toe toch wel mogen geven zeg. Het is alleen maar ja en amen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom en speelt ze lekker mee met het dom blondje imago die Nederland haar inmiddels heeft gegeven.
Ik vond haar in deze aflevering inderdaad een beetje gedwee, daar heb je gelijk in. Maar tijdens de vorige afleveringen vond ik haar af en toe best wel adrem uit de hoek komen enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou een béétje tegengas zou ze af en toe toch wel mogen geven zeg. Het is alleen maar ja en amen.
Stille wateren, diepe gronden ofzo is t toch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik vond haar in deze aflevering inderdaad een beetje gedwee, daar heb je gelijk in. Maar tijdens de vorige afleveringen vond ik haar af en toe best wel adrem uit de hoek komen enzo.![]()
Het is geen raketgeleerde, ok.Maar echt een dom blondje is ze volgens mij niet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stille wateren, diepe gronden ofzo is t toch.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:55 schreef Mirri het volgende:
Oh nee..ik heb het programma vandaag pas ontdekt. Op uitzending gemist kan ik het niet terug kijken geloof ik. Weet iemand hoe ik de vorige 3 afleveringen alsnog kan bekijken?![]()
Daphne![]()
Of *kuch* usenet *kuch*quote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij wordt niet meer aangeboden op UitzendingGemist, zal wel met rechten te maken hebben. Echter, op http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)stars/bb.laatste.asf is ie gewoon te vinden.
Ik heb niet de indruk dat ze dát wel kan vinden als ze hier komt vragen of het 'ergens' terug te vinden is.quote:
Is op die manier trouwens alles terug te kijken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Waarom moeilijk doen met usenet als het ook makkelijk kan?
1e: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061215.asf
2e: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061222.asf
3e: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061229.asf
dit klopt dus niet helemaal, de 1e is de 2e, 2e de 3e, etc...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Dan is het dus niet ongegrond?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't wel 'n beetje triest hoe hier een 'victoria-haat-hype' bezig is, totaal ongegrond. Ze is wel irritant hoor
Dankjequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind Vicky juist aantrekkelijk zoals ze doetquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't wel 'n beetje triest hoe hier een 'victoria-haat-hype' bezig is, totaal ongegrond. Ze is wel irritant hoor, vind ik ook wel,
Ik blijf d'r iig bloedirritant vinden, ook al doet ze zich 'expres' dom voor soms.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:11 schreef Bupatih het volgende:
En feit is dat Georgina enige zelfspot kent. Maakt haar toch minder irritant, vind ik.
Manwijf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zie gewoon het manwijf dat ik altijd al zag
Katja heeft bij De Wereld Draait Door aangegeven dat het concept 'vrouwen beoordelen elkaar' na een paar afleveringen veranderde in 'vrouwen denken na hoe zij beoordeeld zullen worden door 100 mannen'. En indirect gaf ze in DWDD ook aan dat de latere afleveringen naar haar mening niet zo leuk meer waren. Dat kan er mee te maken hebben. Of ze vindt het gewoon niet leuk om telkens gezien te worden als de slet en de vreemdgangster van het groepje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef -ladybird- het volgende:
Waarom deed Katja zo vreemd, alsof ze niks durfde te zeggen?
scroll even omhoog pikquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Mirri het volgende:
Kan iemand me de eerste aflevering geven?
Ik ben geen pikquote:
Enige?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:11 schreef Bupatih het volgende:
En feit is dat Georgina enige zelfspot kent. Maakt haar toch minder irritant, vind ik.
Je bent een week te ver steeds... de 3e volgens jou, is die van gisterquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Wat dacht je van die zelfde link maar dan met een andere datum?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef Mirri het volgende:
Weet iemand hoe ik de eerste aflevering nog kan bekijken???
Daar was ik zelf ook nog wel opgekomen, maar die werkt nietquote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat dacht je van die zelfde link maar dan met een andere datum?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061208.asf
Mmm, hier wel. Dit is de enige optie bij mijn weten.quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook nog wel opgekomen, maar die werkt niet![]()
Dat die wel eens een trio had gedaan enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat riep ie nou elke keer, ik kon het niet verstaan. Maar het scheen nogal grappig te zijn
Ik was daar ook achter gekomen, zie bovenste post.quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat dacht je van die zelfde link maar dan met een andere datum?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061208.asf
Psst: nieuwsgroepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef Mvnl het volgende:
Nog steeds niemand een (werkende) link naar afl. 1????
psst: ik heb geen flauw benul hoe die dingen werkenquote:
Nopequote:Op donderdag 4 januari 2007 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik de enige die een ontzettende schurfthekel begint te krijgen aan Chantal Janzen? Wat een arrogante bitch zeg..
Ik leef wel met je mee, omdat Victoria best wel goed is in het onthouden van teksten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't wel 'n beetje triest hoe hier een 'victoria-haat-hype' bezig is, totaal ongegrond. Ze is wel irritant hoor, vind ik ook wel, maar ik vond in deze aflevering Georgina minstens zo irritant, zo niet nog erger. Continu 'n vrij kinderachtig weerwoord op nog redelijk 'normale' opmerkingen van Victoria, beetje sneu.
Dinsdag bedoel jequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef de_Druif het volgende:
Heeft iemand ook een linkje van de aflevering van gister?
Dat dacht ik ook en volgens mij was dat ook zo, maar ik kwam het gister tijdens het zappen tegen.quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20061229.asfquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat al niet meer in uitzendinggemist.nl![]()
zoiets. Met iets van Russische componist of zo..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef Canisfire het volgende:
Ja had Victoria nou een ipod aan onder de uitzending ?
Zo van ik ben klein en zielig en wordt gepest en als ik dat ding opzet hoor ik het niet meer?
Ja die Hulscher moet natuurlijk weer intellectueel overkomenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
zoiets. Met iets van Russische componist of zo..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die Hulscher Koblenko moet natuurlijk weer intellectueel overkomen
Hulscher was bedoeld als synoniem voor hoerquote:
Dat is wel onterecht trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:25 schreef Michellee het volgende:
Mannen denken wel dat ze de lelijkste borsten heeft![]()
Die van Victoria horen idd veel hoger in de lijstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Victoria op 10 op de vraag wie de mooiste borsten heeft
Wat mij betreft verreweg nummer 1. Ze zijn nog echt ook. En van de anderen zijn er wel een paar fake (Katja bv) en die staat op 1Idiote uitslag was dat.
Ja, dat grapje hebben we nu wel weer gehad. Zó 2006.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hulscher was bedoeld als synoniem voor hoer
Ik heb er weinig moeite mee. Victoria doet het in het programma niet echt goed helaas.... Georgina doet het zéér goed trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik wil niet aan de borsten van Victoria denken.
Ze baalde er zelf ook wel van volgens mij en maakte nog wel even de steek onder water toen ze opkwam: "Ze zijn wel echt".quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Victoria horen idd veel hoger in de lijst.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hulscher was bedoeld als synoniem voor hoer
Dat is nou precies hetgene wat me zo mateloos aan die chick irriteert.. ze neemt alles zo fucking serieus en is zo snel op d'r teentjes getrapt... daarnaast wil ze zo graag interessant overkomen met d'r politieke statements en intellectuele geneuzel... geef mij dan maar liever een Georgina Verbaan... die heeft tenminste zelfspotquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalde er zelf ook wel van volgens mij en maakte nog wel even de steek onder water toen ze opkwam: "Ze zijn wel echt".
Ik ben altijd nog bang dat er een ritssluiting ergens achter op haar rug zit en dat daar een soort Jekyll uitkomt als ze woedend is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou echt doodsbang zijn voor Chantal als ze boos is. Ze gaat vast je ogen uitkrabben enzo.
Iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Mirri het volgende:
Milika heeft lelijkste borsten, die huid daar vlak boven die altijd zo goed te bekijken is door haar lage truitjes, is vies en grauw![]()
idd de vorige keer zag het er echt niet uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Iddziet er echt niet uit, echt z'n zonnebankhuid.
Ik moet je gelijk gevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Mirri het volgende:
Milika heeft lelijkste borsten, die huid daar vlak boven die altijd zo goed te bekijken is door haar lage truitjes, is vies en grauw![]()
Katja vind ik wel de leukste dame, Leontine ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:33 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Katja er trouwens erg geblakerd uitzien
Of lag dat aan mijn tv
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20070105.asfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef Suikermais het volgende:
Heeft iemand nog een link van de laatste uitzending ?
Dat vind ik zo vreemd. Veel mensen schijnen dat te vinden. Ze zag er nogal bloemig uit vond ik eigenlijk, in die jurkjes enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:22 schreef Jivis het volgende:
Sophie vind ik een manwijf.
Zó, jij maakt er werk van. Om er dan ook maar even serieus op in te gaan: Chantal speelt 't alleen heel goed, volgens mij is ze niet zo. Maarja dat kunnen wij allemaal niet weten... en gelukkig maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:29 schreef Mvnl het volgende:
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering een lijstje doen "wie vonden de 100 mannen t sympathiekst overkomen in de uitzendingen?".. bij deze mijn lijstje..
1. Katja: sinds ze bij BNN zit ben ik haar met de jaren meer gaan waarderen en Ranking is geen uitzondering..
Heerlijke vrouw, vorige week bijv. met haar reactie over de katja-moeheid.. "oja? moooe??"![]()
2. Georgina: oké, af-en-toe laat ze zich te veel kennen door wel héél erg op elke opmerking van Victoria te reageren, maar kan erg om haar lachen, heeft veel zelfspot, en is volgens mij behoorlijk oprecht in haar flapuiterigheid
3. Daphne: leuk, lekker nuchter, komt sympathiek over..
4. Leontine: heeft me positief verrast.. d'r lachje is af-en-toe wat ordi, maar over t algemeen komt ze leuk uit de hoek en lijkt t me een tof mens.
5. Yvon: oke, dit is objectief misschien wel degene die het 'liefst' overkomt, maar toch vind ik dat niet helemaal tzelfde als het sympathiekst.. ik vind een zekere mate van 'pit' altijd wel sympathiek bij een vrouw, en dat mis ik toch echt een beetje bij Yvon, hoeveel ze ook roept dat ze niet zo braaf is als iedereen denkt..
6. Sophie: voorafgaand op t programma had ik haar misschien wel op 1 gezet, maar ben na haar tirade over 'laffe lijsten' een klein beetje op haar afgeknapt. Vind haar nog steeds een tof wijf, maar zie haar nu toch iets meer als het type 'vrouw met ballen' (en dan nét iets te veel in mijn ogen..)
7. Fiona:ook nr 7 is nog niet echt onsympathiek.. vind haar af-en-toe wel een beetje iritante houding/air hebben, maar lijkt me ondanks dat nog wel een vrouw waar ik n erg gezellige avond mee in de kroeg zou kunnen hangen..
8. Milika: tja, ach.. volgens mij komt ze niet best uit de verf en is ze best oké, maar ben er niet kapot van..
9. Chantal: komt af-en-toe toch nog verrassend leuk uit de hoek moet ik zeggen, maar over t algemeen voldoet ze erg aan t beeld wat ik van haar had: naar oppervlakkig mooi meisje.. doet me qua manier van doen en praten ook ernstig denken aan een aantal van de naarste 'ik ben populair'-meisjes op mijn middelbare school![]()
10. Victoria: heb het altijd een stom kind gevonden, en dit programma bevestigt t maar weer eens.. zorgt overigens wel voor lekkere erger-televisie (had haar niet willen missen in t programma) maar kan niet op enige sympathie van mij rekenen..
Ik snap r punt wel.. t ondermijnt je rol als presentatrice ook nogal als je je eigen privéleven in je uitzending moet bespreken..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:30 schreef arneaux het volgende:
Daphne vond ik ook een behoorlijk hypocriet betreffende het nieuws brengen van haar man in RTL Boulevard, maarja, het is een lekker wijf.
Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreemd. Veel mensen schijnen dat te vinden. Ze zag er nogal bloemig uit vond ik eigenlijk, in die jurkjes enzo.
Nee je ondermijnt het programma als met een bepaalde voorkeursbehandeling gaat werken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik snap r punt wel.. t ondermijnt je rol als presentatrice ook nogal als je je eigen privéleven in je uitzending moet bespreken..
Ik vind die Sophie ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzo
Kan ik me ook in vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef waterreus23 het volgende:
Beetje vreemde 'Tieten Top 10'
Mijn Top 10 zou zijn:
1. Chantal Jansen
2. Katja Schuurman
3. Victoria Koblenko
4. Daphne Bunskoek
5. Sophie Hilbrand
6. Leontine Borsato
7. Fiona Hering
8. Yvon Jaspers
9. Georgina Verbaan
10. Milika Peterson
Ik zou Daphne op 2 zetten, Victoria op 3 en Katja op 4 (ik ben toch iets minder enthousiast over neptieten...maar toch beter dan Sophie (gezien die topless foto met dat varkentje) en de rest)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef waterreus23 het volgende:
Beetje vreemde 'Tieten Top 10'
Mijn Top 10 zou zijn:
1. Chantal Jansen
2. Katja Schuurman
3. Victoria Koblenko
4. Daphne Bunskoek
5. Sophie Hilbrand
6. Leontine Borsato
7. Fiona Hering
8. Yvon Jaspers
9. Georgina Verbaan
10. Milika Peterson
Naja, dat was zó vaag. Daar kun je (bijna) elke willekeurige boer die aan dat programma meedeed in plaatsen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
over welke boer had yvon 't trouwens? volgens mij jochem of niet? lekker lullig![]()
Ja, dat kan natuurlijk. Is ook wel zo, maar ik had het eigenlijk nog nooit zo geasocieerd met mannelijkheidquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzo
Volgens mij ook. Niet erg fair van Yvonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
over welke boer had yvon 't trouwens? volgens mij jochem of niet? lekker lullig![]()
Georgina's borsten zijn niet nep trouwens. Dat heeft ze dacht ik toch wel bewezen. En siliconen borsten worden ook niet kleiner zodra iemand veel afvalt. Die van Georgina dus wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef Mirri het volgende:
Waarom zijn Georgina's borsten wel lelijk en die van Katja niet? Katja's prammen zijn ook nep, 4000 euro..waarom staat ze in hemelsnaam op 2?![]()
Mee eens Truusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Niet erg fair van Yvon![]()
Ik vind Georgina verreweg het leukst in het programma. Zij heeft me enorm verrast. Klasse hoe ze overal op reageertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgene wat me zo mateloos aan die chick irriteert.. ze neemt alles zo fucking serieus en is zo snel op d'r teentjes getrapt... daarnaast wil ze zo graag interessant overkomen met d'r politieke statements en intellectuele geneuzel... geef mij dan maar liever een Georgina Verbaan... die heeft tenminste zelfspot
Meest fan ben ik echter van Daphne en Sophie![]()
volgens mij had ze 't over geen boer specifiek. ik herkende 'm iig niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Niet erg fair van Yvon![]()
Nog meer reden dus, om haar hoger dan Katja te zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgina's borsten zijn niet nep trouwens. Dat heeft ze dacht ik toch wel bewezen. En siliconen borsten worden ook niet kleiner zodra iemand veel afvalt. Die van Georgina dus wel.
Ha ha?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Haha,
lachuh! Komt bijna die stelling nog voorbij ook! Kijken of ze op 1 staat hierdoor...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef Smeich het volgende:
Paul![]()
![]()
nr 1 in meest truttige outfits is toch echt Leontien!
Tip: MyATquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:08 schreef Ole het volgende:
Ik zoek me elke keer weer een ongeluk
Zit ik weer in SHO te zoeken![]()
Weet ik wel, maar die staat zo volquote:
Inderdaad vond het vandaag minder leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Svensational het volgende:
Leuk programma, al worden de lijstjes wat voorspelbaar.
Die lijstjes zijn alleen het spelelement en slechts bijzaak. De reacties van de vrouwen onderling zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad vond het vandaag minder leuk![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het eerste stuk is zelfs de 2e opname. Daarvan was de eerste opname kennelijk echt niet leuk, dus die hebben ze nog een keer geschoten.
Omdat ik bij de opname van de laatste 2 afleveringen ben geweest en ze daarvoor eerst nog even de eerste vraag deden omdat die de dag ervoor tegen was gevallen.quote:
Ik ben alleen op zoek naar de link naar de laatste aflevering.. Echt een super programma! Nooit gedacht dat ik Georgina grappig zou vinden!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef flappiewappie het volgende:
wie heeft er nog linkjes naar de laatste uitzendingen, kan ze echt niet vinden...
niemand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef flappiewappie het volgende:
wie heeft er nog linkjes naar de laatste uitzendingen, kan ze echt niet vinden...
Ze staan zelfs in dit topic. Een beetje moeite doen mag wel.quote:
Deel 3quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien deze topic bijna afgelopen is, kunnen we misschien werken aan een leuke OP voor deel 2, met alle vrouwen erin.
Lijkt me een goed plan. Is er al iemand bezig? Ik heb namelijk al 10 foto's geselecteerd en ze in het zelfde formaat gewijzigd enz. Maargoed we moeten nog ff natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien deze topic bijna afgelopen is, kunnen we misschien werken aan een leuke OP voor deel 2, met alle vrouwen erin.
Zeker weten, ik heb het ook gemist...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme jammer dat de laatste niet online staat.
wederom, hoe werken die dingen??quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef Airelle het volgende:
Lijkt me een goed plan. Is er al iemand bezig? Ik heb namelijk al 10 foto's geselecteerd en ze in het zelfde formaat gewijzigd enz.
Ja daar doe ik niet aan. Alleen torrents.quote:
Ik dacht 4 en elke keer denk ik van dit zal wel de 4e zijn, maar er komt toch steeds nog weer een.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Marvellous het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen??
Volgens mij ook, aan de titel uit de nieuwsgroep te zienquote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Mvnl het volgende:
volgens mij waren we afgelopen week bij aflevering 6
Dat klopt ...Nog twee uitzendingenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ook, aan de titel uit de nieuwsgroep te zien
Ja dat denk ik ook. Kijk vooral ook naar Yvon Jaspers. Die was de eerste 4 afleveringen haar stem kwijt en dat bleef gedurende die 4 afleveringen ongeveer hetzelfde. Vanaf 5 kon ze weer een beetje fatsoenlijk praten. Ook nu (aflevering 6 of 7?) klinkt ze hetzelfde als in aflevering 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Mvnl het volgende:
Als ik t goed gehoord heb waren er 2 opnamedagen van 4 afleveringen per dag...wat ook verklaart dat de meiden in aflevering 4 t meest op dreef (nouja, dronken) waren en in de afgelopen aflevering weer wat minder... volgens mij waren we afgelopen week bij aflevering 6
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Daphne op boxen? Welk wezen op deze planeet kan er nou op dat smoeltje slaan?![]()
Het spelelement begint nu inderdaad wat eentonig worden, maar de grappen en grollen van Paul en de opmerkingen van de dames zorgen er nog wel voor dat het leuk blijft om naar te kijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
Afgelopen aflevering is nu ook online te bezichtigen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20070119.asf
Beetje matig allemaal en volgens mij vonden de deelneemsters het dat ook worden.
Dat deed Yvon toch netjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Zo, Yvon coacht Georgina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |